IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ Marnat, was het gevoel alsof je vlinders in je buik had?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

geen idee het steekt nu wat.

3. Jinne

Jinne Lid

7 jan 2010
    13
    0
    1
    Nijmegen
    Hallo allemaal,
    Ik heb vanochtend helaas negatief getest.....maar ben nog steeds niet ongesteld geworden :( Er is dus nog een kleine kans, al zijn we al helemaal ingesteld op ronde 2!!
    Iedereen op t wachtbankje: Veel succes!
    Jinne

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

wie weet ik duim door meis.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @Marnat, vaag die steken. Bij mijn zwangerschappen voelde het alsof ik vlinders in mijn buik had. Dus ik hoopte eigenlijk dat je dat ging zeggen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    angelica@ het is een vreemd gevoel meer kan ik er niet van maken.
    ik zal wel gewoon ongi worden morgen.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Marnat, ik hoop gewoon dat die steken goed nieuws zijn en dat je ongi uitblijft

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lief van je ik hoop het ook maar ben bang dat het nieuwe ongi pijntjes zijn.

9. Brechtjemvj

27 jan 2009
    74
    0
    0
    Hallo, daar was ik weer eens. Mensenlief, wat tikken jullie wat af in een paar dagen! Ik ga eens een poging wagen bij te lezen en te reageren. (begin vanaf m'n laatste bericht ;))

@ Marnat; Heb je de uitslag al gehad??

@ Sammie; Heb jij weer! Wat ontzettend balen zeg. Hoop iig voor je dat de pijn een stuk minder is/wordt. En dat het eitje stiekem toch bevrucht en al in je baarmoeder verstopt zit ;)

@ Kaboutertje; Hier gaan de beide kids wel mee, zou niet weten waar ik ze anders moet laten. En m'n oudste is heel erg bijdehand en ik heb hem "gewoon" uitgelegd dat we graag nog een babytje willen hebben en dat de dokter ons daarbij gaat helpen.

@ Juulzon; Heel mooi geschreven *slik* Zó herkenbaar!

@ Zonnetje; Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom "ze" er niet naar vragen. Toen ik net zwanger was van m'n oudste wilde wel iedereen ineens weten hoe "zo ineens" (omdat het in de 6 jaar ervoor niet gelukt was) en toen heb ik wel gezegd dat we het daar nu ook niet over wilden hebben. En sindsdien is het een beetje een doodgezwegen onderwerp...
    En hopelijk gaat je broer snel inzien dat hij beter nog "even" kan wachten ;)
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Trotse moeder; Helaas welkom, hopelijk mag je snel doorschuiven naar een ander topic ;)

@ Dopey; Sterkte in de wachtweken!

@ Be Happy; Jakkie een blaasontsteking... Blehhh Hoop dat het gauw over is!

@ Marni; Sterkte met je buikgriep! En ook nog ongi geworden... BALEN!!

@ Mandy; Ook jij helaas welkom! En succes!

@ Zeehondje; Jij ook veel sterkte met het wachten, hoop dat je snel door mag schuiven!

FF plaatsen, ga ik zo weer verder 8)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    brechje@ pas tussen 16 uur en 18 uur

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Nou heb alles wel gelezen in etappes. Dus even geen persoonlijke reacties van mij.

Voor alle dames die ongi zijn geworden balen en verwen je lekker.
    Voor alle dames met die iui hebben gehad. succes met wachten.

Nog even over situatie broer. Ze hebben dus totaal niet nagedacht verder blijkt. Vandaag met moeder op pad geweest. Ze in nog niet ongi geworden, had vlak na nod getest, die was negatief (nu 2weken geleden). Ze is soms wel misselijk. Maar voelt zich ook niet helemaal fit. Maar durft niet te testen meer.
    En ze hebben ineens bedacht dat ze dan niet meer weg kunnen enz. Dus brengen ze het dan maar bij mijn ouders. En als ze gaan werken ook. Maar mijn moeder werkt zelf dus ook nog.
    Dus er is totaal niet nagedacht blijkt. En moeder wil ook niet alle weken hele week oppassen. Of ze stapelgek op elkaar zijn? Vast wel een deel. Maar zij wil graag nog feesten. Wilde eigenlijk niet naar mijn verjaardag, maar moest mee. Ze wilde eigenlijk naar een ander feest toe. Dus ja, ze zijn stom bezig. Ze studeert voor de gehandicaptenzorg. Geen idee welk jaar. Maar schijnbaar gaan ze ervan uit dat ze gewoon kunnen werken en kunnen stappen enz.

Hoop dus voor het evt kindje dat het nog lang niet zo mag zijn. Maar ja, wie ben ik om daarover te beslissen.

Hier verwacht ik in het weekend ongi te worden. En dan hopelijk op voor iui 3.

Voor alle dames sterkte en succes.
    En in een volgend leven bestel ik andere familieleden. En een makkelijker leven. Want alles gaat met hindernissen lijkt het wel zeg.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zonnetje@ waar zijn die beland!!
    denken ze als het zo mocht zijn leven de lol pff.
    ik hoop sorry zo dat ongi gaat worden en het dus nu weg blijft door stress

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Of door het ontpillen. Is de eerste ongi na stoppen met pil.
    Zei al tegen me moeder, wil me er niet mee bemoeien, maar het onnadenkend van ze. Maar ze gaan hoe dan ook verder met de kinderwens ben ik bang hoor. Moeder wilde er ook niet mee bemoeien geloof ik. Vind het wel leuk dat hij aan kinderen wil beginnen. En wil best af en toe oppassen. Maar niet hele week.
    Had al een vermoeden dat over dat soort dingen niet nagedacht is. Broer moet al plek maken voor vriendin in huis. Dus laat staan met een kind erbij.
    Mijn broer wil graag kinderen schijnbaar. Die is nu 32. Dus ja vind het tijd worden.

Vraag me geregeld af waarom ik zo een familie heb getroffen. En waarom zo een schoonfamilie.

Wacht al jaren op een rustig leven, zonder alle toestanden eromheen. Maar volgens mij is dat niet voor mij weggelegd. Moet wel bij zeggen dat ik uit een groot gezin kom, dus ja ook meer mensen waar wat mee kan zijn.

Maar ik hoop heel erg dat het nog een paar maanden duurt voordat het zover is.
    Weekend is vriendin ook flink gaan stappen en heeft ergens anders geslapen. Zondag wilde ze ook graag naar feest toe. Ja dat kan dan stuk moeilijker.
    Dus ja of ze ook echt van elkaar houden.
    Waren al paar ruzies geweest over familiebezoekjes en weggaan.

Maar ach, hier ook al regelmatig huis vol ruzie gehad hoor. En wij zijn nogsteeds samen. Alleen onze ruzies zijn ontstaan tijdens de mmm en de stress die daarmee gepaard gaat.

@marnat: voor jou bijna je nod.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zonnetje@ wij zijn al 16 jaar bij elkaar en hebben ook wel ruzzie.
    mijn nod is morgen.

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @marnat: spannnend dus voor je morgen.

Hier liepen ruzies soms wel heel hoog op. Hoewel het tegenwoordig erg rustig is eigenlijk.
    Schijnbaar heeft manlief bedacht dat hij met mij toch beter af is dan zonder mij.

Ik wens je heel veel succes toe.
    Denk je dat het zo raak zal zijn of niet? Want je had toch een apart gevoel?

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zo dames iui 2 zit er weer op

8.6miljoen zaadjes ingebracht met beweeglijkheid van 94% dus perfect

en me 2 eitjes zijn 5 minuten voor de insem. gesprongen in de w8tkamer dus was perfect timing:):)

ik mag de 23ste testen dus op naar een posi test meiden...

iedereen knuffelll

17. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik hoop het ook! Het is de 3e poging voor de 3e zwangerschap, in totaal de 11e IUI ;) (zwangerschap 1 en 2 miskraam gehad).

@all: mijn duimen draaien heel hard door voor jullie allemaal, in welke fase je ook zit :) liefs Dopey

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @babyhope; kan je dan zo goed voelen als je ei spring? Dat is makkelijk.

@dopey: hopelijk is het inderdaad scheepsrecht voor jullie. En dan nu blijvend.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

ik heb geen idee ben wel misselijk en moe nergens zin in.
    ik ga uit van nieuwe dingen voor mijn ongi.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zonnetje ja ik dacht wel dat ik het voelde maar wist het niet zeker
    en de gyn maakte nog een echo van te voren en hij zag dat hij dus net gesprongen was..
    zag er wel apart uit whahaha

Deel Deze Pagina