Hey meiden, Ik zie dat hier een aantal nieuwe bijgekomen zijn heb het niet echt mee bijgehouden Ondertussen heb ik 5 iui's gehad en eindelijk een positieve test in handen. Ik had echt niet verwacht dat het nog zou gaan lukken en had me al voorbereid op de 6de iui. Kreeg op de dag van NOD bruinverlies en bleef het bij dat was donderdag. Vrijdag getest en hij was gelijk positief. Dus meiden wou even laten weten dat het wel kan en jullie allemaal succes toewensen. Groetjes lilmomo
@ Be Happy: Jeetje, tis toch niet te geloven!!! GRRRRRRR ze doen precies of het allemaal niet erg is!!! Gelukkig is de fout snel ontdekt want anders zou het echt wel vreselijke gevolgen hebben @ Zeehondje: wat een mooie follikels! Ik duim voor je dt er toch eentje bevrucht geraakt @ Ivon en Sammie, ik zit morgen ook 1 week op het wachtbankje! Dan zijn we halfweg!!! Ik denk dat ik toch maandag al eens ga testen (kan het nooit laten) en dan woensdag nog eens... Ik heb tot gisteren ONTZETTEND pijnlijke boobs gehad, gelukkig is het nu draaglijk! Misschien was het ook de combinatie met de griep die het allemaal wat verergerd heeft! Ik ben blij dat ik al wat beter op de been ben, maar echt superfit kan je me nog steeds niet noemen aan iedereen die ik vergeten ben : veel succes
Hey Lilmomo dat is goed nieuws! Hopelijk volgen velen je Gefeliciteerd meid! Ik zit inmiddels ook op het wachtbankje, de IUI ging prima en weer genoeg soldaten dus....we zullen zien. Nieuwe dames welkom! @ Ineke Dafalgan is een merknaam van paracetamol Allemaal nog een fijne zondag!
hoi meiden, ja zet mij maar op de lijst!! gisteren IUI gehad, duimen dus.. procedure was anders als in2007.. Moest nu met man komen en 10 minuten blijven liggen... was toen niet. Heb er 10 gehad omdat ik van de 10 2 miskramen heb gehad pohing 6 en 9 en poging 10 zwanger, dus zeg maar 1 op 3 en dat is goed....al had ik het zelf niet meer verw8 want had een cyste en mijn man was ziek geweest en had een test resultaat van 7 milj. ( normaal gem 36 tot 60milj) maar gelukkig was het raak. Danae spreek je uit als daa-nee. Wij zijn doorgegaan met IUI omdat dit dus aansloeg, IVF hebben we het ook nooit over gehad.. fijne dag meiden. groetjes
Be happy; zo kan je inderdaad wachten totdat je een ons weegt. Hopelijk wordt de brief nu wel snel verstuurd en krijgen jullie snel een reactie. Misschien zet ie er iets van 'spoed' in? Wij mogen gewoon zelf bellen naar het andere ziekenhuis en dan een afspraak maken voor een intake-ivfgesprek. Mijn dossier zou alvast worden opgestuurd. Jammer dat je eitje nog niet groot genoeg is, anders hadden we samen maandag de iui gehad. Maar dinsdag of woensdagochtend is ook fijn en snel. Sammie; hoop dat ze progesteron bij je willen prikken. Dan zit je in ieder geval niet in onzekerheid of je wel of geen goeie eisprong hebt gehad. Dan alleen nog de zenuwen of je wel of niet zwanger bent! Maar die zenuwen zijn niet zo erg. Lilmomo; GEFELICITEERD! En wij gaan nu ook voor de vijfde iui, hoop dat wij jou mogen volgen. mandy; hopelijk is het ook deze keer 1 op 3! En als iui werkt, dan hoef je ook de stap naar ivf niet te nemen nee. Ik ga even op zoek naar de lijst!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 7xIUI mislukt,op naar 8 ste IUI!Op wachtlijst voor IVF BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk. Brabbel1988(21): 1e IUImislukt,december geen IUI-cyste,2e IUI mislukt. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt . Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel, Dunchan: 4e iui op 22-02 Ebo(34): IUI 28-01 Esmeee: 1e IUI december Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie IUI op 01-03 Ivon: 1e IUI mislukt 2 e IUI 28-02 Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon: IUI 22-02 Kaboutertje: 2e IUI op 01-03 gehad Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02 Mickie: MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e-2e IUI C100 mislukt, 3e met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Natjuh026: TIME OUT Pearl: 2e IUI mislukt Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt. Ren: 1e IUI 21-01 Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2 e IUI .. Sammie88(21): 1e IUI mislukt 2 e IUI op 01-03 Spannendetijden: 1e IUI-2e IUI mislukt Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad,mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt. IUI nr.5 ma.08 maart Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Marni: testen vanaf 8-03 Jinne: testen vanaf 8-03 Juulzon: testen vanaf 8-03 Dunchan: testen vanaf 8-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Ivon:testen vanaf 14-03 Sammie: testen vanaf 15-03 Ineke: testen vanaf 15-03 Kaboutertje: testen vanaf 15-03 Dopey testen vanaf 20-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Ik denk dat er nog wat meer moet worden aangepast!
Lilmono: GEFELICITEERD! Fijn, weer een goed berichtje te lezen!!! Geeft de burger moed Net alles gelezen, heel snel... Maaaaar voor wat betreft de medicatie: Ze hebben mij dus 'per ongeluk' een IVF-medicijnen pakket gegeven!!! Per ongeluk verkeerde recept gestuurd naar de apotheek!!! Vandaar... Hoed dus niet de decapeptyl te gebruiken, gewoon puregon 75 en heb as donderdag mijn 1e FM! Ga wel vragen of ik die utrogestan moet proberen, ivm die toch korte LF... Oh ja, ik mag dus van de lijst... Donderdag dus weer 1e FM, Geen idee nog wanneer de IUI zal zijn.... Zal wel over een dagje of 10/12 zijn denk ik... Weet niet of de eieren weer gaan staken of hoe ze groeien Hoop maar goed! Iedereen op het wachtbankje: suc6 en sterkte!! xxx Nu gauw slapen!!!
Hallo Dames, aangezien ik geen internet heb thuis (ja ik leef nog in het stenen tijdperk...) nu even snel een reactie! Allereerst Lilmono van harte gefeliciterd, geniet ervan en ik hoop dat wij allemaal snel mogen volgen. Brabbel: ik krijg geen clomid. De arts bij ons zegt dat aangezien bij mij alles goed is dat geen toegevoegde waarde heeft. Ze willen zowieso eerst 3 x aankijken zonder medicijnen... Ik heb zaterdag weer een fm gehad. 1 eitje van 12 de rest was klein (8, 5 etc). Moet nu dus zo weer bellen voor vanmorgen weer eentje! Nou dat was het even kort, voor iedereen dikke knuf, welkom voor de nieuwe dames en dat er maar veel roze bij mag komen deze maand!!!
Hai, Ik heb hier al een hele tijd geen reactie meer geplaatst en ik sta wel op de lijst. De afgelopen 2 maanden heb ik doordat ik aan mijn verkleefde linkereileiderkant mijn eisprong had geen IUI gehad maar deze maand gaan we er weer voor. Er zitten nu twee eitjes aan de rechterkant, gisterenavond heb ik de pregnylspuit gehad en morgen heb ik om 11.30 de 4e IUI. Hopelijk is dit DE IUI, bij mijn zoontje was ik ook na de 4e IUI zwanger. Veel succes voor iedereen, Nataly
Goedemorgen, Nou Hubbie heeft gebeld, en ze hebben gewoon gelogen over mijn eigen arts, ze komt pas volgende week weer :x Ze vonden dat ik door zat de draven dat ik een bloedonderzoek wou op Progesteron, en dat ze dat niet doen. En ik moet maar geduld hebben of mijn menstruatie wel of niet kwam, en dat ik pas bij 1 week over tijd mag bellen :x Nou die krijgen echt nog van me te horen! Zodra ik voor een echo moet, leg ik alles uit aan mijn eigen arts! En als er niks ondernomen word, doe ik dit wel!
Jeetje Sammie, wat een gedoe!! Echt triest die doktoren en die assistenten. Die beseffen vaak helemaal niet wat voor een invloed dit hele gedoe heeft op ons leven, ja ik snap natuurlijk wel dat het ook hun werk is en dat ze waarschijnlijk dagelijks zeurende mensen zoals wij aan de telefoon hebben maar ja, dan nog!!! Ik zou er ook zeker wat van zeggen!! Nataly heel veel succes morgen!!
@Lilmomo gefeliciteerd!Geniet er van. @Be Happy, Jeetje wat een gedoe zeg! Hoop nu dat je snel iets hoort! @Ineke983, Gelukkig dat je weer wat beter bent hopelijk voel je je snel weer helemaal fit! Succes met de laatste week op het wachtbankje en dat de week maar snel om is! @Dopey, succes op het wachtbankje. @Mandy succes op het wachtbankje. @Sammie, wat belachelijk zeg! Je hebt helemaal gelijk dat je wat van je laat horen! Ze horen daar toch helemaal niet over te liegen! Fijne dag allemaal liefs ivon
@zeehondje: succes met de iui. @brabbel; jij ook succes vandaag. Hopelijk snel de iui. @ineke: beterschap en succes @marnat: denk je wel een eisprong gehad te hebben? Volgens mij zit je nu aan het eind van de wachtbank deze ronde toch? @behappy: jij ook nog beterschap. En inderdaad is het leuker om veel te plassen als je zwanger bent. Hopelijk is blaasontsteking snel weg. Wat een verhaal zeg. En wat balen dat het nog niet opgestuurd is. Zo kan je lang wachten inderdaad. Hopelijk gaat het nu wel snel voor jullie. @juulzon; met zo verhaal heb je eerder kans op tranen dan dat je gewoon zegt dat het niet gelukt is. Ik doe het je niet na hoor zo verhaal. En maakt niet uit dat je ons aan het huilen maakt. Ik zat gelukkig thuis op dat moment. Maar is voor iedereen zo herkenbaar. Met het lezen van het boekje open zenuw heb ik ook in tranen gezeten hier. Dus ach. Als een ovulatietest positief is heb je een eisprong binnen 36uur(36uur na de lh-piek, maar je weet niet precies wanneer die was). Dus je ei is zaterdag nog niet gesprongen. Hooguit zondag misschien. Maar door de hormonen kan je een andere cyslus krijgen. Hier normaal altijd op dag 14 of soms 15 na eispong ongi in eigen cyslus. Maar met hormonen op dag13. En inderdaad weer wat geleerd ja. Gelukkig was alles een fout. Maar zou het even navragen wat nu. Want de apotheek neemt het niet terug (gooit het weg). Het is bij hun weggeweest. En hoe het zit met je verzekering. Want het zijn geen kosten voor jou hopelijk. Moet je nu ook meer spuiten of niet? @kaboutertje; hier de 2e keer ook veel minder last dan 1ste keer. Dus kan makkelijk. @ivon: sterkte nog deze week. @sammie: gelukkig gaat het beter. Succes verder. Ook weer zo raar verhaal. Balen toch die slechte communicatie @lilomono: gefeliciteerd. En nu op voor meer roze hier. Geniet ervan. @dopey; succes met wachten. @marni: succes met de fm. @nataly: succes dan maar weer. Nou hier druk weekend gehad. Eenmalig hoor dat ik ga gourmetten met 20 man. Op het laaste moment belde schoonzus en zwager op dat ze toch mee aten. Dus manlief was weer blij daarom. Maar wat een werk zeg. Nu ook vriendin van broer ontmoet. Ze zat stil in een hoekje. En zei niet zo heel veel. Ze wonen ondertussen dus samen. En ze is nog niet ongi geworden, maar test was ook negatief wat ik begreep. Blijf het apart vinden. Ze studeert nog, dus ben benieuwd hoe ze dat wil doen als ze zwanger is. Maar heb maar deels naast me neergelegd. Kans is erg groot dat ze eerder zijn dan ons. Gezien het bij ons niet zo wil lukken. Maar ze leek me op zich wel aardig. Maar erg verlegen. Heeft zich ook niet voorgesteld bv aan mijn man. Die was bezig dat ze binnenkwamen. Maar helemaal niks gezegd. Heb toch rare familie hoor. Zowel eigen kant als schoonfamilie. Maar ja, doe het er maar mee. Verder hier nog last van buikkrampen. Heb ik al weken van die vage krampen. Nog even geduld tot volgend weekend. Dan hoop ik ongi te worden en dan op voor de volgende ronde. Als de cyste weg is tenminste. Want ik ga er niet vanuit dat het spontaan lukt bij ons. Door de antistoffen bij manlief zwemt het zaad zo goed als niet. Plakt allemaal aan elkaar vast. Vandaag alle troep opruimen. Volgend jaar maar weer makkelijke verjaardag of geen. Want de helft van de mensen spreek je niet eens.
Hoi meiden, Vanmorgen heb ik mn eerste fm gehad, zit nu op dag 11.. 1 eitje was nu 13.2mm en de rest allemaal kleiner, moet 10-3 terug komen.. Ook 'huiswerk' meegekregen voor morgen. Woensdag gaan ze ook een samenlevingstest doen.. Ben benieuwt of t allemaal goed is! Lastig met werk deze onderzoekjes.... mn baas weet er niets vanaf maar dat zou nu wel moeten aangezien ik steeds naar t ziekenhuis ben (sorry dit was even een ego berichtje, ga zo even alles lezen!)
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Dit is echt een wonder was zo bang dat we voor ivf moesten gaan. En dacht deze maand echt ongi te worden bij iui 5 bruinverlies gehad en daar bleef het bij gelukkig. Had me eigen er al op ingesteld de 6de iui te gaan doen en me voor te bereiden op ivf maar zat er zo tegen op. Ik heb vorig maand een advies gehad van een kennis tomatensap drinken en heb dan ook gedaan bijna elke dag en me gedachten ergenst anders op gezet. We zijn ook bezig met een huis kopen wat ook de nodige afleiding geef. En had eigenlijk nergenst last van. Normaal na ei sprong altijd ongi krampen en nu kreeg ik het pas 2 dagen voor me NOD en normaal last van ontploffende boobs nu helemaal geen last van gehad. Ongi krampen hebben wel tot gisteren aangehouden maar is nu bijna helemaal weg. En uitslag in me gezicht en sávonds wat misselijk en lage rugpijn Groetjes lilmomo
Herkenbaar. Vroeger, als klein kind, vond ik het geweldig als ik weer jarig was. Maar tegenwoordig... Je bent meer bezig om ervoor te zorgen dat je gasten het naar de zin hebben (hapjes, drinken, eten etc.) dan dat je een goed gesprek met ze hebt. Het liefst zou ik mijn verjaardag gewoon niet meer vieren of misschien alleen in erg kleine kring (met naaste familie zoals ouders en zusjes). Maar dat neemt de rest van de familie mij denk ik niet in dank af. Ach, gelukkig is het maar 2x per jaar (de verjaardag van mijn vriend dus meegeteld). @ Lilmomo: GEFELICITEERD! Geweldig zeg! Hopelijk is het zwaar besmettelijk en wordt iedereen in dit topic ermee besmet! @ Sammie88: ook al zo'n lekker ziekenhuis....bij ons maken ze af en toe ook fouten in het ziekenhuis (weet de gynaecoloog bijvoorbeeld zelf niet eens meer wanneer hij vakantie heeft of vergeten ze belangrijke brieven op te sturen). Ik kan hier helemaal niet tegen, omdat je wel afhankelijk bent van de MMM. Je moet dan al constant zoveel geduld weten op te brengen en dan gaat er ook nog van alles mis of ze willen in jouw geval niet naar je luisteren. Vanmorgen ben ik voor de 3e follikelmeting naar de gynaecoloog geweest. Ik zat nog nauwelijks of hij begon al over die vergeten brief. Hij had hem inmiddels gedicteerd en hij zou vandaag nog naar het UMCG gefaxt worden. Gelukkig maar! Verder had ik een eitje rechts van ca. 19 mm. Ik heb gelijk de Pregnylspuit laten zetten. Morgenmiddag om 15.00 uur moet mijn vriend zijn spulletje inleveren en om 16.00 uur heb ik dan de 8e IUI. Daarna is het weer twee weekjes afwachten.
@lara: daarom heb ik het aan wel verteld. Want voor de fm moet je zo vaak naar ziekenhuis toe. En ja hoe ga je dat anders verklaren. Heb daardoor juist veel begrip gekregen van mensen. Ook omdat je soms toch anders kan zijn door bv hormonen. En alle emoties die erbij komen. @lilimono: ik kan me je angst voorstellen hoor. Gelukkig weinig kwalen tot op heden. Maar kan altijd nog komen he. En wat doet die tomatensap? Als het helpt zou ik het wel doen, maar volgens mij vind ik het erg vies smaken. Dus niet zo heel antrekkelijk. Maar voor een zwangerschap doe ik veel.