@BeHappy: balen meis. Ik hoop dat IVF jullie dromen waar gaat maken! Succes met alles. @Spannendetijden: mooie voorspellingen in het vooruitzicht dus! Ik hoop dat ze snel uit mogen komen. @Juulzon: ahh nee, toch geen vakantiewonder. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent ervan. @Zonnetje: fijn dat het weer beter gaat tussen jullie. Ik hoop dat jullie met zn 3-tjes op vakantie mogen meis! @31dec: ik hoop dat het geen ongi-krampjes, maar innestelkrampjes zijn! Liefs Dreamer
Hoi meiden, Ik ben nog niet ongi geworden maar de volgende rondes was dat ook pas op dag 16 na de iui dus heb nog tot donderdag. Vanmorgen een gesprek gehad bij de gyn en ook wij gaan met de iui stoppen en door met icsi. Nu dus op de wachtlijst gezet en dus wachten tot de brief komt. Iedereen heel veel succes met de iui en hopelijk komen er een heleboel mooie lieve babietjes uit voort!! Groetjes, Jolanda
jem: skat succes int volgend traject!!! ik duim met je mee dat we nu hoop beebjes mogen verwachten!! spannend hor!!!!! en misschien is t wel niet nodig voor je en blijft je ongi nu lekker weg!!!!! meisjes...ik heb geen zin meer om te werken!!!!! hahahahhaha t is hier uitgestorven ivm voetbal dus kom strakkies nog wel even gluren xxx dikke knuffel
Ff een berichtje van mij vanaf mn werk... Alle tv's van de patienten staan luid aan op voetbal.... heb mn oranje jip en janneke t-shirt aan, slingers om mn nek en oranje cow-boy hoed op Kom maar op metdat WK
He meiden, Even snel een berichtje reageer straks op de rest. Ben eindelijk ongesteld geworden. Het is wel een hele heftige ongi. Gelukkig is mijn lichaam zich weer aan het herstellen Ga zo weer op mijn werk voetbal kijken Liefs
flippo....gek!!! hahahahah ik heb mn oranje shirt nog op mn bureau liggen trek m zo pas an !! en angelica...wat fijn dat je nu weer verder kunt skat! hier t gevoel dat ik ongi ga worden...t zeurd onderin mn buik en rug....maar tis nog lang mn NOD niet! pas di de 22ste!!! :s
@Angelica: balen meis... hopelijk een mooie roze ronde voor je de komende ronde! tweee nullll twee null!!! Hahah erg gezellig op t werk tbh
ik zat ook al te zingen....2-0 2-0 ...2-0 2-0!!!! hahahahah helaas zit ik in mn upske want halve bedrijf is naar huis :s maar manlief en dj q-music houden me op de hoogte!!!
Jem, veel sterkte met het ICSI-traject. Hoop nog wel op roze voor je! Hou ons wel op de hoogte hoor! Spannendetijden: die opvliegers had ik ook enorm toen ik clomid gebruikte en die eetbuien ook ! Ben sinds ik aan alle hormonen ben gezet 3 kg aangekomen...(maar dat vind ik niet erg, was ook wat te licht). Hoop dat het raak is meid!!! Angelica, hier ook een heftige bloeding zeg! Lijkt wel of er nog steeds 'van alles' uitkomt . Vandaag echt even een advilletje genomen en dat doe ik nooit. Heb anders ook nooit zo'n heftige ongie. Dinsdag is voor mij dag 2, dus we gaan volgens mij gelijk op.... Heb ma 21 juni mijn 1e FM... Brabbel: mag weer vh wachtbankje af... Ga nu echt voor ronde 4.... Hopelijk geeft ronde vier ons meer plezier.... @all: reageer morgen of overmorgen weer efkes wat uitgebreider, maar dank voor jullie lieve woorden. Doen me goed!!! *strooit nog wat laatste roodwitblauw M&M's rond voor de liefhebbers* xxxxxxxxxxxxxxx
Rustig hier Hier een flink zeurderig gevoel en geen fijn gevoel... Door dat flinke bloedverlies gisteren ben ik weer even heel verdrietig en moet ik weer aan die mk denken... Vandaag dus niet echt mijn dag Fijne dag allemaal, ga nu pas weg, de files in.... (belabberde nacht en mijn nek zit moervast...)... morgen weer de 1e spuit... xxxxxxx
hoi hoi skatjes hier heel ff snel reactie ....we vertrekken zo per motor naar het AMC voor man zijn SOT onderzoek! spannend!!!!!!!!!!! mijn i-net thuis heeft kuren ...ik heb meer niet als wel verbinding dus helaas kan ik niet zoveel hier zijn ben nu ook al half uur bezig geweest voor beetje verbinding :s nou meisjes..tot vanmiddag juulzon: xxx dikke knuf skat
Spannende Tijden, hoe was het??? Spannend hoor... Het is hier trwns wel SUPER RUSTIG vandaag....!!! Nek zit nog steeds muurvast ... Niet fijn... Voor allemaal weer een dikke knuf! xxxxxxxx
@spannendetijden: hoe was het in het ziekenhuis? @flippo; buikpijn kan door de iui komen. Baarmoeder is toch een spier. Hier ook regelmatig last van na de iui. @dreamer: als je de volgende keer ook fm's krijgt vragen of je als je ei boven de 15mm is elke dag mag. Doen ze bij mij in ziekenhuis wel. Dan ben je misschien wel optijd. Jammer dat de ovutesten niet helemaal werken bij je. Hier krijg ik bij boven de 18mm de pregnyl (in praktijk is dat bij mij bij 19mm of 20mm Succes. Tempen kan inderdaad wat onbetrouwbaarder zijn. En als je tempt weet je alleen wanneer je eisprong geweest is. Dus heeft het niet zo heel veel zin. Tempen is leuk om een beeld te krijgen van je cyclus en om te weten dat je ei geweest is. Nog even over mijn man: hij kan wel boos zijn dat ik twijfel over onze relatie en niet weet of ik samen verder wil. Maar hij heeft zelf nog weleens gezegd dat hij soms liever niet met me getouwd was en een paar keer zijn tas gepakt en was van plan weg te gaan. Daardoor denk ik ook verder over de toekomst. Want toen ik niet mee wilde op vakantie met zijn familie was hij boos en ging zijn tas pakken. Dus heeft met veel meer dingen te maken dan alleen de ivf hoor als ik het besluit. Hij kan inderdaad niet met de emoties omgaan. Kan me ook wel voorstellen dat hij boos wordt als ik het zeg. Maar als hij het zegt moet ik het wel accepteren. Maar zijn vaak woorden in boze buien. Gelukkig nu weer even alles op orde en genieten we weer van elkaar. @behappy: balen van je ongi. Had zo goede hoop voor je. Succes met de ivf. @lien: dank je voor de tip. Die had ik ook al van iemand gekregen. Enige nadeel is dat ik het heel moeilijk vind te omschrijven wat voors en tegens zijn. En mijn man vind dat al helemaal moeilijk. Heb de hoop dat hij nog van gedachte veranderd. @oasis: succes met de wachtweken. @willemijn; jij ook succes. Hier is relatie ook wel belangrijk. Heb er afgelopen 1,5 jaar ook veel energie ingestoken. Maar we hebben over meer dingen onenigheid. Waardoor ik soms ook twijfel. Want naast het punt ivf hebben wel ook veel onenigheid over familie van man. En hij is ook bang dat ik te veel pijn zal krijgen, hij niet kan produceren en dat het niet zal lukken. @gillian ; succes in de wachtweken. @juulzon: jammer dat het geen vakantiewonder geworden is. Nu weer op voor de iui. Snap je verdriet heel goed. En vanavond aan je man een lekkere massage vragen voor je nek. @31decgestopt: ik zou het heel moeilijk kunnen accepteren inderdaad om nu te stoppen. Want er zijn nog kansen voor ons. En het is zonde om die niet te benutten. En er is ook weinig kans op een spontane zwangerschap bij ons. Probeer soms ook aan mezelf te denken hoor. Maar is soms best lastig als er aan alle kanten aan je getrokken wordt. En soms is het zo dat als ik aan mezelf denk juist de problemen ontstaan. Hopelijk wordt je niet ongi. Succes nog even met wachten. @angelica; succes Hier vanmorgen voor de accupunctuur geweest. Viel erg mee. Was heerlijk ontspannend. Vrijdag moet ik weer. En volgende week heb ik de iui al, dus ben benieuwd of het helpt. Ze streven vooral naar ontspanning bij mij. Het liefste hebben ze dat man ook behandelt wordt, maar ja, die ziet dat niet zitten. Hier verder een lekker rommeldagje voor mezelf. Heb mijn wekelijkse dinsdaguitje afgezegd. Dus vandaag echt tijd voor mezelf het het huishouden wat een beetje achter ligt. Zo nog even de was doen, wat in de tuin rommelen enz. Hier niks meegekregen van het wk gisteren. Want ik moest gewoon werken (wie bedenkt een overleg op dat tijdstip). En geen tv aanwezig. Maar ach, ben toch geen voetbalfan. Zaterdagavond mag ik ook werken tijdens de wedstijd.
Inderdaad erg rustig hier vandaag! Ik heb de hele dag vergadering gehad dus dacht, kom nog ff kijken, maar niet veel nieuws te melden zie ik! Juulzon: lekker in een warm bad gaan met olie van kneip, is echt super vor je spieren (alleen niet zo fijn als je ongi bent besef ik me nu net....) Zonnetje: als ik ongi wordt nu dan ga ik ook eens een afspraak maken bij een accupunctuur, jou verhalen zijn iig goed want ontspannen is volgens mij altijd belangrijk!! En nee, mijn mannejte zou dat ook nooooooit doen... Spannende tijden: hoe was het in het zh?? Angelica: strkte meid met je heftige ongi! Dreamer: zonnetje der advies is ook exact mijn advies. Ik krijg ook vanaf 15 mm iedere dag een fm zodat ze "zeker" weten dat ze optijd zijn! hier nog steeds heel erg een ongi gevoel, net als de vorige 3 keer dus zal morgenvroeg (geheel volgens planning....) wel raak zijn vrees ik...:x Zucht
@31dec: ze vond het jammer dat ik nu pas begon met de accupunctuur. Want het liefst beginnen ze een paar weken van tevoren. Heb het vorige week gevraagd, maar het kan wel op kort termijn al iets helpen. Zekerheid geven ze ook niet. Ze proberen je te ontspannen en de energie de goede kant op te sturen. Dus eigenlijk je lijf in een goede conditie te krijgen. Ben blij dat ik toch de stap heb genomen. Zal vrijdag toch eens over voeding vragen, want ze vertelde wel dat sommige dingen niet goed zijn inderdaad. Maar geen idee wat dus. Maar heb geen dieet ofzo meegekregen. En moet van haar eigenlijk elke dag een kopje koffie drinken voor de goede stoelgang. (las hier pasgeleden dat koffie juist niet mocht). Enige nadeel is dat ik niet echt een koffiedrinker ben.
Juulzon: wat ontzettend naar van je nek zeg!!!!! Lekker hete douche en je laten masseren door je man Zonnetje: heerlijk zon ontspannen eigen rommeldagje!!! Ik had die gister en morgen weer geniet er nog even van ..dag ik weer bijna om!! (dus ook weer dichter bij de nod) 31dec: ik ben benieuwd! All: nou vandaag zijn we dus naar amc geweest (bedankt voor jullie belangstelling) gelukkig gingen we met de motor want t stond max vast bij alkmaar!!! Eigenlijk ging t heel snel en goed kwamen binnen , aanmelden, kregen meteen potje en vrouw vertelde waar we heen moesten, man ging kamertje in en kwam erachter dat het inderdaad minder fijn was dan hier int ziekenhuis want de kamer viel heel erg tegen en bij ons heb je film en in t amc alleen boekjes maar niet echt boeiende! Dus hij was blij dat ie klaar was en toen gingen we weer weg :S helaas krijgen we de uitslag pas als we bij de gyn komen .en das minimaal over een wk!!!! L maar ben zeer benieuwd en manlief en ik hopen allebei dat dit de enige keer was dat hij int amc kamertje moest zijn hebben t nog even over ivf en icsi gehad met zn 2tjes en staan er gelukkig allebei achter!! Fijne avond lieverds en tot morgen!!! xxxx ps....waar is iedereen?!?!?!?
Ik heb dus lekker genoten van mijn rommeldagje. Jammer genoeg niet alles kunnen doen wat ik had bedacht maar ach. Nu weer even over, want moet nu 5 dagen werken. En dan tussentijds ook regelmatig voor de fm's naar het ziekenhuis toe. Dus drukke week voor me. Is hier inderdaad rustig. Iedereen geniet van het mooi weer en het wk. prettige dag allemaal.
@ spannende tijden. Vol tranen hebben we naar de echo gekeken.. En mijn man die had het maar over het geluid van het hartje. Eerlijk gezegd in het januari topic zijn meerderen waar de 2e echo geen hartje meer klopte en dat maakt me heel bang Nog 1 week tot de nieuwe echo. Hopelijk mogen jullie allemaal snel volgen! xxx