Brabbel: tuurlijk meid, geheel te begrijpen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat jeje emoties een plaatsje kunt geven en dat het dan snel raak is voor jullie. Ik wens jullie iig een hele fijne bruiloft. Ga daar maar van genieten!
ego: woensdag 13:30 uur heb ik mijn HSG. Hopelijk biedt dat meer perspectief!! Dancer welkom terug meid !!
Hé bah... iedereen ongie.... Maaaaar het is nog geen zomer, dus het kan echt nog hoor meiden, onze zomerbabes. Allemaal meisjes die Spring of Summer of Lente of Zomer gaan heten En jongens Augustus Ha ha! Maar wil gewoon even de moed er echt in houden! Na een HSG liggen de kansen iets hoger 'zegt men', dus dat geeft ook weer moed... En Brabbeltje... We gaan je echt missen...Even PB-en mag altijd hoor, maar dat weet je! Enne, je hoeft niet altijd een lang verhaal te schrijven, je mag ook alleen even meelezen en soms 'hoi' zeggen ! Maar ik begrijp wat je bedoelt, alles bij elkaar kost het energie... Dikke knuff vol energie meis! Enne, het gaat goedkomen! Echt wel! Wie meldt zich trwns aan voor de lijst bijhouden??? Ben zelf te weinig online, dus.... VRIJWILLIGER GEZOCHT ! Gisteren eerste spuit weer gezet, maandag FM.... Hoop op een mooi eitje... Liefs, ga nog even ah werk! xxxxxxxxxxxxx
@Dancer...welkom terug!! @Brabbel...begrijpelijk en let goed op jezelf! Komt allemaal goed echt! Zie mij, ik ben 39 en ook toch nog zwanger geworden! Dus..hou de moed erin!
juulzon: we hebben nog kansje hor...ik ben nog niet ongi (al verwacht ik t di wel) dus max duimen met zn alle hahahah maar ik vind summer ook wel leuk dus ga ook voor zomer meisje!! hihi ik heb vanmiddag uitgerekend dat als ik volgende ronde met hormonen begin en ronde erop tp krijg ..ik gelijk met mn schoonzus loop ...nou ja zij dan jaar eerder natuurlijk! en zij vond dat heerlijke periode dus dat hebben we dan allemaal in ons voordeel!!!!! en over de lijst,...ik ben wel redelijk vaak online maar ik red t niet om m bij te houden! sorry!!! en werkze nog even!!! of ben je inmiddels klaar!?!?! ik zit heelrijk op de bank te hangen...wachten tot mn man thuis is want dan gaan we eten want ik heb HONGER!!!!!! hhahaha ik hoop dat mn laatste iui is aangeslagen want dan heb ik teminste een goed excuus hihihaha lol salcia : hoest met je meid?!?!?!?
Hallo iedereen!!! Kom hier eens piepen of hier nog bekenden zitten... Wil jullie meiden hier allemaal een dikke knuffel komen geven en jullie moed inspreken... ik weet hoe moeilijk het is, maar blijf de hoop behouden en erin geloven... Hoe gaat het met Juulzon, Brabbel, Marnat, ... en waar staat de lijst trouwens? Vele groetjes xox
ineke: hoest met jou?!?!?!!?!? 17wk alweer!! gaat hard zeg!! de lijst staat wel ergens maar wel aantal pagina's terug...denk van afgelopen weekend!! groetjes
Met "ons" gaat het eindelijk goed Heb tot 15 weken echt elke dag moeten spugen en hele dag misselijk, toen week 16 migraineaanvallen en nu ist eindelijk een beetje aant bedaren!!! En we hebben vorige week ons "mannetje" nog eens mogen bewonderen dus dan vergeet je dat allemaal xox
@spannende tijden.. het gaat goed...af en toe zeurende onderbuik, soort menstruatiepijn, maar schijnt normaal te zijn in deze weken en mijn borsten zijn niet te harden, hahaha. Af en toe misselijk, maar valt nog mee gelukkig. Tis en blijft onwerkelijk tot eerste echo denk ik.. En ik hou nog steeds hoop voor jou hoor!!!!!
Elif... dit ga ik dus ook zien over 2 weken...maar weet niet precies waar ik moet kijken..gaat het om donkere vlek in het midden?
Brabbel goed hoor dat je even aan jezelf gaat denken ik lees eigenlijk ook alleen maar mee en meld me alleen als ik iets vind om een antwoord op te geven. Ook ik ben niet vaak genoeg hier om de lijst bij te houdne moet nu al vaak vele pagina's terug bladeren om het een beetje te volgen jammer dames dat die duivels nou weer niet weg zijn gebleven ikke dan Ik heb net toch maar eens een ovulatie test gedaan omdat ik toch wilde weten of ik echt zo goed reageer op de pregnyl en ja echt het gaat goed hij was al licht positief en dat betekend dat het eitje springt op ongeveer 24-36 uur en ja de IUI is morgen om 10.45uur gepland Ik heb er vertrouwen in Ik mag echt wel een keer zwanger raken en waarom dan niet nu. Ik ben na het relax weekend weer positief maar heb ook zo mijn depri buien gehad hoor. Nou dames sterkte allemaal op het wacht bankje of voor de volgende ronde weer moed verzamelen.
Marnat Geeft iedereen even een knuf !! Het gaat niet zo super met mij. wie het weten wil kan het lezen in mijn eigen topic vleesboomloos jaar nu nog een wodertje Even geen volle puf sorry JOOS SUCCES MORGEN.
Hai meiden vandaag had ik mijn follikelmeting een ei van 20 mm en een kleine eitje. de dokter heeft vanochtend om 8 uur de pregynl spuit gespoten en morgen om 10.30 de 2e iui. is dit niet te vroeg normaal moet het toch 36 uur na de spuit of hoeft dit niet persee????
Marnat, ga zo je topic even lezen meid, balen Yasgok, meeeeestal doen ze de IUI inderdaad na 36u, maar de zaadjes worden echt diep ingebracht en kunnen tot 3 dagen leven in de baarmoeder, zoekend naar jouw ei... Dus als je ei springt morgenoverdag ergens, dan heeft ze veel feestgangers op haar 'Welkom in de baarmoeder' feestje .. En dan kunnen die zwemmertjes hun wedstrijdje houden; Wie is de snelste ? Suc6! Spannende tijden, ik duim voor je! En Salcia: 39! Dat geeft flinke hoop Op naar 2 juli een superecho! xxxxx