IUI-meiden Angelica:Okt '08 BBZ,Mei '09 mk 6wk,Dec '09 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Brabbel1988 (22): 5x IUI mislukt HSG-GOED! 6e IUI op 8-06 Brechtjemvj: 2x IUI mislukt,3e IUI 26-05 gehad Dancer4fun: 1e IUI 23-03 mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3e IUI 13-05 mislukt, Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Dreamer83: 1e IUI D op 11-06 gehad. Flippo123: 1e IUI op 7-06 Helena115: HSG op 8-04, IUI 27-05 mislukt Hvj: 1e IUI, prikinstructies 15-06 Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, 3e IUI op 1-06 Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt,2e IUI op 25-5,mislukt JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17-04 mislukt, 3e IUI 15-05,mislukt. Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. spontane eisprong op 1 juni! Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4e IUI gehad op 29 April mislukt, 2e IUI 2e ronde 28 mei Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Mirrr: 6e IUI gehad op 17 mei mislukt, 7e IUI op 10-06 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 xIUI de 1ste zwanger 14 mk,2,3,4,5 negatief 6de zwanger mk, 15-06 IUI gehad Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Sammie88 (22): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt,4e IUI 26-04 mislukt, op naar Juni ivm operatie, 23 Juni evaluatie met IVF arts. Saskia1984: 1e IUI 21-05 Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5e IUI 12-05 mislukt,6e IUI op 8-06 Waardevol: 1e IUI 9-04 gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI 16-04,(HONEYMOON!!)4e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28-04, mislukt. Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31-03 gehad,4e IUI op 27-05,mislukt 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3e IUI 6-05 mislukt, 4e IUI 2-06. Wachtbankje Jem1979:testen vanaf 15-06 Juulzon:testen vanaf 15-06 31 december: testen vanaf 16-06 Flippo123:testen vanaf 21-06 Brabbel1988: testen vanaf 22-06 Spannende tijden: testen vanaf 22-06 Mirrr: testen vanaf 24-06 Dreamer83:testen vanaf 25-06 Oasis:testen vanaf 29-05 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! Salcia:na 2 e IUI. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer Marnat (ICSI in mei/juni) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF) BeHappy: 11x IUI- door naar IVF
zonnetje: meid het is ontzettend moeilijk!!! wat zit je weer in een lastig pakket meid!!! hopelijk komen jullie er gauw uit!!! XXX en ik ben t er niet mee eens, dat je een man die zegt ga bij je weg moet dumpen...mijn man heeft dat ook wel eens gezegd maar ik ook tegen hem en ondertussen zijn we wel bijna 7jr samen en 4mnd getrouwd!! en t laatste wat we willen is bij elkaar weg!!!! Ook mijn man is er 1 die weg loopt tijdens ruzies .maar ieder zijn manier vind ik! Brabbel: thanks voor de lijst!!! xxx jij kan ook morgen testen he!?!?! Duivinnetje: skat .wat ontzettend *** voor je meid!!! Sterkte! Hopelijk is dit t beste XXX Hvj: ik ken dat wat je slikt niet maar ik begrijp dat t je ongi al had moeten opwekken?!?!?! Das mooi balen zeg en nu?!?!?! Good luck En voor hoe ik me voel .zie mn ego Joos: veel plezier vandaag!!!!!! Sammie / elif : thanks!!!! zal pleisters kopen voor jullie duimen hahaha Ego: gister hele middag en avond ontzettend last van mn onderrug en ongi krampen gehad!! Mn onderbuik was zó aant zeuren!! Heeeeeel vervelend!!!!!! L Vandaag om 10:00 weer temp van 37.1 (had uitgeslapen , hadden feestje .snachts om half 4 was ie 36,5 had me vergist in de tijd hahaha) Voel nogsteeds mn onderbuik en heb hoofdpijn maar dat kan ook van t telang slapen komen! Of de herrie van gister! Maar ik heb dus nogsteeds goede hoop!!!! Als ik morgen vroeg niet ongi ben ga ik wel testen hor want kan niet meer wachten hahahaha Fijne dag allemaal !! XXXX
@spannendetijden: gelukkig ben ik dus niet de enigste. Ik ben bijna 6 jaar samen, waarvan bijna 3 jaar getrouwd. Gezien mijn man hier nogsteeds is wil hij vast ook niet zomaar weg hoor. Maar dat scheelt wel een hoop ellende soms. Maar aan de andere kant wil ik hem niet kwijt. Heb 2 weken geleden wel gezegd dat ik niet weet wat ik doe als ivf niet doorgaat. Maar diep in mijn hart wil ik hem niet kwijt. Familie ziet het anders, maar ben ook de enigste van de kinderen die getrouwd is/ samenwoont. Broer woont ook samen sinds kort, maar dat is geloof ik ook maar half/ half. En ouders wonen ook nog wel samen, maar volgens mij is dat huwelijk ook weinig waard hoor. Hebben ook regelmatig onenigheid enz. Maar daar mag ik niks van zeggen. Dus ja, dan is het makkelijk praten om iemand te dumpen. Voor jou is het dus ook spannend. Ongi-tekenen kunnen ook met een zwangerschap. Dus nog even hoop houden. Zou mooi zijn. Succes
Hallo allemaal, Ik heb niet alles terug gelezen want we zijn gisteren terug gekomen van 2 weken vakantie in Spanje. Het was erg mooi, gezellig en fijn al hebben niet altijd het mooiste weer gehad. De meeste dagen waren zonnig en warm maar we hebben ook een dag of 5 veel bewolking en wat regen gehad. We hebben wel lekker genoten en het was heel relaxed. Ben alleen op vakantie heftig ongesteld geworden afgelopen zondag 13 juni terwijl ik 26 mei ook al ongi ben geweest. Ik snap er niks van, na 2,5 week alweer ongesteld. Ik had natuurlijk geen maandverband en tampons bij me omdat mijn cyclus normaal zo'n 30 dagen duurt. Moest ik daar 5,00 betalen voor maandverband en ook nog eens 5,00 voor tampons. Ik ben nu nog ongesteld (9 dagen inmiddels) en nog steeds heel heftig. Normaal ben ik zo'n 6 dagen ongi waarvan dag 2 en 3 heftig zijn en daarna wordt het al minder. Nu heb ik al 9 dagen het gevoel dat ik leeg loop. Heb vandaag de gyn gebeld en vrijdag heb ik een afspraak met haar hierover, ik weet ook niet wat het is. Voor iedereen die het nodig een dikke knuf en ik hoop op veel roze deze maand. Veel liefs Nataly
Het gaat wel weer goed. Hoe gaat het met jou? Jeetje wat een verhaal zeg. Ik hoop dat de zon snel voor jou gaat schijnen
Jeetje nataly, wel raar dat je zo snel al ongi werd. En dan nog zo lang en heftig. En dat is best veel (als het voor 1 pakje is tenmiste), maar weet ook dat de prijzen in nederland best meevallen. En nee, ik zou het ook niet meenemen als je het niet verwacht hoor. Hopelijk is het niks vervelends voor je. En hopelijk is het snel over. Gelukkig wel een lekkere vakantie gehad verder.
Hoi meiden.. Ik had een vraagje voor de meiden die al iui hebben gehad.. Ik krijg komende vrijdag de eerste (en hopelijk de laatste die nodig is) iui behandeling.. Ben echt super zenuwachtig.. Ik heb wel op internet gelezen hoe en wat Maar ik hoor toch liever van meiden/vrouwen die het zelf hebben meegemaakt hoe het is en aanvoelt enzo.. Kan iemand me vertellen hoe en wat en wat er door je heen gaat?? Alvast bedankt! xxxx
Ben terug van het zkh en had rechts 2 follikels van 13mm woensdag evaluatie en 2de FM. Ook is er gebleken omdat mijn Puregon zo erg brand dat ik er een allergie reactie op heb. Helaas niks tegen te doen, keuze of stoppen met alle behandelingen of doorbijten. Dan maar even doorbijten..
Wat een mooi eitje meis , wat vervelend van de puragon knuf voor jou. id even doorbijten. Het is voor een goed doel. Hoelang moet je nog door spuiten?? Aan de grote te zien niet lang meer .
Uhmz sowieso vanavond en morgen nog en dan hoor ik woensdag hoever mijn follikels zijn (als ze beide doorgroeien). Jij woensdag je punctie, spannnnnend!! Succes meis! Zal aan je denken!
Ik heb er nu 3 achter de rug. Helaas tot nu toe zonder resultaat. En bij mij zijn ze alledrie vlekkeloos gegaan. Geen pijn, of last erna. Belangrijk is zoveel mogelijk te ontspannen en een volle blaas (niet zo erg dat je op klappen staat maar zeker een uur voor de iui niet meer naar de wc gaan)te hebben. Dan kunnen ze beter het slangetje inbrengen. Ik vind het emotioneel zwaarder dan fysiek. De wachtweken vind ik het ergst. Dat zijn de 2 weken na de iui. Maar ja, dat is natuurlijk mijn ervaring. zou zeggen blijf gezellig hangen, en heb je vragen kan je ze altijd stellen.
Dag lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve reactie's.... En helaas is mn ongi hiero nog niet uitgebroken, pfff. Ik hooooooooooop zoooooooo dat mn ongi deze week nog aanbreekt, maar door de stress en spanning kan het natuurlijk ook wegblijven he! Laat ik maar van het laatste uitgaan 8). Ik hou het ff kort voor vandaag, maar wil alle meiden die op het WB zitten heeel veeel succes en sterkte toewensen....en nu maar hopen en duimen op een mooie positieve test! Ik hop deze week zeker weer langs . Meiden; Bekijk bijlage 80231 Liefs en dikke digi knuff Duivinnetje
Duivinnetje, lees dat het toch niet meer is gelukt ondanks de herstel poging met je relatie. Voor nu heel veel sterkte, een dikke knuffel en succes voor de toekomst. Ik hoop dat je snel een man tegen komt die alles voor je over heeft, je gelukkig maakt en je droom snel mag uitkomen.
Als je nog twee daggen moet spuiten moet vol te houden zijn!! Wil je meer weten vleesboomloos jaar nu nog een wodertje ‎ daar staat meer Kan op 1 of ander manier niet alles meer bij houden. Ben af en toe nog wat moe.
@Klingemuis ik heb 2x iui gehad..lichamelijk valt het echt reuze mee. 1x een meting en dan pregnyl spuiten en 1-2 dagen erna de inseminatie. (tenminste, zo ging het bij mij). Ergste zijn de wachtweken..je weet precies wanneer je eisprong was dus extra spannend, zeker als je een regelmatige cyclus hebt, dan is het bijna de uren aftellen aan het einde. Bij mij is de 2e al gelukt...en hoop dat het goed blijft gaan.
@Klingemuis Ook ik heb er inmiddels 3 gehad en ja ook bij mij gaat het heerlijk soepel. bij mij beginnen ze op dag 10 met de fm en dan op ongeveer dag 16 is het eitje groot genoeg(deze keer fm op dag 12 en op dag 14 al IUI ) na de pregnyl prik ongeveer 36uur later IUI. Man lief moet zijn donatie inleveren bij het lab en 1,5uur later komen wij op de poli dan ja gaat het eigenlijk eerst zoals een controle met de eendebek kijken of alles er goed bij ligt(waar baarmoedermond) dan mag man het flesje controleren en wordt het opgezogen in een spuit. Rietje eraan en dan inbrengen het zwemteam . Bij ons moet je verplicht 15min blijven liggen dan weer naar de ass voor de volgende lijst en recept en maar 2 wk lang hopen dat je het niet meer nodig heb. En ja dat sloop je langzaam ik reageer heel sterk op de pregnyl en heb al 2 uur na in spuiten zere tepels en ben misselijk dus ik kan het ook 2 wk lang op de pregnyl gooien maar nu heb ik weer nergens last van heel raar en zo zie je maar je lichaam doet niet altijd hetzelfde. ik zou zeggen heel veel succes en ik hoop dat het lekker soepel gaat en dat je het echt maar 1 keer nodig heb. (mag ik vragen is het bij jullie een mannelijke of vrouwlijke factor)
IUI-meiden Angelica:Okt '08 BBZ,Mei '09 mk 6wk,Dec '09 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Brabbel1988 (22): 5x IUI mislukt HSG-GOED! 6e IUI op 8-06 Brechtjemvj: 2x IUI mislukt,3e IUI 26-05 gehad Dancer4fun: 1e IUI 23-03 mislukt, 2e IUI 16-04 mislukt,3e IUI 13-05 mislukt, Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Dreamer83: 1e IUI D op 11-06 gehad. Flippo123: 1e IUI op 7-06 Helena115: HSG op 8-04, IUI 27-05 mislukt Hvj: 1e IUI, prikinstructies 15-06 Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, 3e IUI op 1-06 Joos: 1e IUI op 26 April, mislukt,2e IUI op 25-5,mislukt,3e IUI 18-6 JoyceLynn: 1e IUI mislukt, 2e IUI gehad op 17-04 mislukt, 3e IUI 15-05,mislukt. Juulzon: 3 keer IUI zwanger!-mk bij 6wk 2dgn op naar IUI 4. spontane eisprong op 1 juni! Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4e IUI gehad op 29 April mislukt, 2e IUI 2e ronde 28 mei Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 mislukt,4e IUI gehad op 13-04,mislukt. Mirrr: 6e IUI gehad op 17 mei mislukt, 7e IUI op 10-06 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 xIUI de 1ste zwanger 14 mk,2,3,4,5 negatief 6de zwanger mk, 15-06 IUI gehad Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Sammie88 (22): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt,4e IUI 26-04 mislukt, op naar Juni ivm operatie, 23 Juni evaluatie met IVF arts. Saskia1984: 1e IUI 21-05 Spannendetijden: 3e IUI 20-03 mislukt,4e IUI 16-04mislukt, 5e IUI 12-05 mislukt,6e IUI op 8-06 Waardevol: 1e IUI 9-04 gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI 16-04,(HONEYMOON!!)4e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28-04, mislukt. Zonnetje1980 (30): 3e IUI 31-03 gehad,4e IUI op 27-05,mislukt 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt,2e IUI op 10-04 mislukt, 3e IUI 6-05 mislukt, 4e IUI 2-06. Wachtbankje Jem1979:testen vanaf 15-06 Juulzon:testen vanaf 15-06 31 december: testen vanaf 16-06 Flippo123:testen vanaf 21-06 Brabbel1988: testen vanaf 22-06 Spannende tijden: testen vanaf 22-06 Mirrr: testen vanaf 24-06 Dreamer83:testen vanaf 25-06 Oasis:testen vanaf 29-05 Joos: testen vanaf 3-07 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! Salcia:na 2 e IUI. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer Marnat (ICSI in mei/juni) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF) BeHappy: 11x IUI- door naar IVF Sorry Brabbel ik heb mezelf even op het wachtbankje geplaatst ik hoop dat je het niet vervelend vind.
Hier ondertussen ook wat goede berichten te melden. Ruzie met moeder nog niet opgelost maar vanavond wel een heel goed gesprek gehad met man hierdoor. En hij wil misschien toch wel voor ivf, het is nu geen nee meer, maar een optie. En dat hij het inderdaad niet heeft gemeend dat hij weleens zei dat hij bij me weg wilde. Dus de situatie heeft het voordeel gehad dat we een goed gesprek hebben gehad waar we voorheen nooit uit kwamen. Man is ook bij moeder geweest, maar die wilde niet praten en zei ineens dingen die ik niet had gezegd. En deels ook wat ik wel had gezegd in de ruzies bij ons. Ze is uiteindelijk boos weggelopen. Ander deel van de familie was het niet met haar eens, dus bij deze ligt het ook deels aan haar. Zelf een jong broertje van me snapt dat de ruzie bij ons komt door de mmm, wat mijn moeder dus niet eens goed ziet. Dus zijn goede vooruitzichten dat man en ik er dus toch gewoon samen doorheen komen. Ben weer beetje blij en gerustgesteld. Verder over de iui. Ikke ben zo iemand die er wel last van heb jammer genoeg. Maar ben wel een uitzondering schijnt. Normaal voel je er weinig van en kan je gewoon alles doen. Alleen wat bijwerkingen van de hormonen is mogelijk. En als je baarmoeder gekanteld ligt moeten ze die even aanhaken om naar binnen te kunnen, maar dat is meestal niet nodig. Succes
@Zonnetje He watfijn zie je wel even laten rusten en dan de confrontatie aandurfen werkt soms echt het beste. Je moeder heeft waarschijnlijk ook veel dingen in haar leven niet verwerkt en ziet misschien wel heel veel van zichzelf terug in jou man en wil dit niet zien. Heel erg goed van je man dat hij er naartoe is gegaan petje af hoor zal niet makkelijk zijn geweest en je krijgt hierdoor veel meer waardering van jou fam voor hem hoor. Laat je meoder maar even een weekje of 2 als je het kan zudderen in haar eigen gevoel en denk maar even aan jezelf en je man en creëer rust in je koppie denk maarik mag een kindje krijgen en kan er geen stress bij gebruiken (he best een lekkere mantra ) en dikke diggie knuffel
Lieve schatten, Onwijs langgggge dag, zo mijn bedje in, maar wilde even updaten... Heb de berichtje gelezen en wilde Duivinnetje en zonnetje een hart onder de riem geven... Jullie zijn bijzondere meiden en dat jullie je verhaal hier delen, vind ik heel mooi. Het kriebelt dan bij me, dan zou ik jullie een echte knuffel willen geven. En zeggen dat het allemaal weer goed komt... (al heb ik geen glazen bol, kan ik niet in de toekomst kijken... maar als ik jullie zo lees, altijd lief voor iedereen, dan kan het niet anders dat zulke bijzondere meiden Op Een Dag Geluk (en Liefde) krijgen....!!!)... Angelika, Kaboutertje, hoe loopt jullie cyclus? Sammie, jij al mooie eitjes!! Super! Goed gevoel bij je deze ronde!!! Spannende tijden... Morgen lezen we hier een ROZE bericht van jou, deal ???? Hoop het echt voor je meid! @de rest, een hele dikke knuffel, volgende keer reageer ik weer even op jullie allemaal.... De FM vanmorgen, was raar... Merk eigenlijk dat ik vanaf het spuiten al 'anders' in deze nieuwe ronde sta. Alsof ik ook een beetje bang ben, heel stom. Weet niet hoe ik het moet uitleggen. Zit niet zo heel lekker in mijn velletje... Maar, vandaag dus dag 8: bmslijm was 7 mm en 2 eitjes rechts: van 10 en 11 mm. Moet donderdag terugkomen en verwacht dan 's avonds de Pregnyl te moeten zetten en zaterdag de IUI...Althans, dat hóóp ik!!! Op naar mooie eitjes donderdag... Dikke knuffel voor alle lieve kanjers hier!!!! xxxxxxxxx Oh ja, ik mag ook gewijzigd worden op de lijst: Juulzon: 3 keer IUI zwanger - mk bij 6wk 2dgn - Op naar IUI nr 4: 27 juni... En weer van het wachtbankje af....