IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Dopey: vervelende ongi weer op bezoek...Dikke knuffel van mij! Overweeg je nog geen IVF?

Ik vraag me wel af waarom de IUI's bij ons niet aanslaan (en nee... Ik zie dit absoluut niet als "daar zal wel een reden voor zijn of het zal wel voorbestemd zijn dat het niet lukt" :x). Het zaad is prima en ik heb ook een goede eisprong. Ik vrees dat er iets bij de bevruchting niet goed gaat. Heb net ook iets gelezen (je gaat toch aan de Google ;)) over dat de eitjes wel eens voorzien zouden kunnen zijn van een te harde schil waardoor het zaadje niet kan binnendringen. En als het binnendringen wel lukt, dan moet die harde schil nog verdwijnen in het baarmoederslijmvlies (las ik ook) anders ontstaat er geen embryo. Ik heb al vijandig baarmoederslijmvlies, dus nu zit ik me achter de oren te krabben of er ook niet een of ander stofje mist (zoals in die tekst stond) wat die schil moet laten smelten.

Voor geinteresseerden, hier heb ik het weg:
    ICSI Info

Het gaat wel over ICSI, maar voor je zover bent, kom je eerst in de IVF-molen en daar kunnen ze pas zien of het de zaadjes uberhaupt lukt om de eitjes te bevruchten... Je kunt je wellicht voorstellen dat ik daar wel benieuwd naar ben. Want zonder bevruchting geen zwangerschap.

Ik wil nog even terugkomen op die discussie trouwens van "als het niet lukt, dan zal daar wel een reden voor zijn en de natuur zijn gang laten gaan". Ik geloof hier eigenlijk niet in. Er zijn hier namelijk genoeg voorbeelden van vrouwen die hebben doorgezet in de MMM en die als ze zich bij voornoemde stelling hadden neergelegd, nooit zwanger zouden zijn geworden! Ik noem als voorbeeld Trees, die al -tig miskramen achter de rug had. Als ze had beredeneerd "het lukt niet, er zal wel een reden voor zijn dat ik al die miskramen krijgt" en zich erbij neer had gelegd en de "natuur zijn gang laten gaan" was ze nu niet zwanger geweest en al zo'n 20 weekjes ver!

Je moet doen waar je zelf achterstaat, vind ik. Als jij van mening bent dat je de natuur niet moet tarten door de MMM, dan moet je dat niet doen, ook al zou dat wellicht ten koste gaan van je kinderwens.

Mijn kinderwens is ook een natuurlijk iets. Ik zie de MMM niet als de natuur tarten, maar als de natuur een handje helpen. Dat is heel iets anders in mijn ogen.

En net zoals iemand anders zei: wat te denken van behandelingen tegen ziektes, operaties e.d., is dat dan niet de natuur tarten? Dan zou je ook moeten zeggen: je moet de natuur zijn gang laten gaan en niet medisch ingrijpen, want dan "tart je de natuur!".

Tot zover mijn mening daarover.

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Interessant stukje over dat 'eischilletje'... Ik bedoel maar, zoiets daar kom je pas achter als je toch die hele mmm doorloopt... Stel dat dat het is, dan heb je met ICSI gewoon hele goede kansen... En zou je nooit IVF geprobeerd hebben, dan zou je er nooit achter gekomen zijn...
    Interessant om in het achterhoofd te houden (goede research :) !).

Hoe voel je je verder??

xxxx

3. Be Happy

@ Juulzon: lief dat je dat vraagt! Ik ben momenteel snotjeverkouden en voel me niet lekker. Het zal wel geen beginnende zwangerschap zijn gezien mijn bruinverlies. Dat is bij mij altijd nog een slecht teken geweest.

Ach, het klinkt gek, maar zo langzamerhand wen ik er aan dat ik weer ongi word na een IUI. Komt ook doordat wij ons nu meer richten op IVF en in afwachting zijn van papieren van het betreffende ziekenhuis.

Hoe gaat het met jou? Irritant dat wachtbankje en dat wachten... en hopen.... en duimen...Je kunt helaas niks anders doen dan hoopvol afwachten. Ik duim in elk geval voor je (en ook voor de rest op het bankje). Want het wordt toch echt weer eens tijd voor een hoop zwangeren hier. Het is hier te rustig. Zal even op zoek gaan naar een ooievaar en hem naar dit topic sturen! :D

4. Be Happy

Ik heb de ooievaar aangeroepen. Hij komt deze kant opgevlogen... dus iedereen in dit topic is gewaarschuwd! ;) :D

5. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dit was de 10e, ik ga nu door voor de 11e ;)

@ BeHappy, we staan op zich wel open voor IVF, maar ik ben al 2x zwanger geraakt door IUI he, dus op zich werkt de behandeling wel voor ons. IVF is wel zwaarder, meer hormonen enz, vandaar dat we samen met de arts de keus hebben gemaakt om door te gaan met IUI. Mocht ik na 4 tot 6 x nog niet zwanger zijn, dan gaan we wel dpraten over IVF. Maar ik hoop dat IUI ons ook deze keer een zwangerschap brengt, en dan graag een goede.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoop dat die ooievaar z'n werk goed gaat doen hier!

Zelf net opeens menstruatieklachtjes in de onderbuik. Maar met plassen nog geen ongi. Word hier zo gek van.
    Ga toch weer van alles opzoeken op internet, bah.

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    laat maar aan komen vliegen!!!!!!!!!!!!!!!! zal m mn tomtom om zn nek binden!! en meteen alle adressen invullen :D

hier ff heeeel wat anders...mn boobs doen zo'n zeer!!! en niet alleen mn tepels!! (sorry) ook zijkant en als ik ze van de onderkant aanraak doet mn tepel en t gebied eromheen zeer!!!sinds zondag avond al!!! ik heb altijd al sinds ik gestopt ben met de pil dat ze gevoelig zijn dag of 3a4 voor NOD maar 8 dagen?!?! hebben jullie dit ook?!?!...of ben ik weer een geval apart hahahaha

ps reageer vanvond wel weer ff op jullie berichtjes hoor maar gluur af en toe ff want zit op mn werk ..ssssssst ;)
    maar moest dit kwijt t voelt zoooo vervelend!!

8. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    niet doen girl!!! maak jezelf niet gek!! ga opruimen schoonmaken puzzelen singen dansen op je kop staan des noods...zoek afleiding !!! ;) zolang er niets doorbreekt....wachten we gewoon netjes tot donderdag :D ...is makkelijker gezegd dan gedaan . i know!! maar probeer de rust te zoeken!

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    @Puck-EloMuse….Al nieuws??

@ Juulzon, ja idd de dag word wel heel erg gezellig,maar ook bewust niet voor een receptie gekozen want dan ben je helemaal bezig met het verplichte handjes schudden, ipv genieten.
    Lekker overdag alleen de tijd voor onze twee gezinnen, vind ik veel belangrijker.
    En 80!!! Miljoen, damn girl, superzaad als ik zo kijk!
    Is Superman soms jou partner…;)hahahaha…..
    Mijn mannetje heeft 2x semen laten onderzoeken voordat we met IUI zijn begonnen, en was ongeveer 6 miljoen….:(
    Dus denk dat jullie niks te klagen hebben als ik zo lees….
    Fijn dat de IUI meeviel voor je.
    Mijn eerste was niet zo een succes, en de 2 e was kat in t bakkie…..
    Moest wel lachen om de boterhammen met boter en hagelslag;)

@ Rozemarijn, de IUI word altijd vergoed, alleen IVF maar 3 keer.
    Er zijn ook zat meiden die meer dan 6 keer een IUI krijgen.
    Ook ik denk niet geschoten altijd mis.
    En vooral na 3,5 jaar zou ik JUIST elke ronde die je mis loopt een domper vinden.
    Wij zijn vanaf Juli 2008 bezig voor een beebje, en loop sind Augustus 2009 bij de gyn.
    Ik wil elke ronde benutten die we krijgen.
    En dat je er een beetje aan gewend raakt is natuurlijk ieder zijn ding.
    Ik ben zelf een typetje tot het gaatje, en als we er voor gaan voor de volle 100 procent, zelfs 1000 procent.
    We zijn er aan begonnen en maken het ook af.
    Klink heel erg positief dat weet ik, maar ook ik heb regelmatig een break down moment.
    Ik zou er niet aan gewend kunnen raken, voor mij gevoel wil ik het te erg om een ronde onbenut te laten.
    Ben meer overstuur geweest van een gemiste ronde dan dat de ongi was doorgekomen.
    Ook zou ik het dan jammer vinden van alle afspraken met de gyn, de echos medicatie, en vooral de Pregnyl spuit.
    Maar begrijp me goed dit is mijn mening, en ik weet ook niet wat er nog meer bij jullie speelt natuurlijk…..

@ Zeehondje, o ja dat klopt nu je het vertel weet ik het weer.:)
    Daarom stond je natuurlijk ook niet op het wb…..
    Maar nu de ongi er toch aan zit te komen moet ie ook maar gewoon doorbreken he?
    Anders maak je je eigen helemaal gek…
    @ Be Happy, sterkte meis, en beterschap.
    Wil je even doorgeven als t echt doorzet, dat ik je dan van het wachtbankje af haal?
    Hier een mannetje met buikgriep sinds eergisteren.
    En nu ook ik thuis, heeft me aangestoken..
    En dat verhaal van dat schilletje, heb ik nog nooit van gehoord!!
    Ook ik ben nogal van de Google, ken het fenomeen.;)
    Zet je wel aan het denken natuurlijk…..
    Alleen jou ooievaar moet nog wel 9 maanden op zoek naar gezonde beebjes voordat ie land!!!
    Hahahah, dank je lieverd!!
    @ Dopey, oh neee!!!!
    Veel sterkte lieffie……
    Stomme ongi!!:x:x

Even algemeen, over de discussie die er aan de gang is nu
    Ook ik ben het niet mee eens dat je de natuur zijn gang moet laten gaan, en de natuur niet moet tarten.

Wij zitten een moderne tijd waarin er zoveel ontwikkelingen zijn op medisch gebied.
    Waarom zou je die dan niet benutten als ze er toch zijn?
    En stel dat er iemand kanker krijgt,(ik weet het is een heel extreem voorbeeld)
    Zeg je dan ook, nee doe maar geen chemo want ik wil de natuur niet tarten, zal wel voorbestemd zijn voor me???
    Dan ben je ook blij dat je met de chemo nog heel wat jaartjes mee kan.
    Voordeel van de ontwikkelingen op medisch gebied.
    Ik ben zelf ook totaal niet god-gelovig, puur en alleen om wat ik zelf mee heb gemaakt, even een voorbeeld...

Mijn broertje en mijn neefje waren dikke maatjes, scheelde 1,5 jaar.
    Toen mijn neefje 5 was, is hij overleden aan hersenvlies ontsteking, daar ging ons goede vriendje….
    Een zeldzame vorm die indringt in je lichaam, en binnen 4 uur ben je dood.
    Geen voortekenen, geen rode puntjes niks.
    Opeens een kind van 5 dood.
    Is dit voorbestemd, en heeft dit een reden?
    Mensen van 88 met zware kanker die de hoop op hebben gegeven liggen te wachten op de dood, maar ze nemen eerst mijn neefje van ons af!!
    Nee, kan er met mijn verstand niet bij.:(
    Heb wel een tijdje geloofd in God, maar sinds die dag, nee sorry.
    Hoop dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot, maar als er een God is, is t echt een egoïstische zak.
    Sorry voor mijn lange uitleg, en heftige gedachtegang, maar zo denk ik erover.
    En wil hier dan ook geen discussie mee uitlokken, maar alleen vertellen hoe ik er over denk, en respecteer anderen hun mening ook.

Maar we zijn enorm OFF-TOPIC nu.....
    Terug van geloof naar IUI AUB....

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI….
    Babii: 1e IUI februari
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt
    Be Happy (35): 6x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt, 7e IUI 11-02. Op wachtlijst voor IVF
    BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk.
    Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02
    Chichi: 1e IUI in maart…
    Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt….
    Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel,
    Dunchan: 4 e iui op 22-02
    Ebo(34): IUI 28-01
    EloMuse:IUI op 10-02
    Esmeee: 1e IUI december
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie
    Ivon: 1e IUI 31-01, mislukt
    Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk
    Janan: 3e IUI 25-01, mislukt
    Jinne: IUI op 22-02
    Juulzon: IUI 22-02
    Kaboutertje:
    Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt,
    MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl)
    Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02
    Mickie:
    MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01
    Moppie 1279:
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI
    Pearl: 2 e IUI 5-02 mislukt
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02
    Ren: 1e IUI 21-01
    Rozemarijn1981
    Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt
    Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02
    Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Trotse moeder:1e IUI in maart
    Willemijnp:13-02 iui gehad
    Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui
    Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui?

Wachtbankje

Puck123: testen vanaf 23-02:(
    EloMuse: testen vanaf 24-02
    Brabbel: testen vanaf 24-02
    Puck1234: testen vanaf 25-02
    Be Happy:testen vanaf 25-02
    Wondertje79: testen vanaf 27-02
    Willemijnp: testen vanaf 27-02
    Spannendetijden: testen vanaf 1-03
    Marni: testen vanaf 8-03
    Jinne: testen vanaf 8-03
    Juulzon: testen vanaf 8-03
    Dunchan: testen vanaf 8-03
    Marnat: testen vanaf 10-03

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.

In afwachting van IUI
    Zyta
    Natjuh026

Geen IUI meer
    IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje
    Stop mmm

Pearl 2e iui achter de naam gezet op naar de 3 e
    Dopey van wachtbankje af, en achter de naam gewijzigd:(

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ik geloof (voorlopig ;) ) nog in:
    OOiuiEVAAR!!!

;) Laat maar komen!!!

12. Be Happy

@ Brabbel: als je het over de duivel hebt... :x Ik ging net naar de WC en ja hoor... De ongewenste rode visite is weer gearriveerd :(. Dus je mag me van het wachtbankje afhalen en achter mijn naam zetten: 7 IUI's mislukt. Op weg naar 8e IUI. Op wachtlijst voor IVF.

Morgen maar weer met de gynaecoloog bellen om een afspraak te maken voor een follikelmeting.

Het is wel apart. Mijn luteale fase is meestal 13 dagen met IUI. Heb 1x gehad dat die 12 dagen was. De vorige keer was die opeens 14 dagen (had ik nog nooit eerder gehad) en nu opeens 11 dagen (ook nog niet eerder gehad). Het menselijk lichaam zit blijkbaar raar in elkaar....

Nu maar op naar nummertje 8 en hopen dat we gauw bericht krijgen van het ziekenhuis voor IVF.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Be Happy; misschien stom gezegd, maar je hebt wel gelijk zekerheid. Ik zit echt te balen hier.
    Oh, dit klinkt wel heel lullig tegenover jou, sorry. Ik baal met je mee en ga toch weer voor je duimen, op naar iui 8, dit wordt 'm!!!

Spannendetijden; ik heb nooit last van m'n boobs. Alleen na het gebruik van de pregnyl opeens wel. Dus ik denk dat je hierdoor het ook al eerder ervaart dan normaal.

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    IUI-meiden

Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI….
    Babii: 1e IUI februari
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt
    Be Happy (35): 7xIUI mislukt,op naar 8 ste IUI!Op wachtlijst voor IVF
    BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk.
    Brabbel1988(21): 1e IUI op 01-12,mislukt,december geen IUI-cyste. 2e IUI 10-02
    Chichi: 1e IUI in maart…
    Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt….
    Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel,
    Dunchan: 4 e iui op 22-02
    Ebo(34): IUI 28-01
    EloMuse:IUI op 10-02
    Esmeee: 1e IUI december
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie
    Ivon: 1e IUI 31-01, mislukt
    Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk
    Janan: 3e IUI 25-01, mislukt
    Jinne: IUI op 22-02
    Juulzon: IUI 22-02
    Kaboutertje:
    Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt,
    MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl)
    Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02
    Mickie:
    MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01
    Moppie 1279:
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI
    Pearl: 2 e IUI 5-02 mislukt
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI 09-02
    Ren: 1e IUI 21-01
    Rozemarijn1981
    Sammie88(21): 1e IUI 30-01 mislukt
    Spannendetijden: 1e IUI 15-01 mislukt, 2 e iui 15-02
    Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Trotse moeder:1e IUI in maart
    Willemijnp:13-02 iui gehad
    Wondertje79: 16-12 1e iui,13-02 2e iui
    Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt
    Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui?

Wachtbankje

Puck123: testen vanaf 23-02:(
    EloMuse: testen vanaf 24-02
    Brabbel: testen vanaf 24-02
    Puck1234: testen vanaf 25-02
    Wondertje79: testen vanaf 27-02
    Willemijnp: testen vanaf 27-02
    Spannendetijden: testen vanaf 1-03
    Marni: testen vanaf 8-03
    Jinne: testen vanaf 8-03
    Juulzon: testen vanaf 8-03
    Dunchan: testen vanaf 8-03
    Marnat: testen vanaf 10-03

Zwanger!!
    Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht.

In afwachting van IUI
    Zyta
    Natjuh026

Geen IUI meer
    IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje
    Stop mmm

Be Happy van wb af, en op lijst aangepast:(

STOMME ONGI!!!!:x

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden die ongi zijn geworden, een hele dikke knuffel!!!!!

16. rozemarijn1981

16 nov 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Ook wij willen elke poging wagen, laat dat duidelijk zijn!
    Maar ik wilde eerst contact met de afdeling iui/ivf om te bespreken hoe mijn laatste cyclus was verlopen.
    Vanochtend heb ik gebeld, en i.p.v. aanstaande vrijdag heb ik nu morgen een follikelmeting. Het kan namelijk zijn dat er vorige maand een restant van de maand daarvoor of een cyste zat, en dat mijn andere follikel nog te klein was voor een bevruchting.
    Bij mijn volgende iui gaan ze voor de inseminatie een echo maken, om te kijken hoe ik gereageerd heb op de pregnyl. En na de iui bloed afnemen om te kijken hoe de waardes zijn.
    Dit alles geeft me een geruster gevoel, en dat is voor mij wel heel erg belangrijk. Dat ik niet met vraagtekens over de vorige iui de volgende iui in ga. Dat lijkt me niet echt bevordelijk, maar dat is iets persoonlijks denk ik.

Normaals, ik wil elke kans benutten, maar wel bij elke behandeling weer positief en vol moed beginnen.

Bedankt voor al jullie welkom-verhaaltjes

liefs roos

17. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juulzon, Gelukkig dat de iui mee viel en nu op het wachtbankje spannend hoor. Succes en duim voor je voor een positieve test! Ik heb 1 iui gehad en werd toen 14 dagen later ongesteld.

@Zeehondje, wat frusterend steeds zo hoop voor je dat het betekent dat het positief is! En anders dat je ongi nu door zet dit is erg vervelend zo!

@Behappy, Balen dat je ongi bent geworden sterkte.

Dikke knuffel voor iedereen die ongi geworden is en succes voor degenen op het wachtbankje.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Daarom dacht ik dat je twijfelde of je wel aan IUI zou beginnen,dachten de andere dames denk ik ook zo.
    Je gaat er wel voor, alleen er komen nog wat onderzoekjes, en gesprekken met de gyn.
    Alleen hier leek het net of je niet aan de IUI durfde te wagen;)
    Maar je moet wel gerust de IUI in gaan, ben ik met je eens.
    Succes met de fm!!
    Nu snappen we elkaar:)

19. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    grappig ik zie een vraagteken poppetje bij me.

hier komt het!
    mijn mannetje heeft zondag gezegd dat hij het allemaal niet meer weet............ of hij nog van me houd.:$
    maar tot nu toe wou hij niet meer met me verder.
    en jawel hij is gisteren avond vertrokken. bij een vriend wonen om na te denken.
    en ik???? ik ben nog niet ongesteld maar door de stress kan het ook uitstelen.:(
    en ik durf niet in mijn eentje te testen bang voor positief en bang voor negatief.:(

ik ben op van alle vraagtekens waarom nu enz..........

groetjes puck

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @puck1234: hey girl.....dat meen je niet!!! wat een ontzettende rot situatie meid!!! ik kan me je angst heeeel goed voorstellen!!! wanneer is je NOD misschien word je nog ong. en anders zul je toch de stap moeten zetten! hoe K""e t ook is!!! misschien als je t m uitlegd/vraagt wil hij nog wel samen testen?!?!?? of misschien wil je het doen met je beste vriendin ofzo?!?!?! dat zou ik zelf wel prettig vinden!! en wie weet,...ongeacht de uitslag van je test! kan je vriend/man nu rustig nadenken en komt alles goed!! dit is echt zo;n situatie van de tijd zal t leren! helaas!! t zal een lastige tijd worden maar misschien word straks alles beter!!!!! misschien is het niet de twijfel aan jullie realtie maar aan de situatie! :( ook voor hem is dit natuurlijk een hele moeilijke en lastige periode! en ook voor de mannen brengt t veel met zich mee!!!! misschien is ff rust in de situatie wel prettig! voor beide!?! :) iig heeeeeel veel sterke en succes!!!!! en ik durf wel te zeggen dat wij hier op het forum er allemaal voor je zijn! ;);)

Deel Deze Pagina