Door de koorts had de follikel geen zin om echt te groeien, vrijdag 4de FM. Iedereen die het nodig heeft, een hele dikke knuffel!!!
sammie dank je voor de knuffel tja ik kan hem wel gebruiken. ik ben nog steeds niet ongesteld het voelt wel of het er aan zit te komen ik heb namelijk buikpijn. maar ik weet niet meer wat ik moet voelen met al die ellende. liefs puck
Timon, zoals je ziet heb ik al veel mk-en gehad ( ach ja wat is veel), maar als de kans daardoor nog meer toeneemt. Dan moet ik daar zeker in onze situatie over na denken of dat voor ons de overhand heeft. ( en ik heb er al een, dus dat scheelt enorm. Voor mij dan) Hier gebeuren gekke dingen. Test wordt toch langazaamaan nog donkerder. Maar mijn eitje wilt niet groeien. Zo gek al een week rond de 8-10 mm
Hier nog steeds geen echt doorgebroken ongi. Maar word nu een beetje bang voor wat het dan wél is. De vijfde dag met 'spotting'. Eerste dag klein druppeltje bloed, tweede dag wat waterig lichtbruin, derde dag wat meer lichtbruine afscheiding en vierde en nu vijfde dag elke keer bij het afvegen heel lichtbruin op wcpapiertje. Mijn temp was vanmorgen 36.9, nog redelijk hoog voor mij. Maar ik heb dan ook vakantie en ben 's nachts nog naar de wc geweest, dus niet echt betrouwbaar. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar wat is het dan wel? Nog één dagje wachten tot de echo. Gelukkig komen er straks twee vriendinnen lekker lunchen (pannenkoeken). Even wat afleiding. Want het is wel lekker hoor, vakantie. Maar hierdoor heb je veel meer tijd om van alles te denken. Positief en negatief, bah. Maar ik vind het wel enorm fijn om hier het lekker van me af te schrijven, bedankt voor de lieve reacties.
Puck, sterkte hoop voor jullie dat het allemaal weer goed komt! Zeehondje, gelukkig kan je morgen naar het ziekenhuis en hoor je hopelijk wat het is! Ik zal duimen voor positief nieuws.
Het wordt tijd voor de zomer en de zon merk ik al weer. Hoor alleen maar mensen die het zat zijn, lusteloos zijn en het regelmatig niet mee zo zien zitten. De winter begint zijn tol te eisen. Voor iedereen sterkte
Hier gelukkig al een tijdje geen sneeuw meer, maar ja, die regen is ook niet alles. Ach ja, we hebben altijd wat te zeuren haha. Straks is het weer te warm. Aan het einde van de middag bij het afvegen eindelijk wat 'echt' bloed en net ook wat meer vulling (hihi) in mijn inlegkruisje. Ziet er dus naar uit dat de ongi eindelijk aan het doorbreken is. Helaas dus geen zwangerschap, maar ik ben blij dat ik niet meer in die onzekerheid zit.
@ kaboutertje, mijn schoonzus in thuisverpleegter... meestal komt ze naar mijn thuis (tussen 2 klanten door) maar soms ga ik ook gewoon naar haar, ik wil niet dat ze op haar vrije avonden nog speciaal voor mij op pad moet
sorry, ik had mijn oude banner nog staan zie ik net... Wat jammer zeehondje... ik had zo gehoopt voor je!!!
ben een tijdje niet langs geweest. veel te druk gehad met van alles. Vandaag hadden we de samenlevingstest. Wat erg gisteren verplicht vrijen. voelde me er echt niet fijn bij. Manlief ook niet. we voelde ons vies gek eigenlijk. Dit was voor mij ook iets waar ik over naging denken. Van ik wil dit helemaal niet zo. Vandaag samenlevingstest was positief en er zat een eitje van 18mm. dus staat op springen. Nu ging ze met andere overleggen wat we gaan doen. Nu belde ze vanmiddag terug met de medeling dat we maar weer een half jaar zelf moeten proberen. Omdat we in september toch zelf zijn zwanger geworden. Als we over een half jaar niet zwanger zijn dan krijg ik hormoonspuiten. Ik heb me toch een potje zitten janken. Manlief kwam later thuis en heb het verteld. En we hebben besloten om even een pauze in te lassen. Ik kan het gewoon niet meer aan. Dus meiden ik zal wel af en toe mee lezen maar zal minder vaak wat schrijven. Heel veel succes voor jullie en hoop op goed nieuws voor jullie
Jeetje Natjuh, dat is ook zuur om te horen. Heel zuur. Ik hoop dat jullie alles op een rijtje krijgen en dat jij weer het gevoel heb het aan te kunnen. Dikke knuffel! De meiden bij 2010 missen je.
Nou das belachelijk. Dit is iets wat ik ook aan ons zh heb gevraagd en gelukkig doen ze daar hier niet moeilijk over. Eis gewoon dat je verder wilt
Hallo meiden, Ik wil me ook hier aan komen melden. Wij gaan binnenkort beginnen met de 1e iui voor een volgend kindje. Eerst een ongi opwekken en dan na de uitgangsecho mogen we (zeer waarschijnlijk) weer beginnen met Puregon. Ik wil bij deze jullie allemaal heel veel succes wensen en ik zal proberen om vanaf nu een beetje regelmatig hier te komen snuffelen en zodra we echt actief bezig zijn, zal ik ws wel meer gaan meetikken, als jullie dat tenminste leuk vinden. Groetjes Brechtje
Hallo iedereen! Gisteren ben ik in het ziekenhuis geweest voor een FM. Het was dag 8 van mijn cyclus. De twijfel over mijn eerste IUI afgelopen maand werd bevestigd. Toen werd er op dag 11 van mijn cyclus waarschijnlijk een cyste aangezien voor een follikel van 20mm. Deze cyste zat er nu nog steeds, en was inmiddels 22mm. Gelukkig keek deze vrouw ook achter de cyste, en ontdekte daar meerdere follikels. Voor de zekerheid moest ik gelijk bloed laten prikken om uit te sluiten dat die cyste echt geen follikel is. Vandaar dat de pregnyl-injektie afgelopen maand zijn werk niet heeft gedaan en te vroeg is gezet, aangezien de andere follikel toen pas 13 mm was. Ik ben erg blij dat ik extra telefoongesprekken heb gehad met de IVF afdeling over het verloop van mijn afgelopen cyclus. Ook door de pregnyl-injektie had ik dus een cyclus van 26 dagen i.pv. gewoonlijk 31 tot 33 dagen. Nu moet ik aankomende dinsdag weer terugkomen voor FM, en waarschijnlijk word dan s'avonds de pregnyl-injektie gegeven, en donderdag de 2e IUI. Al onze twijfels zijn weg, en volgende week stappen we heel optimistisch de 2e poging in, spannend weer allemaal..... Iedereen veel sterkte tijdens de behandelingen, en het wachtbankje.... (die vond ik afgelopen maand ook zo lang duren....) Liefs Roos
Jeetje Natjuh; da's echt balen. Oké, je kan idd zwanger worden. Maar het heeft al zo lang geduurd en je bent natuurlijk bang dat het nu weer zo lang gaat duren. Waarom niet gewoon beginnen met die hormonen zou je denken. Balen meissie, heel veel sterkte. Rozemarijn; wat goed dat jullie nu helemaal gerustgesteld zijn. En dan volgende week lekker een goeie iui!
@ Ineke, gaat het nu een beetje beter nu iemand anders de spuit komt zetten?? Lijkt me zo erg als je bang bent van naalden.... @ Sammie, succes morgen met de fm, hoop met je mee dat er een mooie follikel te zien is! @ Zeehondje, fijne lunch gehad met je vriendinnen? Ik zou t ook niet meer weten als ik zo veel dagen maar een beetje lichtbruin had, wat een verwarring toch!! @ Natjuh, wat een rot nieuws, zelf proberen. Is er geen mogelijkheid om meteen door te gaan? Maar goed, voor jullie komt dit misschien toch niet zo slecht uit zoals ik begrijp uit je verhaal. Veel sterkte, en neem lekker de tijd om even bij te komen. @ Brechtjemvj, welkom, helaas, bij ons. Tuurlijk mag je meeschrijven iedereen is welkom Uit je bericht begrijp ik dat je al een kindje heb, en dat je ook ervaring hebt met Puregon? Het is dus niet nieuw voor je? Veel succes de aankomende tijd, en kom lekker meeschrijven als je wil. @ Rozemarijn,een cyste aanzien voor follikel, het moet je maar overkomen. In ieder geval veel succes aankomende dinsdag. En het wachtbankje duurt idd erg lang, alleen als je er van af ben dan kom je weer in een rollercoaster van afspraken. Vind ik persoonlijk wel weer lekker, zet me eigen er overheen, en hup op naar de volgende afspraak! EGO....EGO....EGO.....EGO Gisterenavond helaas al een dikke bruine veeg, precies 2 weken naar de IUI. Vanmorgen een echte, echte, duidelijke ongi:x Dus helaas weer. Voelde deze maand ook helemaal niks aan mijn lichaam, alleen 1 borst die als je er naar kijkt al kunnen ontploffen. Borsten a la Lolo Ferrari. Vorige keer had ik alle twee de borsten de gevoelig waren, en nu alleen links. Denk dat het door de Pregnyl komt, heb dit tot nu toe elke keer al gehad. En jongens wat voelen ze groot aan dan! Helaas deze maand weer niks, de volgende ronde is de laatste voor een 2010 beebje . Maar goed, begin 2011 is ook best!!! Zo weer ff de lijst opsnorren, dikke kus en knuffel aan iedereen!!! XXX BRABBEL 8)