@Dancer: balen zeg van je ongi! Maar je kunt nu weer vooruit kijken, ga duimen voor je volgende ronde meid!! @zonnetje..prima zaadopbrengst toch! zal zeker minimaal 1 goede tussen zitten. Van mij man was het 2e poging ook ineens 2 miljoen meer..en die was raak..dus goede hoop voor je @Marnat...spannend morgen...hou ons op de hoogte! En succes!
Dreamer...ik vind de test overduidelijk hoor!! Sommige digitesten hebben meer hormoon nodig, mijn digi was 2 dagen ervoor duidelijk: NIET ZWANGER, twee dagen later hele dikke posi testen van KV>
dreamer, volgens mij kan je stoppen met dreamen.. en gewoon gaan genieten.. die is kei positief... maar ik snap je ongeloof/voorzichtigheid.. Voor ieder ander.. geniet van het weer.. een dikke scherm kus van mij
ps ik heb toen 5 testen gedaan 5 dagen achter elkaar.. verschillende merken, digi en gewoon... en toen ook nog een voor MVM... dus ik snap je helemaal!!! Suc6
Dreamer wat geweldig. Die test is harstikke positief. Geloof het nu maar. Je bent harstikke zwanger. Super gefeliciteerd. Geniet ervan.
Zonnetje@ IK ga flink voor je duimen en nog eens duimen dat deze iui eens op roze komt!! Ok ik krijg een tp , ik zeg het om dat jij het zegt lol. Dreamer die is mooi roze !! Hou even een plekje vrij op die wolk want ik en zon komen bij je zitten!! ongeduldig@ Hoe gaat het met jou mooi rond buikje? verloopt het allemaal soepel? of...
Dreamer is gewoon de 1e hier op roze en wij volgen allemaal!!!!!!!! Dreamer, ik duim dat je beebje goed blijft plakken, want dat de test +++++++++ is, staat buiten kijf! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Dancer4fun, bah bah bah, wat baal ik voor je Had nog echt even goede hoop.. Bah Marnat, hoe laat mag je morgen? Zonnetje: fijn dat de uitslag zo goed was. Dubbele eitjes, goede zaadjes, Dreamer al op roze, wij moeten gewoon volgen!! Positief gevoel bij je... Laat dit een lichtpuntje zijn in jullie donkere familietijden....!! Duimduimduim... Updeetje hier: BMslijm was 11mm, wat heel mooi is. Rechts 1 eitje 12 en 1 eitje 14mm... Moet zaterdag voor FM 3, dus denk dat maandag de IUI gaat zijn (hoop ik!). Hopelijk groeien ze alletwee lekker door... Ze lijken een beetje lui te zijn met de warmte Dus nog 2 x Puregonnen! (hoop ik........) Zo naar huis... Pffffff Warm hier... Dikke knuffel! xxxxxxxxxxx
Juulzon@ Nog even door broeien meis!! worden het dubbel dooiers , net als bij ons. Morgen word ik eerst gebeld en dan horen we wanneer de tp plaats vind. Ja ik meld het hier ,
Heyyyy meiden, @ Dreamer.............MEID, wat superrrr!!! ik heb die foto gezien met je zwangerschapstest, en je ziet inderdaad 2 roze streepjes. Dan wil ik je bij deze feliciteren, en dat alles voorspoedig mag verlopen. Uiteraard is dit zeker nog niet te bevatten/snappen, maar dat is kwestie van tijd. Geniet er lekker van meissie!!! Volgen er nog meerdere meiden .....!!! Ik heb niet zoveel tijd om op iedereen te reageren, want ga strakkies naar vrienden toen....VOETBAL kijken. HUP HOLLAND HUP . Ik had ff alles snel vluchtig gelezen, maar reageer later ff op andere berichten. EGO; Hier is (nog) niet veel veranderd....mn ongi blijft nog weg Zoals het nu naar uit ziet en het blijft weg...dan maandag bellen naar de huisarts. Had toevallig nog een test van "Sesitest" in huis liggen, die heb ik gisteren gebruikt, en gaf ook negatief aan. Ik snap er werkelijk niks meer van; want mn bosrten zijn nog steeds erggg pijnlijk....en die blijven ook pijnlijk! En zo nu en dan lichte buik krampen (ongi gevoel krampen zeg maar!). Ik zing dit weekend nog wel ff uit...alhoewel ik in mijn achterhoofd misschien toch weet, dat stress/spanning de boosdoener is. Maar je weet immer maar nooit he!!! Je lichaam brengt je soms in een wirwar boel, en waar je jammer genoeg soms geen pijl op kunt trekken . Maar goed, ff genoeg gekletst...ik wil iedereen een hele fijne voetbal avond toe wensen (alhoewel Nederland al door is naar de volgende ronde!) voor degene die ervan houden en ernaar kijken. En ik zou zeggen; Bekijk bijlage 81106 En tot horens/laters maar weer he!!! Liefs en knuff Duivinnetje
Houden jullie je aan de drie dagen onthouding voor IUI? Wij hebben dat wel gedaan maar omdat ik helemaal in de stress schiet meteen na de pregnyl willen we toch gaan klussen omdat ik zo bang ben om mijn eisprong te missen. Bij de 1e IUI zijn er 30 miljoen zaadjes ingebracht na 5 dagen onthouding, we willen nu op de avond van de pregnyl gaan klussen, dan een dag niets en dan de volgende dag de IUI. Wat doen/denken jullie?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 8ste IUI gehad Dat ging allemaal goed Tot 2 dagen terug kreeg ik erge buik en rugpijn Dit heb ik 1 keer eerder ook gehad toen bleek er een blaasontsteking te zijn Dit is nu niet het geval De urine is vandaag gecontroleerd door de huisarts en was niks in te vinden Wel geeft hij uit voorzorg antibiotica aangezien de pijn rond de blaas zit Ook was de buik erg stug rond de baarmoeder/blaas. Ook kan het een ontsteking zijn van de baarmoeder. Moet hiervoor mijn temp. in de gaten houden Toch heb ik erg veel pijn Kan bijna niet zitten en weet niet waar ik het moet zoeken Het zit laag in de buik en trekt door naar de liezen. De buik is net onder de navel stug en opgezet En laag onder in de rug doet het ook zeer zeurt het enorm Ben ook misselijk Koorts heb ik niet snel was gister 37.7 en vanochtend 37.2 wel hoger dan normaal Heb altijd een temp van 36.5 Gebruik nog utrogestan Heb meer afscheiding dan normaal groen/geel En het ruikt wel iets meer Wie herkent dit? Wat kan ik nu het beste doen? Terug naar de gyn is momenteel niet mogelijk
Ik zou als ik jou was maar even de huisartsenpost bellen want groen/gele afscheiding komt echt van een ontsteking en in combinatie met de pijn klinkt het niet goed!
Hoi dames over 8 dagen mag ik testen voor mijn 2de en laatste iui insallah. een vraagje na de iui behandeling klussen jullie nog wel? wij bijna niet geen zin meer om nog te gaan klussen omdat de zaad toch ingebracht is.
Marnat: skat heeeeeeeeeeeeeel veel success morgen!!!! En over 2wk met goed nieuws komen he ik ga voor je duimen!!!! (K) Dancer: wat balen meid!!!! Had t je zo gegund skat! Maar je hebt nu iig weer duidelijkheid! Goodluck !!! Zonnetje: ik wist dat idd ook wel ja,..heb t ook wel eens ergens gelezen bizar eigenlijk!! En wat een goede score weer!!!! en ook nog eens meer eitjes!!! jeej!!dat wordt weer duimen!!!! Spannend weer!!! Succes Dreamer: JEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! had beloofd m over te doen! nou hier is ie dan hor!!!! vette dikke positief !!! is dus een vette dikke gefeliciteerd!!! Juulzon: klinkt goed meid!!!! Nu maar extra broeden en ma iui Brigges: das best moeilijk ik denk dat het per persoon verschilt!!! Wij hebben voor onderzoek wel altijd 3 dagen onthouding maar voor de daadwerkelijke iui niet altijd en ons zaad verschild elke keer weer! Er is geen pijl op te trekken en de gyn zelf zegt ook dat we evengoed zelf moeten klussen en dat 1dag tussen de betrekking t beste is dus dag van pregnyl klussen dag erna niet en dag daarna iui moet volgens mij wel kunnen maar tis iets wat je zelf moet bekijken meid!!! Succes iig Yasgok: wij klussen meestal de avond/nacht na iui wel .gewoon voor het gevoel (is niet uit te leggen) en zowiezo vrijen wij gewoon regelmatig! T zelf blijven klussen is belangrijk vind ik en de iui is daarbij gewoon een extra hulpje voor een wondertje!!
Klussen na de IUI-behandeling?! DOe wij zeker nog... Maar dan uit 'intimiteit' en omdat het gewoon fijn is ! Wel doe we rond NOD minder en doen het voorzichter, just in cae.... Succ6 meis! Hopelijk raak! Ilja: ik zeg ook, huisarts! Slik je de antibiotica al? Uiteraard zóu het een innesteling kunnen zijn... (hoop ik voor je!), maar die gekleurde en ruikende afscheiding klinkt niet ok. Gebruik na IUI ook utro en heb dat dan niet... Hopelijk voel je je gauw beter en is het lekker raak! Brigges, snap je dillemma...Zit er ook aan te denken. VOlgens mij moet het kunnen nog, de avond klussen en dan rust... (mannetje veel eieren laten eten ! ha ha) Succes allemaal! Ga nu slapen! xxxxxxxxxxxxxx
Haha dank jullie wel allemaal Ik geloof het nog steeds niet hoor! Maar alles wijst er toch echt op. Zelfs mn buik is al enorm gegroeid (darmen zijn echt al omhoog) Hoop dat morgen de digi ook posi is. Dan het weekend veilig doorkomen en dan moet ik het toch écht gaan geloven @Yasgok: geel/groene afscheiding klinkt als een schimmelinfectie. En die pijn die je omschrijft had ik ook, al een paar dagen na de IUI. Echt een pijn rond mn baarmoeder en mn liezen. Soms doorstralend naar mn bovenbeen. Blijkbaar was dat mn baarmoeder die aan het werk was! Dus wie weet is het goed nieuws meis, maar hou het goed in de gaten. @Klussen na IUI: hier niet gebeurd. We durfden het allebei niet en nu al helemaal niet meer @Juulzon: jeetje wat een dik bmslijm! Daar moet gewoon een emmie zich mooi in gaan nestelen. Ik ga ervoor duimen meis! @Duivinnetje: sensitest gaf hier gisteren pas een miniscuul licht streepje. Kruidvat 2 voor 5 geven hier wel goed resultaat. Misschien die eens proberen als je het wilt weten? Liefs
@Dreamer...gewoon echt gaan geloven hoor...en anders doe je morgen gewoon nog een test...ik heb er ook 2 achter elkaar gedaan!! En ik geloof het soms nog steeds niet, haha. Hoewel..ik stik weer van de pijn in mijn borsten nu, niet normaal en darmen ook hoger inderdaad..ook echt een buikje..