@Sam en Brechtje: dikke knuffel dames. @Be Happy: whaaa een streep! Ik ga duimen dat ie zondag nog veeeeel duidelijker is @All: ovu test was vanmorgen negatief, dus moesten voor een echo. Is mn eitje gewoon al 22,5 mm Sommige dames krijgen grote eitjes zei mn arts. Maar in 2 dagen 6 mm groeien betekend dus zaterdag een ei van 28 mm Ik mocht Pregnyl (laten) zetten, maar heb liever geen hormonen als het niet nodig is. Ik hoop morgen een posi test te hebben. Zo niet, dan ga ik bellen wat we moeten doen, want mijn ovu testen geven dus niet altijd positief aan. Ben een beetje bang dat mn eitje dadelijk gaat springen zonder IUI. Zijn er hier nog meer dames waarbij het eitje pas heel groot springt? Liefs Dreamer
Haha was nog niet klaar, had al op verzenden gedrukt Ik weet dus nog niet of we zaterdag de IUI krijgen. Hoop van wel!
Jaaaaa gefeliciteerd Salcia! Wat geweldig! Heb je kwaaltjes? Ga maar lekker genieten meis. @All: jippieeeeeee, mn digi ovu test geeft net positief Zelfs sensitest geeft positief! Morgenochtend meteen de kliniek bellen en vragen wanneer we dan de IUI gaan krijgen. Wat denken jullie, morgen al of toch zaterdag? En nu het eindelijk zo ver is ... Nog tips? Lang shirt, volle blaas. Verder nog iets? Ohhh ik hoop zo dat het soepeltjes verloopt zodat mn man het kan inspuiten!
Salica Geweldig meid. Eindelijk weer wat Roze in de groep Be Happy het zijn toch echt 2 lijntjes dus zondag graag ook goed nieuws mijn kaarsje brand en mijn duimen draaien voor je. Sammie balen meid een hele dikke digi knuffel
salcia, gefeliciteerd! had al goede hoop voor je, omdat je vorige keer 'allang' ongi was! heerlijk zeg. (kom je ook naar het zwanger door IUI topic, we zitten ernstig om zwangeren verlegen). De rest: jullie wil ik daar ook snel zien! Dreamer, ha, dat zal haast morgenmiddag worden denk ik dan, spannenddddddd!
@Milk: ik hoop het wel, want weet niet of mn eitje wil wachten tot zaterdag! Morgen maar even overleggen met de arts, die zullen deze situatie vast wel vaker hebben meegemaakt. Vind het zo spannend
Salcia: YESSS! We willen nog wel even uitgebreid nieuws over hoe je mannetje reageerde, hoe je je voelt, wanneer je durfde te testen etc. etc. En een foto natuurlijk!!!! Meid, hoop echt op een plakbeebje! Enne, gauw verslag komen doen!! Be Happy: "Everything is gonna be allright..." Heb echt een positief gevoel bij je meid! Een Roze Zomer gaat het worden... we volgen Salcia snel...!!! Dreamer: legging en lang tshirt erover doen het bij mij altijd goed. Legging klemt ook niet bij mijn buik Enne, ik hoop dat je morgen einde van de dag kunt...(moet kunnen hoor, heb 'm ook eens om 16u gehad). Als je test nu + is, dan springt je ei tussen de 24 en 36 u....en een ei leeft max 12 uur.... Dan zou ik echt niet zaterdag de IUI willen hebben... Jij zit ook bij MCK toch? Ze laten je ongeveer 10 min liggen... De keer dat het bij mij raak was, heb ik ook de hele terugweg in de auto mijn voeten op het dashboard gelegd Of dat heeft geholpen?! Het was die ronde wel raak en de andere 2 rondes niet en toen had ik het niet gedaan.... Oh ja, mijn 1e ronde had ik dus een ovutest en moest die avond toch Pregnyl zetten en heb toen pas de dag dáárna IUI gekregen... Weet zeker dat dat toen te laat is geweest... Oh ja, die volle blaas: mijn advies, overdrijf het niet... De keer dat ik een volle blaas had vond ik echt niet fijn. En deed het meer pijn. Toen-ie redelijk leeg was ging het bij mij veel beter... Dus niet gaan met het gevoel dat je echt moet plassen, dan lig je veel minder ontspannen (ik dan tenminste!)... Meid, suc6 morgen! Heb er een goed gevoel bij!!! Voor de rest: *doet een oproep* Let's follow Salcia ASAP!!! Miiir, hoe is jouw IUI gegaan? Gezellig, weer wat gezelschap bij ons op het wachtbankje! Deel morgenochtend verse aardbeien uit, wie wil?! xxxxxxxxxxx
Salcia gefeliciteerd. Hier omowitte test, dus gestopt met utro en nu hopen op een snelle ongi. Ik voelde al 3 dagen buikpijn, dus hoop snel. Ik ben de hoop ietwat aan het opgeven merk ik. Ik moet zoveel hindernissen over om een kindje te behouden. En als je dan steeds meer zwangeren in rl ziet 18 juni iig zh Gent. Ben benieuwd wat ze vertellen.
Salcia@ Van harte gefeliciteerd meis, geniet er van. Behappy@ Hoe is je sollicitatie gegaan? Ze hadden me gebeld eergisteren maar helaas al weer voor zien. Ze gaan nu ook in de zorg voor me zoeken.
@Juulzon: tnx voor de info meis! @All: vrees dat het een weggegooide ronde is voor ons Volgens mij is mn ei gisteren geweest. Temp is ei-hoog. Bmm is gedraaid. Steekjes zijn weg. Rugpijn is weg. Dus of mn lichaam heeft me al die jaren voor de gek gehouden. Of de ovu testen hebben weer eens niet goed gewerkt Ben zo bang! Ga om 9 uur meteen bellen, maar vrees dat het over is deze ronde.
Salcia: Super zeg! Gefeliciteerd. We waren echt toe aan roze. ben zo blij voor je. Hopelijk volgen er snel meer.
Dreamer, balen. Maar dat de pijn weg is kan ook zijn dat-ie gesprongen is gisteravond en nu 'zweeft': dus zsm iui!!! Zou de volgende keer toch een FM vragen, al is het je eigen cyclus. Ronde missen is zó zonde en waardeloos... Kaboutertje, kan het zijn dat je te vroeg getest hebt...? Wanneer is je officiele NOD? Ben ook benieuwd wat ze volgende week in Gent zeggen. Duim nog even door voor je... Hier op weg naar een dagje klussen (in huis hé!)! xxxxxxxxx
Ik heb al 2x gebeld Eerste keer zei ze toch IUI zaterdag, want sensitest was positief vanmorgen. Maar dat was ochtendurine! Dus net weer geplast en digi + sensitest gedaan, beide negatief. Weer gebeld en nu waren de artsen bezig met een behandeling. Ze heeft mn nr genoteerd en gaat overleggen en mij terugbellen. Hoop dus alsnog vandaag IUI als dat kan! @Juul: ik heb gisteren nog een FM gehad, toen was mn ei 22,5 mm. Maar mn ovu testen zijn het probleem. Die werken niet zoals ze moeten bij mij.