Nee Wij hebben 8 behandelkamers voor IUI, dus iedereen komt op een andere behandelstoel. En als ik na een kwartier en nog lig, komen ze even om het hoekje kijken of alles goed gaat.
HAha mijn vriend die valt al flauw als hij het woord naalt hoort..... Nee ik ga het zelf proberen, de spuitinstructie viel wel mee en de verpleegkundige zei dat ze het zelf niet beter had kunnen doen. Mijn zusje is verpleegkundige en die ligt haar telefoon naast het bed voor het geval ik het idee heb dat er iets mis gaat! Mijn vriend mag de potjes pregnyl en water vasthouden... dan heeft hij ook het idee er wat aan bij te dragen.. hij vroeg al of dat wel allemaal met een blinddoek mag 8) Bij ons mogen we ook 10 minuten blijven liggen, al is onze fertiliteitsarts ook niet overtuigd van het feit dat het zou moeten werken. Ik ben wel aan het twijfelen of ik woensdagavond moet gaan sporten! Mijn gevoel zegt dat ik dat maar een keertje moet overslaan. wat is jullie ervaring?
Ik zou doen wat je gevoel je zegt, haha maar wie ben ik Oohnee dan is dat niet zo'n goed idee nee dat je je door je vriend laat prikken
Voor geinteresseerden, hier staat info over het blijven liggen na inseminatie: Blijven liggen na kunstmatige inseminatie | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Bij ons in het ziekenhuis is de regel dat je 20 minuten mag blijven liggen na IUI mits daar tijd en ruimte voor is. Aan een kant geloof ik best dat dit zou kunnen helpen, al vergroot het de kans op een zwangerschap maar ietsjes. Alle beetjes helpen toch? Mijn moeder maakte nog de opmerking: als je op de natuurlijke manier een kindje probeert te krijgen, dan sta je na de sex toch ook niet gelijk weer op? Daar heeft ze wel een goed punt natuurlijk! Tenminste, ik sta na de sex niet gelijk op als mijn vriend is klaargekomen.... Aan de andere kant: met IUI is het natuurlijk wel zo dat het zaad voorbij de baarmoedermond gebracht wordt. En dat is toch anders dan dat je normaal klust voor een kindje. Het zaad loopt er dan sowieso veel minder snel uit.
Wat mij opvalt trouwens....: Bij ons zit er standaard een uur tussen het bewerken van het sperma en de IUI. Mijn vriend moet morgenmiddag om 15.00 uur zijn zaadjes inleveren en om 16.00 uur is dan de IUI. Bij jou zit er maar liefst 3 uur tussen zaadjes bewerken en de IUI. Zo zie je maar weer dat er flinke verschillen in werkwijzen van ziekenhuizen zijn. Ook hoef ik (gelukkig) nooit midden in de nacht een Pregnylspuit te zetten, maar dat terzijde.
Ik heb net gehoord dat ik vanavond al de pregnyl mag zetten om 21.15. Woensdag is dan de eerste IUI om 11.15. Mijn vriend moet om 08.30 de zaadjes inleveren; dan zit tussen het inleveren en de IUI ook bijna 3 uur. Onze arts adviseert weer wèl om even te blijven liggen, ongeveer een kwartiertje. Ik vind het echt weer enorm spannend.....
Juulzon; ik had al zo'n idee dat het bij ivf hoorde, die hormonen. Gelukkig heb je ook het goede in huis en kon je beginnen met spuiten. Die Progestan/Utrogestan gebruik ik ook. Ik zou het idd maar vragen of je ze ook mag inbrengen. Niet geschoten is altijd mis, toch?! 31 december; bij ons beide is ook alles goed. Maar ik gebruik al wel een tijdje hormonen. Eerst alleen hormonen en zelf gemeenschap hebben en nu dus dezelfde hormonen en dan mét inseminatie (iui). Het wordt toch allemaal wat meer gestimuleerd en er groeien bij mij vaak meerdere eitjes, dus nu dus meer kans. Wat een rare tijd zeg! Ze hadden zeker niet vroeg in de ochtend tijd voor de iui, want dan had je de pregnyl gewoon 's avonds kunnen zetten. Hoop dat alles gaat lukken, komt wel goed denk ik. Nataly; wat fijn dat de eitjes nu weer een keer aan de rechterkant en dus de goede kant zitten. Jij ook veel succes morgen! Sammie; wat stom dat ze niet eens een bloedonderzoek willen doen. Zoveel moeite is dat toch niet zou ik zeggen en dan zijn jullie in ieder geval gerustgesteld. Nu ben je boos, gekwetst en zit je nóg in de zenuwen. Sterkte meid! En hopelijk krijg je geen menstruatie en zijn deze zorgen voor niks geweest. Zonnetje; hoop idd dat de cyste weg is de volgende ronde. Vast wel, bij mij in ieder geval wel elke keer. En met 20 (!) man gourmetten, dat lijkt me wel een werk zeg. En ja, je praat dan alleen met degene die naast en tegenover je zitten. Maar als je een gewone verjaardag hebt ben je ook alleen maar bezig met drankjes inschenken, taart snijden en lekkere dingen klaarmaken. Dus ach, het maakt denk ik niet veel uit. En die vriendin van je broer, tja wat zal ik daar over zeggen. Goed dat je het een beetje naast je kan neerleggen. Je kan er toch niks aan veranderen. Ik vind het alleen een beetje vaag dat ze zo snel samenwonen en kinderen willen. En dan ook nog best wel open zijn in het vertellen wel/niet ongi en negatieve test. Ik zou dat toch nog een beetje voor me willen houden. Maar ja... Laraxx; soms is het idd lastig met je werk. Je wilt het misschien nog niet aan iedereen vertellen, maar steeds een smoes moeten verzinnen is ook niet alles. Bij ons weten nu heel wat mensen het en het is best lekker dat je niet steeds hoeft te 'liegen'. Be happy; fijn dat alles nu opgelost is en je iui geregeld is! Milkhd; op de startecho een eitje van al 15mm??????!!!! Dat is waarschijnlijk een cyste, of niet? Als er bij mij iets zit groter dan 1 cm dan mag ik niet eens beginnen. babyhope; ook gezellig naar het wachtbankje bijna dus. Wordt gezellig druk! Kuipersl; spannend hoor! Ik ga duimen voor alle iui-meiden!!! All; vandaag dus de vijfde iui gehad. Om 10.00 uur potje inleveren. Zeggen ze bij het lab dat bij hun 11.00 uur in de agenda staat. helemaal in de zenuwen gelijk natuurlijk. Maar ze ging even kijken of er nu iemand was om het op te werken en anders zou het worden ingevroren (!). Ik gelijk naar de poli bellen. Zij gingen even alles uitzoeken. Maar gelukkig, ze hadden het fout bij het lab. Er was al iemand mee bezig en de iui zou gewoon om 11.30 uur plaatsvinden. Om 11.45 uur was dan uiteindelijk ook de inseminatie. Alles ging echt supersnel. Deze gyn is heel daadkrachtig, maar daardoor heb je ook niet veel last van de eendenbek. Hij zei nog dat m'n slijmvlies er goed uitzag, het slangetje makkelijk naar binnen ging en we dus op het goede moment kwamen. Deze keer mocht ik niet blijven liggen (te druk). Maar hij zei ook nogmaals dat ze er bij hun in het ziekenhuis ook niet zo in geloven. Je spuit het voorbij de baarmoedermond en dan kan het niet meer teruglopen. Bij gewone sex kon hij het zich nog wel voorstellen, dat blijven liggen zou helpen. Maar nu niet. We hebben wel ongeveer 2 uur later zelf nog sex gehad. Zou dit extra kans geven of juist minder????
Wie houdt eigenlijk de lijst bij???? Ik verander wel mijn eigen dingen, maar heb helaas geen tijd om het voor jullie allemaal te doen meiden. Dus als je het zelf wilt doen??? - laatste lijst opzoeken - onderaan op de 'quote' button klikken - het woordje 'quote' aan het begin en aan het einde van de tekst weghalen - je veranderingen typen Succes!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 7xIUI mislukt,op naar 8 ste IUI!Op wachtlijst voor IVF BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk. Brabbel1988(21): 1e IUImislukt,december geen IUI-cyste,2e IUI mislukt. Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt . Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel, Dunchan: 4e iui op 22-02 Ebo(34): IUI 28-01 Esmeee: 1e IUI december Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie IUI op 01-03 Ivon: 1e IUI mislukt 2 e IUI 28-02 Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon: IUI 22-02 Kaboutertje: 2e IUI op 01-03 gehad Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02 Mickie: MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 Moppie 1279: Nataly1972: 1e-2e IUI C100 mislukt, 3e met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Natjuh026: TIME OUT Pearl: 2e IUI mislukt Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt. Ren: 1e IUI 21-01 Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2 e IUI .. Sammie88(21): 1e IUI mislukt 2 e IUI op 01-03 Spannendetijden: 1e IUI-2e IUI mislukt Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad,mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt. IUI 5 op 8 maart Zonnetje1980 (29): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? Wachtbankje Jinne: testen vanaf 8-03 Dunchan: testen vanaf 8-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Ivon:testen vanaf 14-03 Sammie: testen vanaf 15-03 Ineke: testen vanaf 15-03 Kaboutertje: testen vanaf 15-03 Dopey testen vanaf 20-03 Zeehondje testen vanaf 26-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm ---
Marnat al iets gehoord? Lola443 en lilmomo, Gefeliciteerd, dat beurt ons wel weer op hoor, als iemand zwanger is door IUI. Kaboutertje,11mm bedoelde ik een follikel, geen slijm. Sorry voor de mis-communicatie! Be Happy, spannend voor je, hoop dat deze IUI aanslaat en dat je niet verder in het traject hoeft! En vond het wel een grappige opmerking van je mamsie, heeft wel gelijk! Mandy80, wat een leuke naam zeg! En je staat op de lijst erbij! Nataly1972, spannend weer op het wachtbankje! Sammie, wat rot zeg!:x Echt stom dat het allemaal zo gaat, zou dit zeker even doorgeven de volgende keer! Groot gelijk. Zonnetje, was dus een fijn feestje geweest?8) Wees maar blij dat we maar 1 keer per jaar jarig zijn! HAHAHAHA. Laraxx, succes woensdag met de samenlevingstest! 31 december, veel succes woensdag, je staat op de lijst! Milk, weer wachten dan wat ze morgen te vertellen hebben!? BabyHope, succes met de IUI! Kuipersl, succes met de IUI, spannend de eerste!!! Als je vaker mee komt kletsen wil ik je wel op de lijst erbij zetten! Zal het alvast doen, en anders als je het niet wilt haal ik je er weer af! Zeehondje, blij voor je dat de IUI goed is gegaan! Wel ff schrikken als ze met die tijd verkeerd zitten! En wel heel erg balen dat je niet mocht blijven liggen, maar de sex erna lijkt me alleen maar een extra steuntje in de rug! HAHAHAHA! En we hadden een poosje geleden afgesproken dat ik de lijst bij zou gaan houden. Anders loopt alles door elkaar, en worden er verkeerde lijsten geplaatst, en ben je zo weer 10 paginas verder, als je alles moet corrigeren. Zonde van het topic. Dus bij deze staat ie er ook weer op, incl. alle wijzigingen van de andere dames! Update van Brabbel Foll.meting was goed, rechtse kant 1 foll van 16mm en er lag een ovale foll. naast van 14mm. Slijmvlies was 6mm,en in een mooi druppelvorm Morgenavond 22.00 Pregnyl laten zetten, en donderdag IUI nr 3! 3 x scheepsrecht zullen we maar zeggen! Hieronder nog ff de lijst weer helemaal bijgewerkt, heb ik ook mijn plicht weer voldaan! Jullie kletsen ook zo veel dat ik het gewoon niet bij kan houden!
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 7xIUI mislukt,8 ste IUI op 9 maart!Op wachtlijst voor IVF BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk. 9 maart IUI 2 Brabbel1988(21): 1e IUImislukt,december geen IUI-cyste,2e IUI mislukt.3 e IUI 11 maart. Brechtjemvj: IUI in aantocht! Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt . Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel, Dunchan: 4e iui op 22-02 Ebo(34): IUI 28-01 Esmeee: 1e IUI december Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie IUI op 01-03 Ivon: 1e IUI mislukt 2 e IUI 28-02 Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon: IUI 22-02 mislukt Kaboutertje: 2e IUI op 01-03 gehad Kuipersl: 1 e IUI op 10 maart Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Mandy 80: IUI 6 maart Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02 mislukt. Mickie: MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI op 22-01 3 e IUI op 13-3 Moppie 1279: Nataly1972: 1e-2 e-3 e IUImislukt, 4 e IUI 9maart. Natjuh026: TIME OUT Pearl: 2e IUI mislukt Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt. Ren: 1e IUI 21-01 Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2 e IUI .. Sammie88(21): 1e IUI mislukt 2 e IUI op 01-03 Spannendetijden: 1e IUI-2e IUI mislukt Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad,mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt, 5 e IUI gehad op 8 maart Zonnetje1980 (30): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? 31 december 2008: 1 e IUI op 10 maart! Wachtbankje Jinne: testen vanaf 8-03 Dunchan: testen vanaf 8-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Ivon:testen vanaf 14-03 Sammie: testen vanaf 15-03 Ineke: testen vanaf 15-03 Kaboutertje: testen vanaf 15-03 Dopey: testen vanaf 20-03 Mandy80:testen vanaf 20-03 Zeehondje: testen vanaf 22-03 Nataly1972:testen vanaf 23-03 BeHappy: testen vanaf 23-03 BabyHope: testen vanaf 23-03 31-december: testen vanaf 24-03 Kuipersl: testen vanaf 24-03 Brabbel: testen vanaf 25-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Milk staat achter je naam gewijzigd,alleen nog niet op het wb, wil je even laten weten als de datum vast staat?? Brechtje mvj staat op de lijst. Juulzon, van het wb af, en op lijst aangepast. Zonnetje, leeftijd verandert. Marni, van het wb af gehaald, en op lijst gewijzigd. Mandy 80, op lijst en wb gezet! Nataly1972,op lijst gewijzigd, en op wb gezet. Be Happy op wb en lijst gezet! 31 december op lijst en wb gezet! BabyHope op wb gezet en op lijst aangepast. Kuipersl, op lijst gezet en wb. Zeehondje op lijst aangepast, en op wb gezet!
Hi Brabbel, oh ja, jij was degene die de lijst zou bijwerken. Had mezelf al aangepast. Alleen nu sta ik voor 22 maart op het wachtbankje, er stond 26 maart en dat moet het ook zijn. Heb een langere lf door de Utrogestan namelijk. En jij ook al bijna weer je iui. We zitten allemaal wel vlak bij elkaar!
hoihoi, Ik moest ook blijven liggen, zo'n 10 min omdat het toch onderzocht is door meerdere ziekenhuizen en de kans op zwangerschap steeg met 4%, was biologisch onverklaarbaar, maar 4% meer vonden ze bij ons in het ziekenhuis toch reden genoeg om 10 minuten te blijven liggen... Ik kende het namelijk ook niet... en heb hier om gevraagd. gr mandy
Brabbel zou je achter mijn naam 6-03 IUI 3.3 willen zetten? En over dat blijven liggen, ja daar is wel onderzoek naar geweest en in mijn ziekenhuis geloven ze er ook wel in. En het is geen ingrijpend iets, maar gewoon liggen, dus waarom zou je het niet proberen? Het enige is dat het ziekenhuis de ruimte moet hebben. In het ziekenhuis waar ik loop, hebben ze een apart kamertje dat ze kunnen afsluiten en daar lig ik dan. als het door de weeks is, neem ik een tijdschrift of de Ipod met spelletjes mee en deze keer was manlief mee (zaterdag) en hebben we gezellig met de gyn zitten kletsen, o nee, liggen kletsen. Op deze pagina: Bedrust staat een samenvatting van het artikel n.a.v. de studie beschreven. Het is een RCT dus best goed opgezet!
juulzon: toen ik berichtje las dacht ik al: dat is voor IVF! wat een domme fout zeg! en inderdaad, gewoon utro vragen, je hebt het toch al in huis 31-12-08: wel fijn lijkt me, eerst even zonder meds. Voordeel is dat je echt weet 'hoe je lichaam werkt'. Wel rare tijd om te moeten spuiten, maar zal wel zijn omdat ze de tijd voor IUI te bepalen. Is het prikken goed gegaan? Overigens was ik van plan niet te gaan sporten op de dag van IUI... best lastig met een teamsport, maar is gelukkig nog nooit nodig geweest om om IUI af te bellen. lilmomo: ha, nog een reden om inderdaad te blijven liggen: bij jou heeft het gewerkt! nataly: hee, tijdje terug inderdaad! fijn dat je weer mag. Succes over een uurtje! sammie: wat een gedoe met het zkh zeg, hopelijk is je eigen arts er snel weer! ivon: hoe is het met jou? zonnetje: nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Hopelijk snel weer ongi en klaar voor IU3! En inderdaad, follikel groeit dit keer erg snel (gister 16mm, vandaag 19mm; normaal groeiden ze bij mij 1,5mm per dag). Follikeltje zal wel stiekem alvast begonnen zijn toen ik nog aan de provera was. En alle hormonen waren nu voor 1 follikel ipv 2-5, dus ook dat kan het proces versneld hebben. laraxx: benieuwd naar de samenlevingstest, die doen ze hier niet! Lastig he, ik vind al die bezoekjes aan het zkh onder werktijd het vervelendst van het hele IUI-gebeuren. Heb het wel mijn leidinggevende verteld, verder weet niemand het. Wel zeg ik, als ik bv een vergadering moet afzeggen, dat ik naar het zkh moet. Niemand vraagt verder Be Happy: succes vanmiddag! Angelica: zie dat je net weer ongi bent, hopelijk cyste weg en weer aan de IUI! Babyhope: jij ook al IUI vandaag, succes! het schijnt trouwens dat een beetje antibiotica een innesteling kan verbeteren, dus misschien juist goed, dat kuurtje marnat: al helemaal hersteld van operatie? Kuipersl: succes morgen! hoeveelste IUI voor jullie? zie dat je ook nog niet op de lijst staat, wil je dat? zeehondje: ha, het zit er weer op/in! En volgens mij is eigen klusje juist goed Dopey: take 3.3 lekker aan het incuberen? brabbel: gezellig samen aan de pregnyl vanavond en donderdag IUI Hier ook mooi 'pre-ovulatoir slijmvlies': druppelvorm inderdaad, drie lagen herkenbaar. Binnenste laag was mooi helder, laag daarbuiten is donkerder en na de ovulatie wordt dat juist lichter op de echo. Toch leuk als er een nieuwe ingewerkt wordt, leer ik er zelf ook nog iets van Ego: vanochtend weer fm gehad. Follikel was nu 19mm, dus vanavond pregnyl, donderdag 11-03 IU3, NOD is dan ongeveer 22-03. Voor de lijst: IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, IU3 11-03 Wachtbankje: Milk: testen vanaf 22-03
Angelica: Wanneer mag jij nu eigenlijk beginnen? Babii: Lees je ook nog wel eens mee hier? Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, ga je even rust nemen, een 2nd opinion bij ander zh of ? Doe in ieder geval dat waar jij het beste gevoel bij hebt hoor meid!! Be Happy : Jij vandaag IUI toch? Spannend!! Hopelijk gaat het raak zijn voor de IVF gaat beginnen!!! BabyHope: Volgens de mooie Brabbel-lijst jij ook IUI vandaag!!! Suc6 meid! Brabbel1988: Brabbel, mooie lijst weer J Dank voor de wijzigingen Zie dat er én veel op het wachtbankje zitten en dat er weer veel IUIs aankomen! De laatsten voor de december-beebjes!!! Hoe gaat het met bruidsjurken jacht? Mooie eitjes trouwens, dat ze maar goed mogen springen J Dopey : Zie dat jij de 6e je IUI weer hebt gehad. Poging 3.3, dat klinkt als 3x3 maal scheepsrecht ! Brengt hopelijk geluk!! Dreamer83: Heb jij al meer gehoord? Deze maand toch meer bericht over de donor enzo? Ben heel erg benieuwd hoe het gaat. Jinne: Hoe is het jou vergaan????? Ben superbenieuwd . Hopelijk Roze Bericht!!! Kaboutertje: Suc6 op het Vervelende Wachtbankje ..! Duim voor je! Kuipersl: Succ6 met 1e IUI! Hopelijk in 1x raak!!! Pearl: Lieve Pearl, hoe gaat het nu met je? En tussen jou en je mannetje? Hebben jullie er nog over kunnen praten? Neem je nu even rust of gaan jullie er nog wel voor? Wilde je op afstand even een dikke knuffel geven! Sterkte met alles lieverd!!! Puck1234: Jou ook alweer even niet gelezen Hopelijk alles goed! Sammie88: Hoe gaat het op het wachtbankje ??? Duim voor je! Spannendetijden en Wondertje 79: Misschien heb ik niet heel goed gelezen (was veeeeel te lezen, deed ik zelf aan mee hoor!!!), maar heb jullie al even niet gezien hier Hoe gaat het? Gaan jullie ook weer de volgende ronde in? Hoop dat het goed gaat! Zeehondje (29): Fijn dat de IUI (toch nog) goed is gegaan . Wel vervelend dat er iets niet goed id agenda stond daar. Je weet hoe nauw het komt kijken met de tijd enzo, dan schrik je toch En dan nu weer op dat Eeuwige Wachtbankje . Dank nog voor je reactie. Ja, wel dom hé, dat ze me de verkeerde medicatie hadden voorgeschreven. Ik schrok idd wel bij het zien van die dozen Vooral de Decapeptyl, 7 injectiespuiten kant en klaar op een rij en dat dan in twee dozen Ga idd eens vragen van die plakbolletjes, of ik ze mag gebruiken. Op zich was mijn BM-slijm wel mooi dik de laatste keer, maar weet niet in hoeverre dat wat zegt over je luteale fase of de aanmaak van progesteron Ga het wel vragen Oh ja, die 2 uur seks daarna: no worries!!! Stel dat het raak is, kun je ook nog denken dat het van die zwemmertjes is geweest!!! Milk: Ja, apart hé? Ga het idd vragen van die utro.. Ben benieuwd wat ze zeggen. Fijn dat je een mooie FM had! Laat dat eitje maar mooi springen!!! And three it will be Ik duim voor je!!! Zonnetje1980 (30): Nog gefeliciteerd J Wat een gedoe nog hé, een feestje. Wel weer goed dat iedereen komt Dat verhaal van je broer en dat meisje blijft idd wel enigszins apart Wat studeert ze eigenlijk? Voor haar ook moeilijk, in zon nieuwe familie. Heb je het idee dat ze echt stapelgek op elkaar zijn? Tja, familieperikelen Jij al iets meer duidelijkheid over IUI3? 31 december 2008: Succ6 met 1e IUI!!! Marnat: jij mag toch testen vanaf de 10e? Hoe voel je je? Hier niet zo heel veel te melden Donderdag 1e FM . Fijne dag allemaal!! xxxxx
Hoi meiden, Juulzon, ben je nerveus voor donderdag of laat je het over je heenkomen? Milhk, Ik las dat je donderdag je 3de IUI heb, hoop wel dat het nu raak is. Ik duim voor je EGO: Ik begon gisteren op dag 23 van cyxlus weer te bloeden, nu is het heftiger en volgens het zkh ben ik nu ongesteld geworden. Ik heb as vrijdag weer een echo en dan hoop ik dat ze weg zijn. Ik heb nu 2 mnd geen iui gehad, kan ik eisen dat ze nu iets moeten ondernemen? Het onzekere daar word ik nu wel een beetje van. Liefs
brabel@ nee nog niet gehoord tussen 16 uur en 18 uur pas. juulzon@ ja morgen is mijn nod. gister had ik raar gevoel in de onderbuik, en beetje misselijk. en nu ook raar gevoel wat is dat?