Sorry voor de late reactie was gisteren laat terug van me werk. Moest vandaag bloed laten prikken en over 2 weken moeten we terug komen en krijgen we opnieuw een samenlevingstest. De vorige keer was die negatief kijken wat daar uitkomt en na aanleiding van het bloed en de test gaan we een plan maken dus afwachten
Hoi Xsannex, Jeetje meid dat is enorm balen. Weet precies hoe je je voelt, helaas. We zijn ongeveer gelijk begonnen met het iui traject en je verhaal is redelijk herkenbaar. Ik spuit niet maar gebruik clomid in nov. 50 mg, ging de iui niet door ivm cyste, dec. 50 mg clomid en maar 1 follikel, wel toen eerste iui poging gedaan. Daarna moesten we de clomid maar ophogen, dus jan. 100 mg clomid resultaat waren drie cystes met hevige buikpijn en bijna ziekenhuisopname. Cystes waren geklapt en natuurlijk geen iui. En absoluurt niet geklust, flinke huilbuien, borsten die op klappen stonden en ik wist gewoon van ellende niet meer waar ik met mezelf naar toe moest. Zei tegen de gyn dat ik me net een uitgewrongen vaatdoek voelde, alles behalve de vrolijke spontane spring in het veld die ik normaal ben. Nu besloten om in febr. iui te doen in eigen cyclus, beter 1 follikel dan alleen maar cystes en geen enkele kans op zwangerschap. Vanmorgen een flinke LH piek getest, nu flinke ovulatiepijn en morgen 2e iui. Eindelijk weer een lichtpuntje.... Kop op meid. Ik zal voor je duimen. groetjes Wondertje
@zonnetje balen meid. Huil maar even flink, soms is het gewoon zo oneerlijk. We zullen de ooievaar een betere navigatiesysteem moeten geven. Heb gisteren ook een rotdag gehad, hevige huilbuien. De wens en het verlangen kunnen zo sterk zijn en de terleurstelling des te zwaarder. Sterkte meid. @Ren ik vroeg me net al af dat we al een tijdje niets van je hadden gehoord. Hoopte voor jullie op een mooi roze nieuwtje. Balen meid. Ik zal flink voor je duimen, het moet een keer raak zijn hè?! @Mila Rose ik heb altijd dezelfde lengte cyclus, alleen met clomid eisprong 1-2 dagen eerder dan in eigen cyclus. Maar ik gebruik geen pregnyl, alleen clomid. Zou van het weekend gewoon testen als ik jou was. Wel spannend hoor, mijn duimen draaien. Zelf ben ik 1 dag van wachtbankje verwijderd! Vanmorgen gelukkig eindelijk een LH piek gemeten en morgen om ongeveer 15.30 uur 2e IUI Het kon helaas niet `s ochtends, omdat het weekend is. Dus ik hoop niet dat de timing te laat is. Heb nog steeds flinke ovulatiepijn, dus ei is nog niet gesprongen. Ben helemaal hyper, omdat 2e poging nu eindelijk door kan gaan. Kan iemand mij op het wachtbankje zetten? Ik mag vanaf 27 feb. testen. Nou meiden fijn weekend. groetjes Wondertje
(juulz zit even fanatiek naar Ons Oranje in Canada te kijken!!!) @Zonnetje: Dikke knuffel... Echt balen... @Marnat: Fijn dat het de goede kant op gaat!Mooie bloeddruk! 2010 moet gewoon ook jouw jaar worden! Voor ons allemaal... Zal eens kijken of ik de ooievaar naar ons forum kan sturen... Doe bij deze een oproep: wil de vogel met volgende kenmerken ons zsm een bezoekje brengen? Grote, witte vogel met een lange rood-oranje poten en een redelijk grote snavel van dezelfde kleur. De vleugelranden zijn zwart. Verzoeke ons vruchtbaarheid te brengen!! @BeHappy: Laat de 7 inderdaad geluksgetal zijn!!! 'Zeven voor nieuw leven', als motto ! Spannend meid, alles klinkt in ieder geval goed!!! xxx @Wondertje:suc6 met de 2e IUI! Spannend meid! @Milla en Sammie: HOPELIJK ROZE!!!!! MilkHd: hopelijk krimpt dat 4e eitje en mag je snel voor de IUI!!! @Egootje (nouja, 'tje'....) Het is zo soms confronterend dat het bij ons maar niet wil lukken. Het voelt alsof ik faal, alsof mijn lichaam me in de steek laat. Alsof ik iets dusdanigs fouts heb gedaan of geen goed mens ben dat ik geen kindje mag krijgen van nature. Echt, om me heen wordt de ene na de andere baby geboren en vandaag weer een bericht van een zwangere (goede vriendin van de familie van vriendlief, ook huppakee, eerste ronde raak).... En schoonmoederlief maar heel goed bedoeld zeggen dat ik er niet mee bezig moet zijn en dat ik het misschien ook wel te druk heb om zwanger te raken... (bladiebladieblablabla)....Ach, ik ga er gewoon niet meer op in... Maar het doet PIJN! Mijn broer en zijn vriendin zijn 4 mrt uitgerekend en dan ben ik waarschijnlijk weer net ongesteld worden... Hoe het nu gaat? Half half om eerlijk te zijn... Maar goed, nu genoeg zielig gepraat, ik moet me focussen op het positieve... hoe moeilijk dat ook is... Gelukkig is mijn mannetje superlief en begripvol, al is het voor hem ook moeilijk soms... Oké, positieve Juul: Heb vandaag, dag 8, mijn eerste controle gehad om te kijken of het aanslaat en of er eitjes groeien. Goede nieuws is dat het werkt! Er waren twee mooie eitjes te zien, van 11,5 en 12 mm. BMslijm was 6 mm. Moet nu de puregon blijven zetten en maandag weer terug komen voor een echo om te kijken hoe groot ze zijn. Tevens zondag en maandag een ovulatietest doen en als deze positief is, direct de kliniek bellen. Als de ovulatietest nog niet positief is en de eitjes zijn mooi groot, hoor ik hopelijk wanneer ik de pregnyl mag zetten. De gyn zei dat het twee mooie, ronde gelijke eitjes waren, dus kans op een tweeling! Nou, kom maar op, dacht ik! 1 of 2... Alletwee meer dan welkom!!! Dus heus, was vandaag wel weer blij hoor, dat er 2 mooie eitjes waren. maar toen kwam mijn vriend dus thuis met 't nieuws van een vriendin die zwanger was en ik werd echt weer even heel stil. Het is gewoon ***** dat het allemaal zo oneerlijk verdeeld is. Afin, heb weer genoeg gezeurd voor vanavond !!! Ehhh, vannacht... Ik zet het bij deze van me af en ga lekker slapen en dromen van twee eitjes ! Lieverds, dank alweer voor het lezen ! Fijn weekend hé!!! Veel carnavalplezier!
Ik herken je gevoel hoor juulzon. Heb het hier ook. En dan ook nog schoonfamilie die zulke dingen zegt. Soms eigen familie ook jammer genoeg, maar minder. Zus van 22 heeft er nogal eens een handje van opmerkingen te maken dat ze kinderen wil, want dan kan ze lieve babykleren kopen. Ze studeert nog, geen vaste relatie enz. Doet me dan ook pijn. En schoonfamilie zei toen ook dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn enz. En vinden het dan nog raar ook dat je moeite hebt met zwangerschappen van iemand anders. Doe je ovutesten en fm's. Wat apart. Hier alleen fm namelijk. Zou leuk zijn een tweeling, heb je inderdaad kans op met iui. Sterkte
Dank jullie voor alle lieve reacties. Gaat wel weer iets beter met me, gisteren flink slap geweest door heftige ongi. Ga het maar weer positief zien. En hopen dat het ronde 3 gaat lukken. Hier soms ook helemaal zat om door te gaan op deze manier om kinderen te krijgen. Ook last van hormonen en pijn na de iui. Maar ja de kinderwens blijft sterker.
hoi hoi daar ben ik weer! en eerljk gezegd dat ik dat dat het zelfde was! maar t was met contrastvloeistof om te kijken of alles goed "doorloopt" ....beetje raar, want dat wisten we toch al?! maargoed...de uitslag was zoals verwacht idd goed! en wat vervelend dat de duiveltjes zich weer hebben gemeld zeg!!!!!! en nu?!?! op naar nieuwe poging?! ik kom net van een FM en had 18,4mm vanavond half10 prik en maandag poging 2!! word weer spannend!!!!!!! voor jou veel sterkte en succes!! @milkhd: hou ze tegen!!!!!!!!!!!!!! je bent wel hebberig hor!! haha geef je mij er 1 van jou, dan heb k er 1 extra en jij 1 minder! deal?!?! hihi
hoi hoi ! wat een hoop gelijkenissen zeg hahahahaha tof!!!! het deed idd heeeeeeeeeel erg veel pijn!!! ik gilde het uit!!! maar gelukkig is het achter de rug!!!!! idd vervelend dat ze het neit vertellen!!! ik wil het graag weten ...zowel voor mezelf als voor mn man! vraag er maandag gewoon weer naar en ben benieuwd of ik dan WEL antw krijg!! hopelijk net zoveel zaadjes want het is ruim voldoende! ook volgens de gyn! en hoor van aantal dames hier dat ze ook zoveel willen (...en ik maar denken dat het weinig was) zag dat jij over 12dagen mag testen! wanneer had je je iui!? en hoe ging het!?! good luck!!!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI, Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. Op weg naar 7e IUI. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI . Februari. Chichi: 1e IUI in januari Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25 januari. MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e, 2e iui 15/02/2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt, 2e iui 30 januari Wachtbankje Ren: testen vanaf 04-02 Ladypink: testen vanaf 08-02 Marni:testen vanaf 10-02 Ebo: testen vanaf 11-02 Zonnetje: testen vanaf 13-02 Sammie: testen vanaf 14-02 Ivon testen vanaf 15-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm: @behappy: vroeg in vorig bericht naar je iui maar heb op pagina daarna hele verhaal gelezen...wat een oneerlijkheid he!??! maar we houden goede moed!!! t gaat vast lukken nu x
Spannede tijden, jou lijst klopt niet dit is al een oude... Die van zonnetje op pagina 65 is de recentse... Marnat, je staat er weer bij hoor, plaats hieronder een nieuwe lijst, en kijk m vanavond nog wel ff naar.
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10 Februari. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e IUI 15 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui,13-02 2e iui Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Sammie: testen vanaf 14-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey testen vanaf 24-02 Brabbel testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy:testen vanaf 25-02 Wondertje79 testen vanaf 27-02 Spannendetijden testen vanaf 1-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Wondertje aangepast iui 13-02 en op wachtbankje gezet. Spannende tijden iui op 15-02 en op wachtbankje gezet.
ohhhh sorry meiden!!!!!! ik had m idd niet van de meest recente lijst overgenomen schaam me diep maar nu klopt ie toch weer?!?! spannend hor komende wk 3stesters!!!!! IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3 februari, Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10 Februari. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI donderdag 28 januari Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31 Januari, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25 januari, mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27 januari MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5 Februari, Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21 januari Sammie88(21): 1e IUI 30 januari 2010 Spannendetijden: 1e mislukt, 2e iui 15/02/2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Sammie: testen vanaf 14-02 Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey testen vanaf 24-02 Brabbel testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy:testen vanaf 25-02 Marnat: testen vanaf 10-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm
brabbel@ dankje meis ik voelde me al weer zielig ik hoor er weer bij , we mogen weer hoe gaat het met jou meis?
Maak niet uit hoor spannende tijden, maar hij klopt nu ook niet. De mijne die er boven staat klopt nu... Maak niet uit hoor, maar ik lees ook meestal alles terug om de lijst up to date te houden. Geen probleem hoor kan gebeuren Marnat, tja alles goed hierzo, wachten wachten wachten he? En hoest bij jou? Hoe komt het dat je op het wb zit in maart? Snapte m ff niet. Dikke kus b1988
babbel@ ik zit op het wacht bankje in de hoop zwanger te zijn net als jullie hihi met mij gaat het weer goed de uit slag van 10 feb , de procenten te hebben verwerkt. staat verder op in het topic.
spannendetijden@ zeker spannend we zien het wel. 15 maart uitleg over isci en ivf ik ga nu genieten van het leven want dat duurt maar even. en of het met een wondertje word dan zien we wel. en anders jammer maar helaas.