elif: dat hartje komt wel skat! maak je niet druk! dat hoor je idd regelmatig!!! maar wat fijn dat t verder zo;n fijn moment was!!!!! gefeliciteerd! xxx all: goeie morgen allemaal!!!! zo de di is weer voorbij...dat betekend dat we de eerste wachtweek weer achter de rug hebben!! ging lekker snel!!! nu maar hopen dat de komende wk net zo rap gaat! hier nogsteeds geen idee of de laatste iui wel / niet is gelukt maar daar moeten we dus nog ff weekje voor wachten! ik voel me net zoals de laatste rondes dus heb dr eigenlijk weinig vertrouwen in! maar ergens is er iets in mij wat er WEL alle vertrouwen in heeft!!! en anders mag ik di de gyn bellen voor startgesprek die hebben we dan woe of do en dan meteen bloedprikken en op naar eerste ronde ivf/isci ! en hopelijk slaat dat wel aan!!! nou lady's ik moet zo weer te lessen!!! gaat vet goed trouwens hopelijk mag ik gauw afrijden....maar daarna kom ik nog wel even gluren!!!! xxx
@31 december: is er al nieuws?! volgens mij kon je vandaag testen. @Elif: spannend zo'n echo. Was de echo wel helemaal goed? Begreep het niet helemaal omdat er iets stond over het hartje. Ik krijg zelf bij 7+ week mijn eerste echo. Ben erg zenuwachtig, nu al.
He Salcia: nog niets maar aangezien ik heel erg het gevoel (en het humeur....) heb dat ik ongi ga worden en geen enkel teken op iets anders zal het er vandaag toch wel aankomen, dus ik ga pas testen als het er morgen nog niet is....
@elif: ik snap je gevoel hoor. Zal ook de onzekerheid hebben. Ik hoop zo van harte voor je dat het goed gaat allemaal. @31dec: ik hoop dat de ongi weg blijft @spannendetijden: nog een hele week wachten. Hier morgen de 1ste fm weer om te kijken hoe ei groeit. Was heel gedoe om het te regelen met het werk, maar is gelukt gelukkig.
Zonnetje: idd nog hele wk!!! maar ik zie t positief ik heb dr al 1 vd 2 gehad dus hoef dr nog maar 1 Succes morgen met je FM!! Hopelijk groeit er een prachtig eitje en miss wel 2 let us know 31dec: sjoe ongi sjoe .ik zal je duiveltjes wel ff voor je weg sturen hor hoop zo voor je dat t uitblijft!!! Salcia: spannend he?!?!?! Kan me voorstellen hor dat je t super spannend vind!!! Dat zou ik ook hebben!! Denk dat als ik positief zou testen gek zou worden van t wachten op de echo hahahaha succes nog even met wachten maar je bent er al bijna!!! Wanneer mag je?!?!?! Ben benieuwd girl!! Heb manlief verteld over je dat er meisje/vrouw opt forum zwanger is!! En dat ik helemaal blij voor je ben hij moest er erg om lachen en vind t fijn voor me dat ik mn ei hier kwijt kan en dat we van alles met elkaar (kunnen) delen!! Hihi ps: weetje....ik ben zó benieuwd hoe een echo zou zijn...wat er wel niet door me heen zal gaan en hoe t zal voelen!!! kan haast niet wachten!!! ik was vanmiddag bij mn ouders en had t er toevallig met mams over..dat ik niet kan wachten tot ik eindelijk een kleintje in mn buik heb!! mams gaf nu voor het eerst toe dat ze ook écht hoopt dat t nu raak is! en dat ze heeeeel graag nog een kleinkind wilt en ook zo met mij mee hoopt!!! en ze hoopt t ook omdat ze t stiekem toch wel moeilijk vind ons zo te zien...en ze hoopt gewoon niet dat we t ivf traject in moeten! ZO lief van haar!!!!!! ik kan me gewoon niet voorstellen hoe t zal zijn! maar hoop t gauw mee te mogen maken!!!!
Salcia de echo was perfect het hartje klopte en al. Ik liep ook goed op tijd. Maar de angst voor weer een mk blijft toch wel ff ..
@ spannende tijden het is zo'n onwerkelijk gevoel dat je niet gelooft dat dat in jouw buik zit!! Ik werd er heel emotioneel van en dan die snelle hartslag ... Zoiets emotioneels!
Hello ladies, jeetje wat is er weer veel geschreven de laatste paar dagen ik heb wel mee gelezen maar had niet echt iets te melden.Ik neem vandaag ook maar niet de moeite om op iedereen te antwoorden het is iets te veel en op het werk was het druk dus ik ben moe. Ik had vandaag tussen het werk door mijn 1ste fm en het ei was nu al 16.5 en mijn bs al 8,9 dat er besloten is dat ik vanavond al pregnyl moest zetten en vrijdag de IUI heb Man lief is dit keer lekker in de buurt dus kan weer mee en ik ach ben aan het werk dus ga even onder werk tijd zwanger worden nou de shot is geplaatst en nu maar hopen dat ik niet weer over gestimuleerd wordt en krampen krijg (dit is de rede dat ze nu wat vroeger het doen omdat ik zo sterk reageer op de pregnyl 5000e) voor alle dames een knuffel voor degene die hem willen en ik heb hier raketjes(ijsjes dan) dus die passeren het wacht bankje lekker hoor met dit mooie weer
mmmmmmm lekker!!!! je komt als geroepen want ik heb ZOOOON zin in ijs!!!!!!!!!!!!! nog ff en ik stap in mn pyama de auto in hahahaha (word wat als ik WEL zwanger ben straks ... hihi LOL) joos: girl wat een super ei!!!!!!! goed gedaan kippetje hahahaha heeeel veel succes vrijdag met je iui!! ik ga voor je duimen hor!!! x
@spannende tijden: grappig dat je het thuis vertelt hebt. Mijn man vindt het ook heel leuk dat ik hier mijn ei kwiijt kan en vragen kan stellen. Ik heb echo over 2 weken, op 2 juli, dus schiet wel op...maar dagen kruipen voorbij nu. Elk steekje, dingetje. wat dan ook is eng. @Elif...wat mooi dat je het zo goed kon zien en horen, het hartje. Ik heb echo bij ruim 7 weken, dus moet ik het ook kunnen zien waarschijnlijk. Zo ongelofelijk spannend. @31 december: hoop zo dat het morgen nog weg is bij je. Ik had ook ongi gevoel hoor voor test en nog steeds trouwens, maar schijnt normaal te zijn nog in week 5/6
ik mag weer van het wachtbankje af dames.. helaas de ongi luistert niet naar jullie lieve woorden, gisteravond was het weer zover. Bah ik ben het zo ontzettend zat!!! Waarom worden wij nou niet eens zwanger.:x Ben gelijk een half uur gaan joggen om ff mijn hoofd leeg te maken, maar ja dat heeft ook niet echt geholpen... Spannende tijden; ik ben ook zo ontzettend benieuwd hoe het zou zijn om je zwanger te voelen! Lijkt me zo'n fantastisch gevoel! Ik hoop echt dat wij dat ook een mogen meemaken, of ja in jou geval, dat je dat nu al mee aan het maken bent! Echt kei goed van je meid dat je zo positief bent! salcia: spannend hoor 2 juli! Je ziet vast weer een heel mooie klein mensje met een kloppend hartje hoor!! Joos mooi ei!! Succes met de IUI vrijdag ik zal voor je duimen rest: succes op het wachtbankje/ met fm of met IUI en ik ga dadelijk maar eens bellen voor de HSG!
Ook ik mag van het wachtbankje af, poging 3 is mislukt dus voor ons nu een paar maanden niks en wachten op het startsein van de ICSI. Succes allemaal met de iui's en hopen op veel baby's in 2011!!
Jem, dikke knuffel.... en heel veel suces met ICSI, dat het voor jullie maar een mooi ICSI beebje mag worden!
Hey Meiden, ik ben weer terug uit het land van Mickey Mouse. Het was helemaal geweldig. Lekker even helemaal eruit. Helaas nu al weer terug in de realiteit. Zit nu een week voor NOD en alweer sinds gisteren roze verlies bij afvegen. Dus deze ronde zelf klussen is ook niet gelukt (maar dat had ik dus al verwacht). Nu dus nog een week wachten en dan bellen voor hsg en daarna gelijk de 4de iui. Dus ga vandaag na werk maar langs de apotheek om de puregon en pregnyl te halen. Pfff, de realiteit valt erg tegen. Ik wil weer terug naar Disney.................... Heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen. Dus voor iedereen op het wachtbankje: Sterkte!!! Meiden die ongi zijn geworden: Balen meiden, op naar de volgende ronde met nieuwe kansen. Dikke digi knuf Meiden met binnenkort iui: Suc6! we gaan voor roze
Lieve lieve meiden....... Mijn emoties kan ik de laatste tijd niet al te goed de baas, en alles zit tegen. Ik heb het gevoel dat ik even de tijd moet nemen om mijn hoofd leeg te maken, om weer positief in het leven te komen staan. En voor mijn gevoel is het verstandiger om afstand te nemen van dit topic. Mijn eigen emoties zijn al te veel, en ik leef veel te intens mee met het verdriet van anderen. Voor mijn gevoel maak ik het mezelf nog moeilijker door hier steeds de confrontatie aan te gaan. Ik heb dan ook besloten om hier nog wel mee te lezen, maar niet meer te reageren. Ik wil echt iedereen bedanken voor alle lieve woorden en steun, want ik heb er echt veel aan gehad. Het was echt een deel van mijn leven...... Zo snel als er nieuwe ontwikkelingen zijn laat ik het jullie weten. Iedereen een dikke knuffel, en heel veel steun de aankomende tijd. Ooit komt er een dag dat alles voorbij is, en ook wij mogen genieten. Kussies Brabbel
Geef niet hoor brabbel. Meid, zorg goed voor jezelf. Dat is het aller belangrijkste. Hopelijk kom je hier snel melden dat je zwanger bent.
Salcia: 2juli das al bijna joh!!!!! SPAN NEND!!!!! Ik kan me voorstellen dat alles wat je voelt eng is!! Mijn beste vriendin heeft dat zeker de eerste 20wk gehad!!! Arme skat!!! Hopelijk ben je na je eerste echo helemaal gerust meid!!! Ik leef iig intens met je mee Elif: heb je geen pic van je hummeltje!?!?!?!? 31dec: wel potver de potver de dit was NIET de afspraak!!! Ik had ze weg ge sjoewt :S nou lieverd hele dikke knuffel van mij dan maar..en heeeeel veel succes/sterkte!! Die vervelende ongi ook!!!!! Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen lieverd..elke maand denk ik dat weer hor!! Maar gelukkig kan ik er heel rap weer overheen en kijk ik weer positief vooruit!!!! En ik ga ook altijd lekker sporten als ik ongi ben geworden..lekker met mezelf in mn eigen wereld!!! Heerlijk!! Vorige keer barstte ik in tranen uit in het bos en had mn hondjes mee die heel lief bij me kwamen staan en me pootje gaven..zo lief maar toen moest ik nog harder huilen maar t luchtte wel op!!! En daarna heb ik gelijk doc gebeld! En was er weer helemaal klaar voor En ik hoop dat je gelijk hebt meid en ik t nu ook mag meemaken!!! Maar ergens weet ik wel dat ik echt di ong ga worden! Ik ken mn lichaam ondertussen wel!!! Die houd me niet meer voor de gek!! En ik voel me zoals altijd dus ga vast ongi worden! L helaas!! Maar ook wel goed tijd voor nieuw traject! Nieuwe rondes! Nieuwe ervaring! En ik geloof er echt nogsteeds in dat dat ons geluk gaat brengen!!!! En bedankt voor je compliment!! Doe mn best hihi nou ja echt mn best doen is niet echt nodig want ik zit (ondanks ik heeel slaperig en moe ben) ontzettend lekker in mn fel!! En voel me keigoed en ben over alles positief!!! Ik liep zelfs vorige week met een big smile de 10km in de stromende regen!!!! Hahahahahha ik weet niet wat t is maar .voel me kei goed!!!!!! Ps al gebeld voor je hsg??!?! Jem: wat balen!!!!!!!!!! (K) ELLENDE!!!!! :s nou skat heeeeel veel succes in je nieuwe traject en hopelijk is de wachttijd niet al te lang voor je en krijg je snel je eerste behandeling en krijg je heel gauw een prachtig wondertje!!!! Good luck meis!! En laat af en toe nog eens van je horen!!!!! Dancer: vakantieganger welkom terug!!!!!!!!!!!! Wel beetje jammer dat t terug zijn zo tegen valt en dat je weer met je neus in de realiteit bent gevallen! Maar heeel veel succes in de nieuwe ronde meid!!! We zijn dr allemaal weer voor je dus als je wat kwijt wilt je weet ons te vinden xxx en veel succes strakkies met je HSG !! Ps: lopen we niet meer gelijk?!?!?!? L lekker dan!!! Staat je netjes ..of mij hahahaha LOL Brabbel: lieverd je moet doen wat goed voor je is!!! En als je denkt dat rust en afstand je goed zal doen moet je dat zeker doen mop!!! Ik wens je iig heeeeel erg veel sterke en succes!!!!! En ook wij hebben veel aan jou gehad hor!!!! J XXX tot gauw!!! Zal je missen! En ik hoop echt van harte dat je gauw komt met goed nieuws!! voel je m?! .die hele dikke knuffel die ik je geef!?!? * all: pffffffffffffffffffffffffff ik heb geen zin meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zit in de receptie van mn werk! Maar wil lekker in de tuin of mn bedje liggen!!!!!!! Ben moe! En ben opgeblazen! Tenminste .zo voel ik me! En heb krampies/trekkies in mn buik! L let the devils come ! L op naar nieuw traject! Nieuwe ervaringen nieuwe (betere) kansen! Nieuw begin! Ik geloof erin en ben dr klaar voor!!!!! maar had ZÓ gehoopt dat t niet nodig zou zijn!!!!!! Maar goed ik heb nog ff voor t di is dus hopelijk kan ik die duivels nog verdrijven hihi ik kom zo meteen nog wel even gluren hor!!!!!!! Xxx