IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik kom goed nieuws brengen!!!!!

WIJ ZIJN ZWANGER!!!

toch na de eerste iui.......duimduimduim

2. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    babyhope det is inderdaad goed nieuws

HARTELIJK GEFELICITEERD SUPER! ! ! ! ! ! !

liefs puck

3. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyhope, Gefeliciteerd wat super zeg! Geniet er van!

@juulzon, Wat balen allemaal zeg! En dat allemaal achter elkaar aan. Hoop dat je auto snel weer klaar is.

Liefs Ivon

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @ivon: balen voor je. Geen idee wat het hiervoor was.

@zeehondje: jij bent dus ook gevoelig voor cystes blijkbaar. Bij de 1ste iui had ik er ook 1, maar die was klein genoeg om door te mogen.

@sammie: afwachten dus. Ik moet pen dag van te voren bestellen. Jij niet?

@brabbel; houdt er rekening mee dat sommige winkels best een paar maanden nodig hebben voor een jurk te maken. Veel plezier met voorbereiden.

@timon: ik was niet aan de klus, maar druk aan het werk. En was blij dat ik klaar was gisteravond.

@marnat: je hebt nog heel wat weken in te halen inderdaad.

@juulzon: wat een pechdag voor je. Wat moet je ver rijden voor je werk zeg.
    Ik herken het niet, maar weet wel dat ze heel laag beginnen met stimuleren en dan liever ophogen dan dat ze hoog beginnen en overstimulatie hebben. Ze hebben bij mij gezegd dat zeker bij de 1ste iui het nogal uitzoeken is hoeveel nodig je hebt aan hormonen. Hier wel groei, maar met maar 1 ei. Dus elke keer ook meer spuiten. Ben begonnen met gonal 75 eh en bij de 3e iui moet ik al 150eh spuiten.
    Moet je je nog geen zorgen om maken hoor dat er minimaal groei is. Kan zijn dat je meer stimulatie nodig hebt.
    Sterkte en hopelijk is vandaag je dag beter verlopen.

@babyhope: gefeliciteerd. Geniet ervan.

Hier nogsteeds niet fit jammer genoeg. Daarbij vandaag nog flinke hoofdpijn. Van mij mag die sneeuw ook wel weg, want heb al weken met regelmaat last van hoofdpijn als er sneeuw in de lucht zit.

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Baby Hope, van harte!!

Lekker gaan genieten nu!!

Houd ons wel op de hoogte he??

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI….
    Babii: 1e IUI februari
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt
    Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF
    Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02
    Chichi: 1e IUI in maart…
    Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1 mislukt, 10-02 poging 2
    Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt
    Ebo(34): IUI 28-01
    Esmeee: 1e IUI december (Clomid)
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie
    Ivon, 1 e IUI 31-01, mislukt
    Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk
    Janan: 3e IUI 25-01i, mislukt
    Jinne:
    Juulzon: 1e IUI februari
    Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt,
    MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl)
    Marni:1 e IUI 27-01
    Mickie:
    MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01
    Moppie 1279:
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI
    Pearl IUI 5-02
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02-10
    Ren: 1e IUI 21-01
    Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt
    Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02
    Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Trotse moeder:1e IUI in maart
    Willemijnp:13-02 iui gehad
    Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui
    Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui?

Wachtbankje

Pearl: testen vanaf 19-02
    Dopey: testen vanaf 24-02
    Brabbel: testen vanaf 24-02
    Puck1234: testen vanaf 25-02
    Be Happy:testen vanaf 25-02
    Wondertje79: testen vanaf 27-02
    Willemijnp: testen vanaf 27-02
    Spannendetijden: testen vanaf 1-03
    Marnat: testen vanaf 10-03

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.
    Baby Hope: Naar1e IUI!

In afwachting van IUI
    Zyta
    Natjuh026

Geen IUI meer
    IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje
    Stop mmm

Babyhope aan zwangerlijst toegevoegd, en van het wb afgehaald...

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Succes Sammie, heb je de vorige keer iui in je eigen cyclus gehad, of clomid?

Brabbel; is inderdaad leuk dat je nu naar jullie huwelijk kan uitkijken. En hopelijk komt de rest dan 'vanzelf'.

Juulzon; bij mij is het juist andersom, ik moest minder gaan spuiten.
    Haha, lukt dat niet om zover te fietsen, flauw hoor. Maar wel balen van je auto en van manlief z'n tas. Wat een rotdag!

Babyhope; yes eindelijk goed nieuws hier! Super gefeliciteerd.

WIJ GAAN ALLEMAAL SNEL VOLGEN MEIDEN!!!!!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Babyhope, GEFELICITEERD!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    babyhope@ geweldig nieuws meis . gefeliciteerd geniet er van.

zonnetje@ id ik heb veel klus dagen in te halen lol.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Gefeliciteerd Baby Hope! Wat een geweldig nieuws! Geniet ervan!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babyhope, gefeliciteerd!!!!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zonnetje, zeehondje, dank voor jullie reacties!

Babyhope: GEFELICITEERD!!!! Wat fijn om hier weer eens goed nieuws te lezen!!!! :) Geniet ervan meid en, hou ons op de hoogte hé!!!

Wachtenden: hoe gaat het met jullie????

Snel updeetje: Vanmorgen mezelf echt even uit bed gesleept (had zwaar de neiging om te blijven liggen...) en ben de paar files die er wél waren maar ingereden ;)... Lekker doorgewerkt vandaag, was goede afleiding...
    Morgen weer een FM, mannetje gaat mee :).

Jullie woorden hebben me wel weer wat moed gegeven... Hoop zo dat we een kansje hebben deze ronde...!

Trusten voor allemaal!!!

Knuf!

13. Jinne

Jinne Lid

7 jan 2010
    13
    0
    1
    Nijmegen
    gefeliciteerd @ Babyhope

14. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @ Babyhope, gefeliciteerd, geniet er maar van!

Hier vandaag wat minder goed nieuws, was weer voor een FM met de verwachting dat dan vrijdag de inseminatie zou plaats vinden, bleken er nog maar 2 eitjes te zijn (ipv 3 zoals maandag) en ze waren kleiner geworden, 9mm, m'n baarmoederslijmvlies was ook dunner dus wrs is m'n eisprong al geweest. Ik baal vreselijk, nou moet ik nog wel 2 dagen doorspuiten en vrijdag voor een echo terugkomen in de hoop dat die 2 nog gaan groeien maar ik vrees dat deze ronde verloren is gegaan voor ons :(

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Even een ego berichtje!
    27/01 laparoscopie gehad op dag 10... toen vanaf 1/02 aan de duphaston (12 dagen) om menstruatie te laten doorkomen... moest tussen 14/2 en 16/2 komen maar nog steeds niets dus!!!!!
    Ik voel me zo opgeblazen en slecht in m'n vel, maar waar blijven die ***duivels dan nou???

Oef moest eventjes van me af!

Marni, wat vreselijk! Hoe kan dat nou?

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames me test was vandaag nega???
    dat kan toch niet ook al is het misgegaan?? zo snel is hcg toch niet uit je lichaam..

ik heb de kliniek gebeld en ze bellen me voor 12uur terug of ik bloed mag komen laten prikken

17. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @ babyhope: succes!!!!!!!! ik wou je net al voorzichtig feliciteren! gelukkig las ik je laatste berichtje nog net... maar we houden HOPE!!!!!!!! zolang je niet hoort dat het niet zo is! er stonden toch 2 streepies!!!! misschien klopt je laatste test gewoon niet meid!!! hang on! en houd ons op de hoogte!!! en toch voor nu een afwachtende gefeliciteerd!! ;)

@juulzon: wat een drama vd wk zeg!!!!!! ik las net ff terug (omdat ik gister nie op i-net kon ivm werk) wat een ellende!!!
    maar gelukkig ben je er weer van opgenknapt!!! vandaag weer FM toch?>!?!? ik zal voor je duimen!!!!! :D

@marni: how can it be!?!?!?!?!?!?! is dat echt mogelijk?!?! dat kan toch niet?! wat ontzettend balen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!! :( nou hopelijk valt alles mee!! en heb je vrijdag gewoon hele mooie rijpe klaar voor de poging eitjes!!!! ;) ook voor jou zal ik duimen!!!

ego: hier alles wel!! ik heb eigenlijk helemaal niet het idee dat ik eergister iui heb gehad!!!! ik merk/voel echt helemaal 0,00 niets!!!! vorige maand had ik zulke spanning!!! en elke dag dacht ik zal t wel zal t niet! door het "aanhaken" had ik toen ontzettend veel pijn en na de iui heb ik bijna wk lang last van mn darmen gehad (waarschijnlijk de spanning) maar nu....t voelt zoals elke dag! en sta er amper bij stil! :( :$ misschien is dat juist wel goed! maar toch voel ik me daar weer vreemd onder!
    gister was ik bij mn beste vriendin..is inmiddels bijna 16wk en begint al buik te krijgen!! was aan de ene kant best wel ff slikken maar vond het ook mooi om te zien hoe ze straald en hoe blij ze ermee is!!!! en gewoon de buik en baby spullen! daar smelt ik voor :$ ben ook heerlijk gaan slapen daarna met het beeld en idee dat wij dat hopelijk ook gauw mogen hebben!!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ babyhope: huh? Ik wilde je net feliciteren toen ik je laatste berichtje zag staan... Je hebt toch netjes op je NOD getest en toch niet veel te vroeg? (Ivm de Pregnyl waardoor je wel eens vals positief kan testen). Ik snap er namelijk niks van, want ook ik zie duidelijk 2 streepjes op je test! En dan is het heel apart dat de test de volgende dag compleet negatief is. Was er ook geen vaag streepje zichtbaar?

Ik hoop dat je gauw mag bloedprikken zodat je duidelijkheid hebt. En ik duim dat de test van gisteren goed was en die van vandaag niet. Ik wil je gewoon kunnen feliciteren!! :D

19. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Raar he? Ik snap er ook helemaal niks van, als er echt al een ei gesprongen is was het eigenlijk veel te klein om al te springen, en ik heb ook helemaal niks gevoeld :(
    Ik wist wel dat een IUI kan mislukken omdat ze de eisprong misten maar dan was het zonder hormonen, dus hoe een ei kan springen terwijl ik nog spuit, en zelfs nog minder dan vorige maand omdat het toen juist een beetje te snel ging, sla mij maar dood. En ik heb nu ook steeds een andere gyn en die ze gaan allemaal anders met je om, ik was nu zo verbaasd dat ik heel snel weer buiten stond en ik nu dus met vragen zit, voor vrijdag ga ik maar wat dingen opschrijven.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik ben gewoon ongi geworden ja gek he ik mocht officieel vandaag testen...
    maar heb gister getest omdat ik eergister een beetje bruinverlies had..

ze zei dat ik het nu in de gaten moest houden,maar ik mocht niet komen voor een bloedtest ik vind het wel gek allemaal hoor...
    heeft kruidvat dan ooit vals getest volgens mij niet hoor????

Deel Deze Pagina