Bij ons is de slaagkans 20%. Gezonde vrouw, goed zaad. Maar ivm invriezen toch minder kans dan bij gewoon klussen.
Het is weer gezellig hiero!! Wat een kletskousen hier zeg!! Net thuis van een lange dag werken 7.15 tot 17.00, even snel overal overheen gelezen maar kom vanavond nog ff terug om te reageren. Mannetje komt zometeen thuis met de frietjes, want ik kon t ff niet meer opbrengen om te koken. Tot vanavond lieve schatten!! (By the way nu nog een bericht en ik ben geen JUNIOR meer!)
hallo meiden, ik mag me nu officieel hier ook gaan melden. Net gesprek gehad met gyn en worden doorgestuurd naar voortplanting voor iui. Binnenkort wordt ik gebeld voor een afspraak. ben echt super blij eindelijk na 2 jaar een stap dichterbij onze wens. Kreeg net de zaaduitslag van manlief en dit was niet goed. 1e keer had hij a+b 39% 2e a+b 3%( heeft toen aan paar weken daarvoor mex.griep gehad kon daar aan liggen) en nu 3e keer a+b 13%. Nu eindelijk gaan ze verder kijken. ben echt blij. gek he dat je dan blij kan zijn
nee hoor is niet gek je bent blij dat er wat gaat gebeuren . welkom veel succes met zwanger worden meid
dank je wel. belde al manlief helemaal blij op. hij was ook erg blij. Net me moeder gesproken en die is ook super blij dus mijn dag kan niet meer stuk
Bedankt voor jullie antwoorden meiden, ik ben bang om m'n ei te missen omdat ik 'm regelmatig op dag 11 of 12 had in m'n normale cyclus, en maandag bij de FM zit ik op dag 11, maar hij kwam ook wel eens pas op dag 19, toch even afwachten dus helaas. Inderdaad vreemd dat ik m'n zoontje gewoon heb gekregen, en als je al een kindje hebt weet je helemaal wat je moet missen als je maar niet zwanger wordt, ik ben trouwens 32 dus zit nog niet in tijdnood
marni@ ben ik niet helemaal met je eens. wij zijn al 16 jaar bij elkaar straks en ik mis daar al 11 jaar een wondertje bij.
hey dames een nieuw topic?!? ik meld me even hier. ik lees nog wel mee maar reageer niet meer. ik probeer max twee keer per week alles te door te lezen om mijn forum verslaving in bedwang te houden. ik moet nog tot volgende week donderdag wachten op mijn vijfde iui erg spannend weer. succes voor iedereen welkom alle nieuwe groetjes puck
Oh maar zo bedoel ik het ook niet hoor, was ik eigenlijk al bang voor toen ik het geschreven had Ik bedoel; je weet al hoe fijn het is om zwanger te zijn (ik vond het tenminste fijn) en om een kindje te krijgen dus je weet al wat je moet missen als het niet lukt, dus kun je nagaan hoe het is als het nog helemaal niet gelukt is. Ik ben ook ontzettend dankbaar dat ik hem al heb en daar wijst mijn man me ook regelmatig op, maar een man voelt toch niet dat oergevoel dat je heel graag nog een kindje wil en niet snel zal opgeven, dat voelt toch hetzelfde bij iedereen denk ik, of het nou om een 1e of 2e kindje gaat.
marni@ dat snap ik meid geeft niet dat je het hebt geschreven. er ging even wat door me heen gaat wel weer over hoor puck@ meid succes met de vijfde iui ik ga hard duimen dat deze raak is dat moet nu toch wel een keer he dikke knuffel.
Veel geschreven hiero Nu even niet de puf om overal op te reageren. Ben ongesteld geworden. IUI's zitten er nu dus officieel op. Nu wachten op 2 februari en kijken wat ze daar nog voor ons kunnen doen. Iedereen een heel fijn weekend, Liefs...
Zonnetje, je heb je best gedaan om op iedereen te reageren. Je tijd goed benut. Enne, ik denk niet TEveel in plaatjes. Ik gebruik het sowieso veel. Ook in praten komt het nogal eens voor. Wist je dat je door dit soort beelden (theezakjes) juist de humor erin houdt? Heb je weleens mooie theezakjes gezien op je werk? Hahahahaha Duivinnetje, jij bent het meest belangrijk in je leven. Daarna pas de personen naast jou. Als jij niet in orde bent kan je ook niet voor de volle 100% voor de ander gaan. Dus geniet van je huisje (voor zover het je nu lukt) en laat alles rustig een plekje krijgen. Veel kracht. Natuurlijk laat ik weten hoe het maandag is gegaan. Enne, ergens heb ik een goed gevoel over eind dit jaar. Joontje, wat jammer van je ongi! Op naar het gesprek op 2 februari. En dan ook nog naar de acupunturist. Be Happy, jij moet echt afkicken voordat je door kan naar een nieuwe baan. Je hoofd staat er nog helemaal niet naar zoals ik het lees. Chichi, wat vreselijk balen dat deze IUI niet door kan gaan. Zonnetje, misschien je nu niet te druk voortijd maken. Dan ga je alle spieren aanspannen, inclusief je baarmoeder. Probeer het op je af te laten komen, want elke behandeling is (meestal) anders. Ik ken iemand die aan haar gekantelde baarmoeder wordt geholpen door een osteopaat. Is wel gevoelig, maar alles gebeurd van buitenaf en dus geen tangetjes, etc. Sammie, spannende week! Duimen dat eind van de week een goede IUI gaat plaats vinden. Hmmm, niet teveel uitwijden over de prikles. Ik moet binnenkort vast ook, maar heb er totaal niets mee. Merk dat jullie schrijven me ook niet blijer maak in mijn buik. Terwijl ik me eroverheen moet leren zetten. Angst overwinnen en me er niet door laten leiden, pfffffff. MilkHD, wat een hoeveelheid!!!!! Nu hopen dat minimaal 1 zwemmer de juiste weg heeft gevonden. Sexen voor de IUI werd ons ook afgeraden. Onthouding van 3 tot 7 dagen was het advies. Marnat, het duurt wel even dat herstellen. Luister in ieder geval naar je lichaam en probeer je wandelingetje erin te houden. Zeehondje, ik hoop toch op roze voor jullie. Ineke, als bij ICSI de slagingskans nog wat hoger ligt dan ga ik hier helemaal voor. Niet dat we nu een ander keus hebben. Brabbel, wel berichten plaatsen, want nu ben je toch nog junior. Natjuh, welkom bij deze kletsmajoren. Jammer natuurlijk dat je ook deze mmm ingaat, maar hier kan zeker je hart gelucht worden. Marni, je kunt het ook omdraaien. Jij heb al een zoontje en wij hebben nog geen kindje. Wie mist het dan het meest? Wij allemaal! Jij weet wat het is met kind en wij nog niet, maar willen heel graag. Puck, fijn dat je ons heb gevonden! Volgende week als de 28e? Ik ga voor jullie duimen!!! Fijn weekend!
timon@ de wandelingen kunnen nu alleen maar in het weekend nu manlief weer aan het werk is dat komt wel goed. als het herstel zo goed door blijft gaan dan is het zo voor bij hoop ik. zeehondje@ mijn duimen draaien nog steeds voor je meid gaat ie goed . joontje @ jammer meid die rot duivels ook . ik hoop dat ivf gaat lukken meid.
@ Timon, ik gun het de meiden die nog geen kindje hebben het allermeest om zwanger te worden hoor. Maar weet je wat het is, ik ben bang dat als ik niet meer zwanger wordt dat ik dan niet genoeg heb genoten van m'n zoontje omdat ik me veel te druk heb gemaakt over het niet zwanger worden. En dat ik misschien nog meer had moeten genieten van de zwangerschap omdat ik het misschien niet nog een 2e keer meemaak. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is waar ik mee zit, en ik hoop echt dat het voor jullie allemaal gaat lukken dit jaar want het het is echt het mooiste wat er is, alle cliches zijn waar
Heb nu alleen even de laatste reacties gelezen. @joontje; balen van je ongi. Op voor ivf. Heel veel succes 2 feb. @timon; was ook best veel lezen, de 1ste iui ging ik ook heel open naar toe. Maar die viel dus tegen, ga me proberen te ontspannen en neem misschien wel een pijnstiller in van te voren. Dat zie ik dan wel. De beelden houden het inderdaad leuk, maar sommige beelden heb ik liever niet hoor. Mooie theezakjes nog niet gezien, maar kom soms best mooie rondingen tegen hoor. Verbaasd me soms nog. Let er eigenlijk niet eens zo op hoor om eerlijk te zijn, maar die theezakjes moet je soms weleens ergens in hangen. @nieuwe meiden welkom hier. @marnat; succes nog even. @de rest, veel sterkte en een prettig weekend. Mijn weekend bestaat uit ploeteren voor de kost.
Dreamer; gelukkig wordt zo'n tangetje niet altijd gebruikt hoor. Bij mij gelukkig maar één van de vier keer nodig geweest. natjuh; welkom meid. Puck; hé meid, nog even wachten nog, maar gelukkig komt de volgende iui al weer dichterbij. Succes! joontje; ach meid, wat jammer. Hoop dat jullie snel een ander traject in kunnen om jullie wens te laten vervullen! all; nog één dagje in spanning zitten. Nou ja, ik hoop eigenlijk langer. Dat de ongi dus uitblijft morgen en we een dag daarna kunnen testen. Ga namelijk toch weer een beetje hoop krijgen. Ben ook zenuwachtig en mannetje merkt dit aan mijn gedrag. Begin dan heel veel te kletsen, haha.
zoo, er wordt veel gekletst! @ zeehondje! Spannend meid! Duim met jullie mee. @ MilkHD Waauwww wat een hoeveelheiD! Duim voor je! @ Joontje: Wat jammer van je ongie! Echt balen...Op naar je gesprek! Wanneer heb je die? @ Zyta: Hoe is het met jou? Nog steeds kriebels om eerder te beginnen met IUI? Dat tangetje is inderdaad vervelend. Deed erg veel pijn, vandaag voor het eerst geen last van me buik gehad. Wel ik heb ik sinds vandaag een soort van bruin afscheiding verlies?? Komt dat iemand bekend voor? Fijn weekend! Liefssss
Ik meld me hier ook. Ben bezig met de 3e IUI behandeling. As maandag de inseminatie. En ik heb meteen een vraagje. Ik moest me net prikken met Pregnyl en ten eerste spoot er iets uit toen ik de lucht eruit wilde halen en toen ik mezelf daarna gespoten had kwam er een druppel uit het gaatje in mijn buik. Heb ik nu niet te weinig pregnyl binnen gekregen?
janan@ succes maandag meid en succes met zwanger worden, ik spuit niet ik hoop dat iemand anders je kan helpen.