@Joos...ik ga heel hard duimen! Wat een aantal zeg 14 milj...moet toch zeker 1 hele snellle bij zitten!!
Hoi, Ik heb me even terug getrokken. Het wordt teveel: niet zwanger worden, mk-en, zwangeren enz Ben vandaag naar gent gereden. Alles lijkt goed te zijn. Alles is gecontroleerd en over de antistoffenTPO maakten zij zich niet druk. Ze gaan overleggen of ze iets voor ons kunnen betekenen, maar waarschijnlijk niet. We mogen IUI daar gaan doen, maar dat doen we niet. Te ver weg. Ik ben moe...., moe van het strijden, moe van het denken, moe van het verdriet.... gewoon moe. Ik had de laatste ronde Utrogestan gebruikt. Dan wordt je na 1 tot 2 dagen ongesteld, ik pas na 6. Ik dacht: stel dat het nu gewoon nooit meer komt, is de strijd gestreden en kan het gewoon niet meer. Daar had ik vrede mee ( denk ik) Maar niet normaal lijkt me, 6 dagen erna pas. Kent iemand Puregon en de bijverschijnselen? : overstimulatie, cystes ed.
Kabouterje...leef met je mee!! kan je niet helpen met advies, geen ervaring mee.. Hoe lang loop je nu totaal al in mmm? Sterkte meis!! knuffel
*Vangt graag een knuffel op* Thnx Mar! Kaboutertje, ik heb nog nooit overstimulatie gehad bij Puregon en ervaar GEEN bijwerkingen. Vind het 1000x fijner dat Clomid, al blijft jezelf spuiten raar... Helemaal deze ronde, na de MK. Ik spuit 75eenheden. Eerst 50 eenheden, maar dat sloeg tijdens ronde 1 na een paar dagen niet meer aan. Toen overgestapt naar 75 eenheden en daar doe ik het goed op. 1x 1 ei gehad, 2x 2 eitjes. Hoop er nu weer op 2! Maandag FM.... Puregon is in principe lichaamseigen, dus wie weet dat dat net jouw eitjes dat beetje meer geeft wat ze nodig hebben om Goed Ei te worden... Geen idee, maar dat hoop ik gewoon onwijs!!! Duim voor je meis! PB je vh weekend nog efkes! Spannende tijden, met je eeuwige en geweldige positieve kijk!!! Leuk! Tja, denk dat mijn geval vwb positieve test weer anders is. Eerlijk gezegd denk ik doordat ik na 6,2 weken (officieel na 7 wk) de miskraam had, dat ik bij de volgende keer (inshallah!) positief testen echt niet blij durf te zijn. Het verdriet wat ik de vorige keer ervaren heb (we zijn inmiddels gewoon 4 jaar bezig!), dar is er behoorlijk ingehakt. Tuurlijk probeer ik super optimistisch te blijven, maar diep in mn hart twijfel ik wel eens. Wat je ook schrijft, de mmm is nu gewoon een onderdeel van je leven geworden, hoe dubbel dat ook is. Spuiten, FM's, iedere maand hetzelfde. Heb eerlijk gezegd erg veel moeite om er altijd positief in te staan. Laat staan 'er niet mee bezig te zijn'. Na de mk ervaar ik dat ik er anders in ben gaan staan. Die pijn, dat verdriet na die geweldige blijdschap van de +++ test, daar wil ik me voor behoeden. Iets heel diep in mij (denk dat het mijn angst is.... die mijn hoop iedere keer heeft...) zegt dat we uiteindelijk voor IVF moeten gaan, al hoop ik dat één van de komende drie IUI's raak zijn en blijft. Niets liever! Weet allemaal niet zo goed hoe ik wat ik bedoel moet omschrijven en wil niet down of cynisch overkomen hoor!!!! Zwangeren die meelezen geven trouwens hele goede moed! Lief dat jullie meelezen. @Allemaal: dit keer even niet een persoonlijke krabbel aan iedereen, maar *doet mee met de groepshug van Marnat!!!*' ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx FIJN WEEKEND!!!
Angelica: jeetje meid t zit je niet mee!!!! Dikke knuf voor jou hor! En ben benieuwd hoe het afloopt skat Tibisai: welkom terug meid!! Hoe was je vakantie?!?!?! En wat een gedoe met die artsen zeg!!! Die zou je toch .. ELLENDE!!! Hopelijk komt t gauw allemaal goed meid! Salcia: bedankt voor je lieve reactie girl!!! Ik kan me (zonder dat ik het ooit heb meegemaakt natuurlijk) heel goed voorstellen hor dat je elke keer bang bent voor rood en dat je 100x navraagt of het echt zo is!!! En ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik /wij je snel mogen volgen!!!! Ik ben zó benieuwd wat deze ronde heeft gebracht!! Ergens geloof ik er nogsteeds in!!!! ik voel nog geen ongi aankomen (maar t is ook nog maar za) en mn temp was nog 37.1 en hopelijk blijft dat zo!!!!! Helaas kan ik er niet van op aan maar geeft toch goed gevoel! Oh en ik heb steeds rare trekkende krampjes in mn onderbuik maar dat had ik vorige ronde ook :s L so i really dont know! Joos: jeetje zeg!!!! Wat een gedoe .maar ..je hebt wel mooie score 1-0 for the man!!!! en lekker dat je zo;n ontspannen weekje hebt!!!! Ik had na mn iui de 10km avond vierdaagse gelopen en nog 3uur gewerkt wat ik normaal niet doe maar nu viel de iui mee en wilde zo graag met mn broertje de 4 daagse lopen dat ik wel MOEST werken!!! Maar miss is dat juist wel goed geweest! we zullen zien!!! Iig WELKOM op t bankje!!!! Helaas ga ik m al weer bijna verlaten maar de komende 3 dagen mag je nog wel ff lekker naast me zitten hor!!! Zetten m straks wel binnen voor de tv want t is rot weer en wil holland zien!!! Heb mn oranje shirt al aan!!! (met tekst score vanavond!?) hahahahha succes meid ik ga heeeel hard voor je duimen!!!!! Kaboutertje: liefie ik kan je helaas niet helpen! Geen ervaring mee , Maar wens je heeeel veel succes !!! en als je er klaar voor bent ..zien we je wel weer verschijnen mop! Rustig aan!! En denk aan jezelf XXXX kus Thanks marnat!!!! Dikke knuf terug!!! Hoest met je?!?!?! Juulzon: ik doe mn best hahahhahahahah negatief zijn hebben we allemaal niets aan toch?!?!?! En hoop zo de dames die een dipje hebben ook weer wat power te geven En lieverd ..ik kan me jouw gevoel HEEL GOED voorstellen!!!! T moment waarop je weer positief zal testen zal denk ik idd anders zijn dan de eerste keer! Maar ook voor jouw komt daarna vast het moment waarom meneer/mevrouw gyn tegen je zegt kijk eens wat een prachtige j/m daar zwemt! (bij je 20wk echo) ofzo!!! T komt helemaal goed lieverd! en ook dat mmm deel van ons leven zal ons keertje verlaten . I prommis!!! En ik ben ook heus niet altijd positief hor ik heb ook echt wel mn down momenten, of dat ik twijfels krijg, of bang word ofzo maar probeer me daar zoveel mogelijk van los te laten! Diep ademen en mn gedachten anders zetten! Ik zit nu sinds een maand (op advies van medium) aan de bachbloesem druppels! En ik moet zeggen ik slaap er beter op, pieker veel minder en sta veeeeel positiever in mn schoenen!! Miss heb je dr wat aan! Gewoon paar druppels perdag in mn flesje water en heb een super nacht xxx Elif: ik kom zo misschien heel dom over hor maar .wat betekend insha allah?!?! All: ik heb nog steeds GEEN IDEE of t deze ronde gelukt is of niet!!!!!! :s word er gek van!!!!! Ik heb wel rare krampjes/trekjes/steekjes in mn onderbuik!! Nu wel wat lager als vorige ronde hor maar toen had ik dat ook volgens mij! En mn temp is nog steeds 37.1 en hoop dat dat zo blijft want ik weet dat ik niet van mn temp uit kan gaan maar het geeft me goede hoop!!!! Moet nog 3 nachtjes slapen en dan weten we het!!!!! Gister zat ik met mn beste (die 33wk zwanger is) vriendin , haar vriend, en mn mannetje the back up plan te kijken (ja alweer hahahah) en mn beste vriendin wil nu toch maar niet meer bevallen hahahahhahaha maar goed waarom ik erover begon zegt mannetje ineens lieverd wanneer moet jij eigenlijk ongesteld worden?! dus ik di schat, hoezo?! dus als je do niet ongesteld bent, ben je zwanger?!?! ik nou liefie als ik woe ochtend wakker word, en NOG niet ongesteld ben, heb je grote kans dat t gelukt is nou dat schiet al op! Das bijna kreeg ik toen te horen hahahahaha zo lief van hem dat ie eraan dacht!!!! Hij is ook zo benieuwd of t is gelukt of nie! En ergens wil ik nogsteeds testen maar ben ook bang dat t dan negatief is en ik alleen maar denk was t maar di, dan word ik ong, en kan ik doc bellen! dus daarom wil ik het dan weer niet!!! En als ie positief is wil ik ook dat het snel woe is want dan kan ik nog een keer echt testen voor definitief antw!!! Pffffffffffffffff rot wacht week!!!!! Ik haat die onzekerheid! Maar we zijn er bijna!!!! Zoals ik al zei nog 3 nachtjes!!! Goed kanjers ik ga jullie even verlaten maar kom straks nog wel gluren hor..ik krijg vanavond mn ouders en broertje te eten dus moet ff te cleanen in huis en boodschappen doen en eten voorbereiden !!! Fijn weekend allemaal!!!!!!! Xxxx knuf
spannende tijden: Meid ik hoop het zo voor je dat het raak is. Vind het echt super dat je zo positief bent. Mag ik een beetje van die posi pikken van je . Kan ik wel gebruiken. Hier ook wachten op de ongi die waarschijnlijk dinsdag of woensdag komt. Heb al sinds woensdag af en toe spotting. Dus bij mij altijd een teken dat de ongi gaat komen. Dan is het bellen voor de hsg en eerst fm. Ben wel beetje bang voor die hsg , hoop zo dat alles goed is. Dan de 3de dag prikken ,puregon. Ben benieuwd of me dat gaat lukken. Eerst maar goed de bijsluiter lezen. En heb een filmpje op internet gevonden over hoe de pen te gebruiken. (is wel uitgelegd in het ziekenhuis hoor, maar dat is al weer bijna 3 weken geleden). Pfff toch weer een hoop waar ik me geestelijk op moet voorbereiden. voor de rest een dikke digi knuf
die pregnyl spuit zette ik nooit zelf. Dat deed mijn schoonzusje (handig met prikken ze is dierenarts assistente). Maar kan niet aan haar vragen elke dag te komen om te prikken, dus nu moet ik het zelf gaan doen. Het is wel een prikpen, anders dan met de pregnyl, dat was een gewone injectie naald. Deed jij zelf de pregnyl zetten dan, kabourtje?
dancer: thanks!!!! ik hoop t ook zo!!! maar ga er nie vanuit hor! en natuurlijk mag jij beetje van me stele ik geef t je gewoon!!! *aub* all: ik denk nie dat ronde 6 is gelukt helaas!!! ik heb ontzettend last van mn onderrug sinds gister, heb krampies/trekken/steekjes in mn onderbuik en begin mn tepels/boobs te voelen verdorie!!!!! echt zo'n ongi gevoel maar dan 3/4 dagen te vroeg! :s en mn bmm ligt alweer laag en dan komt meestal mn ongi eraan! helaas !!! wel irri dat ik nog 3nachtjes moet wachten!!!! ergens hoopte ik dat ik eens gelukt mocht hebben maar nu gaan we dus met volle moed naar een volgend traject!!! mag ik dan wel hier blijven?!?!?!
Thanks, spannende tijden. neem het met genoegen van je aan. wel k*t dat je je ongi al voelt aankomen. ondanks dat je dan beter weet blijf je hoop houden. ik ken dat. hier op het moment hetzelfde. het zou toch wat zijn als we het mis hebben........ En tuurlijk mag je hier blijven, we willen je wel blijven volgen.
whaha idd ...maar dat zou wel mooi zijn ergens wil ik morgen wel testje erop wagen maar aan de andere kant...durf ik dat nie maar ik ga nu lekker slapen!! dan ben ik iig weer een dag dichter bij di!!! en wie weet kan ik me toch niet meer beheersen morgen haha
morguh dames!!!!! hier niet getest vanmorgen!! ik wilde t toch niet! nogsteeds ongi gevoel en last van mn rug en in de verte voel ik mn boobs en temp was om 7uur weer 37.1 ik heb vr en za ook 7uur temp genomen!! ben benieuwd... zei net tegen mn man...heb t gevoel dat ik ong ben maar dat is niet zo ! zei hij ...das toch veel te vroeg!?!?! dus ik weer tja...weet t ook niet! ?! gaan zo naar mn paps en vanmiddag naar buitenfeest int dorp dus ben dr of laat weer of morgen! xxxxx kus
Ik had ook bij kabouterkindje het gevoel of ik ongesteld werd hoor sorry wil je geen hoop geven, maar vind het knap dat je zo lang niet kan testen.
Ik zelf weet even niet wat te doen: we mogen een semenanalyse in gent doen, maar wat lost dat op? Heb ik de rit ervoor over ( 2x 3 uur in de auto)? Dinsdag krijgen we de uitslag per telefoon of de arts nog iets in ons ziet. Ik ga niet alleen voor semen daarheen rijden, denk ik. Wat zouden jullie doen? We mogen daar gaan IUI-en. Maar om nu zeker 7a8 x in de maand even 3 ( als je geluk hebt) uur heen te rijden en dus ook weer 3 uur terug. Dat doen we niet. Maar die semenanalyse... zou daar nu echt iets anders uitkomen dan hier? Het ging om de mk-en, niet om de IUI's. Ik weet het even niet wat we moeten...
Dat is idd wel een beetje ver rijden. Alleen een semen onderzoek daar zou ik denk ik ook niet doen. Want als de oorzaak bij de mk's ligt heb je daar volgens mij niet zoveel aan. Maar ja, wat zijn anders je opties? Misschien verstandig om even de uitslag van dinsdag af te wachten en aan de hand daarvan een beslissing te nemen. Ik hoop zo voor je dat er een oplossing voor je komt. Sterkte met wachten tot dinsdag. Hou moed meid!! een hele dikke digi knuf voor je