Nou jullie mogen de misselijkheid van me overnemen hoor! Ben echt goed ziek, de hele dag door. En ben als de dood om te spugen, dus zit de hele dag in angst erdoor. Echt jammer, want wilde zo dolgraag lekker kunnen genieten. Ben echt superblij met ons wondertje, maar die misselijkheid .. brr! @Juulzon: ik duim dat je eitjes er nog zitten meis! @Salcia: ohhh bijna de eerste echo! Al zenuwachtig? Heb jij helemaal geen kwaaltjes? Ik echt in overvloed. @All: zijn er nog dames die vandaag de IUI krijgen? Mn duimen draaien! *deelt waterijsjes uit aan iedereen* Liefs Dreamer
Zag er tegenop maar de eerste dosis puregon zit erin. Viel me 100% mee. Voelde er niets van. Ben trots op mezelf dat ik het heb gedaan. (applaus voor mezelf Ga vanmiddag de tuin met de hogedruk schoonspuiten en dan zitten we vanavond op een schone plaats met de bbq. Suc6 voor diegene die vandaag of morgen de iui of echo hebben. Sterkte meiden op het wachtbankje. Ik zit er wel niet op maar vanmiddag deel ik toch ijsjes uit. Verder iedereen een heel fijn en zonnig weekend.
Brabel@ dikke knuf, ik geloof dat ik iets gemist heb! Wie wil me daar even over pben? is er iets waardoor je er zo weinig bent? Juulzon@ Heeft een plof buik , marnat haar plof buik over genomen Dat is een goed teken hoor meis, het was bij mij vooral aan de zij kant heel dik. er zitten dubbel dooiers in bij jou duim duim. Jij gaat pregnyl spuiten vandaag , weet ik zeker!! jou Mannetje moet veel eten halen want door de prik eet je heel veel. Geloof mij maar, gister 5 borden vol bij de wok + twee danoontjes op gegeten. We hebben nu samen een plof buik Dancer @ Knap gedaan meis je zelf spuiten. 8) Meis het deed ook geen pijn? Tip: Doe de spuiten + prikpen even voor het spuiten uit de koel kast! anders kan het heel zeer doen. en om rode plekken te voorkomen, de naald langzaam er weer uithalen. HIER@ lekker gegeten gister bij de wok heeel veel!!maar zo lekker. Ja rekening gehouden met vis en zo dat heb ik niet gehad. Verder voel me goed heb lekker slapen.
Ik mag voorloppig voor de laatste keer op het wachtbankje, 5de IUI vlekkeloos verlopen. Mooi helder slijm, baarmoedermond erg makkelijk toegankelijk alleen enorm veel eipijn, maar dat heb ik erover over. Soldaatjes aan boord, 91 miljoen. Nod 10 Juli, mocht ik zwanger zijn door deze iui ben ik 18 Maart 2011 uitgerekend precies 6 jaar na onze eerste vlindertje.
Sammie ik hoop het voor je. Zou heel mooi zijn toch! Mijn duimen draaien. Marnat: nee deed geen pijn. Heb gelukkig geen naaldenvrees dus dat scheelt. Maar jezelf prikken is toch weer anders. Maar gelukkig is het goed gegaan. En idd, dat had ik al gelezen om het eerst even uit de koelkast te halen en op kamer temp laten komen. Dus heb ik gedaan. Maar toch bedankt voor de tip. Fijn dat je je goed voelt. Wordt echt heel spannend de aankomende tijd. Ik leef met je mee en ook voor jouw: Mijn duimen draaien overuren.
@Dreamer...ja heb wel degelijk kwaaltjes hoor, pijn aan zijkant borsten, heel erg vaak plassen, opgeblazen buik 's avonds vooral.. Net was ik ineens mega misselijk, kokhalzen en kramp net onder mijn navel, dat vind ik dan weer eng allemaal.. Zal blij zijn als ik de echo heb gehad vrijdag...
*MMMMM de ijsjes waren lekker* Dancer: goedzo meid! Die Puregon valt best mee hé de bijwerkingen ook kan ik vertellen uit ervaring. In jezelf prikken blijft raar en onnatuurlijk, maar alles voor het goede doel .!!! Laat er maar mooie eitjes groeien! Marnat: ha ha, moest lachen om je beschrijving van onze plofbuiken J . You funny girl! Lekker, wokken . Zijn jullie naar zon wokrestaurant geweest? Daar blijf je gewoon ook eten omdat het zo lekker is En alles is relatief vers en gezond nou ja, de groenten enzo vooral Die loempieaatjes en andere kleine hapjes vooraf zijn meestal ietsje ongezonder ! Maar ach, eens in de zoveel tijd mag het wel! Pregnyl spuiten was dus niet meer nodig L..of J ? Lees mn updeetje maar By the way, wij hebben vanavond gebbqt. Ook lekker !!! En onze Brabbel neemt even een beetje afstand omdat dat nu even beter voelt. De vorige ronde alweer niet raak is er bij haar behoorlijk ingehakt en met de onzekerheid over hoe en wat voor de behandelingen in de toekomst Ze leest nog wel mee, maar trekt het even niet om iedere keer uitgebreid te reageren (naar mijn idee heel begrijpelijk, merk dat ik dat soms ook heb alleen ben ik geloof ik half verslaafd, want blijf maar meekletsen !). Hoe voel jij je meis? Zitten die emmies al lekker op hun plekje J ? Gebruik je ook nog utrogestan trouwens? Duimpjes draaien, kaarsje brandt! Na 12 jaar is het nu gewoon JULLIE tijd hoor! Brabbel, heb ik het een beetje juist verwoord liefie? Dikke knuf als je dit leest, we denken hier allemaal aan je hoor!!! WOW SAMMIE! Superzaad en superbmslijm.. én een SUPER IUI! Hoop ECHT dat het IUI vijf-blijf gaat zijn!!!! Ik mag dus morgen (zie updeetje hieronder), dus we gaan weer redelijk gelijk op! Ook voor jou: kaarsje en duim ! Spannend meis!!! Helemaal omdat het dan 6 jaar na je vlindertje zou zijn Beetje dubbel ook, maar wie weet brengt het geluk ! Wat is het verder rustig hier Updeetje . Gisteravond, vrijdagavond had ik ineens een steekje in mijn buik. Dacht, dat ei is gewoon gesprongen L en ging onrustig slapen Volgende ochtend opgestaan, geklust J, even gesport, spullen gepakt voor de dag en dacht rond 10u, toch eens een ovutest doen Wil mijn ei niet missen en wat denken jullie: een vette J op de clearblue!!! Dus de eisprong zou eraan komen. Moest om 12u10 bij de kliniek zijn, maar dacht, ga wel even bellen Zeiden ze dat we morgen (zondag dus) de IUI zouden hebben en dat de FM niet meer hoefde. Nou, die wilde ik wel! Wilde zeker weten dat ze niet al gesprongen waren. Was gelukkig geen probleem. Aardige gyn, weer een andere, en hij zag nog 2 mooie ronde eitjes zitten. Een van 18,2 en een van ruim 15. Hij dacht wel dat ze het allebei zouden doen. Ben wel een beetje bang dat . A . ...ze al eerder springen of B. . de zaadjes misschien minder goed zijn omdat we dus vanmorgen wel al geklust hebben (Aan de andere kant . Wie weet is het dan wel op natuurlijke wijze raak geweest J of C. dat er geen goede eispong gaat zijn omdat ik geen Pregnyl heb gespoten en het sowiezo mis is Weet hier iemand of dat invloed kan hebben? Of dat ik ze gemist heb, mijn eitjes? Wat denken jullie? Dreamer, wanneer had jij nu de IUI na je ++ ovutest? Anyway, morgen moet vriendlief om 11u produceren en ik heb om 12u10 de IUI. Daarna de hele dag met beentjes omhoog luiwammesen! Laat morgen weten hoe het was! Dikke knuffff, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ******Strooit nog wat klavertjes vier rond die in combinatie met volle maan en springTei maar geluk brengt voor iedereen voor goede springende eitjes, voor mooie innestelingen, voor groeiende eitjes en vooral voor VEEL positieve testen en groeiende buikjes J *******
IUI-meiden Angelica:Okt '08 BBZ,Mei '09 mk 6wk,Dec '09 BBZ,linker eileider verwijderd,Mei 2010 mk 8 wk. Brabbel1988 (22): 6x IUI mislukt HSG-GOED! Brechtjemvj: 3x IUI mislukt Dancer4fun: 3x iui mislukt Dopey :Na 4x IUI zwanger,missed abortion bij 10 weken IUI take 2, ronde 4 raak, miskraam bij 5 1/2 week IUI take 3, ronde 4 raak,mk bij 5 1/2 week. Flippo123: 1e IUI op 7-06 Helena115: 19 juni IUI2 Hvj: 1e IUI, prikinstructies 15-06 Joos: 2x iui mislukt ,3e IUI 18-6 JoyceLynn: 3x iui mislukt Juulzon: 3e IUI zwanger,mk bij 6,2 wk. IUI nr 4 27-06 Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt, 3e IUI gehad op 26-03, mk, 4e IUI gehad op 29 April mislukt, 2e IUI 2e ronde 28 mei Klingemuis: 1e IUI, vrijdag 25 juni Marni: 4x iui mislukt Mirrr: 6e IUI gehad op 17 mei mislukt, 7e IUI op 10-06 Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt, 5e IUI afgebroken eitje gesprongen. Oasis: 6 xIUI de 1ste zwanger 14 mk,2,3,4,5 negatief 6de zwanger mk, 15-06 IUI gehad Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 mislukt, ZOMERSTOP. Sammie88 (22): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt,4e IUI 26-04 mislukt, op naar Juni ivm operatie, 23 Juni evaluatie met IVF arts. Saskia1984: 1e IUI 21-05 Spannendetijden: 6x iui mislukt Waardevol: 1e IUI 9-04 gehad,mislukt Wondertje79: 1e en 2e IUI mislukt, 3e IUI 16-04,(HONEYMOON!!)4e IUI in Juni?? Willemijnp: 8x IUI mislukt Yasgok:1e IUI 28-04, mislukt. Zonnetje1980 (30): 4x iui mislukt, 24-6 iui 5 gehad 31dec2008 (29): 4x iui mislukt HSG 23-06. Wachtbankje Mirrr: testen vanaf 24-06 Gillian: testen vanaf 27-06 Oasis:testen vanaf 29-06 Yasgok: testen vanaf 2-07 Joos: testen vanaf 3-07 zonnetje1980: testen vanaf 8-07 Marnat: testen vanaf 10-07 Sammie: testen vanaf 10-07 Juulzon: testen vanaf 11-07 Helena: testen vanaf 14-07 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie Ongeduldig: na 1 e IUI. Minke: na 3 e IUI. Jufkyo: na 1 e IUI. Ivon: na 3 e IUI. Milk: na 4 e IUI. Elif:na 1 e IUI! Salcia:na 2 e IUI. dreamer: na 1 e iui-d In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer Marnat (ICSI, 23 juni punctie) Zeehondje (29): 6x IUI mislukt, einde IUI . (20 mei intake IVF) BeHappy: 11x IUI- door naar IVF Jem1979: 1e IUI op 3-04 mislukt,2e IUI op 2-05 mislukt, ICSI
Heb ook maar eens de lijst bijgewerkt. Zullen we het in toerbeurten doen, met oog op de Tour de France ? Sammie en Yasgok en mijzelve op het wachtbankje gezet... Oasis, hoe is het met jou lieve schat? Jouw NOD nu ook heeeel dichtbij! Extra spannend weer....! En iemand nog wat van Mirrr en Gillian gehoord??? Nu bedje in... morgen grote IUI-dag ! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Heb hier even snel alles gelezen. Heerlijk al die ijsjes, zeker met die warmte. Schijnt vandaag nog heter te worden dan gisteren. En toen kookte ik al bijna. @sammie; mooi aantallen. Nu weer wachten. @salcia en dreamer: zo erg misselijk is ook niet niks nee, maar zou graag wat klachten willen hebben om het te geloven dat het zover is. @juulzon: hoe is je eisprong normaal? als ze altijd vanzelf springen dan nu ook. Pregnyl is een zetje extra. Op zich hadden ze best nog pregnyl kunnen spuiten. Ei springt pas rond 22mm bij de meeste mensen. En bij een positieve ovutest heb je ook pas na 36uur als je de beginpiek hebt de eisprong. (tussen de 24 en 36uur dus) Maar zo komt het vast ook goed hoor. En zaadjes leven langer dan je ei. Dus als ei wat later springt heb je de zaadjes alvast binnen. Snap ook wel dat je geen kans wilt missen. En aangezien het zaad bij je man goed is zal ik me geen zorgen maken over de aantallen. Die zullen vast nog wel goed zijn. Succes en maak je niet teveel zorgen. Worden ook mensen zwanger die denken te laat te zijn. Zie dreamer en ongeduldig. @wok: ik ben dan dus slecht bij de wok. Houd juist van alle voorgerechten en minder van het wokken zelf. Dus eet altijd slechte hapjes. EGO; nu ik menopur spuit dus veel minder last na de iui gelukkig. Dus ikke helemaal blij dat ik mijn normale leven redelijk kan oppakken na de iui. Hoewel ik me nog wel beetje rustig houd. Na de 1ste 3 iui's altijd 2 weken veel krampen gehad. Denk toch door de gonal waarop ik cystes kreeg. Gisteren lekker een bbq gehad. En dus zitten koken in de warmte (gelukkig stond er een partytent voor de schaduw). Vandaag niet zo veel bijzonders alleen wat werken vanavond jammer genoeg. Ik zet alvast een grote kan met koel drinken neer voor naast het wachtbankje. Dat hebben we wel nodig met dit weer. Wachten duurt zo lang voor mijn gevoel.
Sammie@ Super de super meis dat het zo goed is gegeaan. Duimen draaien weer . Dancer@ Graag gedaan hoor, mocht je iets willen weten over een soort prik vraag gerust. En bedankt voor het duimen, hier draaien ze ook voor jou. Juulzon@ Fijn dat je zo heb gelachen om mij lol lachen moet ook af en toe. Ja we waren in wok restaurant euroborg Zie je wel dat je een goede score had, ik zij het toch dubbel dooier!! Succes straks lieverd duim voor je. ID iK GEBRUIK UTROGESTAN Zonnetje@ Succes met spuiten, en ow heerlijk koel water. HIER@ Zal ik de citroen bollen er even weer in schieten hihi.
@marnat; ik spuit niet meer hoor. Zit gezellig op het wachtbankje op dit moment. Ik hoef geen citroenballen. Vind ik niet lekker en mijn tanden ook niet. Of je moet citroenballen van ijs bedoelen. Dat vind ik heerlijk. Wel van dat ijs dat je mond er van samentrekt hoor.
Waarom staat er dan dat je . diit schrijf je hoor hihi, nu ik menopur spuit dus veel minder last na de iui gelukkig. Ik vond het al vreemd Citroen bollen zijn heerlijk de echte dan he.
@Sam: ik ga keihard duimen lieverd! @Zonnetje: ik geloof direct dat je ook misselijk wil zijn als bewijs van zwangerschap! Ik dacht ook elke keer, ik heb het er graag voor over. Ben ook dolblij dat we zwanger zijn, maar die misselijkheid had ik toch liever achterwege gelaten haha. Maar moet toegeven, je voelt je wel zwanger erdoor ja. Ik ga duimen dat je snel misselijk mag worden meis @Juulzon: ik had smorgens nega test, savonds posi test, smorgens nega test en smiddags IUI. Dus vandaag IUI is prima meis! Doe anders voor jezelf nog een ovu test vanmorgen (niet met ochtendurine!) dan heb je duidelijkheid waar in je piek je zit. @Marnat: duim duim duim! Liefs!
Elfie @ Hoe gaat ie meis?al misselijk? dreamer @ Stuur hier maar wat misselijk heid heen! Ik voel me goed , heb alleen wel heel erg gezweten vannacht grr. Kan nu dus ook niet meer slapen, ga zo douchen .
@marnat; ik bedoelde er meer mee de rondes dat ik menopur spuit. Hiervoor heb ik 3 rondes met gonal gehad. Zal voortaan even goed denken hoe ik het opschrijf. Maar dat bedoelde ik ermee. @dreamer; kan me ook voorstellen dat je liever niet misselijk bent hoor.
Hoi allemaal..lekker warm he vandaag..zag net dat het einde week 30+ gaat worden..pff @Juulzon...hoop dat alles goed is gegaan vandaag!! @Zonnetje: succes met wachten...hoop dat het jouw iui is dit keer! @Dreamer: Ik was eerste week na test ook kotsmisselijk, maar is nu over, heel af en toe een vlaagje...daarom maak ik me ongerust...borsten ook iets minder pijn, nog wel heel erg veel plassen... Heb jij verder geen kwaaltjes
Ik hoorde juist dat het aankomende week iets koeler wordt. En ik hoop het ook dat het zo is. Dit is geen weer voor een Nederlander. Mijn naam is wel zonnetje, maar houdt niet van het hete zonnetje. Ben al bijna gaar gebakken. En dat in de schaduw. Voeten in een bak koud water geeft wat verkoeling gelukkig.