He meiden, we zitten ook deze maand op een wachtbankje. mijn cystes zijn nog veels te groot, dus deze maand ook geen IUI. We zien dit als een rust maandje. Timon, mijn man vindt het ook wel prettig dat het deze maand niet een verplichte bedoeling is8) HAHAHHA Meiden allemaal veel succes Liefs
Nou spannende tijden dus ook voor jullie. Wel grappig dat je met iemand gelijk gaat starten. Ik hoop dat jullie snel kunnen starten en dat het raak mag zijn.. Ja dinsdag is de grote dag, ben erg benieuwd hoe men gaat reageren, voorals mijn kant van de familie, want ik zou de eerst zijn die een kleine krijgt, dus mijn ouders voor het eerst 'echt' opa en oma. Leuk !!! Ik hoop dat wij met de 12 wkn echo het hartje mogen horen, dat is op 12 maart, dus nog even geduld. Liefs Hope76
lieve IUIbabes, even een algehele en algemene knuffel van mijn kant. ik heb hier in dit topic gezeten tijdens IUI 1 tm 5 en toen ben ik overgestapt naar ivf/icsi. zie nog steeds bekende namen, maar ook al een boel die ' een stap verder in de MMM zijn gegaan ' en ook, gelukkig wat zwangeren. wil jullie allemaal een ' zet m op knuffel ' geven! *smak*
Hallo allemaal, Gisteren de eerste fm gehad en had 1 eitje van 14mm. Maandag is de IUI gepland echt superspannend zeg.... Jinne
Klingel; jou naam komt me bekend voor. Je bent dus nu zwanger door ivf of icsi? En de hoeveelste poging was het. Nou ja, maakt eigenlijk ook niet uit. GEFELICITEERD!!! Jinne; jeetje wat super zeg, en heel erg spannend denk ik. Succes! All; met mij gaat het wel goed. Weet eigenlijk wel dat ik niet moet hopen, maar word toch een beetje zenuwachtig voor het weekend. Normaal had ik altijd langere cyclussen. Maar sinds ik hormonen gebruik steeds rond de 28. Ook als ik tussendoor even een rustmaandje had. Dus ik ga er toch een beetje vanuit dat dat deze keer ook zo is. Spannende zondag dus...
Klingel! Wat leuk dat je even gedag komt zeggen en echt SUPER dat je na lang wachten zwanger bent meid!!! Geniet ervan!!! Zeehondje, wat spannend.... Hoop voor je dat het raak is!!!! Deze dagen op het wachtbankje zijn echt altijd de ergste hé... Tussen hoop en onzekerheid in.... Duim voor je! Jinne, wow, wat een mooie groei!!! Ik had dus vorige week vrijdag mijn 1e FM (op dag 8, spuiten was vanaf dag 3) en toen waren er 2: van 11 en 12... Dus vol optimisme maandag (dag 11)terug: was er maar 1 die 1 mm gegroeid was . Dosering is verhoogd naar 75eenh en woe (dag 13) waren ze weer een beetje gegroeid, nu 13 en 14 mm... Moet morgen (alweer dag 15!) dus terug voor de 4e fm en ben super benieuwd!!! Wat spuit jij eigenlijk? Of slik je? (we lijken wel junkies !) Ben heel benieuwd naar je 1e ervaring meid! Bij welk ziekenhuis zaten jullie ook alweer? Hope: wat heerlijk dat jullie het fijne nieuws gaan vertellen! Heel spannend! Zo leuk!!! Geniet ervan....!! Waarom is dinsdag eigenlijk speciaal voor jullie? dikke knuf! Angelica, balen dat je cystes hebt meid... Maarre, goed dat je even lekker kan genieten van het klussen wat dus eigenlijk geen klussen is dan ! Mijn updeetje, nou dat staat hierboven dus al (bij Jinne)... Morgen dus 4e FM... Hoop zo dat ze mooi gegroeid zijn en ik de pregnyl mag zetten....! Trusten voor allemaal! xxx
jinni@ super goed meis succes. julzon@ succes morgen meis. klingel@ wat lief dat je een knuffel komt brengen. nogmaals gefeliciteerd meis. ik had je in je eigen ook een brichtje geschreven hihi. hope @ succes dinsdag met het grote nieuws vertellen.
Hey dames, Met verdriet meld ik jullie dat ik helaas ongie ben geworden. Dus iui is mislukt. Maandag weer voor een FM.
hey klingel: wat leuk dat je ff gedag komt zeggen!!! mijn naam komt je vast nog wel bekend voor?! (misschien vna andere topics) ik zie dat je ivf is gelukt!!! gefeliciteerd!!!!!
hey ...bah!! wat balen voor je zeg!!!!!! succes de komende dagen! en hopelijk meer succes de volgende iui
Wat balen Pearl. Hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt! Wij hebben vanmorgen het nieuws gehad dat we 1 maart het donorvoorstel krijgen Dus dat betekend als het meezit dat we in maart starten Eindelijk!
@ Pearl, balen zeg, is toch steeds weer heel moeilijk. @ Dreamer, wat fijn voor jullie dat er nu echt iets vast staat! Even een update over mij: vanochtend weer geweest voor een echo na het nieuws van woensdag dat m'n eitjes gekrompen zouden zijn en dat m'n eisprong al geweest zou zijn Die arts blijkt het dus helemaal mis gehad te hebben, er zit nu een hartstikke mooi ei van 19mm die op punt van springen staat, ik had dus gewoon de inseminatie moeten hebben vandaag! Maar dat gaat natuurlijk niet meer lukken en het weekend staat voor de deur, dus we moeten nu zoveel mogelijk zelf gaan klussen en ik moet vanavond nog Puregon spuiten en dan morgen alsnog de Pregnyl zetten, en dan maandag wel een inseminatie en dan maar hopen dat m'n ei niet al gesprongen is. Ben dus heel boos op die arts van woensdag en wil ook niet meer bij haar terug komen! En ik moet dus ook beter naar m'n eigen gevoel luisteren en daar iets mee doen dan, want ik voelde zelf heel goed aan dat m'n ei nog niet gesprongen kon zijn. Nou ja, laten we maar hopen op een goede afloop en dat m'n ei nog even blijft zitten!
zie je!!!!!!!! had je toch gelijk!!!! ( we vonden het allemaal natuurlijk wel beetje vreemd...) jeetje!!! nu maar hopen idd dat je nog optijd bent! maar doen ze geen iui in t weekend dan bij julie?!?! mijn vorige iui was op zaterdag!!! nou veeeeel klus succes en hopelijk alsnog een top inseminatie maandag!!!! zal blijven duimen voor je! denk dat het nog wel kan hor!!!!! en ik kan me voorstellen dat je niet meer naar haar wilt!!!! hoe heeft ze zich zó kunnen vergissen?!?! of je hebt gewoon ineens mega groei gehad!! dat had ik vorige maand! toen had ik op vrijdag 19mm toen meteen om 08:15 pergnyl gehad en zaterdag morgen iui!! terwijl ze toen eerst ook die maandag dachten dat het niets meer zou worden! de ene zei bij geen groei woe stoppen we deze maand, GELUKKIG!!!! was de arts van woe het daar niet mee eens en die wou me vrijdags WEL zien en gelukkig maar...want dat was mn eerste poging!!!! hopelijk hebben we niet dezelfde vrouwlijke arts....want die heeft bij mij maandag 2e iui gedaan! 8) nou iig nog maals heel veel succes!!! komt helemaal goed meid!!!! i still believe in it!
Nee ze doen hier niks in het weekend, maar ja dan had het ook zondag pas gekund want dan had ik vanavond de Pregnyl moeten spuiten. M'n schoonmoeder zei al, breng Tristan maar bij mij morgen dan kunnen jullie de hele dag in bed blijven, haha Op zich zou het bij ons ook gewoon moeten kunnen lukken via de natuurlijke weg want we hebben al een kind tenslotte, dus er is nog hoop! Maar het had gewoon niet zo hoeven gaan als die t... goed gekeken had, heb dagen in de stress gezeten voor niks.
nou aan de klus dan maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moet je pregnyl altijd 1,5dag van te voren eigenlijk?!!?! deze x had ik dat namelijk WEL maar vorige keer niet en omdat het nu dus anders was maakte ik me zorgen dat ik misschien nu wel te laat zou zijn...snappie?!?!
Dank jullie wel allemaal. Ach, het is balen maar ik had wel in mijn achterhoofd dat het dit keer weleens mins kon gaan. Ik had de 1e keer gewoon geluk dat het toen in 1x raak was. Ik was ook best snel na de MK vandaar dat ik het gevoel al had dat ik weleens ongie kon gaan worden. Maarja, nieuwe kansen nieuwe ronden.