Vandaag vier ik weinig verjaardag hoor. Dat was zondag al. Met die 20 man om de gourmetstellen. Voor vandaag ben ik wel vrij. Maar gewoon lekker aan het rommelen. En natuurlijk wel een gebakje gekocht voor vanavond. En ik ga lekker pannekoeken bakken voor ons 2. Toch beetje feestelijk gevoel. Voor iedereen sterkte en succes. @ongeduldig: doen ze verder geen onderzoeken bij jou dan? Hier ben ik binnenste buiten gekeerd of bij mij ook alles goed is namelijk.
Zonnetje: je moet inderdaad wel ff stilstaan bij dit kroonjaar haha.. al is het maar een gebakje.. geniet ervan. Als antwoord op jouw vraag, ik heb 2 kinderen uit een eerder huwelijk en was binnen een maand zwanger van beide. Ik heb dinsdag een echo gehad en daaruit bleek dat alles er nog prima in orde uitzag. Baarmoeder goed, eierstokken goed en een ei aan het rijpen. Ben heel erg regelmatig dus dat alles bij elkaar, lijkt het bij mij allemaal nog in orde te zijn. Reden dat we nu in de MMM zitten, is het sperma van manlief.. Dus.. dr. Wissman zei ook dat het heel simpel was, het slechte zaad zou ik door mijn vruchtbaarheid, wellicht kunnen compenseren. Dat hopen we dan maar...
Net van m'n schoonzusje gehoord dat ze ook de medische molen in zullen moeten, ze zijn al een jaar bezig en nu blijkt m'n broer traag zaad te hebben, ik vindt het zo rot voor ze, nu maar hopen dat er bij haar ook niet wat mis is.
Ben ik weer! Er waren zo'n 80-90 miljoen zwemmers, met een kwaliteit van zo'n 60% (moest heel snel op het blaadje kijken, haha). Eendenbek was AUW!!! maar gelukkig had ik milkman naast me om diep in de ogen te kijken. Spuitje met zaad was zo gebeurd en daarna tijdens het blijven liggen gezellig de zweedse puzzel uit de krant gemaakt. Nu maar nadenken over zweedse naampjes dan marni: spannend voor ze, maar wel fijn dat je weet wat het inhoud, dan kunnen ze er goed met jou over praten!
rot voor knuffie voor hun. ik wens ze succes in de mmm en succes met zwanger worden. kun je er wel samen over praten.
@ongeduldig; nee dan snap ik dat het niet nodig is nee. @marni; balen voor ze, maar je kan elkaar inderdaad steunen @milk: nu weer wachten. Succes. Ach en zweedse namen zijn vast leuk. Hier ook een buitenlandse naam, nadeel is alleen dat mensen vaak beetje moeite hebben met uitspreken en schrijven. En nee ik ga mijn naam niet vertellen. Is wel een slavische naam trouwens.
Is toch nooit leuk nieuws, ik heb stiekem wel gehoopt dat ik zelf eerder zwanger zou zijn dan zij omdat bij hun alles altijd aan komt waaien maar dit wens je niemand toe natuurlijk. @ Marnat, voor jou wordt het nu ook spannend toch? @ Milk, en nu maar weer duimen, spannend hoor!
Marni: extra leuk, misschien straks wel samen zwanger! zonnetje: volgens mij weet ik jouw naam wel kwam niet op me over als slavisch, maar heb het dan misschien niet goed verstaan (of onthouden).
jij weet hem wel inderdaad. maar is geen alledaagse naam hoor en komt zelden voor in nederland. zijn zover ik weet maar 1 of 2 mensen met die naam. en de reactie als ik werk is vaak hoe heet je of wat een aparte naam enz. Of kan je die even spellen. dus ja is geen makkelijke naam
Milk, waarom moet jij de 22 ste al testen,ik tel vanaf vandaag 2 weken erbij. Als jou 22 maart wel klopt, moet je testen op mijn verjaardag. En wij gaan meestal lekker de stad in, happie eten en lekker winkeltjes kijken . Vandaag naar vriendin geweest, lekker even bij haar ukkie gekeken. Meisje is geboren in november, terwijl ze in januari was uitgerekend! Maar 3,5 uur ertussen is volgens mij best veel of niet? Bij ons tot nu toe altijd 2 uur geweest,10 u inleveren en 12 u liggen maar! Maar jij hebt een mooie score zo te zien! En ook hier eendenbek auwwie:x,zet hier beneden even uitgebreid neer . Juulzon, mijn jacht op de jurken gaat in de week van 22 maart beginnen. Heb gisteren 2,5 weken vakantie gekregen. En mijn eitjes zijn idd gesprongen lees hier beneden mijn ego-tje maar! En het boekenbal, en de fm, hoe was t? Jinne, veel sterkte meid, wat klote voor je! Zonnetje 1980, nog even over je broer, wat een dombo! Pffffff, zakt je broek toch van af?! Maar goed, vind het geen verstandig handelen voor iemand van zijn leeftijd. En over de eisprong, ik voel m dus ook net als Babyhope! Alleen vandaag voelde ik m een beetje te goed, lees hieronder maar even . BabyHope, was een mooie timing meid! Hoop dat de zwemmertjes nu hun werk gaan doen, wel een mooie beweeglijkheid! En ook fijn dat jullie nog een echo krijgen, weet je tenminste waar je aan toe ben. Doen ze bij ons dus niet, vind ik wel jammer! 31 december, gecondoleerd met je oma, hoe oud was ze? En over de pregnyl, ik krijg m in mijn bil, maar ze hebben me ook verteld dat als je m zet, je maagvlies een beetje geiriteerd kan raken. En over het sporten, en voorbeeldig eten . Wij hebben ook in het begin overal op gelet, maar aangezien het toch niet zomaar lukt denk ik over die dingetjes niet meer na! Wel eet ik alleen filet american en rosbief als ik net ongi ben geworden, en de rest van de maand niet meer. Jammer genoeg kan ik het roken nog steeds niet laten! Angelica, hoe was de uitslag van uitslag jullie chromosonentest? Had je vandaag de uitslag van?! Marnat, ook ik denk tegenwoordig bij elke zwangere, hoe lang zullen jullie er wel niet over hebben gedaan? Maar elke zwangere vrouw is trots op haar buik, en denk ook niet naar over mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Alleen mensen met IUI IVF of andere behandelingen staan daar bij stil. Zag dat jij ook een reactie bij het topic had gezet over de decembermaand. Wat een stelletje mafketels zitten er toch bij he? Laraxxx, hoop voor je op een of meerdere foll morgen, denk aan je! Ongeduldig, ook welkom bij ons clupje! En wat een leuke gyn lijkt me dat zoals je schrijft! We gaan er dan gewoon tegenaan, haahahahah, had niet anders verwacht denk ik he? Ineke, tja dat topic, ik dacht echt WTF?! Klinkt heel erg hard, maar hoop dat ze lekker toch in december gaan bevallen! Lekker puh! En anders ook maar aan de IUI zoals wij, en dan bevallen in de decembermaand van 2011! Eens kijken hoe ze er dan over denken! Marni, wat klote zeg voor je broer, en zijn vrouw . Hoop dat jullie een beetje steun kunnen vinden bij elkaar. Of zijn jullie niet zo close? Update over mijn IUI belevenis van 11-03 Kreeg vanmorgen in de auto al buikpijn, dus wist dat het ei op klappen stond. Op zich was de pijn goed te houden, maar my god wat naar! Om 10.00 was mannetje aan het handwerk geslagen, en om 10.15 stond er een mooi potje op de balie met 2 lozingen erin! Goed zijn best gedaan, hij keek ook zo trots! Mijn lekkere trekvlek,hij moest er om lachen toen ik m zo noemde. Wij lachen veel samen, beste manier om het positief te houden! Tussendoor naar een vriendin gegaan, die heeft in november ks gehad, terwijl ze pas in januari zou bevallen. Ze is gisteren geopereerd omdat ze een stuk moederkoek zijn vergeten eruit te halen, bij de keizersnede. Gewoon 3 maanden ongi geweest! Maar gelukkig verders alles goed met hun, alleen kleintje moet een spreidbroekje aan voor de heupjes! Zo zielig! Weer terug naar ziekenhuis voor de behandeling, kon gewoon bijna niet meer lopen! Eenmaal aangekomen op de fetiliteits-afdeling,voelde ik toch kotsneigingen opkomen! Dus ik ga naar de wc,(hangt er ook nog eens sterke citroenlucht) en ik geef me toch over! Terug in de wachtkamer gaan zitten,nog een beetje bedusd, en werd echt meteen naar binnen geroepen. Heb eerst even een nat doekje op mijn hoofd gedept, want ik stond me te rillen! Zuster was heel lief en vroeg of ze iets kon doen. Uitgelegd dat ik dit weleens eerder heb gehad door de Pregnyl. Ze vertelde me dat ik ook in mijn buik kon zetten, ipv in mijn bil. Krijg hierna toch een evaluatie gesprek met onze gyn, en kan zijn dat we dan besluiten om zelf te gaan spuiten! Dan zal ik de Pregnyl wel zelf mogen zetten in mijn buik. Op de koker van het spuitje zat een briefje geplakt. Dhr Brabbel 7,5 (denk milljoen) 93 63% 94 64% De procenten snap ik niet echt! Koker heb ik weer als souvenir mee naar huis genomen. Even ontspannen, en ja hoor wat een gvd!@#$% eendenbek!:x Echt auwwie! Mannetje mocht spuitje weer legen, toen de timer op telefoon gezet voor de 10 minuten die we mochten blijven liggen(nou ja, ik dan he?) Eenmaal thuis gekomen is mannetje weer gaan werken, en ik ben om 13.30 in bed gedoken tot 16.00. Nu is de pijn in mijn buik ook helemaal weg, en deze keer geen steekjes in mijn anus HIEP HOI! 2 Uurtjes slapen doet wonderen. Weet nu in ieder geval wel zeker dat ik de eisprong heb gevoeld! Zo weer een hele lap tekst, maar ik ben bij!! Dames we gaan voor een DECEMBER BEEBJE!!!!! Hieronder de lijst nog even up to date.....
Zonnetje => Gelukkige verjaardag!!! Brabbel => Veel succes meid!!! En ik volg je theorietje hieronder met de december 2011 LOL Marnat => Wat spannend allemaal! Waarom hebben vrouwen nou toch geen ingebouwd luikje om te spieken he? Ik duim voor je! Angelica => Wat rot zeg, ik zou blij zijn met eender wat, jongen of meisje, is toch allebei leuk? wel jammer van de nierjtes... Oh en leuk dat er enkelen op het decembertopic gereageerd hebben
IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, januari geen IUI,februari geen IUI . Babii: 1e IUI februari Be Happy (35): 7xIUI mislukt,8 ste IUI op 9 maart!Op wachtlijst voor IVF BabyHope, na 1e IUI zwanger,helaas mk bij 4wk. 9 maart IUI 2 Brabbel1988(21): 1e IUImislukt,december geen IUI-cyste,2e IUI mislukt.3 e IUI 11 maart. Brechtjemvj: 1 e IUI in aantocht! Chichi: 1e IUI in maart Dopey (34): 5e IUI(1e na ma)mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt;rustronde;8e IUI raak!helaas vmk.IUI take 3,poging 1 mislukt,10-02 poging 2 mislukt 6-03 IUI 3.3 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt,maart donorvoorstel, Dunchan: 4e iui op 22-02 Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt=> operatie IUI op 01-03 Ivon: 1e IUI mislukt 2e IUI 28-02 Helena115: 1e IUI januari,19e getest zwanger, 21e mk Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon: IUI 22-02 mislukt Kaboutertje: 2e IUI op 01-03 gehad Kuipersl: 1 e IUI op 10 maart Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt, MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) Mandy 80: IUI 6 maart Marni:1e IUI 27-01 mislukt 2e IUI 22-02 mislukt. Mickie: MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3 e IUI 11-03 Moppie 1279: Nataly1972: 1e-2 e-3 e IUImislukt, 4 e IUI 9maart. Natjuh026: TIME OUT Ongeduldig IUI op 13 maart Pearl: 2e IUI mislukt Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt,5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt. Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2 e IUI .. Sammie88(21): 1e IUI mislukt 2 e IUI op 01-03 Spannendetijden: 1e IUI-2e IUI mislukt Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Trotse moeder:1e IUI in maart Willemijnp:13-02 iui gehad,mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt Zeehondje (29): 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt, 5 e IUI gehad op 8 maart Zonnetje1980 (30): 1e en 2e iui mislukt. 3e iui? 31 december 2008: 1 e IUI op 10 maart! Wachtbankje Dunchan: testen vanaf 8-03 Marnat: testen vanaf 10-03 Ivon:testen vanaf 14-03 Sammie: testen vanaf 15-03 Ineke: testen vanaf 15-03 Kaboutertje: testen vanaf 15-03 Dopey: testen vanaf 20-03 Mandy80:testen vanaf 20-03 Milkhd:testen vanaf 22-03 Nataly1972:testen vanaf 23-03 BeHappy: testen vanaf 23-03 BabyHope: testen vanaf 23-03 31-december: testen vanaf 24-03 Kuipersl: testen vanaf 24-03 Brabbel: testen vanaf 25-03 Zeehondje: testen vanaf 26-03 Ongeduldig testen vanaf 27-03 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI:Chantal76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje& Joontje Stop mmm Zeehondje 26 ste op wb, in plaats van 22 e. Dopey IUI 3.3 op 6-03 achter naam gezet. Milk op wb erbij gezet. Jinne van het wb af gehaald. Dunchan: testen vanaf 8-03 Babysss(27):2e IUI op 05-12 mislukt,Ren:1e IUI 21-01,Esmeee:1e IUI december,Ester75: januariEbo(34):IUI 28-01 verwijderd uit lijst.
Zonnetje dank je voor je tips mocht van de aptoheek ook niet stomen met Vicks of eucalyptus... toen maar een warm bad met badolie van Kniep "ademvrij" genomen, heeft toch een uurtje verlossing gebracht! Ik kijk al uit naar het weekend om lekker bij te slapen!!!!! Lara, wat vreemd, hopelijk weet je snel meer! Juulzon en Marnat ik had ook zoveel meer willen zeggen, maar ach, het is de "ruzie" gewoon niet waard... laat ze maar in hun waas... toont wel hoe verschrikkelijk dom en zelfzuchtig sommige mensen kunnen zijn!!! En ik tel ook bij elke IUI uit wanneer het kindje "uitgeteld" zou zijn zo leuk om erover te dagdromen he!!!!
Meiden, mag ik ook op jullie lijstje??? Zoo spannend, eerst IUI zaterdag, of, als ik mijn buik zo voel, misschien al morgen bij die afspraak voor echo en nog een analyse van manlief zijn kwakkie En wat een verhalen zeg allemaal.. ff goed lezen allemaal.. vind het gewoon knap dat sommige van jullie iedereen in de gaten houden en reageren.. geloof dat ik echt goed moet gaan lezen hihi..
ongeduldig die slide is best grappig hoor.. dr ruis legt een beetje zaad in een bakje ode microscoop dan pakt hij een beetje slijm bij jou weg en mag je zelf kijken hoe de zaadjes erdoor heen zwemmen haha wij hebben toen echt gelachen
@ongeduldig: ik lees altijd in de ene pagina en schrijf dan op eeander tabblad of in word. Dan wordt het reageren makkelijker. En inderdaad beetje bijhouden. In het begin kon ik het ook niet allemaal volgen hoor. Maar nu ken ik een beetje de verhalen achter de namen. En als ik een week niet lees ben ik het soms ook kwijt of lees over dingen heen. voor de dames met iui sterkte en op het wachtbankje, ik duim voor jullie
@ Brabbel: wat beschrijf jij je IUI-ervaring leuk! Gebruiken jullie alle vloeistof trouwens bij de Pregnylprik? Er zitten volgens mij altijd 2 van die dingetjes met vloeistof bij. Bij ons in het ziekenhuis gebruiken ze altijd maar 1 zo'n dingetje met vloeistof, omdat je er anders last van kunt krijgen. Ik ben 1x niet goed geworden van de Pregnyl, hetzelfde ongeveer wat jij hebt gehad Brabbel. Toen hadden ze dus bij het mengen alle vloeistof gebruikt. Ik weet nog dat ik de dag na die prik op mijn werk zat en me toch een buikpijn kreeg. Bovendien voelde ik me helemaal niet lekker. Ik ben toen maar voor een paar uurtjes naar huis gegaan en ben op bed gaan liggen. Maar anders heb ik gelukkig nooit veel last van de Pregnyl. Dit keer merk ik ook helemaal niet dat ik hem gehad heb.