*deelt koud, vers fruit uit wat bij tropische temperatuur hoort, koude ananas, sappige watermeloen, rode Hollandse aardbeitjes, stukjes nectarine, frisse druiven en verse passievrucht, alles besprenkeld met limoensap* Want wat is het gezellig druk op het wachtbankje!!! Updeetje: Zit nu in de auto terug (dongel!) met de beentjes omhoog. IUI ging ok. Mijn baarmoeder lag wat scheef, dus het krampte wel wat. Vriendlief had er na onze ochtendsessie van gisteren toch nog 50 miljoen, wat toch nog prima was. Mocht wat langer blijven liggen - kwartiertje - dus hopelijk lag er al een eitje, eeeh eitjes, klaar... Of dat ze anders een goede wachtplek hebben gevonden om mijn eitjes op te wachten... Nu weer twee weekjes wachten... Spannend hoor... Durf niet echt een goed of slecht gevoel te hebben... Afwachten maar weer. Houd jullie op de hoogte! We duimen voor elkaar met elkaar ! Dikke knuffel en een warme zonnegroet! xxxxxxxxxxxxx
@Juulzon...nou..vind het enorm veel 50 miljoen! was dit na bewerking?? Lekker rustig aan vandaag..zal zeker een hele snelle bij zitten!! @zonnetje...ja wordt iets koeler dinsdag...27 graden, haha, daarna weer naar de 30, stond net op teletekst... Mijn man viert zaterdag verjaardag, komen 35 mensen en hebben maar heel klein tuintje..pf wordt nog wat..
@Juulzon: wauw wat een superscore! Ik ga duimen dat er een winnaar bij zit. @Salcia: ik ben naast kotsmisselijk ook heel moe. Mn boobs groeien echt in recordtempo (nu zeker al een cupmaat groter) Ik heb pukkeltjes in mn gezicht. Verlies veel vocht/slijm down there. Enorm opgezwollen buik. Emotioneel. Dus aardig wat kwaaltjes. Ik zou me denk ook zorgen maken als mn misselijkheid weggaat, maar zou het toch helemaal niet erg vinden Maak me liever zorgen dan dat ik de hele dag niets kan doen. @Weer: pfff, veelste heet! Kan normaal al niet tegen warmte, maar nu al helemaaaaal niet. Dus hier binnen met ramen en deuren dicht en de ventilator aan. Hoop dat het snel weer koeler wordt, maar vrees van niet. Liefs!
Lekker rustig hier vandaag! Iedereen zeker helemaal gaar van de warmte? We waren vandaag ook een beetje duf en flauw van de warmte... en eindigde uiteindelijk vroeg in de avond nog even klussend op de koele slaapkamer Dus nu maar hopen dat eitjes en zwemmertjes elkaar gaan vinden of hebben gevonden ! Ha ha! Morgen weer an die Arbeit... Met die warmte... pffff Meiden, werkse ook !! xxxxxxxxxxxxxxxx
@Dreamer..o dat zijn zo goed als dezelfde klachten als van mij...heb ook opgeblazen buik, vooral s avonds, zere borsten, veel afscheiding etc...alleen dat misselijk niet, hoop dat het bij jou ook minder wordt...las op ander topic iets van Okugest, homeopatisch tegen misselijkheid. misschien iets voor jou?
He hallo dames, even weggeweest dus heeeeeel veel moeten lezen maar ik probeer te reageren: ten eerste Marnad: ze zijn aan het groeien en an het innestelen hoor!Heel erg veel succes met de wachtweken meid, het is je zo ontzettend gegund!!!! Dreamer: van harte gefeliciteerd geniet ervan meid!!! (op je misselijkheid na dan..) Brabbel: helelelelelelelele dikke knuffel: Sammie: heb op je eigen topic gereageerd. spannende tijden: ik ga heel hard voor je duimen dat ook voor jou IVF het wondermidel gaat worden! wat een super score van je mannetej zeg, daar gaat het dadelijjk zeker mee lukken! Dat jou eitejs maar flink mogen gaan groeien!!! Succes meis!!! Brabbel:helelelele dikke knuffel!! Zonnetje: veel sterkte op het wachtbankje en hoest met je mannetje??! Dancer: dikke knuffel Rest: heel veel lekker weer, ijsjes, een winnend nederland straks enook voor jullie allemaal natuurlijjk een dikke knuffel Ego: De HSG donderdag viel me mee. De HSG zelf was wel vervelend maar deed geen heel erge pijn, de 10 min. die ik daarna moest blijven liggen voor het maken van een controle foto waren des te minder... oh wathad ik krampen zeg!!1 Maar toen ik mocht opstaan trokken die gelukkig ook weer gedeelteijk weg, dus al met al is het meegevallen. De eileiders waren heel mooi open dus alles goed. Zo goed dat ik vandaag (straks om 13:30 uur) alweer IUI 5 heb. Ik voel mij ei dus dat gaat echt helemaal goedkomen. Heb gisteren de zaadjes van mannetej nog even goed toegesproken dus die gaan het ook helemaal maken vandaag. Dadelijk om 9:30 uur naar huis, potje vullen 11:00 uur inleveren en dan 13:30 wordt mijn laatste en geslaagde IUI (hoop ik dan...). Dan lekker naar bed en om 16;00 uur vanuit bed voetballen kijken. Dat ze maar mogen winnen en dik!!!!!
@juulzon; gisteravond lag zp er ook een tijdje uit. Misschien daarom ook rustiger. Heb je vast airco op de slaapkamer. Want hier was het toch nog best warm hoor. Maar mooi score hoor. Zou er jaloers op zijn. @salcia; heb het ondertussen ook gezien dat het eind van de week weer warmer wordt. Wilde inderdaad zomerweer hebben, maar dit is wel weer het andere uitertste. Maar zat net toevallig weer op site van knmi te kijken. En die is vanmorgen weer anders dan gisteren. Nu weer wat koeler het weekend. Dus wordt denk gewoon afwachten en weten ze het nog niet zeker @dreamer en salcia: dat is het nadeel van een zwangerschap, de kwalen die je hebt inderdaad. Het beste ermee.
Juulzon: Ik lees dat jij je IUI ook hebt gehad!! Mooi aantal meis, dat de zaadjes je eitje maar mogen vinden en dat er nu een plakbeebje uit mag komen!!!
Hallo iedereen, Eindelijk is het moment gekomen dat ik jullie kan vertellen dat ik zwanger ben. Aan de ene kant ben ik zo blij maar aan de andere kant ben ik me zo bewust van de pijn van meiden hier die ook al zo lang op dit nieuws wachten. Ik wens jullie allemaal heeeeel veeel succes en sterkte op jullie weg naar een zoon of dochter. Heel veel liefs Anita
@ladypink; gefeliciteerd. Je geeft me ook weer een beetje hoop. Ik heb namelijk ook net de 5e iui gehad. Geniet ervan.
Ladypink: gefeliciteerd! Zag dat het je 5de iui was, klopt dat. Goed dat er nu eindelijk wat meiden zwanger zijn geworden deze ronde. Het was wel weer een keer tijd. 31-12: Ik heb as donderdag mijn hsg. Heb je nog tips. Zijn erg welkom. suc6 met de iui vandaag!
lady pink gefeliciteerd, geeft ook mij hoop, heb zo dadelijk nl mijn 5e IUI! Dancer: vooral proberen je benen te ontspannen. Je weet dat het niet heel plezierig gaat zijn dus laat het maar over je heen komen. Ik was echt poep en poep zenuwachtig maar het viel wel mee. Ik kreeg wel een zetpil mee die ik een uur van tevoren moest opsteken (volgens mij een zware dosis ibuprofen of zoiets), dat heeft misschien ook wel meegeholpen.Sterkte in ieder geval!!
@dancer; proberen te ontspannen inderdaad. En een flinke pijnstiller innemen. Ik kreeg die van het ziekenhuis (naproxen 2 stuks geloof ik). En ik ging uit dat het niet prettig was, dus daarom viel het misschien wel mee. De een heeft ook veel meer last dan de ander. Aanhaken van de baarmoeder vond ik zelf pijnlijker dan het inspuiten. Op het moment dat het niet meer ging was het klaar. En als het pijn doet wil het niet zeggen dat het niet goed is hoor. En ga niet over je buik wrijven als ze bezig zijn tegen de pijn. Dat deed ik dus automatisch wel, maar dat mag dus niet. Heel veel succes. @31dec; jij succes met de iui straks.
dec@ succes straks meis duim Hoe weet jij zo zeker dat ze bij mij al een plekje hebben gevonden?? Heb jij een kijk luikje gemaakt, die wil ik ook!! Lady@ Gefeliciteerd , heb je ook al gefeliciteerd in mijn topic medische molen 2010. Brabbel@ Meis bedankt voor je pbtje. nogmaals sorry dat ik niet op gelet heb. Denk wel aan je hoor. Hier@ Gaat het goed op wat steekjes na , en veel smurrie van de utrogestan bollen na. ach is voor goed doel he. Maar even wat vaker verschonen en wassen. Strak kan ik tussen 11 en 12 het zieken huis bellen, om te horen of ons derde emy goed gedeeld heeft en voor ons in gevroren kan worden.
Iedereen bedankt dat jullie aan me denken. Ik merk aan me eigen dat ik geen afstand kan doen van het forum, maar nu ik niet meer zoveel reageer me wel iets beter voel. Juulzon, je had het goed verwoord hoor meid! Marnat, maakt niet uit hoor, ik weet toch wel dat je aan me denkt. LadyPink, GEFELI!!!!! Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeestje gehad, was echt heel erg leuk! Aankomende vrijdag in ondertrouw en een weekendje weg. Maar eerst vandaag de evaluatie met de gyn, ik ben benieuwd hoe hij nu verder wil. IEDEREEN DIKKE KNUFFEL!
Succes brabbel vandaag. En bedankt voor je lekkers. Ik vond zelf het in ondertrouw gaan niet zo heel bijzonder. Hoewel dat wel de 1ste stap is naar je huwelijk. Geniet lekker van je weekendje weg. Hier ook soms even afstand hoor van het forum. Om een beetje tot rust te komen. Aan de andere kant is het erg verslavend en leef je toch wel mee met iedereen hier. Omdat je zoveel met elkaar deelt kan je het moeilijk even naast je neerleggen merk ik zelf. Dan wil je toch weten hoe het met iedereen is. @milk: gelukkig bij jou ook alles goed zo te lezen. En de meest kritieke weken zijn al om.
Net gebeld naar het ziekenhuis helaas geen emy over , ze kon me niet zeggen hoe het komt . Of die niet gedeeld had ja of nee. Meiden @ Het is raak of niet!!ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. DUIM DUIM . Brabbel@ Succes vandaag meis! en id bedankt voor de lekkers.