succes kaboutertje, de 2e wens is inderdaad net zo sterk. Ik begrijp je helemaal. Gelukkig kreeg je toch nog een arm om je heen. succes dreamer Hier dus gisteren het voorstel gedaan aan man om het dus even te laten rusten. En dat ik onze relatie samen toch belangrijker vind. Dat was dus ook niet goed, want ja waarom had ik dat donderdag niet gezegd (heb ik wel volgens mij). En dat is het alleen maar uitstellen. En man kon het niet zomaar even opzij zetten. Dus zat hij nog met een chagarijnig gezicht hier. En moesten ook nog weg, gezellig maar niet heus. En het weekend zijn we ook veel met z'n 2en op pad. Waaronder vandaag dus 6uur in de auto. Dus hoop dat bui weer beter is. Ik doe het nooit goed lijkt het. Zeg ik dat ik me op de iui's ga richten en misschien wel moet toegeven om de kinderwens op te geven. Maar het na de iui's wel bekijk. Is het weer niet goed. Eigenwijze man die ik ooit heb uitgezocht. Ze zeggen weleens dat dingen zijn voorbestemd, maar soms vraag ik me weleens af waarom je op een bepaalde man valt hoor.
Dreamer duimen!!! Mijn TSH is 1,9 en mijn FT4 is niet geprikt ( was allemaal niet nodig, dit zou al onzin zijn) Ben zo blij volgende week naar Gent te mogen, want heb gisteravond niet echt leuke dingen gelezen op het net. En dat is me het ritje naar Gent wel waard. Je zit wel een paar uurtjes te hobbelen, maar hoop echt dat ze hier iets mee doen.
Ja zonnetje voorbestemd... ieder huisje heeft zijn kruisje. Alleen hebben sommige huisjes een groter kruis.
Mijn huis heeft een heel groot kruis vermoed ik. Heb ook weleens gehoord dat je lessen moet leren tijdens je leven. Dan heb ik vast veel lessen te leren dit leven. Zit al jaren op rust te wachten. Lijkt soms wel of ik problemen aantrek. Een man die net zo koppig is als ik, ikke die heel snel emotioneel kan zijn, werk wat stress oplevert, toen ik van school kwam helemaal geen werk kon vinden, familie en schoonfamilie met gebruiksaanwijzing en de nodige problemen. En nog veel meer. En dan zie ik mensen om me heen waar ik het idee heb dat alles in hun schoot wordt geworpen en nooit problemen hebben. Dan wordt ik zo jaloers soms. Wil ook eens rust hebben in mijn leven, maar ben bang dat ik daar nog lang op moet wachten. (gezien ik uit een grote familie kom en dus veel broers/zussen heb). Dan is er altijd wel wat.
Hier ook een groot kruis geloof ik met veel lessen te leren. Maar zo blijft het leven interessant Zonnetje, lastig dat je man mixed signals afgeeft. Ik hoop dat ie vandaag met zn goeie been uit bed stapt zodat het toch een gezellige dat wordt. Kaboutertje, bij anti-tpo stoffen het nut niet inzien van t4 prikken? Volgens mij ken je de site wel, maar www.weekvandeschildkier.nl Heb pdf bestand bevat erg veel informatie. Schildklier is juist enorm belangrijk tijdens het zwanger willen worden en zwanger zijn. Alleen artsen zijn daar meestal niet van op de hoogte, je moet er echt zelf achteraan. Ga je in Gent naar een speciale kliniek? @All: mn temp geeft nog steeds aan dat mn ei de dag voor de IUI is geweest... Ik weet niet wat ik ervan moet denken dus. Ovu testen en temp spreken elkaar compleet tegen. En aangezien we gisteren geen echo hebben gehad weet ik dus niet welke er gelijk heeft. Ik hoop dus maar, dat mocht mn eitje idd de dag voor de IUI gesprongen zijn, dat ie laat op de dag is gesprongen. Dan hebben we nog de meeste kans. Fijn weekend allemaal!
Dank je die site kon ik niet. UZ gent, dus niet echt een kliniek. Maar mijn gyn zei zelf zoek academisch: dat heb ik gedaan, oke alleen buitenland
De link doet het niet Met google ben ik er op. Ga vanavond weer eens heel veel lezen. Hoe komt het dat jij er zoveel van weet?
@dreamer; er is hier iemand zwanger geworden die ook een dag nadat haar ei gesprongen was de iui heeft gehad. En dan ook nog met weinig zaad. Hoop inderdaad dat je ei dan laat is gesprongen. Denk dat je temp de indicatie is. Je had ook al best een groot ei vond ik. En anders zou ik fm's vragen, moet je wel vaker, maar is wel duidelijker. Ik hoop inderdaad dat zijn bui beter is. Hij is boos dat ik heb gezegd dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen als hij nee blijft zeggen. En dat ik toch graag door wil. En hij is boos dat ik er met iemand over gepraat hebt denk ik. Want hij praat er met niemand over. Dat vind ik pas slecht. Want hij kropt alle emoties op. Of ik voor mezelf kies of voor samen. Maar hij vergeet dat hij zelf afgelopen 1,5jaar meerdere keren heeft gezegd (lees tas aan het pakken was) dat hij weg ging bij mij als hij boos was. En nu zeg ik het en is het niet goed. Want ja je hebt ooit voor elkaar gekozen. Zucht, waarom mag hij het wel zeggen en ik niet. Ga het wel aanzien vandaag. Ben vanmorgen nog wel online en verdere weekend niet. Want ben hele weekend niet thuis. Vandaag een wat minder leuk uitstapje, dus is hoe dan ook al niet zo geweldig.
@Kaboutertje: ik heb zelf een schildklierziekte Maar dan de andere kant op, dus te snel. Goed dat je er zelf achteraan gaat! Informeer jezelf ook zo goed mogelijk, want artsen zijn lang niet altijd op de hoogte van sk ziektes en goede waardes. @Zonnetje: ik heb 2 fm's gehad, juist omdat mn ovu testen niet altijd kloppen. Dinsdag was mn ei 16,6 mm. Donderdag was mn ei 22,5 mm en savonds was mn ovu test positief. Vrijdag was mn temp ei-hoog (dus ei is donderdag geweest als ik temp moet geloven) Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, dan ga ik bij 16 mm maar een Pregnyl spuit vragen, dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat. Maar zij geloven niet in tempen! Dus kan wel mn templijstje voor gaan leggen, maar zij houden toch vast aan de ovu testen. Moeilijk dus. Ik kan me wel voorstellen dat hij boos is om alles nu. Het is niet leuk om te horen dat je vrouw misschien voor zichzelf kiest en je verlaat als je geen IVF wilt. Mannen weten niet hoe ze met emoties om moeten gaan, dus uiten zich in boos zijn. De mmm kan echt je relatie breken. Ook voor mannen is het heel zwaar en dat willen wij vrouwen nog wel eens vergeten. Ik hoop dat je snel de rust en duidelijkheid krijgt die je zoekt meis.
Allereerst Salcia GEFELICITEERD! Zonnetje, wat bevindt jij je in een moeilijke situatie. Ik hoop dat je eruit komt met je man en dat zijn bui gauw over is. De MMM heeft soms een zware weerslag op relaties. Het is ook allemaal niet zo gemakkelijk, vooral niet als je een partner hebt die zijn gevoelens moeilijk kan uiten. Gelukkig kan ik er wel goed met mijn vriend over praten, maar ik besef heel goed dat het in andere relaties soms moeizaam gaat. Het zijn toch mannen. Veel sterkte meis en een dikke knuffel. Hier nog steeds onzekerheid. Ik heb de gebruikelijke kwalen die ik altijd heb als ik ongi word: bruinverlies en rugpijn. Vanmorgen weer getest met Kruidvat 2 voor 5. Nog steeds een 2e streepje, misschien iets duidelijker dan donderdag, maar het scheelt niet veel. Vanmorgen maar 2 testen gekocht van DA Eigen Merk. Kun je eigenlijk pas vanaf NOD doen. Dat is voor mij dus maandag. Heb toch net maar een testje gewaagd en ik zie een heel vaag 2e streepje. Lang niet zo duidelijk als die van Kruidvat. Foto's komen nog vandaag trouwens. De grote vraag blijft.... Ik zit nu 14 dagen na de Pregnyl en 12 dagen na de IUI... Geven die testen de Pregnyl (10.000 eenheden) nog weer? Vooralsnog ga ik er gezien mijn kwalen vanuitndat ik morgen of maandag het maandverband weer tevoorschijn moet halen...
Hoi BE Happy, Ik heb 13 dagen na pregnyl test gedaan toen was deze omo wit, dus pregnyl eruit, had ook 10000 eenheden gekregen. Maar weet niet of het per persoon verschilt. 3 dagen erna, dus de avond van mijn NOD dubbele positieve test.
Zonnetje, ik weet niet wat ik zou doen met een man zoals jij hebt. Dit klinkt een beetje gek en je hebt er ook niets aan, maar ik denk dat je bij jezelf te rade moet gaan of je heel graag een kindje wilt. Wat is de wens: een kindje desnoods alleen of geen kindje en bij hem blijven ( mocht IUI natuurlijk niet geven wat je had gehoopt) Be Happy, deze onzekerheid schiet ook niet echt op he. De enige zekerheid die je hebt is HCG prikken. Sommige zh doen dat ipv testen.
Hoi dames, Ik voel me ***, heb slaap, ben moe en heb zin in ALLES wat ongezonds is pff ~!@#$%^&*. De kleine ligt op bed en ik op de bank, geen plannen vandaag. Laat die rot ongie maar komen zodat ik kan beginnen. Sorry dames moest er ff uit. @Zonnetje, ik weet precies waarin je nu verkeert. Heb in hetzelfde pakket gezeten (en nu weer opnieuw), ik hoop dat jullie er gauw uitkomen (blijf communiceren met elkaar). @wachtbankdames, ik duim heel hard voor jullie dat jullie er kostmisselijk vanaf mogen. Hebben jullie ook een lijst hier?
Ach, ik ben me al helemaal aan het richten op IVF. Eigenlijk ga ik er helemaal van uit dat ik maandag wel ongi ben en dan dinsdag/woensdag bloed moet prikken ivm starten met IVF. Bovendien zit ik nu nog voor mijn NOD. Maandag mag ik eigenlijk pas testen. Dus de kans dat het wel van de Pregnyl komt, is aanwezig. Mijn banner zegt dat ik morgen al mag testen, dus dat doe ik dan maar . Gooi ik er morgen nog even een testje tegenaan. Maandagochtend heb ik geen tijd namelijk. En dinsdag duurt me te lang. We zien wel!
IUI-meiden Angelica:Okt 2008 BBZ,Mei 2009 mk 6wk,Dec 2009 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Be Happy (35): 10x IUI gehad 11 e IUI 31-05 (juli start IVF) Brabbel1988 (22): 5x IUI mislukt HSG-GOED! 6 e IUI op 8-06 Brechtjemvj: 2x IUI mislukt,3 e IUI 26-05 gehad Dancer4fun: 1e IUI 23-03 mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3e IUI 13-05 mislukt, Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 weekIUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Dreamer83,1 e IUI D!!! Flippo123:1 e IUI op 7-06 Helena115, HSG op 8-04, IUI 27-05 Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, 3 e IUI op 1-06 Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt,2 e IUI op 25-5,mislukt JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April, mislukt 3 e IUI gehad op 15 mei,mislukt. Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. spontane eisprong op 1 juni! Kaboutertje: 1e ronde3e IUI gehad op 26-03, mk, 2e ronde 2e IUI 28 mei mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Mirrr: 6 e IUI gehad op 17 mei,mislukt 7 e IUI op 10-06 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 iui's de 1ste zwanger 14 mk,2 3 4 5 negatief 6 de zwanger mk, juni weer IUI! Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Salcia:1e IUI 8 april,mislukt Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April,mislukt op naar Juni ivm operatie. Saskia1984: 1 e IUI 21 Mei Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5 e IUI 12-05 mislukt 6 e IUI op 8-06 Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april,(HONEYMOON!!)4 e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28 April, mislukt. Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,4 e IUI op 27 mei! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3 e IUI 6-05 mislukt 4 e IUI 2-06. Wachtbankje Saskia: testen vanaf 4-06 Brechtjemvj:testen vanaf 9-06 Zonnetje1980:testen vanaf 10-06 Salcia: testen vanaf 10-06 Helena:testen vanaf 10-06 Sammie88:testen vanaf 10-06 zonder iui BeHappy:testen vanaf 14-06 Jem1979:testen vanaf 15-06 Juulzon:testen vanaf 15-06 31 december: testen vanaf 16-06 Flippo123:testen vanaf 21-06 Brabbel1988: testen vanaf 22-06 Spannende tijden: testen vanaf 22-06 Mirrr: testen vanaf 24-06 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! In afwachting van IUI Zyta Helena115, IUI in mei. Geen IUI meer IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF)
IUI-meiden Angelica:Okt 2008 BBZ,Mei 2009 mk 6wk,Dec 2009 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Be Happy (35): 10x IUI gehad 11 e IUI 31-05 (juli start IVF) Brabbel1988 (22): 5x IUI mislukt HSG-GOED! 6 e IUI op 8-06 Brechtjemvj: 2x IUI mislukt,3 e IUI 26-05 gehad Dancer4fun: 1e IUI 23-03 mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3e IUI 13-05 mislukt, Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 weekIUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Dreamer83,1 e IUI D!!! Flippo123:1 e IUI op 7-06 Helena115, HSG op 8-04, IUI 27-05 Hvj, 1e IUI, prikinstructies 15-06 Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, 3 e IUI op 1-06 Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt,2 e IUI op 25-5,mislukt JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17 April, mislukt 3 e IUI gehad op 15 mei,mislukt. Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. spontane eisprong op 1 juni! Kaboutertje: 1e ronde3e IUI gehad op 26-03, mk, 2e ronde 2e IUI 28 mei mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Mirrr: 6 e IUI gehad op 17 mei,mislukt 7 e IUI op 10-06 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 iui's de 1ste zwanger 14 mk,2 3 4 5 negatief 6 de zwanger mk, juni weer IUI! Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Salcia:1e IUI 8 april,mislukt Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI 31 maart mislukt,4e IUI 26 April,mislukt op naar Juni ivm operatie. Saskia1984: 1 e IUI 21 Mei Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5 e IUI 12-05 mislukt 6 e IUI op 8-06 Waardevol: 1e IUI 9 April gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI 16 april,(HONEYMOON!!)4 e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28 April, mislukt. Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31 maart gehad,4 e IUI op 27 mei! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3 e IUI 6-05 mislukt 4 e IUI 2-06. Wachtbankje Saskia: testen vanaf 4-06 Brechtjemvj:testen vanaf 9-06 Zonnetje1980:testen vanaf 10-06 Salcia: testen vanaf 10-06 Helena:testen vanaf 10-06 Sammie88:testen vanaf 10-06 zonder iui BeHappy:testen vanaf 14-06 Jem1979:testen vanaf 15-06 Juulzon:testen vanaf 15-06 31 december: testen vanaf 16-06 Flippo123:testen vanaf 21-06 Brabbel1988: testen vanaf 22-06 Spannende tijden: testen vanaf 22-06 Mirrr: testen vanaf 24-06 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! In afwachting van IUI Zyta Helena115, IUI in mei. Geen IUI meer IVF/ICSI: Marnat (ICSI in mei/juni) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF)