IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    #4741 Duivinnetje, 22 jun 2010
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
    Duivinnetje: TESTEN.....??? Zou wel dubbel zijn als het raak is, maar weet zeker dat er dan een oplossing gaat zijn... hoe dan ook... Vind het wel erg voor je dat het over is... Dikke knuffel meis!

===================================================

Hai meis (Juulzon).... ik had afgelopen weekend al 2 testen gedaan (de goedkoopste testen van trekpleister 2 voor 5,00 volgens mij).
    Maar beide testen waren negatief....

Maar stress en spanning kan ook heel veel met je lijf doen he, heb dit eerder mee gemaakt, en was ook al een maand weg gebleven.
    Maar mn borsten zijn nog steeds erg pijnlijk, hier is geen verandering in geweest.
    Voelt net alsof paar flinke klieren zijn opgezet.
    En daarbij kan ik nauwlijks een bh aanhebben, zo pijnlijk.

Ik wilde deze week nog ff afwachten, en anders aankomende maandag mn huisarts bellen.
    Maar het zou indd ergggggggggg dubbel zijn, als het misschien wel raak zou zijn.
    Want ook ik heb vorig jaar deel genomen aan de iui behandeling, omdat het toen niet lukte.
    Maar de kans van slagen was er nog wel, maar de percentage was niet zo hoog.
    Maar ja, je hoeft maar 1 goede treffer er tussen te hebben he!

Maar zover wil ik echter nog niet op de zaken vooruit lopen, ik ga dr maar vanuit dat de stress de boosdoener is van het weg blijven.
    Ik hou je/jullie sowieso op de hoogte van hoe of wat.

Dikke digi knuff terug :)

2. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Heel veel succes en sterkte morgen meis!
    Gwoon op je af laten komen.

Liefs

3. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Als dit hem niet meer wordt ;).
    Goede eitjes meis....en zelfs nog wel 3, dus ook meer kansen!
    Alvast heel veel succes en sterkte donderdag....toi toi toi.

Liefs

4. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Och jee meissie....wat een vervelende toestand weer!
    Raar is dat he, dat het zo verschilt.
    Ben benieuwd hoe het gesprek morgen verloopt bij je gyn...Dan wens ik je heel veel sterkte en succes.

Liefs

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Wat spannenddddddddddd meid!
    Heel veel sterkte en succes morgen he, toi toi toi.
    Laten jullie nu wel meer geluk hebben bij dit traject....En vooral omdat jullie al zolang op hebben moeten wachten.

Liefs en knuff

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Wat onzettend jammer meissie, maar geef de moed en hoop (nog) niet op he!

Dikke knuff

7. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hey girlsssssss,

Ik wil jullie meiden alvast een goede nachtrust straks toewensen en;

Bekijk bijlage 80693

Tot horensss, en ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Liefs en dikke digi knuff Duivinnetje :)

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @marnat...heel veel succes morgen...kom even verslag uitbrengen later!

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sterkte Marnat! Mijn duimen draaien....
    En overigens duim ik voor iedereen die nog op 't wachtbankje zit!!!

Heb op de een of andere manier het gevoel dat mijn eitjes al harder groeien dan verwacht, heb al vruchtbaar slijm gespot... Kan dat al een dag of 4 voor de eisprong...???

Heb donderdag pas mijn 2e FM.... verwacht dan al 's avonds de pregnyl te moeten zetten.... en zaterdag IUI... gok ik zo :) !

Truste allemaal!!!
    Liefs! xxxxxxxxxxxxxx

10. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Spannende tijden: hele dikke knuffel van mij en wat heb je toch een lief mannetje zeg!

Zonnetje wat een super eitjes zeg, kom op zaadjes, dan komt het helemaal goed!!

Juulzon: vruchtbaar slijm kun je een opaar dagen voor je eisprong hebben dus do de fm en dan waarschijnlijk idd zsm de IUI!! Succes meid.

Marnad: Jij bent vandaag het belangrijkste hier, heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes meid, dat ze er maar een paar mooie eitjes uit mogen halen en die maar mooi mogen bevruchten!!!

Helena: jeetje wat vervelend meid, sterkte!!

Dancer: Oh jij kan ook nog testen deze maand ik duim voor je!!

duivinnetje: jij houd het spannend zeg.. Wel ene beetje dubbele situatie denk ik! Succes en sterkte meid!

Brabbel: hehehehehehelelelellelellelele dikke knuf!!!

rest ook natuurlijk
    ego straks om 13:15 mijn hsg. Ben wel een beetje zenuwachtig moed ik zeggen./ MOrgen meld ik me ziek en vrijdag ehle dag shoppen dus wel een "goed" weekje voor mij. weet dus even ook niet wanneer ik weer online ben maar dat lezen jullie vanzelf!

Op naar een hele mooie juni/ juli baby maand!!!

11. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Marnat, 31 dec en spannende tijden. Heel veel suc6 vandaag.
    Gaat helemaal goed komen, weet het zeker. Dikke knuf voor extra steun.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Spannende tijden: Je hebt idd een heel lief mannetje. Gelukkig dat jullie samen hierin sterk staan.

Zonnetje. zo dat zijn goede eitjes. het wachten is idd de moeite waard. Grappig ik heb ook altijd 2 eitjes die springen. Succes

Juulzon:Ja we lopen gelijk, Soms vloei ik nog steeds, maar dat schijnt normaal te zijn. Ik wacht 7 juli gewoon af. Tot en met September heb we een pauze ingelast qua behandelingen. Ik wil die onderzoeken afwachten. We zijn nu druk bezig met ons huisje, dus mijn man is daar nu lekker aan het klussen8)

Marnad: Spannende dag. Ik wens je heel veel succes vandaag en ik denk aan je.

Helena: jBah sterkte!! Hoe gaat het verder met je

Dancer: mijn duimen draaien ook voor jou

duivinnetje:Nou dat is idd een dubbel gevoel. Stress doet idd veel met je lichaam. Ik hoop dat heel snel voor jou de zon gaat schijnen, dikke knuffel van mij.

Iedereen die ik vergeten ben ook een hele dikke knuffel van mij.

Ego: 7 juli gesprek bij de miskramenpoli in LUMC, ik weet niet of ze veel willen doen. Ze staan namelijk niet achter de standaard onderzoeken.
    Mijn hoop is op het Radboud, 15 juli krijg ik daar verschillende onderzoeken. Vinden jullie dat ik het LUMC op de hoogte moet brengen van het feit dat ik ook naar het radboud gaat? Ik wilde het wel vertellen, maar ze zijn zo negatief over die onderzoeken. Ze houden nog steeds vool, dat ik pech heb gehad. In hun ogen tellen de bbz niet mee, omdat het niet in de baarmoeder heeft plaatsgevonden. Ze gaan zelfs hun regels veranderen van 3 naar 4 mk.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    31-12, Succes met de HSG! Knuffel!

Hier zo FM en evaluatie dus lees de rest vanmiddag even terug.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    31-12: Succes en sterkte met de HSG! Komt goed meis!!! Denk aan je!

Marnad, hoe was het???????
    Sammie, hopelijk mooie FM!
    Angelica: Lastig zeg... Zou het denk ik niet vertellen aan LUMC. Ben je niet verplicht en als ze zo negatief zijn... Het ene onderzoek heeft toch geen invloed op het andere? Als je nu medicatie zou krijgen, moet het natuurlijk vertellen omdat dat resultaten kan beinvloeden. Maar anders... Zou ik het zien als twee onafhankelijke onderzoeken... Hoop echt dat er iets uit gaat komen. Vind het jammer dat ze er zo moeilijk over doen en zich zo negatief uitlaten. Alsof de impact van de psychische effecten vergeten ofzo... Heel irritant... Sterkte meid en dikke knuff!!!!

Vandaag ovutestje gedaan, was gelukkig nog negatief. Nu maar hopen op een mooie FM morgen!!!

xxxxxxxxxxxxx

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, ben lekker vrij met dit mooie weer.

@dancer: zo een prikpen is niet lastig hoor. Bij eerste gebruik ontluchten (dat ben ik vergeten destijds). Dan de eenheden goed instellen. Buikplooi pakken en dan de naald onder een hoek van 90 graden erin stoppen. Soort darten bij jezelf is het beste (lees snel erin prikken). Leegspuiten, even laten zitten en dan weer eruit. Kan een beetje bloeden of vloeistof terugkomen.
    Ik vind het soms best lastig bij mezelf hoor om de drempel over te gaan. Sterkte ermee.

Hier zijn ze dus helemaal geen voorstander van een volle blaas. Liever juist een lege blaas, dan kan je je beter ontspannen.
    Heb het toen een keer nagevraagd of een volle blaas beter zou zijn ivm een gekantelde baarmoeder (eerste keer tangetje nodig gehad). Maar ze vonden het een slecht idee.
    Hoe verschillend kan het advies zijn dus.

@joos: laatste tijd is inderdaad best zwaar. Ook deels stress en onbegrip lijkt het hoor. En een moeder die het heel goed weet wat het beste is, zolang het haar niet betreft.

@klingelmuis: succes vrijdag.

@sammie; ook al 2 mooie eitjes. Vervelend de allergische reactie. Misschien proberen of er geen druppel aan de naald zit voordat je inspuit? Succes en nog even doorbijten. En veel varieren in plaats van spuiten.

@duivinnetje; wat dubbel inderdaad. Maar als je negatief hebt getest dan zal het wel de stress zijn.
    Als je wilt babbelen mag je mij ook een pb sturen hoor. En wat apart dat je eerst ten huwelijk bent gevraagd en het nu weer over is. Ik hoop zo dat je eindelijk eens iemand tegen komt die er voor jou is en je liefde en geluk gaat brengen. Dikke knuffel voor jou.

@iui; ik zie hier verschillende verhalen dus over hoe het gaat. Zo lees ik bij joos dat ze het nog moeten opzuigen. Hier zit het al in een spuit met slang eraan. Staat op verpakking de namen van ons. Hier ook 15 min blijven liggen.
    Maar de gang van zaken verschilt dus per ziekenhuis iets.
    Belangrijk is om goed te ontspannen als je daar ligt. Ik vind de iui's steeds minder vervelend worden wat betreft pijn. Gaat steeds beter. Alleen ik ben zo slap als een vaatdoek daarna, dus ga daarna lekker op de bank hangen thuis. Met de gonal veel krampen gehad daarna 2 weken lang, maar met de menopur dus helemaal niet.
    Hier ook bijwerkingen op de pregnyl.

@joos; ik denk inderdaad dat mijn moeder veel dingen niet verwerkt heeft.
    En ja het is zo dat ik vaak ruzie met man heb en regelmatig huilend bij haar kwam. Maar is ook deels de stress van de mmm.
    Maar dat is voor een buitenstaander moeilijk te snappen.
    Ik vind dat mijn moeder de eerste stap nu moet zetten, aangezien zij boos weggelopen is tijdens het gesprek met mijn man. Maar zie haar dat nog niet doen. Dus laat het lekker rusten, hoe moeilijk het ook is. Maar ga eerst aan mezelf denken met mijn mooie eitjes.

Ik luister niet echt naar een mantra. Heb wel een paar goede meditaties. Alleen muziek of echt met tekst, waarop ik ook heerlijk kan wegdromen.

@juulzon: dank je voor je woorden. Is ook niet altijd alles hoor lief zijn voor andere. Heb soms ook het gevoel dat ik veel meer geef dan ik terug krijg. En soms is dat best vervelend. Vooral als je het zelf een keer nodig hebt.
    Maar ach, ik blijf liefde geven aan andere, in de hoop dat ik het ooit in mijn leven nog terug krijg. Werk daarom vast ook in de zorg. Ik heb een heel groot hart met liefde, dus ja geef daar maar regelmatig van weg.

Lijkt me ook lastig weer hoor om aan de iui te beginnen. Je hebt toch nog verdriet waarschijnlijk. En de angst voor als het weer raak is. Maar dat is normaal lijkt me. Succes en sterkte.

Hier deze ronde ook al vroeg vruchtbaar slijm. Vanaf zondag/ maandag al terwijl ik pas donderdag de iui heb. Had maandag daarom ook al grotere eitjes verwacht, maar dat was dus niet zo. Dus kan best.

@helena: balen voor je dat het zo slecht is. Weet precies hoe je je voelt, hier ook allerlei mooie beloftes die ook niet kloppen. En ook ongeveer dezelfde aantallen.
    Is je man ziek geweest? Want dat heeft 3 maanden invloed op het zaad.
    Iui wordt onbeperkt vergoed, dus kunnen ze het gewoon opgeven hoor. En hier doen ze altijd iui, ook bij slechte kwaliteit. Want ja alles is toch al klaar dan.
    En wat nu? Je hebt toch al gesprek gehad?

@salcia; kan me voorstellen dat je nog onzeker bent.
    Hier 3 rondes gehad met 1 ei en 1 met 2, maar was het de vraag of de 2e mee zou doen.
    En nu dus 2 die echt springen en een 3e die kleiner is.
    Zit me al helemaaal in te leven op een tweeling. Maar durf niet te hard te hopen.

@spannendetijden: gaat hard zo. Dat is het voordeel als je in hetzelfde ziekenhuis blijft. Wij moeten voor iui ergens anders heen. Succes met alles.

@ongeduldig; lijkt met best lastig voor je broertje om om te schakelen en je leven weer opnieuw in te delen.
    Dank je voor je lieve woorden.
    Ik denk dat je de mmm nooit helemaal vergeet hoor, maar als je een wondertje in je armen hebt is het inderdaad de moeite waard geweest.

2jaar voordat het pregnyl is? Jeetje wat lang.

@31dec: succes met je hsg vandaag.

@angelica; hopelijk kunnen ze wat vinden waardoor het goed gaat komen.
    Ik zou het nu nog niet vertellen, evt wel als de onderzoeken zijn geweest.

@marnat: hoe is het gegaan?

@sammie: succes met de fm.

Als ik iemand vergeten ben sorry.

Hier dus veel vrij door verschuiven van werk ivm iui die dus later is dan verwacht. Vanmorgen al de keuken gesopt. Was gedaan.
    En straks lekker van het weer genieten, maar wel in de schaduw. Zon is te warm. En vanavond maar eens lekker de bbq aansteken.

Hier al dagen last van buik, alsof eisprong al eerder komt. Voordeel is dat ik weet dat het niet zo is. Houd het er maar op omdat er 3 eitjes zitten.
    Wel af en toe lekker even wat warms tegen mijn buikje gelegd. Dan gaat het wel weer.
    En dan hopen op goede resultaten morgen. Hopelijk heeft manlief weer zo goede uitslag als vorige keer.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik wil komen melden dat ik zaterdag de laatste IUI heb en dan de behandelingen gestopt worden.
    Ben op dit moment bezig met een eigen topic zodat jullie alles kunnen lezen.

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: what's up girl?
    Ben benieuwd naar je verhaal meis.

@IUI: hier zat het zaad al in het rietje.
    Maar dat kan ook niet anders, aangezien het ingevroren is geweest.
    Ik heb denk nog 10 minuten gelegen.

@Alle dames die bezig zijn met fm's: dat er maar veel mooie, grote eitjes mogen groeien!

@Alle dames die de IUI binnenkort hebben: heel veel succes!
    Ik ga duimen voor een mooi wonder.

@Alle dames op het wachtbankje: dat er maar een mooie posi test op jullie ligt te wachten aan het einde van de bank.

@All: hier vandaag de 3e positieve Kruidvat test gehad :D
    Geloof er nog altijd niets van haha.
    Geloof wel dat de testen posi zijn, maar niet dat we zwanger zijn.
    Ik wil eerst een knaltest, een posi digi test en veilig over mn NOD heen komen.
    Maar voor nu ziet het er goed uit :D
    En ik vind het doodeng!

Liefs Dreamer

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Suc6 zaterdag. maar waarom worden de behandelingen gestopt. Kan je niet op voor ivf?

19. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    moet ook even wat kwijt.

Net een kennis gesproken die alleenstaand is. Kreeg dus net van haar te horen dat ze 24 weken zwanger is. Het is niet dat ik het haar niet gun of zo. Maar waarom is het zo oneerlijk verdeeld in de wereld. Of ben ik nu egoistisch. zij werd dus zwanger van de 2 iui. Is net als ik ook 38 jaar. Waarom lukt het bij mij dan niet. Voel me zo'n mislukkeling.:(

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @dreamer; alvast voorzichtig gefeliciteerd. Heerlijk voor je.

@sammie: jeetje wat balen voor je. Dat lijkt me best lastig. Zal je verhaal opzoeken.

@dancer: ik herken je gevoel. Ja, waarom lukt het bij de een wel en bij de ander niet?
    Maar als ze alleenstaand is betekend het dat er goed zaad gebruikt is. Dus ja, dan is de kans al wat groter.
    En bij de een lukt het ook snel met slecht zaad, zie bij ongeduldig, en bij de ander is geen oorzaak te vinden en daar lukt het nooit.

Is inderdaad wel heel oneerlijk verdeeld als je het zo bekijkt.

Deel Deze Pagina