@ Juulzon, ik heb dr hulsbergen als arts. Ik ben echt blij met ze. @ zonnetje1980, ik heb 2x een EUG gehad. Tijdens de kijkoperatie hebben ze geen oorzaak kunnen vinden. In het LUMC doen ze een chromosonen onderzoek als je 3 mk heb gehad. Ik heb wel geen 3 mk gehad, maar wel 2x eug en een ms. Ook omdat ze me in het LUMC nog een jaar weg moeten sturen, wilde ze wel alvast andere dingen uitsluiten. Ik hoop op goed nieuws over die dec topic, ik vind het best erg, dat mensen zo denken. Mijn vriendin krijgt een meisje en ze was teleurgesteld, omdat ze een jongensmoeder is. Gelukkig heeft mijn zus hier wat van gezegd. Wat echt heel ernstig is dat ze bij het kindje al een afwijking hebben gevonden bij de niertjes. Ze zijn te groot. Je hoopt toch dat je een gezond kindje op de wereld zet. Ik hoor haar niet over de niertjes, maar wel over die leuke tuinbroekjes voor jongetjes die ze niet kan kopen:x. Hier heb ik veel moeite mee.
angelica @ kan me voor stelen dat je daar moeite mee hebt . het gaat er toch om dat het gezond is, of kom ik van een ander planeet!!
Wij vertrekken zometeen voor de 3 e IUI. Heb er weer zin in! 10.15 inleveren, en om 12.15 mag ik gaan liggen.... Duimen jullie met me mee? Kom vanmiddag even uitgebreid verslag geven, en reageren. Dikke kus voor iedereen!
@marnat; kan dus ook zijn dat je dus van slag bent met cyclus. Hoop eigenlijk dat het gewoon raak is Hoezo wat gemist? @angelica; kan me voorstellen dat je om zoiets boos wordt. Over dat dectopic. Heb toen niet alles stilgelegd het 1ste jaar hoor, maar ook niet echt rekening gehouden met mijn ei. Is dan echt wel welkom hier in dec. Ga nu zelfs voor een decbaby. Wel zeilig als het niet gezond is. @brabbel: succes en dank je voor de felicitatie.
zonnetje dat jij dus jarig bent vandaag. gefeliciteerd met je verjaardag meis. maak er een leuke dag van. geen idee of mijn cyclus in de war is.
zonnetje gefeliciteerd!!!!!!! Brabbel, ben begonnen met duimen Marnat, hoe gaat het? ze is echt een hele lieve meid, maar ze klaagt ook dat het allemaal zo lang heeft geduurt, wel 4 maanden!!!!! Ik hoop, dat het nog goed komt met de niertjes, dat is het allerbelangrijkste...... Meiden, ik duim voor iedereen, dat 2010 ons jaar wordt
Bedankt meiden voor de geruststelling!! heb gisteravond weer een ovulatietest gedaan en deze was negatief.. dus waarschijnlijk duurt t nog even voor de eisprong!! (wel apprt dat mn slijm al zo 'doorlaatbaar' was! maar dat is dus eigenlijk heel positief!) ik hoop zo erg dat t vrijdag er beter uit ziet en dat ie gegroeit is... Zonnetje, gefeliciteerd!! (Dat toppic over december maand is toch niet normaal??!!??? ik hoop dat mensen die gaan plannen, juist eerder of later bevallen en alsnog bevallen in de 'verkeerde' maand!!
Heb niet veel terug gelezen. Zonnetje, Gefeliciteerd met je verjaardag!! Brabbel, succes straks bij de 3de IUI!!
Zonnetje.. als eerste, van harte gefeliciteerd.. Brabbel.. suc6 zometeen Zeehondje.. dank voor je reactie. Vrijdag moet hij zaad inleveren voor hun eigen analyse en slide test, volgens mij is dat de test om te kijken of mijn slijm zijn zaad niet afstoot. Ik vroeg mezelf ook ff af waarom we dan zaterdag weer terug zouden moeten, maar zal met eisprong te maken hebben. Maar wie weet is die wel vrijdag en dat ze dan in 1 moeite door de IUI doen. Gaat heel snel inderdaad, wel lekker hoor. Ben me wel heel bewust dat ik me niet teveel moet blij maken, omdat ik zovaak lees dat IUI wel ff een paar behandelingen kan duren, of zelfs verder kan gaan in IVF of ICSI. Maar goed, het feit dat er naar ons geluisterd wordt en het echte probleem erkent wordt, is wel heel fijn.. Dat het vervolgens ook nog eens zooo snel gaat, is alleen maar een cadeautje, waar ik niet eens op durfde te hopen. Ben zooo benieuwd hoe en wat. De december topic.. tja, wat kan ik zeggen... Tis al een leuke maand met al die feestdagen, dan zou die maand toch juist helemaal geweldig worden! Een beeb van sinterklaas of onder de kerstboom!! 25 december, dag van de geboorte.. mooier kan toch bijna niet?? Stel het is bij ons raak, zou het rond 5 december zijn... kom maar op Sint!! Ik ben er klaar voor!!! Suc6 meiden. Ik sluit me als het goed is vanaf morgen of overmorgen aan op dat overvolle wachtbankje...
@ Zonnetje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe. @ de rest: een dikke knuffel en groetjes van mij.
Zonnetje gefeliciteerd en welkom bij de club van 30 Brabbel succes straks bij de IUI, ik ga vast voor je duimen! En over dat decembertopic, tja, als je denkt dat je alles kunt plannen, prima, lekker in die waan blijven. Of ik nou in december zou bevallen of in een andere maand, lekker belangrijk als ik maar zwanger word en mag bevallen! Maar goed, gelukkig houden lang niet alle baby's zich aan wat hun ouders zouden willen en komen ze ook geregeld eerder of later Ik zou er echt geen kas om laten liggen hoor, terwijl ik zelf in december jarig ben. Als ik deze ronde zwanger ben, ben ik eind november geloof ik uitgerekend, dus grote kans op een decemberbaby. Laat die maar komen dan Nou dames, fijne dag nog, ik duim voor jullie allemaal!
Juulzon: vandaag fm toch? hoe was het? en nog gevraagd naar de utro? angelica: benieuwd of je cyste nu weg is en je weer kan starten! boekenbal? wat gaaf! marnat: nog geen ongi, maar nod al geweest. al getest? Jinne: als ie dan toch nega is, dan liefst zo snel mogelijk weer ongi he! succes met de volgende ronde! zonnetje: irritant he, steeds in het weekend ongi worden... en dan pas op maandag kunnen bellen voor nieuwe afspraak enzo. babyhope: laat het deze ronde maar zijn dan. Mooie score, zeker qua beweeglijkheid zeg! dopey: hoe is je hoop/gevoel deze keer? be happy: succes weer in de tergende wachtweken! klaasje: wauw, na 5 jaar en dan dankzij IUI, dat verhoogd indredaad mijn vertrouwen in deze ingreep! Gefeliciteerd, hopelijk kun je snel op de roze wolk duiken! Ineke: irritant he zeehondje: hoe voel jij je? 31122008: hoe was de kwaliteit van de zwemmers? en nog gesport? brechtje: toch weer spannend he, zo'n eerste keer IUI! helena: hoevaak fm en spuiten enzo is echt afhankelijk van ziekenhuis. overigens heb je 'normaal' zo'n 15% kans op zwangerschap per cyclus, met IUI iets van 12%, dus is wel vergelijkbaar ja. lara: gek van nietgroeiende follikel zeg. wel fijn dat de zaadjes goed te zien waren, dat is echt goed nieuws! benieuwd wat er vrijdag te zien is. ongeduldig: jij bent er snel bij zeg, leuke naam succes met je eerste IUI alvast! dec topic: sluit me wel aan bij zonnetje. ik heb zelf nooit zo gedacht, maar kan me voorstellen dat dat (zeker als je nog geen jaar bezig bent) bij je opkomt. We zullen zien hoe ze reageren als ze ineens volgend jaar weer met dit probleem zit Zonnetje: GEFELICITEERD, 30 jaar, welcome to the club brabbel: hoe was IUI? jullie blijven wachten in het ziekenhuis tussen inleveren en inseminatie in? Hier om 8.30 spul ingeleverd en ben vanaf 12 uur aan de beurt, dus zo maar eens die kant op.