update van mij. ik mag weer alles doen joepie. het zag er prima uit. we mogen voor isci of ivf zij ze, het zaad van manlief is slecht helaas. we mogen weer klussen eigenlijk met condoom een half jaar, omdat de baarmoeder zijn tijd nodig heeft schik. maar wij mogen er voor gaan want we hebben 3 keer 10 procent kans op zwanger worden. als we blijven roken. 3keer 17 procent kans op zwanger als we niet roken. de kans zo klein is mogen we gewoon weer klussen. we zien wel waar het eindigt meiden.
duivinnetje@ we blijven aan je denken, dikke knuf lieverd, ben blij dat je weer wat vrienden hebt die jou steunen. nataly@ wat rot dat je iui niet door gaat meid. hoe gaat het eigenlijk met je vleesboom groeit ie nog? houden ze hem wel in de gaten?
Wil het volgende toch even kwijt hier. Een collega van me is vandaag bevallen. Totaal onverwachts. Ze was namelijk pas over 6 (!) weken uitgerekend. Maar gelukkig gaat alles goed. En dan nog iets, ze hebben een jongetje gekregen terwijl ze een meisje verwachtten (volgens de echo)! Oeps, haha.
Heeft iemand al iets van Ren gehoord trouwens? Want ik zie haar ook nog steeds op het wachtbankje zitten.... En wat grappig dat ik ook al op het wachtbankje zit... Ik moet de IUI morgen nog ondergaan namelijk. Ik neem dus maar alvast plaats op het wachtbankje om te wachten op de IUI welke morgenmiddag om 16.00 uur plaatsvindt. En daarna maar weer 2 weken afwachten. Het valt mij wel op dat er erg veel meiden zijn die deze week een IUI krijgen! Dat wordt dus erg spannend over 2 weken!!
Meiden, ben moe. Komt dat omdat ik weer eens vroeg m'n bedje uit moest of zullen het langzaam toch weer de hormonen zijn? Wie zal het zeggen?! Vanavond even sensatie bij ons in de straat. Hoorde ineens veel politie. Blijkt er veredrop in een winkel een persoon neergestoken te zijn. De verdacht is wel opgepakt zover dat de verdachte is. Was wel even spannend. De slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Zo dat moest ik even kwijt.
Klopt, dus ik mag weer van het wachtbankje, volgende week neem ik weer plaats als het goed is @ Marnat, fijn dat alles nu goed is meid En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Ren gaat, ze zal het nu toch wel weten, hopen op goed nieuws dan maar! @behappy, succes morgen, laat deze maand maar es wat roze brengen!
Sorry Marni, haal je er van af!! En Be happy, dacht zet je er alvast op, kan maar weer gebeurt zijn!!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10 Februari. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt, 2e iui 30 januari Wachtbankje Ren: testen vanaf 04-02 Ebo: testen vanaf 11-02 Zonnetje: testen vanaf 13-02 Sammie: testen vanaf 14-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey testen vanaf 24-02 Brabbel testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy testen vanaf 25-02 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm:
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10 Februari. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt, 2e iui 30 januari Wachtbankje Ren: testen vanaf 04-02 Ebo: testen vanaf 11-02 Zonnetje: testen vanaf 13-02 Sammie: testen vanaf 14-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey testen vanaf 24-02 Brabbel testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy testen vanaf 25-02 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm:
meiden ik probeer me zelf op het wachtbankje te zetten maar het lukt niet. krijg her letter type niet voor elkaar. wie wil mij er even op zetten, 10 maart is mijn nod
Hi Raffel, Oh wat hoop ik voor je dat je morgen super goed nieuws hebt, en na al die jaren nu kunt genieten van een zwangerschap. Bij ons duurde het geen 5 jaar (al voelde dat soms wel zo), maar er is bij ons een klein wondertje gebeurd en wij zijn zwanger, dus positief denken.Ik ga voor je duimen !! Kan niet wachten om morgen hier even te lezen, hoe laat krijg je de uitslag ? Liefs Hope76
Hoi meiden, Ga ik nog een keer. Had ik net een heel lang bericht aan iedereen gestuurd, ben ik het kwijt. Dus ik ga het nog een keer proberen, neem me dus niet kwalijk als ik iemand vergeet. Er is vandaag ook weer veel geschreven... @Raffel wat spannend meid. Blauw streepje is blauw streepje hè?! Maar kan me goed voorstellen dat je voorzichtig bent met juichen. Krijg je morgen meteen de uitslag? @Marnat wat goed dat jullie weer groen licht krijgen. Voel je je ook al weer helemaal beter? @Be Happy succes morgen, je kan maar alvast op het wachtbankje zitten hè?! Hou je een plekje voor me vrij? Kom ik als het goed is vrijdag naast je zitten. @zonnetje hou moed. Geen rode duivels dan is er nog geen man over boord... ik duim voor je. @brabbel wij hoorde vorige keer ook niks over aantal sperma hoor. @Timon en MilkHd mijn duimen draaien. @all dames laten we voor veel +++roze+++ gaan. Sterkte allemaal. Hier even een updeetje. Zit nu op dag 14, hoop morgen een LH piek te hebben, dan mag ik bellen voor de iui. Ben als de dood dat er weer iets tussenkomt. Deze ronde in eigen cyclus. Heb het best even moeilijk, de wens en het verlangen is zo groot. Kom klein wondertje kom bij me groeien Onder mijn hart zal ik je dragen De veiligste plek die er is Kom klein wondertje kom bij me groeien...
Heb al iets van 2 dagen het gevoel dat er een innesteling bezig, maar het kan ook schijn bedrieg zijn hoor. Soms voel ik een hele lichte druk bij mijn baarmoeder. Ik weet niet of je een innesteling kan voelen, maar dat had ik de vorige keer ook toen ik iui had gehad. Dus misschien is het wel een positief teken.
@ Raffel, wat ontzettend spannend! Ik duim heel hard voor je, maar zeg wel alvast: voorzichtig gefeliciteerd! @ Pearl, een innesteling kan je wel voelen. Vorige maand voelde ik hem heel duidelijk. Werd in de nacht van 1 januari wakker met ontzettende heftige menstruatiekrampen. Ik kon niet liggen, zitten, staan, ik kon niks! Na 20 minuten was het ook echt over. Heel raar, ondertussen had manlief al een kruik gemaakt. En op 7 DPO begon ik erg veel last van lichamelijke klachten te krijgen, maar helaas was er weer iets met mijn baarmoederslijmvlies of dit keer met de vrucht en is het weer fout gegaan. Dus ja, je kan een innesteling zeker voelen en ik zal een kaarsje voor je branden en heel hard duimen! Overigens voor iedereen hier!!
vandaag heb ik het intake gesprek. Maar gisteren werdt ik gebeld. Ik had om 14.00 uur een afspraak staan. Had met me werk kunnen regelen dat ik dan even voor een paar uurtjes weg kon. Zou iemand even voor me invallen. Nu was ik gisteren manlief van het werk halen en kwamen om 6 uur terug en ik wilde me moeder even bellen zie ik toevallig op het toestel dat ik een bericht heb op me voicemail. Ik afgeluisterd het ziekenhuis. De afspraak van 14.00 uur ging niet door en werdt verplaatst naar 11.00uur. Laat dit nou net de tijd zijn dat ik aan het werk ben. Ik het ziekenhuis terug gebeld maar niemand meer. Nou lekker dan was echt kwaad had alles met me werk geregeld en dan komen hun zolaat met de afspraak te verzetten. En dan niet meer te pakken krijgen. Ik me leidinggevende gebeld en de situatie uitgelegd gelukkig kon zij wat regelen en kan ik om 11 uur naar de afspraak. Maar ik ga dit wel straks even zeggen. In de brief staat wij moeten ook minimaal 24 uur van te voren afbellen anders wordt het in rekening gebracht en hun bellen heel laat en spreken heel makkelijk in gaan van afspraak kan niet doorgaan en nieuwe tijd wordt. Vind het wel spannend @ meiden die ongi zijn een dikke knuf @ meiden op wachtbank ik duim voor jullie @ alle meiden we willen meer roze zien
Nou ben ik even geshockeerd !!! Ik heb net dus de uitslag terug gekregen van het ziekenhuis en ik ben gewoon zwanger...... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet echt kan geloven..de waardes in mijn bloed waren nog wel echt laag (ben dan ook pas 1 dag overtijd) en ik moet volgende week Dinsdag weer opnieuw bloed laten afnemen, maar op dit moment ben ik dus gewoon zwanger.... En dat na 5 IUI en 2x IVF.....echt heel gek. Weet gewoon niet of ik nou blij moet zijn of maar de volgende bloedtest moet afwachten !! Gek he.......
Gefeliciteerd met je prille zwangerschap, Raffel. Ik zei het toch Hoe hoog was je hCG? Hopelijk kun je er snel van genieten!
Hoe hoog was mijn HCG...pfff helemaal niet gevraagd. Vrij laag omdat ik volgende week dinsdag weer moet prikken en hij dan een stuk hoger moet zijn. Is dat eigenlijk normaal ?
Hai, Het klopt inderdaad dat mijn rechter eileider een eitje dat links groeit kan opvangen maar mijn gyn zegt dat die kans niet zo groot is. Zij wil alle kansen optimaal benutten dus als ik links een eitje heb dan gaan we zelf klussen en als ik rechts een eitje heb dan krijg ik IUI. Is dat in andere ziekenhuizen anders dan?