IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Gefeliciteerd meid!

2. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Van mij ook alvast een voorzichtige felicitatie.

3. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Raffel, Gefeliciteerd!
    @Natjuh, hoe is je intake gesprek gegaan?

Ik ga een weekendje weg dus kom volgende week weer langs op forum. Succes voor degenen op het wachtbankje!

Dikke knuffel voor iedereen.

4. wondertje79

5 dec 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Raffel van mij ook alvast een voorzichtige felicitatie. Ik hoop dat je na volgende week dinsdag echt kan gaan genieten. Het kan hè dat je HCG nu nog niet zo hoog is, maar je bent wel echt zwanger nu. En dat kan natuurlijk ook heel goed na 5xiui en 2x ivf!! :):)

@Pearl wat spannend meid. Ik zal voor je duimen!

@Natjuh ik zou er zeker iets van zeggen, het ziekenhuis mag daar best wel wat meer rekening mee houden. Vorige keer ging ik voor een fm en toen zei de gyn "o ja morgen iui, dat word lastig dan zit ik helemaal volgepland" Toen dacht ik, ja dat is niet mijn probleem... uiteindelijk had ik drie cystes dus daar kwam die gyn dan weer goed van af en ik even iets minder;) Wel fijn dat ze op de je werk zo goed meewerken.

Hier even een update:
    Vanmorgen nog geen LH piek. Teststreepje verkleurd wel, maar is nog steeds lichter dan het controlestreepje. Dus ik twijfel zal ik hem vanmiddag nog een keer overdoen of morgenochtend pas weer...? Hij was duidelijk lichter dus ik denk dat ik voor morgenochtend ga.

iedereen fijne middag.

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    raffel: wauw gefeliciteerd zwanger is zwanger en die hcg gaat zich wel verdubbelen.
    wat een goed nieuws hier superrrrrrrrrrr

groetjes puck

6. Raffel

Raffel Actief lid

29 aug 2006
    103
    0
    0
    @ iedereen heel erg bedankt !! We hopen maar dat mijn HCG stijgt. Heb even naar het ziekenhuis gebeld en het was iets te laag.
    Dus maar even Dinsdag afwachten.

Het is gewoon zo raar. Ik heb eerst 3 x IUI en 2 x IVF gehad in het ziekenhuis in Zwijndrecht. Dit lukte niet dus ik had gevraagd of ik toch die andere 3 IUI mocht afmaken omdat een kans een kans is.
    Hun vonden het heel raar om naar iets terug te gaan wat minder kans heeft op slagen terwijl iets wat meer kans op slagen heeft (IVF) ook niet werkt.
    Ik vond het een heel bekrompen idee dus ben daar weg gegaan en heb een intake geregeld in het UZ in Gent.
    Ik heb toen daar mijn gesprek gehad en die vertelde dat ze toch wilde dat ik die IUI ging afmaken omdat je daar gewoon nog goede kans mee hebt.
    Dus toen ben ik naar Breda gegaan en hun dit verhaald voorgelegd en die stemde ermee in om de IUI weer te starten.

De eerste mislukte en toen ben ik een tijdje gestopt. Een collega kwam naar mij toe dat haar zusjes ook moeilijk zwanger werden en dat die naar een homeopatische man in Rijswijk waren gegaan omdat daar heel veel goede verhalen vandaan kwamen.
    Aangezien ik daar nooit zo voor opensta moest ik daar eerst over nadenken. Ik dacht later" Tja wat heb ik te verliezen" dus ben een aantal weken geleden naar die man geweest met mijn vriend.
    ha ha ha was echt grappig omdat het gewoon een hele andere omgeving is. Die man is Boeddist en een ziener dus hij kan zien wat het probleem is bij je.

Of het werkt ja of nee is altijd de vraag, maar ik kreeg druppels mee van hem en hij zei dat ik binnen 3 maanden zwanger zou zijn.

Nou en je ziet het ....de eerste IUI (2 weken nar het bezoek bij die man) heb ik gewoon een positieve test...

Is het niet bizar !!!?

7. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Zeker vreemd Raffel. Maar wat je niet probeert weet je ook niet of het werkt.

Ik heb toch weer zo'n geluk. Ik mag van mijn man nu niet meer sporten i.v.m. de miskraam. Niet dat het daar van komt, maarja dat is zijn gedachte denk ik. Dus vanmorgen had ik even een heldere ingeving en toen zei ik tegen hem van..... ik mag niet meer sporten maar dan mag ik ook niet meer de frettenkooi schoonmaken. Dat was ie denk ik even vergeten en dus mag hij de komende tijd (misschien wel 9 maanden) de kooi gaan schoonmaken. Dat heb ik toch maar weer voor elkaar hahhaha.
    Niet dat ik het erg vind hoor het schoonmaken.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Raffel, Ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat de HCG waarde volgende week mooi hoog is.

Liefs

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @raffel: voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop dat het gaat stijgen voor je.
    Het zou kunnen helpen inderdaad. Maar hier ook hulp vanuit de homeopatie, maar jammer genoeg nog geen resultaat.
    Is inderdaad een hele andere wereld

@pearl: gelukkig ben ik dus niet de enigste met een bezorgde man. Hier moet ik me ook koest houden, niet teveel tillen en teveel doen. Ook bang dat het evt invloed heeft op zwanger worden.
    Houd er ook wel beetje rekening mee hoor, want lichaam geeft vanzelf wel aan als ik teveel doe.

Erge buikkrampen weer wat afgenomen en nog geen ongi gelukkig. Maar ben wel beetje bang dat ik het wel ga krijgen.
    Zaterdag zit ik op precies 2 weken(15 dagen) na de iui. Vorige keer werd ik op dag 14 ongi. En dat is dus morgen.
    Probeer mezelf ervan te overtuigen dat je ook met een zwangerschap ongikrampen kan hebben.
    Dus nog even geduld hebben.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Raffel, gefeleciteerd en mijn duimen draaien voor je dat het volgende weeknog hoger ligt!!!

11. Ebo

Ebo Lid

20 jan 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een mislukte iui................

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen ebo.
    Sterkte en succes voor de volgende poging.

13. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @ Ebo, jammer zeg, weet helaas hoe het voelt, gooi het er lekker uit en dan weer op voor de volgende poging.

14. Ren

Ren Lid

28 okt 2009
    60
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi meiden...

Nou daar ben ik helaas weer..
    Ben ongesteld geworden vorige week...
    Heb echt heel erg gehuild... Vond het zoo erg.
    Dacht echt dat het was gelukt... Maar helaas... Wachtbankje af.
    Ben ook hier een tijdje niet geweest, had even rust nodig. Leek wel depri zo rot voelde ik me.

Maar we zijn weer positief en op naar nummer 2!
    Heb me voor genomen om niet meer zo krampachtig te gaan doen. en het over me heen te laten komen.
    Volgende week zaterdag 1ste FM.. En we zin het allemaal wel.
    Ik laat me in ieder geval niet meer zo gek maken als bij de 1ste keer.

Het is een behoorlijk EGO bericht geworden maar heb zoveeeeel terug te lezen.. Zie ik nu niet zo zitten.

Meiden, op het wachtbankje,,,,,, heeeeel veel succes!!!

Liefsss

15. xsannex

xsannex Lid

16 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een tijdje niet op het forum geweest en behoorlijk wat gemist als ik alles zo lees..

31 December ongesteld geworden en helaas weer overstimulatie, ik heb een huishouding...heeeeel bijzonder!
    Eerste keer prikken; overstimulatie maar liefst 11 eiblaasjes dus geen IUI, tweede keer prikken met lagere dosering.. 1 eiblaasje :(, je hebt er maar 1 nodig maar toch.. 1 is ook zo alleen.. derde keer prikken; overstimulatie 12 eiblaasjes dus geen IUI, vierde keer prikken; jullie raden het al...1 eiblaasje! Pfff dat verzin je toch niet..
    Maar goed morgen dus 2e IUI met 1 eiblaasje en ik heb eigenlijk al min of meer gezegd dat we er hierna mee stoppen. Ik word er echt gek van, dat gesjees naar het ziekenhuis, niet mogen klussen, wel weer klussen, chagerijnige buien van die rothormonen... Je relatie wordt er ook niet altijd leuker van. :x

Heeft iemand heel toevallig dezelfde ervaringen qua overstimulatie..?

Sorry even egoberichtje ;)

Wil iemand mij weer op de lijst zetten, thanxs!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

meis ik snap heel goed dat je het niet geloof.
    maar ik feliciteer je wel hoop dat het allemaal goed gaat.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #637 Timon, 11 feb 2010
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
    gefeliciteerd!

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    xsannex, wat vervelend zeg... Lastig dat ze de dosering niet goed kunnen krijgen... Echt balen... Misschien ergens toch eens een 2nd opinion vragen? Lopen er misschien wetensch.onderzoeken naar overstimulatie? Hoop dat er een oplossing komt....

Ebo: ook balen meid... echt ba-len... Hopelijk de volgende ronde... Hele dikke knuffel!!!

Ren: jij ook al slecht nieuws :( Balen... Wel goed van je dat je nu weer de positieve energie hebt gevonden voor de 2e ronde! You go girl! Dikke knuf vol goede moed!

Raffel!!!! Gelukkig is er eindelijk roze (of moet ik zeggen blauw ;)!) nieuws!!! Echt geweldig! Uiteraard snap ik wel dat je nog een beetje voorzichtig bent, maar vind dit gewoon al supernieuws! Hoe voel je je verder? Al kwaaltjes ofzo? Hopelijk stijgt je HCG met de dag! Duim voor je!

Zonnetje: heel, heel, heel, spannend! Duim ook hard voor jou!!

@all: heb morgen mijn allereerste fm na voor het eerst spuiten, ben erg benieuwd hoor!!! Hoe snel groeien jullie eitjes met puregon (of wat anders) spuiten? Op welke dag zetten jullie meestal / gemiddeld de pregnyl?

Laat morgen weten hoe 't was!

Truste!!!!
    xxxxx

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullozon, succes met je fm morgen... later vandaag.;)

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ha ha, Timon, jij bent ook nog altijd even aan het zp-en voor het slapen gaan ;) ;) ! Thnx! Ben echt reuzebenieuwd!!!
    Truste voor zo hé !!! (ik sluit nu echt af!!!)

xx

Deel Deze Pagina