Hallo allemaal Ben nieuw in deze topic Ik zal me voorstellen Ik ben chantal en ben sinds juni 2006 gestopt met de pil. Nu onderhand 2010 en nog geen resultaat. Wij zijn nu bezig met onze 4 IUI behandeling Vandaag insemiatie gehad rond 1 maart testen. Daarna nog twee IUI behandeligen als deze ook niet aan slaat Dan stop ik met clomid en ga puregon prikken. Ik zou ook graag op de lijst komen
@dunchan: welkom!!!!! en veel succes in je wacht week!!mag ik je misschien vragen waarom je 1mrt al test?!?!?!? vandaag 4e iui toch?!!? ik vorige wk maandag en kan ook 1mrt testen!
Zo een paar dagen niet geweest en is veel geschreven hier zal straks alles even gaan lezen. Vandaag weer naar ziekenhuis geweest en moet vrijdag weer komen en dan zal waarschijnlijk het weekend de inseminatie weer plaats vinden. Wij gaan waarschijnlijk na de iui`s ook voor ifv. Bij ons is er ook geen duidelijke oorzaak gevonden van niet zwanger worden. En krijg ook geregeld te horen uit mijn omgeving dat ik er waarschijnlijk te veel mee bezig ben! :x kan het soms niet meer aan horen! Dunchan welkom op het forum! Voor iedereen op het wachtbankje succes! Marni, fijne vakantie lekker even naar de zon heerlijk!
hallo dames, Ik heb vanmiddag te horen gekregen dag wij waarschijnlijk ook met iui gaan beginnen eerst nog wat testen en dan kunnen we beginnen! erg spannend allemaal!! Wens iedereem heel veel succes
@ Kaboutertje,bij ons weten de ouders broers zussen en werk alleen dat we er mee bezig zijn. Voldoende voor ons. @ Juulzon, mooi dat de Pregnyl toch op tijd is gezet!! En hoop idd op een jurk met een bolling aan de voorkant. Ben alleen wel bang dat als ik nu zwanger word, dat mensen gaan zeggen dat het komt omdat ik nu meer met de bruiloft bezig ben dan met zwanger worden. @ Zonnetje 1980, nu is de locatie, band, gemeentehuis,foto en videograaf al vastgezet. Dat het belangrijkste. En er zijn wel meerdere mensen die niet op de 13e zouden trouwen hoor! Krijg dan ook verschillende reacties als ze naar de datum vragen, vind het stiekem aleen maar leuk! En die huilbuien ken ik ook maar al te goed, gelukkig de afgelopen 2 maanden een stuk minder dan anders. @ Rozemarijn, waarom twijfel je er over? Ik heb in december een ronde moeten missen door een cyste, en dat vond ik zooooo erg!! Als wij er voor gaan gaan we er voor 1000 procent voor. Voor ons was t al snel duidelijk dat we tot t gaatje gaan. Als ik een ronde over zou slaan zou ik altijd denken,, als deze maand nou de goeie was geweest voor ons? Maar iedereen heeft zijn redenen natuurlijk, @ Sammie, beterschap!! @ Zeehondje, wat jammer voor jullie!! Sterkte, zag dat je niet op ons wb zat, sorry als ik iets gemist heb @ Marni veel plezier, een fijne vakantie! @ Wondertje,wat leuk zeg nog maar 11 weken!! Spannend voor jullie.. En over die chemo, ik had het ook niet gedaan denk ik. Vorige maand wilde ze bij de tandarts ook een foto maken, heb ik toen ook geweigerd voor de zekerheid Dus snap het wel, en als anderen het niet kunnen begrijpen hebben ze pech! Wij trouwen vrijdag 13 augustus, de enigste vrijdag de 13e dit jaar!! De planning is al zo goed als rond. In de ochtend haar, make-up, en alle toestanden rondom mij. Aanstaande komt mij ophalen om 12.00 met dikke sportauto, om 12.30 trouwen we. Dan fotos maken met de 2 gezinnen, door naar feestlocatie voor taart aan te snijden. Met ongeveer 20 man diner inclusief fotograaf, videograaf, om ongeveer 20.00 feest, en om 21.30 lopend buffet open, en om 0100 einde feest. Volle dag dus .13-08-10 .. Jurk weet ik ongeveer al, maar moet binnenkort nog even gaan kijken. Ik ben in maart jarig en dan heb ik 2 weken vakantie, dus mooi moment om te gaan passen. @Dunchan, welkom bij ons clubje!! Ik heb je op de lijst erbij gezet,en het wachtbankje ik houd deze lijst dan ook bij. Mocht er ooit iets verkeerd op staan, even doorgeven graag, maar probeer alles altijd te lezen, en bij te houden .. @ Ivon, weer wat om naar uit te kijken voor jullie, succes!!! @ Bloemetjes, welkom bij ons Wil je op onze IUI lijst komen? Dan zet ik je er binnenkort even bij op.. Veel succes de aankomende tijd!! @ ALL, word een errug druk en gezellig forumpje hierzo!! Voor diegene die ik vergeten ben, sorry!!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk. Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02 Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel, Dunchan: 4 e iui op 22-02 Ebo(34): IUI 28-01 EloMuse:IUI op 10-02 Esmeee: 1e IUI december Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie Ivon: 1e IUI 31-01, mislukt Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI 25-01, mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon: IUI 22-02 Kaboutertje: Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02 Mickie: MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Pearl: IUI 5-02 mislukt Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02 Ren: 1e IUI 21-01 Rozemarijn1981 Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Puck123: testen vanaf 23-02 EloMuse: testen vanaf 24-02 Dopey: testen vanaf 24-02 Brabbel: testen vanaf 24-02 Puck1234: testen vanaf 25-02 Be Happy:testen vanaf 25-02 Wondertje79: testen vanaf 27-02 Willemijnp: testen vanaf 27-02 Spannendetijden: testen vanaf 1-03 Marni: testen vanaf 8-03 Jinne: testen vanaf 8-03 Juulzon: testen vanaf 8-03 Dunchan: testen vanaf 8-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Natjuh026 Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Rozemarijn1981 en Dunchan toegevoegd op lijst, Dunchan ook op wb.
Goedeavond meiden, Vandaag voor fm geweest. Zijn allemaal nog klein. Vrijdag mag ik weer voor een fm. Dus spannend. E Even voor de lijst het was mijn 2e IUI. Ik ga nu voor de 3e als het meezit. Recept pregnyl alvast gehad dus die kan ik dan bij de apotheek ophalen als het zover is. Ik ga zo lekker naar mijn bedje toe want mag morgen weer naar de fysio om 10:00 uur en ik ben gewoon moe. Slaapse straks en misschien tot morgen.
Zonnetje, dank voor je lieve reactie! Wat een 'gezellige verjaardag' heb jij achter de rug zeg... Waarom zeggen ze nu helemaal niks meer? Die laten zich wel kennen hoor.... Vind het goed van je dat je toch gegaan bent. En dat zij nix tegen je zeggen, zegt meer over hun dan over jou! Hoe gaat het verder op het wachtbankje? By the way, wat jij schrijft over je onzekerheid of het moederschap wel voor je is weggelegd, dat herken ik hoor... Maar onze tijd gaat echt wel komen! Laten we er gewoon in blijven geloven!! Bestaat er niet zo'n theorie die zegt dat positief denken werkt en helpt ? Spannendetijden, thnx voor het duimen!Lees hieronder hoe het was Roos, welkom hier! Waarom twijfel je over je 2e IUI? Sammie: beterschap! Heb zelfs slechts 1 ronde puregon gebruikt (de afgelopen ronde) en heb geen bruinverlies gehad... Zie het ook niet bij de bijwerkingen staan... Denk dat het wel zou kunnen, bruin is oud bloed... Zeehondje: hoop echt dat je morgen misschien wel positief test...Je ongie is nog niet doorgebroken toch...? Dus, er is nog hoop.... Marni: Spannnnnend!! Wat goed dat je een weekje naar de zon gaat... prima plek om op het wachtbankje te zitten !!! kon ik maar mee ! Hoe het hier gegaan is, zie onder... Fijne vakantie hé! Enne, als je positief test in je vakantie wel even achter internet kruipen hoor!!! Duim voor je! Wondertje: leuk, al die trouwvoorbereidingen! Hopelijk met een mooi buikje in een mooie jurk ! Kaboutertje: NEE! Die gedachtegang heb ik nooit! Ik heb niet het gevoel dat ik de natuur tart door het zoeken van hulp binnen de medische wetenschap. Als je dit zo bekijkt, dan kun je alles wel zo benaderen: een aardbeving waarbij doden vallen, mensen met kanker niet behandelen, want dan tart je de natuur? Echt niet! Het feit dat er medicijnen kunnen bestaan en ons kunnen helpen (bij ziekte, maar ook bij fertiliteitsproblemen), is ook onderdeel van de natuur, de evolutie. Het hoort bij de ontwikkeling van de mensheid. Voor alles is een reden, dus ook voor het feit dat er medicatie bestaat. Maar, ik snap je vraag wel hoor . in een onzekere bui, dan denk ik ook wel eens negatief. Maar ik gelóóf er niet in! En verder ben ik het eigenlijk helemaal met BeHappy eens.... In een berichtje later schrijf je dat de meesten op het forum onbezorgd zijn en positief is een feest.... Ik denk dat je dat een beetje te makkelijk schetst hoor.... Onbezorgd? Welnee, niet bij het topic vruchtbaarheidsbehandelingen lijkt me.... Wij met zijn allen koesteren een wens en wachten daar - in de meesten gevallen - al jaren op... En natuurlijk is er bij de zwangeren de onzekerheid, maar degene die - na jarenlang - eindelijk voor de eerste keer zwanger raken, zijn volgens mij (ben nog nooit zwanger geweest), al heel erg blij met het feit dat ze eindelijk zwanger zijn! Zwanger hebben kunnen worden... En dan komen de zorgen voor de tweede fase: hoe verloopt het, de eerste 12 weken, dan de 20wk echo etc. Maar kan me jouw geval wel voorstellen hoor meis, want die angst dat het weer misgaat zit er gewoon ingebakken met al wat jij hebt meegemaakt! Daarom een dikke knuf, met toch , veel positieve energie (bedoel ik lief!!!) Dunchan: welkom! Eeeeh, vandaag inseminatie en 1 maart al testen???? Dat is snel... Hoef jij geen 14 dagen te wachten???? Pearl, hopelijk groeien je eitjes mooi!!! Brabbel: ah joh, laat ze dan maar denken wat ze willen (wij weten beter! en de mensen die jou echt kennen ook!)! Een buikje is een buikje and who cares hoe of wat ?! Als dat buikje er maar komt!!! Je dag klinkt vol en gezellig! Leuk meid! Dreamer: heb je volgens mij niet gezien Updeetje hier: Vandaag moest ik er om 15.30 zijn, vriendlief was al eerder langsgeweest . We kregen, omdat het de 1e keer was even een uitleg over hoe het zou gaan. Ze vroeg of ik een volle blaas was. Nou, ik was anderhalf uur ervoor naar de wc geweest, maar of-ie nu echt vol was... Ze legde uit dat de baarmoeder dan mooier ligt voor de spuit... Ik zei, we merken het wel... Ze liet de gevulde spuit zien en vertelde dat er 80 miljoen (! Is dat eigenlijk veel? Wat is normaal?) zwemmers in zaten... Daarna zei ze dat ze de baarmoedermond zou gaan zoeken en ze vervolgens in zou 'spuiten'. Zo gezegd, zo gedaan. Vriendlief kwam naast me zitten en ik mocht dus op de stoel. Ze hadden geen ijzeren eendenbek (of heten die dingen?), maar iets van plastic en dat was niet echt pijnlijk. Je voelt het, maar daarmee is alles gezegd.Ze zag de baarmoedermond al liggen en het bracht toen de spuit in. Was gevoelig, niet heel fijn, maar zeker goed te doen. Niet pijnlijk... Toen alles was ingebracht, mocht ik nog een minuut of 8 blijven liggen. Ik vroeg of dat voldoende was, of dat de boel niet gelijk door de Wet Der Zwaartekracht eruit liep, maar ze zei dat ik de baarmoeder moest voorstellen als 'twee boterhammen met boter en hagelslag ertussen'. Met andere woorden, de zaadjes kunnen er niet zomaar uitvallen, ze zitten vastgeplakt . Moest er wel om lachen! Ook wist ze me te vertellen dat mijn baarmoeder iets meer rechts zit, dan wist ik wat ik voelde... Daarna weer terug naar huis... Verder voel ik nu niet echt iets... Afwachten dus... Spannend hoor! Vraagje, hoeveel dagen na puregon / pregnyl werden jullie gemiddeld genomen ongesteld? Hou nu dus 14 dagen aan... (al zou ik ook graag willen dat ik al 1 mrt kon testen hoor !!!). Voor iedereen: dikke knuffel vanaf een kersvers wachtbankje boordevol hoop voor ons allemaal!!! xxx
@juulzon: 80mil is naar mijn weten heel veel!!!!! ben blij dat alles meeviel!!!! en nu maar afwachten!!!! ik heb nu ff korte reactie maar zit illegaal ff op t net ..wou je reactie weten! groetjes
Hallo allemaal! Er zijn meerdere mensen die aan me vragen waarom we nog twijfelen om deze maand voor de tweede iui te gaan. Ik zal het even uitleggen..... Mijn cyclussen zijn meestal rond de 31 dagen. De afgelopen maand ben ik op dag 11 voor de eerste echo geweest, en 1 follikel was toen al rijp voor een pregnyl-injektie. 1,5 dag later heb ik de eerste iui gehad. Tot onze verbazing steeg mijn temperatuur pas 8 dagen na de pregnyl-injektie. Ik heb volgens mij rond die stijging van alles gevoeld wat leek op mijn eisprong. Op dag 26 werd ik ongesteld. Dus wel ongeveer 13 dagen na de inseminatie, maar 1 week na mijn temperatuurstijging. Natuurlijk wil ik graag elke kans benutten, maar we zijn ons er ook bewust van dat er niet oneindig veel behandelingen vergoed worden. Voor ons is het belangrijk dat we allebei achter de behandeling staan, en dat we er ook vertrouwen in hebben. Dus eerst maar eens kijken of ik telefonisch contact kan krijgen met mijn gyneacoloog, om dit te bespreken. En anders maken we een afspraak, en proberen we het volgende maand weer. We "wachten" nu al 3,5 jaar op een zwangerschap, dat eventueel een maandje overslaan niet heel zwaar is. Daar zijn we eigenlijk al een beetje aan gewend, of klinkt dat raar? Liefs, Roos
Hoi Rozemarijn, welkom hier bij de topic. Ik las net je verhaal en wilde er even op reageren. Ik hoop dat je dit leest voordat je de gyn gesproken hebt. Ik heb een cyclus van 30 dagen, altijd stipt op hetzelfde tijdstip ongi, zelfde verloop van cyclus, ook ovulatiepijnen. Toen wij na een jaar nog niet zwanger waren, zijn we ook verder gaan kijken en onderzoeken. Uiteindelijk bleek dat ik mijn ovulatie vaak op dag 17 heb, maar dit weten we via ovulatietesten. Wij hebben nu 2x iui gehad, ik begin altijd op dag 12 met ovulatietesten en bij een LH piek bel ik het ziekenhuis. Als ik clomid heb geslikt moet ik diezelfde dag voor een fm echo komen en dan volgende dag iui. Afgelopen maand hebben we iui in eigen cyclus gedaan, toen heb ik gebeld op de dag van LH piek en volgende dag voor iui geweest. Ik hoef nooit te temperaturen, heeft ook weinig zin aangezien ik wisseldiensten draai. Onze gyn zegt altijd dat als je ovulatietesten doet en uitgaat van je LH piek, dat dat het meest accuraat is. Een meer nauwkeurige manier van je moment voor eisprong timen is er niet volgens mijn gyn. Ik zou zeggen vraag er eens naar. Kop op meid, ik weet het, het wordt ineens zo medisch en je wilt geen enkele kans missen of niet optimaal benutten. Maar we zullen echt wel een keer het geluk aan onze kant hebben Groetjes Wondertje
Dunchan; welkom hier! Ivon; spannend weer hoor. Bloemetjes; spannend dat jullie ook iui gaan krijgen. Welke testjes worden er nog uitgevoerd? Brabbel; heb deze cyclus geen iui gehad (cyste). En wist niet precies wanneer nod was/is. Pearl; hoop dat je eitjes weer lekker gaan groeien. Juulzon; fijn dat alles zo goed gegaan is. Rozemarijn; ik snap je redenering helemaal. Een maandje meer of minder lijkt dan ook niks meer uit te maken. En wat betrefd de vergoeding. IUI wordt volledig vergoed, alle behandelingen. Alleen ivf wordt maar 3x vergoed. All; nog steeds is de ongi niet echt doorgebroken. Heb wel iets meer waterig bruinig bloedverlies. Alleen elke keer bij het afvegen. Het is de vierde dag nu al. Dus ik heb de gyn maar even gebeld. De assistente vond dat ik toch maar even langs moest komen. Maar dan donderdag helaas pas. We wachten maar af. Een positest zit er niet in denk ik.
@ Zeehondje: balen...Ik baal met je mee trouwens! Hier het eerste bruinverlies alweer gespot. Ik ga er van uit dat IUI 7 ook mislukt is... Zo langzamerhand bekruipt mij de nare gedachte dat de IUI-behandelingen voor ons compleet zinloos zijn. Aan de andere kant: niet geschoten, is altijd mis. Gezien mijn vijandige slijm zal het zaad sowieso voorbij dat slijm gebracht moeten worden. Dus dan is de kans om zwanger te worden middels IUI nog altijd groter dan door middel van gewoon klussen. @ Rozemarijn: om de vergoedingen hoef je niet te wachten met IUI hoor. Die worden gewoon oneindig vergoed. Zolang als de gynaecoloog er nog in gelooft dat er een kans van slagen is middels IUI, worden de behandelingen gewoon geheel vergoed. Gemiddeld worden er 6 IUI-behandelingen gedaan, daarna wordt men doorverwezen voor IVF (zoals in mijn geval). Maar totdat je aan de beurt bent voor IVF, mag je gerust verder IUI-en. Dat wordt dus gewoon vergoed. Vandaar dat ik inmiddels helaas ook al bij IUI nummer 7 ben aanbeland. En waarschijnlijk mij binnenkort moet melden voor IUI 8. Bovendien... af en toe een maandje pauze is ook niet zo slecht hoor. Even geen MMM. Even geen gynaecoloog en ziekenhuis. @ alle nieuwelingen: welkom hier! Er zijn een boel nieuwelingen bijgekomen zie ik. Ik ben momenteel snot, maar dan ook snotverkouden. Schijnt rond te gaan. Komt natuurlijk ook door dat rare weer. We zijn van de winter in de herfst beland. Jakkes!
Be Happy; balen dat bij jou ook al de menstruatie hoogstwaarschijnlijk voor de deur staat. Ik kan je gedachten helemaal volgen. Na zoveel 'mislukkingen' heb je er toch minder vertrouwen in. Maar niet geschoten is altijd mis toch?! Ik heb normaal (toch al zo'n 33 cyclussen) nooit zolang, zoveel dagen bruinverlies. Meestal 1 of 2 dagen en dan komt de menstruatie. En dan is het ook anders dan nu. Gewoon erg vervelend. Als de ongi nou gewoon doorkomt, dan kunnen we verder met iui nr. 5!
Dag dames! Wat wordt er weer veel geschreven hier! @ alle nieuwe dames: welkom, hopelijk is het snel raak. @ ongi meiden een dikke knuf! @ Rozemarijn ik sluit me bij Wondertje aan qua redenatie, maar inderdaad, als jullie liever een ronde overslaan, is dat altijd goed he. @ de discussie over "voorbestemd" of "het moet zo zijn", ik heb daar ook wel moeite mee, vooral omdat dit principe nooit door iemand 100% consequent kan worden doorgevoerd in mijn ogen. De natuur zijn gang laten gaan? Laat me niet lachen, dan zouden er een hoop zwangeren en baby's per dag onnodig sterven...onnodig in mijn ogen tenminste. Om maar eens wat te noemen. Nou ja, iedereen zijn eigen mening, maar ik ben het er in elk geval niet mee eens @Brabbel, haal mij maar weer van het wachtbankje af, ik ben helaas ongesteld geworden Op naar IUI nummer 3 voor een nieuwe zwangerschap, in totaal mijn 11e IUI-poging!
Spannendetijden: lief dat je even komt reageren, illegaal nog wel Roos: Kan me voorstellen dat jullie aan een maandje rust denken hoor... Al zou het voor mijzelf gewoon echt tegen mijn gevoel in gaan: iedere kans is er één....Heb zelf 11 maanden clomid geslikt (voor nix) en nu dus 1e keer spuiten, puregon en pregnyl en IUI. Ik zit dus weer in een hele 'hoopvolle periode', omdat er nu weer zoveel dingen anders gaan... Maar soms kan een maandje rust ook wel even lekker zijn, je misschien weer even 100% op elkaar focussen... Sterkte meid en jij maakt je keuzes vanuit jouw gevoel en dan is het altijd een juiste beslissing!!! Maar blijf erin geloven meis! Wat wondertje zegt: onze tijd komt echt wel!!!Dikke knuf! Wondertje: hoe voel jij je? Ook op het laatste stukje wachtbank zie ik (net als velen hier) ? Ik zit er nog maar net op, maar duim hard voor je! Zeehondje: Wat irritant zeg, dat het niet echt doorbreekt... En dat al 4 dagen overtijd... Pffff Gelukkig mag je donderdag terugkomen, gaan ze dan een inwendige echo maken? Hoop zo voor je dat er toch een test positief gaat worden!!! Mijn duimen draaien hard!!! Dikke knuf! BE Happy... hé ook al slecht nieuws... Had zo gehoopt dat we hier met jullie allemaal een Zwangerschapsgolf zouden gaan hebben ... En dan is het idd ook nog dat druilerige herfstweer, bah... Maaaaaaar, beter dan sneeuw en gladheid toch? Die verkoudheidheid had ik vorige week, nu nog een beetje een sniffend neuske . Beterschap meid, nestel je lekker een dagje op de bank met lekker wat tijdschriftjes en een warme kop thee *hoopt eigenlijk dat je ongie niet doorzet* Dopey: Neeeee ... Jij ook al ongie Nou, dat gaat niet lekker hier....Baal voor je meid, was de 11e alweer ! Knufknufknuf... We zetten dan gewoon in op 12 toch??? Hier na 'de spannende dag van gisteren' geen bijzonderheden... Zit op dat vreselijke wachtbankje.... Fijne dag allemaal!! xxx
Ze gaan idd een inwendige echo maken. Dus we doen nu gewoon net alsof mijn menstruatie is begonnen en ik op dag drie voor de uitgangsecho/startecho moet komen. Dan is het voor mij iets minder stressen. Want ergens in mijn achterhoofd blijf ik toch een klein beetje hoop houden.