Marni, ik hoop dat je alsnog je ei moet krijgen. Wel erg apart, zeg. Babyhope, wat is dit vreselijk balen! Kijk even hoe lang je ongi bent. Er zijn meerdere meiden geweest die 'ongi' waren, maar eigenlijk toch zwanger. Hier goed nieuws!!! De oproep ICSI is binnen en op 18 maart mogen we langs komen! Zooo spannend, want kan ik in april starten?
WoW!!!! Wat een romantische man (to be) heb jij zeg !! Echt een onvergetelijke Valentijnsdag of niet ? Van harte gefeliciteerd hoor, geniet van alle voorpret. Liefs Hope76
@timon: we hebben het hartje niet gehoord, wel duidelijk zien kloppen Wat een geweldig gevoel zeg !!! Ben ook zo blij met mijn echo's (heb er nu 2 gehad) de 3e is op komst voor de 12 wkn echo (12 maart) Heb ze in mijn foto album gezet) We hebben besloten om het dinsdag aan iedereen te vertellen, komt het leukste uit... Ik zie dat jouw afspraak voor ICSI ook al staat, of gaat het om intake gesprek ? Heel veel succes, hebben jullie nu ook rust van alles of gaan jullie door met hormonen etc ? X Hope76
Het is de intake. Ik ga dit traject tegelijk met Daffie (ander topic) in en zij gaat navragen of zij ervoor bloed kan laten prikken en wanneer de prikinstructie is. Als zij dat weet kan ik ook bellen. Ik wil echt in april starten, want ben het wachten vanaf oktober nu helemaal beu. Ik hoop in april ook te starten met de medicijnen. Heb dit nog niet eerder gehad. Spannend om het dinsdag bekend te maken! Niemand heeft nog iets door? Ik had me dus vergist.... je heb het zien kloppen. Wanneer ga je het horen?
Marni; jeetje wat k*t zou dat zijn zeg als je eisprong al geweest is. Ik probeer dat kleine beetje hoop te vergroten door te duimen voor je! Ineke; je kan niet toevallig zwanger zijn toch, perongeluk????? Babyhope; aaahhhh....wat lees ik nu. Wat raar! Welke merken heb je gebruikt? Of steeds dezelfde? Oh, kruidvat lees ik nu. Volgens mij zijn die juist heel goed (wat ik hier overal lees). Wat balen zeg. Ik vind het heel sneu voor jullie.
hope@ klopende hartjes ben ik gek op. ik kijk zo even in je album. babyhope@ wat raar hou je ongi even in de gaten net als timon zegt. vreemd dat je geen bloed mag prikken. dikke knuffel
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw, maar nieuw is niet onze wens om zwanger te worden. die is er al ruim 2,5 jaar. Afgelopen woensdag onze eerste iui gehad, en ben nu dus aan het hopen dat het snel volgende week is. Het is zo moeilijk om er niet meteen vanuit te gaan. Ik heb echt veel te veel hoop dat het gelukt is. Maar dat weet ik ook. Gelukkig zaterdag op skivakantie, dan heb ik een paar dagen afleiding. En dan maar hopen dat er woensdag en daarna niets komt! Als we dan die zaterdag thuis komen en er is nog niets meteen testen!! Man, dit is echt een spannende week!!
@zeehondje, ik heb nog een kleine beetje hoop, als ik naar m'n lichaam kijk kan ik me niet voorstellen dat m'n ei al is geweest, en m'n temp is ook nog laag, eerst vrijdag maar even afwachten en vanavond maar even aan 't klussen voor de zekerheid
Babyhope wat vreselijk! Ik blijf toch hopen op een goede afloop zeehondje, we mochten 10 dagen niet klussen (ging ook echt niet) na de operatie en zat al op dag 10 dus dat is 20 dagen... Ben echt radeloos... morgen toch maar eens testen dan?
Babyhope : pfff, kan me voorstellen dat je je echt effe *** voelt! Sterkte...Hele dikke knuf meid... Marni : Wat een slecht bericht... Hebben ze een verklaring voor de 'krimpende' eitjes? Kunnen ze dan al springen als ze nog klein zijn? Echt balen... Hoop gewoon dat ze alsnog een groeispurt maken en dat je gyn er naast zat! Span.tijden : Spannende tijden dus... Op zich wel relaxed dat je er nu ontspannener instaat toch...? Hoop zo dat het raak voor je is!!! Bij mij hangt mijn gevoel en bui bij bezoekjes aan zwangeren in de omgeving ook af van waar ik in mijn cyclus zit... Op het wachtbankje ben ik nog altijd heel hoopvol en kan ik er beter mee omgaan en er veel over dromen... De eerste week met name moet ik echt niet zulke bezoekjes plannen, ben ik niet echt de allerzonnigste ! Die droom, die houden we gewoon voor ogen! Duim voor je dat het raak gaat zijn! Ineke : Hopelijk komen je duiveltjes snel....!! Timon!!!!!!!!!! : Wat een GEWELDIG NIEUWS!!! En dan? Ga je voor die tijd dan al zorgen dat er genoeg eitjes zijn die ze gaan 'plukken' of hoe gaat het in zijn werking? Oh, lees net dat je in apr. hoopt te beginnen! Heel spannend en SUPERFIJN meid!!! Dat geeft weer even goede moed!!!! Elmomuse : welkom en suc6! En geen been breken hé! Hopelijk bij terugkomst zwanger nieuws!!! Zeehondje : hoe voel jij je? Nog 4 daagjes geduld zie ik op je banner??? Spannend!!! Duim duim duim.... Egootje: Vandaag dus mijn derde fm gehad, nadat er afgelopen maandag amper groei was geconstateerd ten op zichte van vrijdag. Waren de twee eitjes maandag 12 en 12 mm en bm slijm 6mm, vandaag, 2 spuitbeurten verder waren ze 14 en 13... bmslijm 7mm...Ze groeien, maar heel langzaam. Tot maandag zette ik 50 eenh. Vanaf maandagavond dus 75 eenh (puregon).... Moet vrijdag weer terugkomen... Wellicht van het weekend (ik hoop het zo!) de pregnyl zetten... Ga dus heel, heel, heel hard duimen!!! Wij zitten verder nog steeds niet in ons nieuwe huis... Hebben het dus 1 okt gekocht, aannemer erin, maar door het slechte weer en bouwaanvraagvertraging etc. etc. schiet het niet op... Heb eigenlijk enorme behoefte aan een lastminute naar de zon, maarja, moeten ook weer op de kosten letten en dit erbij... *zucht* ... Was het maar gewoon LENTE!!!! Lieverds, heel veel suc6 allemaal met alles! 2010 wordt gewoon echt ons jaar, deal ! xxxx
@ Babyhope hoop echt dat het toch positief is! Flink balen zeg! @Elmomuse, Welkom en hopelijk zijn jullie snel zwanger! @Ineke, misschien kan je toch voor de zekerheid even testen hoop het voor je dat hij positief is! En anders dat snel de ongi komt, want dit is erg vervelend al die spanning! @Marni, wat balen zeg, hoop dat ze alsnog goed gaan groeien! @Timon, Super dat je waarschijnlijk in april kan beginnen kan me voorstellen dat je zat bent van het wachten. Fijne dag allemaal.
Dag dames, ik heb niet zoveel tijd gehad de afgelopen dagen, maar weet dat ik aan jullie allemaal denk! Voor alle ongi-dames een dikke knuffel, geef de moed niet op! Voor alle fm-dames: ik duim voor minstens 1 mooi ei en niet teveel. Voor alle IUI-ers: succes! Voor alle wachtbankers: gezellig he En voor alle nieuwe dames: welkom hier, ik hoop op snel succes! En ik wacht nog verder...ik moet zeggen, ik voel bijna niks deze keer, terwijl ik ook wel enorm "last" van de pregnyl heb gehad in andere rondes. Of het nu wel of geen goed teken is, ik weet het niet...afwachten he! @ Brabbel, fijn dat jij de lijst bijhoudt. Het is alleen "na 1e iui" ipv "naar 1e iui"