Ik snap je heel goed zonnetje. Ik heb voordat we begonnen met iui eerst 4 pogingen oi (ovulatie inductie) gehad. En toen heb ik ook twee of drie keer moeten stoppen. Of een cyste of overstimulatie. Nu hebben we achter elkaar vier iui's gehad zonder stoppen. Dus ik was allang blij. Milk; ach nee, balen zeg. Vooral dat je idd zolang aan het spuiten bent voor niks. En waarom krijg je provera? Ik moest gewoon afwachten tot de menstruatie vanzelf kwam. Mochten alleen niet klussen toen. spannendetijden; nou je doet je naam weer eer aan, de 'spannende tijden' zijn weer begonnen. Het hangt er vanaf wáár je de pregnyl heb gezet. Dit heb ik een tijdje geleden hier gelezen. In je bil, dan krijg je je eisprong sneller dan in je buik. En de iui door een andere gyn, misschien brengt het geluk, haha. Alleen bij ons helaas niet. Wij hebben vier keer een andere gyn gehad en geen geluk tot nog toe. Marni; hopelijk heb jij hier vandeweek goed nieuws te melden. Daar zijn we wel aan toe hier. All; misschien ga ik dat boekje ook maar bestellen. Ook al heb ik gelukkig niet veel mensen om me heen die ons niet 'begrijpen'. Maar het is altijd mooi om verhalen van anderen te lezen vind ik. Hoe denken en reageren zij in deze situatie. En idd, zijn er nog meer mooie boeken over de mmm???? En dan wel ervaringsverhalen graag.
Hallo allemaal, @Brabbel, gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! Zal zo alles even lezen! Gisteren echt ongesteld geworden wat het nou eerder geweest is geen idee. Dus volgende week maandag weer heen voor een echo. Dikke knuffel voor iedereen die ongi geworden is flink balen allemaal!
Heeee, da's toevallig! Mijn zusje zit ook op yoga (een klein groepje bij een particulier) en ze gaat aan de lerares (noem je dat zo?) vragen of ik binnenkort ook een proefles mag volgen. Want ook ik ben aardig gevoelig voor stress en kan me vaak moeilijk ontspannen. Dus dan is yoga zo slecht nog niet.
Ik had er al eens eerder met iemand over gehad, maar niets mee gedaan. Van de osteopaat kreeg ik te horen dat dit toch goed voor me kan zijn, omdat mijn hoofd en gevoel dan beter op elkaar afstemmen. Ik doe wel aan meditatie, maar te weinig. Alleen gaat me een stuk minder goed af dan in een groep.
bij ons ging het ook goed geen klem deze keer dus veeeeeel beter! en veeeeeeeeel minder pijn!!! nu idd maar afwachten! jullie ook succes de komende weken! vorige maand was ik echt op van de zenuwen ...gelukkig valt dat nu mee!! wel weer raar idee hor!
Ben net terug gebeld, donderdag 1ste FM om te kijken of ik cystes heb en dan starten met FSH Prikpen, welke weet ik nog niet, dat hoor ik dan. En dan Maandag mijn 2de FM.
@ Mickie en Jinne, welkom bij ons forum. @Sammie en Ivon, heel veel sterkte lieverd! @ Wondertje79, blij dat je IUI goed is gegaan, leuke plaats voor de zwemmers te bewaren. @ Willemijnp, gelukkig dat je nu meer eitjes heb deze keer, geniet van je vakantie!! @Timon, wachten duurt lang he?Stom ziekenhuis .:x @ Juulzon, beterschap @ Zonnetje, wat een tegenvaller weer joh, en veel succes op de verjaardag als je gaat Ik heb veel gehad aan mijn maand met die cyste, lekker even terug op adem komen. Heeft mij goed gedaan, maar bij jou is het alweer de tweede maand op rij. @ Milk, sterkte nu het niet meer doorgaat. @ Spannende tijden, gelukkig dat de IUI meeviel, ik had bij mijn 1 e IUI ook best veel pijn, en nu de tweede IUI was kat in het bakkie!! Zal ook wel een deel spanning meespelen denk ik. Veel succes met wachten, welkom op de wachtbank @ Marni, ik duim voor je, hoop dat het 3 volle foll worden, succes @ Be Happy, succes met de yoga, misschien ook handig voor een bevalling ooit, dat je nu al een beetje leniger word. Weer een pluspunt. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Leef ook een beetje in de wolken nu ik gevraagd ben. We willen nog wel dit jaar trouwen, en het liefst met mooi weer. We denken augustus of september. Je weet maar nooit wanneer ik zwanger word, en ben dan liefst zo snel mogelijk getrouwd. Nu alles nog gaan regelen, maar het meeste weten we al ongeveer . Alles erop eraan, jurk, auto, pak, feest, receptie, taart Wel weer een fijn idee dat er een mooie tijd aan zit te komen voor ons. Klein lichtpuntje in de duisternis.
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Baby Hope: 1e IUI 3-02 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02 Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Ebo(34): IUI 28-01 Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Ivon, 1 e IUI 31-01, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25-01i, mislukt Jinne: Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1 e IUI 27-01 Mickie: MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl IUI 5-02 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10 Ren: 1e IUI 21-01 Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Baby Hope: testen vanaf 17-02 Pearl: testen vanaf 19-02 Dopey: testen vanaf 24-02 Brabbel: testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy:testen vanaf 25-02 Wondertje79: testen vanaf 27-02 Willemijnp: testen vanaf 27-02 Spannendetijden: testen vanaf 1-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Sammie van het wb afgehaald, en achter de naam gewijzigd Mickie en Jinne aan lijst toegevoegd. Willemijnp toegevoegd aan lijst en wachtbankje, hoop dat deze klopt?!
Hé Girlz, Wat is het druk geweest hier ! (nee, was helaas niet aan de klus ... stond langs de snelweg met autopech ) Milkje: dank voor je reactie... Lees mijn egootje voor de huidige stand van zaken.... Heb jouw poll ook bekeken en wat een dilemma zeg... Zo dubbel... Doe wat je gevoel zegt!!! Suc6 (met klussen ?!) xxx Pearl: nog even spannend op dat bankje! Sterkte! Hopelijk geen Noro... Zonnetje: hé bah Wat een slecht nieuws.... Kan me voorstellen dat dat wel pijnlijk is in je buikje... En ook in je koppie, want die gedachten herken ik wel hoor . Wil je een dikke knuffel geven en HOUD MOED! De aanhouder wint... Zeg ik ook maar even tegen mezelf!En sterkte op die verjaardag! Je kan het! Door positiviteit uit te stralen, maak je jezelf sterker (al is dat soms heel moeilijk als je even niet zo positief bent...!)... DIkke knuff, denk aan je! Zeehondje: hoe is het met jou eigenlijk? Timon: mooi geschreven... Als ik het zo hoor wil ik dat boekje ook wel eens lezen...Spuit jij jezelf nu al of moet je nog beginnen? Dikke knuf kanjer! Hopelijk hoor je nu ook eens wat van die ICSI-wachtlijst!!! xxx Marnat: 'onbewust ben ik niet rustig'.... Herken ik! Hoe graag ik ook de rust zou willen... Denk dat de onrust ook komt omdat ik geen berusting kan vinden bij dit hele mmm. Het blijft soms zo oneerlijk allemaal... En die momenten van zon en warmte, ontspannen buiten zijn, die rust mis ik ook. Hoezeer ik weer verlang naar de warme zon op mijn huid, een zachte wind door mijn haar, het gekrijs van de zeemeeuwen na een lange zomerdag, de natuur die weer groen kleurt... Ben ook helemaal klaar met die winterse grauwheid! Bah! Op naar het voorjaar, waar wij allen de ooievaar hopen te gaan zien... Ivon: balen meid! Sterkte! Sammy: suc6! Spannende tijden: SPANNEND WEER!!! Suc6 met wachten op die vreselijke wachtbank.. Egootje: Ben dus vorige week zondag begonnen met puregon 50 eenheden: had op dag 8 (vrijdag) 2 mooie eitjes van 11mm en 12 mm. Moest vandaag - dag 11 - terug voor de 2e fm: AMPER GROEI! 1 eitje was 12,1, de andere 12,3... BM slijm wel 7 mm.... Moet nu 75 eenheden spuiten... Wie herkent dit? Wat is er toen bij jou aan gedaan? Hielp een hogere dosering wel? Het wordt onze 1e IUI poging en ik ben zo bang dat het misschien ineens niet werkt... Voel me echt down, hadden we vrijdag goed nieuws dat het werkte, nu dit... Oh ja, en als klappers op de vuurpijl: - ingebroken in de auto van mijn vriend... zijn net nieuwe leren werktas (van mij - eind december - voor z'n verjaardag gehad, ribbetje uit mijn lijf, want meneer heeft Dure Smaak) met papieren inhoud (paspoort, rijbewijs, creditcard) gejat... In een bewaakte parkeergarage WAARVAN DE CAMERA'S KAPOT WAREN GEMAAKT gejat... Tijdens de carnaval... Echt balen... - ik heb 2 uur langs de snelweg gestaan met autopech Dit was ook nog eens na mijn FM, dus voelde me echt zielig ... En ben nog steeds SUPERverkouden Hopelijk gauw weer fijner nieuws hier ! xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Auto is weggesleept en heb vervangend vervoer gekregen... Hoor morgen wel wat het nu was... Ga ook veel liever fietsen ... In de zon, haren in de wind... Maarja, ik ben zo'n forens en iedere dag 117 km (heen en weer)fietsen trek ik denk ik niet ...