Even een vraagje. Normaal heb ik een hele erge menstruatie. Gaat met veel pijn en bloed gepaard (stolsels). Ik ben ooit getest of ik Endometriose had, maar dit was niet het geval. Nu ben ik met IUI bezig en had vandaag ongesteld moeten worden, maar vanaf afgelopen vrijdag t/m zondag heb ik last gehad van bruine afscheiding wat nu ook weer is gestopt. Dus ik heb mijn, altijd heftige, menstruatie niet gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen pijn of wat gehad. Ik heb het ziekenhuis gebeld omdat ik na deze IUI gelijk verder wilde gaan met de volgende maar nu niet wist of ik kon gaan spuiten. Het ziekenhuis vond het ook een beetje moelijk dus raadde aan om een test te doen. Ik dus trouw vanochtend mijn test gedaan en het tweede streepje verkleurde naar lichtblauw. Niet zo lichtblauw dat je heel goed moet kijken of je hem kan zien , maar vrij duidelijk. Ik dus vanochtend weer het ziekenhuis gebeld en die wisten het ook niet echt dus moet nu morgenochtend naar het ziekenhuis komen voor een bloedtest. Pfff, ben benieuwd. Ik ga er wel helemaal vanuit dat ik niet zwanger ben, maar zo'n test maakt je wel aan het twijfelen. Iemand misschien ook zulke ervaringen ?
Marnat, heel veel succes vanmiddag! Met z'n hoevelen zijn jullie dan bij je moeder? Klinkt als gezellig. Raffel, welkom. Je test kleurt lichtblauw? Moet 'ie eigenlijk niet roze kleuren? Apart.... Juulzon, in de oproep staat de datum van afspraak en blijkbaar zal dit half maart zijn. Ik zal begin april weer ongi moeten worden en hoop dus echt dat ik dan kan starten. Anders word ik gek!!!
Raffel: zo te lezen ben je gewoon zwanger! Gefeliciteerd! Bruine afscheiding is nooit ongi he! En een tweede streepje betekent zwanger All: even ego-updeet, vandaag eerste fm gehad, er liggen er 4 klaar: 13, 12, 11 en 10mm. Hopen dat er twee achterblijven want anders heb ik teveel follikels voor IUI...
dankje wel timon, manlief en ik zijn daar verder niemand. of er moet verjaardag bezoek komen, maar als het goed is komt dat zaterdag. moeders is vrijdag jarig. ze mag nog niet alleen zijn . we vieren het zaterdag.
@natjuh; dan heb je de meeste onderzoeken al gehad. Zo niet allemaal. @behappy: dat is een mooi ei. Succes met de iui. Hier toen ook een pijnlijke hsg hoor. Heb nog dagen last gehad en ging tijdens het hsg door de pijnstilling heen. Vooral de klem was pijnlijk. Vloeistof trok ik nog net. Ik herken je gevoel hoor dat je bang bent dat het niet gaat lukken. En wat dan inderdaad. Mensen zeggen het zo makkelijk dat je dan maar geen kinderen krijgt. Maar wij zitten met het gevoel. Sterkte en duimen dat het toch lukt met iui of ivf. Ik lees op de ene pagina en typ op de ander mijn reactie. Weet het anders ook allemaal niet hoor. Ga er dan echt even voor zitten. @angelica: balen dat je niet door kan. Sterkte @puck: kan best dat het een zwangerschap was maar dat het niet goed ingenesteld is. Je had dan inderdaad een groot ei. Sterkte met de wachtweken. Wat goed dat je aan een onderzoek meedoet. @babii: dat is inderdaad dubbel. Dat zal met wel meer dingen blijven denk ik. Sterkte @dopey: voor jou ook sterkte en succes. En het blijft dubbel he. @ebo: nog even geduld en beterschap. Hopelijk heb je manlief niet aangestoken. Want griep kan 3 maanden invloed hebben op zijn zaad. @brabbel: ook succes met wachten deze weken. Is apart verhaal. Maar hoor je wel vaker dat mensen zwanger zijn en toch ongi worden. @juulzon: weet hoe je je voelt. Spuit hier altijd rond 19u. Maar op maandagavond werk ik standaard. Dus ja, ook dan tijdens werk even spuiten (thuiszorg). Gelukkig ben ik rond die tijd in een apartementencomplex met openbare toiletten. En dan even daar spuiten. Ik heb een voorgevulde pen die ik moet opdraaien. Vorige keer in haast vergeten om hem mee naar binnen te nemen en toen in auto dus gespoten. Hoezo primitief he. Maar voor het goede doel zullen we maar zeggen. Een ei groeit 2-4mm per dag ongeveer. Hier op dag 16 en dag 14 iui gehad (meer hormonen gespoten). Maar dat wil niks zeggen, dacht ook vorige keer groeide ei zo hard. Nu dus minder snel aan het eind. Dus ja is toch niet te peilen. Vanaf dag 9 de fm. Sterkte vrijdag. @spannendetijden: had je een baarmoederfoto of hsg? Ben jaloers op aantal zaadjes. Succes en op voor de volgende poging. @ivon: balen dat je ongi bent geworden. @ladypink: ook voor jou balen dat je ongi bent geworden. En succes met verhuizen. @timon: balen dat het nog zo lang duurt voor je. Sterkte nog met wachten. @chichi: balen dat je weer cystes hebt. Hopelijk de volgende keer beter. @marnat: succes zo in ziekenhuis. Vanavond zeker aan de klus? En alvast gefeliciteerd @raffel: geen ervaring mee. Maar kan zijn dat je lichaam te weinig hormonen heeft voor de test. Is even afwachten dus. Sterkte. En ongi is het als het echt rood is. En zover ik weet kleuren de meeste testen roze inderdaad. Maar sommige merken dus blauw blijkbaar. @milk: hoop het ook voor je dat ze niet allemaal gaan groeien. Sterkte Hier ben ik bang dat ongi toch gaat komen. Vannacht kreeg ik last van krampen die ik meestal heb voor de ongi. Is nog wel vroeg, maar toch. Heb vannacht ook slecht geslapen en gisteren veel op pad geweest. Dus kan ook nog. Vanmorgen weer aan werk gegaan. Meteen prijs collega in de file door sneeuw. En een hoop mensen die vroeg moesten. Dus meteen welkom terug op je werk. Na een paar uurtjes voelde ik mijn lijf wel. Maar ach. Heb wel besloten mee te gaan in de reorganisatie. Moet dan af en toe extra werken en de rest is als het goed is opgelost. Is natuurlijk de praktijk afwachten. Dus op dat vlak even rust. Voor iedereen sterkte en succes. En we wachten nogsteeds op roze (of blauw misschien). Is een hoop geschreven hier trouwens afgelopen dagen.
Raffeln ik zou echt niet meer kunnen wachten hoor, gewoon naar het kruidvat of de apotheek lopen en opnieuw testen
Hoi, Bedankt voor jullie info !! Mijn test kleurt inderdaad blauw Ik ga niet nog meer testen halen aangezien we al 5 jaar bezig zijn en ik mezelf niet meer gek wil maken. Ook wil ik niet tussendoor gaan lopen testen omdat ik overdag altijd veel water drink en de urine dan ook niet echt optimaal is. Ik wacht gewoon netjes de bloedtest morgen af. Dan weet ik het gewoon zeker. Mijn ongesteldheid heeft inderdaad gewoon helemaal niet doorgezet alleen best veel bruine afscheiding heb ik gehad.... Maar dat is niks vergeleken met mijn normale ongesteldheid. Zou toch leuk zijn als het morgen goed is en ik echt gefeliciteerd kan worden omdat ik zwanger zou zijn......
raffel@ zal zeker mooi zijn voor je naar 5 jaar. ik ga hard voor je duimen dat je zwanger blijkt. zonnetje dankje, id als het toegestaan word ga ik zeker klussen hihi
Hai, Even een update van mijn kant. Maandag een FM gehad en ik had 3 eijes van ongeveer 13mm, 2 links en 1 rechts. Vanmorgen weer een FM gehad en helaas is maar 1 eitje aan de linkerkant doorgegroeit en is nu 17mm. Deze maand dus weer geen IUI vanwege mijn verkleefde linkereileider. Ben dus nog steeds in afwachting van mijn 4e IUI en ga naar ronde 7 sinds ik met IUI begonnen ben. Succes voor iedereen die in de wachtweken zit en de rest succes met de IUI's en hopelijk zien we veel roze deze maand, wordt wel weers eens tijd! Veel liefs Nataly
Ik ga voor je duimen, raffel! Nataly: waarom eigenlijk geen IUI als alleen links ei zit? Op zich is je rechtereileider ook in staat een linkerei op te vangen, toch?! Vind het nu zo zonde van je clomidslikken en je mooie follikels...
Als jouw test blauw behoort te kleuren dan hierbij een voorzichtige gefeliciteerd! Dan heb je een 2e streepje.
ha ha ha bedankt voor de "voorzichtige" felicitaties. Maar ben erg....heel erg voorzichtig want ik wil niet een test positief kijken...maar deze streep was wel echt goed te zien.... Alleen niet helemaal donker gekleurd. Ik let ook niet meer op wat mijn lichaam doet want ik ben er wel achter gekomen dat je met al die gedachten etc. veel dingen kan "voelen" die misschien niet helemaal realistisch zijn. We zien het morgen. We hebben al zoveel teleurstellingen gehad dat ik daarom zo voorzichtig ben....
Hallooo lieve meiden, Zo....ik ben een hele tijd dr niet meer opgeweest, want er is ook zoveel te lezen hiero. En daarbij ben ik zeker ook niet zo actief meer op deze forum, maar probeer als het enigzins kan en lukt een beetje bij te lezen, en jullie wat te volgen. Want immer ben ik jullie nooittttttttttt vergeten he . Ik heb mn eigen inmiddels al wat ingenesteld op mn nieuwe plekkie, en soms gaat me dit niet altijd makkelijk af he....en mede dat alleen zijn :x . Daarbij heb ik nog wel dagelijks contact met ex-manneke....maar die maakt op bepaalde dingen voor mij ook niet makkelijk op. Het is nu allemaal erggg tegenstrijdig, moeilijk en gecompliceerd. Want het 1ne moment roept/zegt ie dit, en andere moment dat...kortom, geen peil op te trekken nu. Want zelf geeft ie aan, nog voor mij te willen vechten, want hij miste me enorm...Tja, je komt dr pas achter als iemand uit je leven is he. Maar hoe dan ook, nu zit zn ex-vrouw dr weer tussen te stoken en te konkelen, en laat ie zich weer beinvloeden door haar, en zn eigen leven erdoor bepalen. Pff, ik weet echter niet of dit ooittttttttt nog goed komt tussen ons. Want mn hart en gevoel zeggen gewoon nu; laat gaan die handel, en ga en pak je eigen leven nu op....er is zeker wel een man op deze aardbol die wel het beste met me voor heeft, en die ook daadwerkelijk voor me gaat. Ik wou soms dat ik een knopje in mn hoofd had, dat ik bepaalde gevoel direct kon uitschakelen . Maar ik moet mn hoofd erbij houden nu, en proberen nu ECHT aan mezelf te denken. Want de laatste paar weken zijn dr ook zovele dingen weer gebeurd, om gek van te worden...en te zot voor woorden Vandaar dat ik ook niet zoveel meer op deze forum zit, en ook niet zo actief meer ben. Ik wil tevens wel; Marnat, Babbel en Zonnetje bedanken voor de zeer lieve krabbels en/of PB ....echt megaaa lief dat jullie nog aan me denken, en dat doet me goed he, hihi. Ow ja...nog wel een positief dingetje....nu ik weer vrijgzel en alleen ben, heb ik inmiddels wel weer nieuwe vrienden erbij gekregen, en die helpen/steunen mij nu ook van alle kanten, en zelfs mannen die wat met mij willen gaan drinken . Maar aan dit laatste moet ik ff nog niet aan denken he....Ik wil 1st mn eigen ik weer terug en beter in mn vel zitten, voordat ik iets ga afspreken met mannen. Ik wil ze tenslotte geen vals hoop geven.....dat verdienen ze niet! Ik zag net in de IUI lijst dat er vele meiden weer op het; Bekijk bijlage 50524 indd...wachtbankje zitten! Meiden, het is koud en guur buiten...trek lekker iets warms aan, kopje choco dr bij, en vermaak je maar ff met mekaar op het bankje ...hihi. Ik wens jullie ontzettend veeeeeeeeeel sterkte en suc6 he, toi toi toi. Hopelijk komen hier een paar zwangeren uit, maar het liefst natuurlijk allemaal he! Meiden, ik hop zo nu en dan nog wel ff langs hiero....en ik zal jullie blijven volgen. Liefs en dikke knuffel Duivinnetje
Duivinnetje hoooooi! sterkte voor je Raffel ik heb dat ook gehad, dat ik best veel bruinverlies had, maar geen rood en ook een vaag-positieve test en niet wist wat ik nou moest en toen bleek uit de bloedtest dat ik gewoon zwanger was Ik heb de IUI weer gehad, ging goed, de 10e alweer...hopelijk is 10x scheepsrecht! Mijn duimen draaien voor jullie allemaal!
@ Angelica, balen voor je dat je nu weer moet wachten op een ongi,veel sterkte @ Puck123, ik zal je nog zometeen ff op de lijst zetten. @ Marnat, hoe was de controle? @ Spannendetijden, ook wij kregen de eerste keer de aantallen niet te horen, maar vandaag wel.. Ik vond het ook zo jammer de eerste keer. @ Baby hope, graag gedaan, ben een beetje perfectionistisch als het om lijstjes gaat @ Ivon heel veel sterkte, knuffel!! @ Dopey, zal jou en mij samen op t bankje zetten, kan je bij me op schoot!! Hoe was jou IUI gegaan?? @ Lady Pink, zet zometeen wel achter je naam dat je IUI niks is geworden. Heel veel sterkte en een dikke knuffel,succes met verhuizen. @ Juulzon, ook een Brabander?? Ik woon net op het randje van Brabant-Gelderland, dus middenin de carnavalsgekte. Sterker nog, de optocht komt door mijn straat. Ikzelf heb een tijdje in de horeca gewerkt, en dat is voor mij carnaval, het vieren doen we niet. Ben wel een echte stapper geweest, maar met carnaval blijf ik liever thuis, niet mijn feestje. Hoop voor je dat de zwemmers in een polonaise naar binnen zwemmen. @ Timon, lekkere tegenvaller MAART,ze moesten hun schamen!! Succes met zo lang wachten . @ Be Happy, succes morgen met de IUI! Lijkt mij zo een klap, als ze vertellen dat dit de laatste manier is. Zou persoonlijk hetzelfde denken als jij, en al van alles in mijn hoofd halen Probeer nog even je hoop te vestigen op je IUI, meer kan je nog niet doen!! Knuffel voor jou . @ Chichi,wat een tegenvaller zeg, sterkte. @ Raffel, bij voorbaat al gefeliciteerd, een streep is een streep, maakt niet uit welke kleur haha!! @ Milk, oei das wel veel 4 follikels,hoop met je mee dat er 2 spontaan oplossen @ Nataly1972, wat balen voor je,sterkte. @ Duivinnetje, gelukkig dat je weer een beetje de draad op aan het pakken ben! Laat je niet gek maken meid!!!! Succes met daten!! EGO .EGO EGO EGO ..EGO ..EGO EGO .EGO ..EGO .. Om 10.15 moesten we het potje inleveren, en om 12.00 de IUI behandeling. Netjes op tijd het potje ingeleverd, en daarna de stad in gegaan om wat te eten. Saampjes lekker op ons gemak een broodje op, en een rondje stad gelopen. Rond 11.45 zijn we naar de fertiliteits afdeling gelopen. Vandaag was het erg rustig, en we mochten naar 5 minuten al naar binnen. Ik had deze keer dezelfde vrouw als bij de eerste IUI behandeling. Eerst even het spuitje gecontroleerd met de geboortedatums van man en mij. Ze vroeg of ik bekend was met de behandeling, en hoe het de vorige keer was gegaan. Vertelde dat ik de vorige keer behoorlijk veel last heb gehad van de eendenbek. Ze heeft voor mij de eendenbek lekker warm gemaakt onder de kraan. Ik moest met mijn rug plat op de stoel gaan liggen, en mijn handen onderop mijn buik leggen, en met mijn buik ademen. Ze vertelde dat ze hem erin ging schuiven, en het voelde deze keer helemaal niet zo pijnlijk aan. Het openschuiven was een naar gevoel, maar helemaal niet pijnlijk Ook vandaag mocht mannetje het spuitje weer leegduwen. De vrouw is toen even een informatieboekje gaan halen, en een inlegkruisje. Ik mocht 10 minuten blijven liggen, en daarna gewoon vertrekken. Ik heb de koker meegenomen waar het spuitje in heeft gezeten. Ook stonden er getallen op het papiertje aan de koker. Voor de opwerking van het semen was het 4 miljoen met 57 procent, en daarna 2 miljoen met 51 procent. Wel fijn om te weten nu, dat hadden we de vorige keer helemaal niet.
Ik ben nog druk aan het duimen dat ik niet ongi wordt. Hoop nogsteeds op dubbel roze voor valentijn. Zou geweldig zijn. Ga voor een roze liefde ipv rood. Maar soms ben ik de hoop kwijt door de krampen die ik heb. Hoewel ik me probeer voor te houden dat het nog alle kanten op kan. En wachten duurt nog zo lang. @duivinnetje; sterkte en het blijft lastig. Gelukkig weer beetje goed nieuws wat betreft sociaal leven. @dopey en brabbel: gelukkig is de iui goed gegaan. Nu weer wachten.
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10 Februari. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt, 2e iui 30 januari Wachtbankje Ren: testen vanaf 04-02 Marni:testen vanaf 10-02 Ebo: testen vanaf 11-02 Zonnetje: testen vanaf 13-02 Sammie: testen vanaf 14-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey testen vanaf 24-02 Brabbel testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy testen vanaf 25-02 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm: Dopey en myself op het wachtbankje gezet. Angelica geen IUI februari bijgezet. Ivon van het wachtbankje af, en achter de naam aangepast. LadyPink van het wachtbankje af. Be Happy op het wachtbankje, en achter de naam aangepast. Chichi, achter de naam aangepast. En we zijn weer bij.. Dikke kus Brabbel.
Volgens mij is marni al onig geworden vorige week. Of heb ik het mis? Is weer een druk gezellig wachtbankje. Heeft nog iemand een leuk spelletje of dvd-tje om te doen tijdens het wachten. Gaat de tijd misschien wat snelller. Ga maar eens eten koken, eet lekker bonenschotel.