@joos: dat was snel bij je. Succes op het wachtbankje. @31decgestopt: balen van je ongi. Ik herken je gevoel o zo goed. En hopelijk valt je hsg mee. Neem in ieder geval van tevoren pijnstillers in. @salci: natuurlijk ga je een mooi echo krijgen 2 juli. @jem: balen dat de iui niet gelukt is en succes met de icsi. @dancer: leuke vakantie gehad met mickey mouse samen? Jij ook succes met de hsg en voor jouw ook neem pijnstillers in van tevoren. Welkom terug in de echte wereld. @brabbel: succes en kies je eigen weg die het beste lijkt voor je. @spannende tijden: vind het knap hoor dat je zo positief blijft. Die van mij is regelmatig ver te zoeken. Succes met de laatste loodjes. @juulzon; succes met de fm maandag. Zal vast wel even heel moeilijk zijn voor je. @lijst: de laatste tijd heb ik het veel te druk met mezelf en mijn werk om een lijst bij te houden. @ineke: het schiet al lekker op bij je. @marnat: dank je voor de knuffel. Jij ook een dikke knuffel. @yasgok; succes voor je. @angelica: gelukkig weer een stapje verder voor jullie. @tibisai: succes en hopelijk is er wat anders wat wel helpt. @kaboutertje; moeilijke keus hoor. Hoop dat je de juiste beslissing kan nemen. Zal niet zo goed weten wat ik zou doen in jouw geval. Zijn allemaal korte reacties van mij. Hier weer de volgende dip. Heb je geen problemen met je man, heb je die wel met je ouders over je man. Vandaag allebei zelf op vaderdagvisite ivm dat ik moet werken. Over 2 weken is er een uitvoering van een broertje van mij. Ik ga er zeker heen, maar man wist nog niet of hij mee wilde. Eigenlijk niet want hij heeft er weinig mee. Nou is moeder dus boos dat hij nooit meegaat naar mijn familie en ik altijd wel naar zijn familie. Vanavond was er ook een verjaardag van mijn broer, waar ik niet heen kan omdat ik moet werken. En man gaat niet alleen. Is ook niet goed vind mijn moeder. Ze weet ook van de ruzies die wel de laatste tijd hebben gehad. Dus moeder vind mijn man niks meer (ga vaak naar haar toe met mijn verdriet, hoe stom kan het soms zijn). Zegt ze als hij dan niet meegaat ze nooit meer komt als hij er is. Dan wil ze niks met hem meer te maken hebben. Dus nu weer huilbuien daarover bij mij. Waarom kan mijn leven nooit eens goed gaan. Waarom moet ik elke keer strijden voor alles. Heb op dit moment zin om alles in te pakken en ergens ver weg te gaan wonen, ver bij iedereen vandaan. Het ergste is nog dat ik man pas vanavond laat zie en het kan vertellen. En daarvoor moet ik dus wel vrolijk gaan werken. Ik snap wel dat man niet alleen naar een verjaardag gaat van mijn familie. Hij heeft niet zo heel veel met hun. Weet niet zo goed waarover hij dan moet praten. Zal het andersom ook niet doen. Maar dat snapt mijn moeder dus niet. Dus ik zit nu weer overal tussen in en moet dus tussen mijn familie en mijn man kiezen lijkt het (volgens moeder dus). Ik ben het strijden ondertussen ook een beetje zat. En de keus ook heel lastig soms, want ja relatie met man staat ook regelmatig onder druk. En tegenwoordig ga ik al minder mee met man. Alleen wil mijn moeder dat niet zien dus. Sorry voor mijn lange ego, maar moest mijn verhaal toch even kwijt. Ben het allemaal zo zat aan het worden, doe het nooit goed in de ogen van andere lijkt het wel.
tja, zonnetje echt rot voor je. het houd maar niet op. Vind het wel hard dat ze het je opdringen te kiezen tussen je man en je familie. zouden ze niet moeten doen. is echt niet eerlijk. Dus misschien een goed gesprek met je moeder daarover zou misschien opluchting kunnen geven. Er over praten is denk ik, het enige wat je kan doen. Er voor vluchten lost niets op. Sterkte ermee Meid.
Mijn moeder weet hoeveel ruzies we gehad hebben hier thuis. Dus vind mijn man al niet aardig meer. En haar kinderen zijn belangrijker dan aanhang. Ze wilt mij wel zien, maar alleen in de week op de dag dus. Als man er niet is. Mijn moeder is soms ook niet heel makkelijk hoor en erover praten heeft geen zin. Ze vind dat ik hem maar aan de kant moet zetten ivm de pijn die hij mij al heeft gedaan door alle ruzies door de mmm. Man vind zijn familie ook erg belangrijk en daardoor hebben we al heel wat problemen gehad. En daardoor heeft hij afgedaan bij haar. Maar ja, ik houd nogsteeds van hem. Maar zit dus wel met de problemen. Net wel een heel goed gesprek gehad met iemand. En die vond dat ik mijn moeder los moest laten en voor mijn man moet kiezen. Dat ze het niet kan maken dat te zeggen.
Bekijk bijlage 80003 Dag lieve meiden, Ik ben er ff weer, maar mijn verhaal/live of story was toch te mooi om waar te zijn ! Zojuist zijn vriendlief en ik weer uit mekaar, maar nu echt voorgoed!!! Vriendje had weer een punt er achter gezet, en zo zie je maar weer dat sommige sprookjes uiteindelijk toch niet bestaan. Menige mensen hadden mij al hiervoor gewaarschuwd, maar ik stak mn kop in het zand, en wilde ons een 2de kans geven...Wat helaas gisteren ook weer beeindigd is! Probleem; jaja...."Communicatie" bij hem! Ik ben dr nu ook echt klaar mee, maar tevens ook weer erg verdrietig, teleurgesteld en weer gekwetst :x. Wat ben ik daarnaast ontzettend blij dat ik mn eigen stekkie nog heb, en niet meteen weer bij hem in ben gaan wonen. Want zo je maar weer! * Maarrrrrrrrrrrrr.............Als ik mn cyclus zo bekijk en volg, had ik volgens mij allang ongi moeten zijn. Want 4 weken terug is mn ongi aangebroken op een donderdagmorgen (week 20), en we zijn nu 4 weken verder. Terwijl ik normaal gesproken een vrij korte cyclus heb van 21 a 22 dagen tot mn volgende ongi. Ik had vanmorgen voor de zekerheid een testje gedaan (eigenmerk trekpleister, de goedkoopste!) en die was negatief. Daarbij heb ik sinds enkele weken ook hele pijnlijke borsten, met name aan de zijkanten...Net of een stel flinke klieren zijn opgezet. En sinds een ruime week lijd ik ook aan vage accute/spontane lichte vorm van duizeligheid in mn hoofd. Ik weet dat stress en spanning natuurlijk ook heel veel met je lijf kan doen. Daarom wil ik deze week nog ff tegen aankijken en afwachten wat er gaat gebeuren. Mocht ongi nog niet aanbreken, dan maar ff naar de huisarts toe. Wat dat betreft zit ik nu fijn en mooi tussen wal en schip, bah bah bah. En vraag ik me ook steeds meer bij mn eigen af....Wat is er mis met mij Waarom is het geluk mij niet gegund, en wordt ik telkens afgestraft. Sorry meiden voor mn ego berichtje, ik moest het ff van me afschrijven! Maar denk nog zeker regelmatig aan jullie hoor . Alleen is er zoveel getypt de laatste tijd, dat ik dit niet meer allemaal kan bijhouden.....sorry! Dikke digi knuff van "Duivinnetje"
Elif van harte gefeliciteerd met je welverdiende zwangerschap meis. En geniet er zeker van zou ik zeggen!
Och jee meissie....ik heb ff vluchtig je berichtje gelezen, en wat een ellende weer allemaal ja! Ik leef zeker met je mee, en herken het gevoel...mega kl*ten dus he. Als er iets is, mag je me gerust een PB sturen hoor...no problem. Tenslotte zitten we toch een beetje in het zelfde schuitje, pff. Ik geef je vanaf deze regenachtige kant een mega knuffel.
Hey meis....ik zie dat jullie al begonnen zijn met de ICSI! En nu groen licht hebben, helemaal superrr voor jullie. En nu maar hopen en flink duimen op een babe, waar jullie ook zolang op hebben moeten wachten. Liefs
Ow jeeeeeeeeeeee meisie meissie, wat lees ik nu....Alweer een mk gehad, bah wat vind ik dat ontzettend sneu voor jou/jullie. Hoe gaat het nu verder met je??? Ik wil je wel (nogmaals) heel veel sterkte toe wensen, en een dikke knuffel. Probeer de moed (nog) niet te verliezen he, hoe moeilijk het ook zou mogen zijn. Liefs
Hmmm, wat ontzettend jammer voor je meid dat geen enkele iui is aangeslagen. Ik hooooooooooop zo dat alsnog de ivf wel aanslaat, en dat je zeer snel alsnog een babe in je armen mag sluiten. Want dit is je uiteraard erg gegund na al die tegenslagen. Ik wens je ontzettend veel sterkte in de volgende traject, en houd moed he! Liefs
Van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, en dat nog wel tijdens je 2de iui behandeling! Geniet ervan, en strakkies 2 juli toi toi toi.... Liefs Duivinnetje
Meis ik wens je ontzettend veel sterkte en succes toe de komende tijd. En stop je energie nu maar in je aankomende bruiloft....want die van mij gaat al niet meer door, snik snik. Zelf zit ik ook de laatste tijd niet veel meer op deze topic, maar zo nu en dan probeer ik af en toe wel mee te lezen. Omdat ik enigzins hier toch wel ff aan heb deelgenomen. En betreft de emoties...ik kan me je standpunt goed begrijpen, en dat je ook niet meer deel neemt aan deze topic. Waarom worden sommige dingen ons zooooooooo moeilijk gemaakt, waarom??? Meid....nogmaals, het gaat je goed verder en geniet volop van je voorbereidingen, want voor je het weet is het alweer zover...hi. Dikke knuff Duivinnetje
Duivinnetje...wat ontzettend lief dat je op iedereen persoonlijk reageert, terwijl je zelf zo.n rot situatie hebt nu... dikke knuffel en hou je taai!!
Hoi dames, Heb een drukke week achter de rug @All, hoe gaat het met jullie dames? Wil iedereen die het nodig heeft ook een dikke knuff geven, dames na regen komt zonneschijn! @Hier, zit op dag 7 na slikken van Duphaston en nog STEEDS GEEN ongie te zien pffff baal als een stekker joh.
duivinnetje, sterkte de aankomende tijd. Je komt vast weer wijzer en sterker uit deze situatie. Wel lief dat je hier langs komt en op iedereen reageert. Ook dikke knuf voor jouw.
@31dec en Dance Heel veel succes met de HSG en ja ook ik zeg het neem lekker wat ibuprofen in is een spier verslapper en dus doet het minder pijn. Ok ik moet zeggen ik heb niet echt iets gevoelt dus ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat en geen pijn geeft en dat er maar een mooie uitslag is. @ Juulzon succes met je fm het zal idd wel even raar zijn sterkte daarmee. @ Duivelinnetje veel sterkte en voor you komt er echt wel een mooie tijd aan zonder deze ellende. @Zonnetje Meid wat moet het zwaar zijn voor je de laatste tijd. Ik ken het gevoel ik deelde altijd alles met mijn ouders maar zij waren het ook niet echt eens met mijn keuze ik was net 20 toen ik een relatie kreeg met mijn man en woonde nog thuis. Ik kreeg de keuze of het uitmaken of uit huis ik maakte het uit omdat ik geen geld had om op mezelf te gaan. Na 1 maand werd ik gek zonder hem en heb na heel veel meoite hem weer terug gekregen toen hadden ze zo iets van ok ze lijkt wel van hem te houden we laten het maar zo. Toen ik net was gaan samen wonen na 7 jaar relatie kreeg mijn moeder ruzie met haar zus gaf mij daaar de schuld van en toen mijn man voor mij op kwam kickte ze hem uit hun huis en kreeg ik weer de keuze of je gaat met hem mee en je komt er niet meer in of je blijft hier toen heb ik voor hem gekozen. Echt dit heeft zo veel goed gedaan in onze ouders dochter relatie mijn vader heeft me weggegeven op mijn huwlijk en mijn ma was getuige. Dus wat ik probeer te zeggen kies voor jezelf meid deze stress kan je missen als kiespijn. Zo en dan ikke nog ja alles ging snel deze maand en nu voel ik me best goed heb niet als de vorige keren rare vage klachtgen dus kan heerlijk genieten van mijn vrije dag. Morgen mag ik weer op mijn kleine kanjer passen(1jr oude baby van vriendin) dus lekker naar baby zwemmen zooo leuk. verder voor iedereen een dikke diggie knuffel en voor op het wacht bankje ik heb zo mar trek in een irish coffee maar deel maar gewoon wat slaap uit
@duivinnetje; balen dat het verhaal inderdaad niet zo mooi was als het leek. Heel veel sterkte. En onze situatie lijken inderdaad redelijk op elkaar. Hoewel ik wonderbaarlijk nogsteeds samen ben met man. Ondanks alles. @Hvj; wat duurt het lang bij je. Hopelijk komt het snel door. @joos: bij jouw is het ook niet erg rooskleurig en gemakkelijk gegaan zeg. Gelukkig is het goed gekomen bij je. Hier geen idee hoe dus nu op te lossen. Heb het man ondertussen ook verteld. En die voelde zich erg rot. Wat ik me kan voorstellen. Aan de ene kant wil hij graag met mijn moeder gaan praten erover, maar aan de andere kant is hij bang dat het nog meer problemen veroorzaakt. Want ik heb zo moeder die het wel tegen iedereen zegt, behalve de persoon wie het betreft. En zodra er kritiek op haar is dan wordt ze boos en heeft die persoon het helemaal gedaan. Dus we zijn heel bang dat het alleen maar negatief gaat werken. Hij vind het ook erg jammer dat ze het via mij speelt en niet tegen hemzelf zegt. Man heeft er zelfs over zitten denken dat uit elkaar gaan een optie is, hoewel het niet zijn eerste optie is. Dan hebben we geen ruzie meer over ivf en over mijn familie. Maar dat lijkt mij ook niet de goede optie. Is ook zo dat als er iets bij mijn familie is om te doen het altijd via mij gevraagd wordt en nooit via hem. En mijn moeder betrekt hem nooit echt bij dingen. Ze weet niet wat ze moet zeggen. Heb al zitten denken gisteren. Heb nog nooit een vriend gehad waar ze geen commentaar op had. Iedereen was niet goed in haar ogen. Dus vraag me weleens af of het niet aan haar ligt. Verder nog een fm gehad vandaag. Dat schiet ook niet op. Had nu een ei van 18, 16 en 14mm. Dus morgen nog een fm en dan donderdag de iui op dag 16. Zucht, wat een gedoe deze maand. Man heeft ook weinig vertrouwen in de iui, omdat ik nu weer veel stress heb. Ben ik ook bang voor. En hoe deze situatie weer op te lossen, want goedkomen doet het nooit meer denk ik. Moeder en man liggen elkaar niet zo geweldig. Maar vriendin van broer vind mijn moeder ook niks. Dus ben niet de enigste Sorry voor mijn lange verhaal, maar moet het soms even kwijt allemaal
Jeetje zonnetje, wat een gedoe zeg. Zo te lezen ligt de oorzaak iig ook bij je moeder, zeker als iedereen om haar heen hetzelfde erop reageerd, maar je het blijft toch je moeder he!!! Ik hoop echt dat jullie eruit komen want een relatie beeindiggen om geruzie te voorkomen is ook niet de oplossing lijkt mij. en eht feit dat je ma je man overal de schuld van geeft is ook niet eerlijk, hij heeft het net zo moeilijk als jou! Misschien moet je man toch eens met je moeder gaan praten maar wel met jou erbij, dat als het fout gaat dat jij dan ook even duidelijk kan zeggen hoe en wat, of misschien met je broer erbij of zo? (weet niet hoe die relatie zit??) Nou meid iig heeeeel erg veel sterkte en idd, hoewel vrijwel onmogelijk lijkt mij, probeer een beetje te relaxen...
Ik ga proberen te relaxen inderdaad en hoop dat de oplossing er komt. Heb wel afspraak met moeder afgezegd voor deze week, want heb nu geen zin om vrolijk te gaan doen tegen haar. Praten heeft weinig zin ben ik bang, want als het haar niet bevalt wordt ze alleen maar bozer. Mijn broer trekt partij voor mijn moeder en niet voor mijn man. Omdat ik zo vaak ruzie heb met hem sinds de mmm vind mijn broer mijn man ook niet echt geweldig. Mijn man heeft weleens gezegd bij me weg te gaan. Waarna ik weer ging uithuilen bij mijn ouders. En tot op heden is het weer goed gekomen. Maar volgens mijn hele familie moet je een man die zegt weg te willen meteen dumpen. Want dat is geen goede relatie. Aan de andere kant hebben we gewoon heel veel stress, waardoor de ruzies komen. En ik heb een man die graag voor de makkelijkste oplossing kiest bij ruzie. Weglopen. Maar dat is vast niet de beste optie. Maar als ik er zo over nadenk nemen andere broers/zussen ook weinig mensen mee naar huis. En als iemand iets zegt wat mijn moeder niet aanstaat dan hebben ze het meteen gedaan. Maar ze blijft inderdaad je moeder.