ik had deze ronde op dag 10fm en ei van ruim 14mm, dag 12 om 21:30 pregnyl en dag 14 om 10:12 iui 6 met 16miljoen en idd A B in handtek staat voor de bewegelijkheid kan me voorstellen dat het onwerkelijk is hor!!! maar die kleine blijft lekker bij je!!!! gaat helemaal goed komen en over paar weekjes ben je lekker rond hahahah al uitgerekend wanneer je ongeveer uitgerekend bent?!?! als ik nu een rake iui heb dan ben ik 28feb uitgerekend ..mn mam dr verjaardag hihi ik kan pas de 22ste testen! maar wacht minimaal tot de 24/25ste! als t nodig is natuurlijk ..... nou mama in spé ..geniet er lekker van!!!!! wat zei manlief?!?!?!?
jeej !!!!!!!!!!!!! weekend!!!!!!!!!!!!! eindelijk!!!!!!! zo moest er even uit!!! fijn weekend allemaal!!!!!! xxx
Meiden wie herkent dit? Afgelopen maandag heb ik mn IUI gehad, in een gestimuleerde cyclus met 150mg clomid en 5000EH Pregnyl... Sinds vandaag heb ik echter echt een soort van spierpijn in mijn onderbuik... en nee ik heb geen gekke dingen gedaan... Ook mijn onderrug zeurt heel erg.. net als of ik ongi moet worden.. Herkent iemand dit?
@helena; hier zijn de zaaduitslagen niet veel beter hoor. 1ste: 1,2miljoen, 2e: 0,5miljoen, 3e 1,8miljoen en 4e 3,8miljoen na bewerking. Dus ongeveer net zoals bij jullie. @spannendetijden; dan zou ik ook geen twijfelen hoor aan je relatie. Hier ook even geen sex gehad, maar dat heeft een andere rede. De laatste keer heb heel erg veel kramp gehad in mijn buik (in de wachtweken), daarna wilde ik dus even niet meer. Maar moeten toch weer aan de klus binnenkort. Bedankt dames voor alle steun. Hier weer beetje bijgekomen en heb besloten de ivf maar even te laten rusten en me echt even op de iui te richten. Ook op advies van collega. En heel veel ontspanning zoeken, want collega zei dat ik zo nooit zwanger zou worden in deze gespannen toestand. Op het werk ook weer een en ander rechtgezet. Als ik moet solliciteren ben ik bang dat ik nooit door de proeftijd heenkom tijdens de mmm. Op zich wel een leuk project waar we mee bezig zijn, alleen door personeelstekort komt het niet van de grond.
Salcia: kies voor 'meer opties' bij je bericht, vervolgens klik je op het paperclipje, daar upload je de foto en daarna weer paperclipje en je foto aanklikken. Tadaa!
Yes...thanks milk, gelukt...hoop dat het duidelijk genoeg is voor jullie...2x een dikke plus dus.. Weet niet meer wie het vroeg, maar mannetje heel blij, die heeft tig foto's gemaakt van de testen, haha.
ja, vanmorgen zkh gebeld, 2 juli echo, is 7 weken dan. Maar volgens mij kun je dan nog niks zien of wel? Heb jij vandaag voor het eerst hartje gehoord?
het hartje is zeker te zien bij 7w! horen kloppen is erg ongewoon met 7weken, zelfs bij mij, vandaag 11w3d, was het de vraag of het hartje te horen zou zijn!
Even ego: Mannen!!!!! Zonnetje ik snap je volkomen. Er zijn in mijn omgeving nu 15!! zwangeren. Ik trek het niet meer. En manlief: ja ik kan er ook niets aan doen, dat jij niet zwanger wordt. Ik??? WIJ Vervolgens loop ik hier te brullen en hij... hij kijkt tv terwijl ik vertel. Hij zegt: "we hebben er toch al een?'" Ja juist ja 1. Ik wil er 2! Ik wil ook eens van een zwangerschap genieten. ( dat gaat waarschijnlijk nooit meer lukken, mocht ik ooit zwanger worden) Kabouterkindje heeft constant een "zusje" mee. Nee mama niet hier zitten, hier zit... extra bordje, potje bij het plassen. Ik voel me zo niet goed. En mijn anti TPO was ook flink verhoogd zei de ass. Terwijl nadat zei de gyn gesproken had zei die: nee hoor veroorzaakt geen mk-en. ( 108 moet 35 zijn) Ik voel me zo niet goed ( ook lichamelijk niet, ben telkens duizelig, ontzettend moe en geestelijk voel ik me nu ook een wrak) Wil ik hier mee doorgaan? Ja, want waarom krijg ik steeds meer verdriet bij een zwangere in rl erbij? Even aanpassing: kreeg net een arm om me heen. We hebben er al een, dat had ook heel anders af kunnen lopen. Ja weet ik wel, maar toch... toch doet elke zwangere erbij mij heel veel vedriet.
Kabouterje...snap het heel goed hoor...ook al heb je er al eentje..als je een hele sterke wens hebt en dat lukt niet is dat net zo moeilijk!! Sterkte meis! dikke knuffel
Word ik maar gewoon zwanger, ook al wordt het weer een mk, dan weet ik in ieder geval dat het echt nog kan zwanger worden. Nu lijkt hel wel of ik 100 hindernissen moet nemen: zwanger worden, zwanger blijven rond de 5 weken, dan zitten we met de uterus bicornis waar risicos aan vast zitten ( meestal rond de 20 weken) en dan de bevalling weer die niet natuurlijk mag dus moet er op tijd ingegrepen worden. ( maar wanneer is op tijd?) Ik zit in een hele diepe dip geloof ik
@Kaboutertje: anti-tpo kan zeer zeker wel mk-en veroorzaken! Zijn je TSH en Ft4 wel in orde? De wens voor een 2e kan net zo sterk zijn als voor een 1e! Dikke knuff. @Zonnetje: dikke knuff meis. @Salcia: dat zijn dik positieve testen Op naar de echo! @All: vanmiddag de 1e IUI-D gehad. Was echt op van de zenuwen! Maar alles is helemaal goed gegaan. Rietje zat er met een paar seconde al in. En mannetje heeft de zaadjes erin mogen spuiten Nog even 10 minuutjes blijven liggen. Terugweg in de auto de stoel plat en benen op het dashboard. En thuis op de bank de benen nog omhoog gehad. Moet goed zijn zo toch Heb geen echo gehad, dus weet niet of mn ei nu al geweest is of niet. Dus blijft spannend wat mn NOD is. Maar mag iig over 2 weken testen (al heb ik een LF van 12 dagen, dus zal vast eerder weten of we zwanger zijn of niet) Maar we zitten op het wachtbankje. Eindelijk Liefs Dreamer
@Dreamer, spannend!!! ik ga voor je duimen meis...dat je maar net zo'n positieve test als ik mag hebben over 2 weken!!