@juulzon: wat een avontuur, hopelijk is het deze keer wel raak. Kan je niet helpen wat betreft de krampen erna. Ik moet nog op voor de eerste keer........ @ongeduldig: fijn te horen dat de eerste iui goed is gegaan. geeft me een goed gevoel voor mijn 1ste keer. Succes op het wachtbankje!!!! @marnat: Baalen meid! Ik gun het je zo. Ik blijf voor je duimen..... @oasis: Blijf positief denken. Probeer afleiding te zoeken, dan wordt het wachten misschien wat makkelijker............... @zonnetje: Ik hoop voor je dat je ongi uitblijft. Dat hopen allemaal elke ronde!..................... Hier nu alles weer een beetje rustig. As donderdag eerste fm. Ben erg benieuwd. Maar mijn laatste ronde was erg raar. Normaal altijd cyclus rond de 28/30 dagen. Nu was ik 9 dagen overtijd.Heb een bloedtest gehad afgelopen maandag omdat ik elke keer negatief testte. Ongi kwam dinsdag opeens. Maar had geen menstruatieklachten zoals altijd en veel minder bloedverlies. Ongi duurde tot donderdag. Donderdag uitslag bloedtest. Niet zwanger. Dus ziekenhuis gebeld voor melding ongi. Ik vroeg waarom mijn cyclus zo van slag was. Waarschijnlijk stress zei ze...... Maar gisteren had ik beetje roze bij afvegen en vanmorgen weer roze met slijm. Ik snap er niets van . Dat heb ik normaal nooit. Dus ben erg benieuwd as donderdag hoe het met mijn eitjes is.
Hey Dames... De meeste van jullie zullen mij niet herkennen. Heb hier ook een jaar gezeten in het topic.. Zie dat er nog steeds meiden van toen schrijven. Ik hoop zo voor jullie allemaal dat dit gaat werken bij jullie, of een andere behandeling.. Geef aub nooit op.. Wil even laten weten dat ik hier toch eigelijk altijd meelees en blijf hopen dat het voor jullie ook allemaal goed komt (zitten jullie misschien inet op te wachten maar toch ! ) Goodluck ladies
funkie@ dankje lieverd je gaat goed toppie meis knuffie. verder ook alles ok meis? meiden bedankt voor de steun en de knuffels. zonnetje morgen is het gesprek om 11 uur, ik zal wel aan de pil gaan denk ik en verder hoor ik morgen wel.
hoi hoi allemaal, daar ben ik weer eens! ik ben al tijdje niet online geweest omdat ik mezelf na 2e mislukte poging ff wat rust in mn koppie wou geven! en dacht ga ff wat minder online, wel las ik zo nu en dan ff mee hor! maar ik moest me vandaag ff aanmelden want moest mn ei kwijt (lekker toepasselijk) vrijdag had ik 2e FM en mn eitje was 6mm gegroeit in 3 dagen! dus gingen ervan uit dat ik vandaag 19mm dan vanavond spuit en di iui 3! kom ik vandaag bij de gyn om te meten,...zit er helemaal geen ei van 15mm!! er zit rechts helemaal niets! (terwijl daar dat "eitje"zat) en links zit er 1 van krap 14mm en misschien 2 maar dat kon ie niet goed zeggen dat kan namelijk ook een cyste zijn dus dat weet ie dan bij volgende FM! wat een domper! en wat stom!!! de gyn had dus 2 opties OF we hebben mn eisprong gemist, wat ik betwijfel want ik heb op dag 9 en 12 en 14 FM gehad. OF ik heb een langere cyclus deze keer en mn eitje moet nog groeien,...en daar denk ik eerder aan!! dus nu moet ik dinsdag WEER voor FM en dan horen we of we hem hebben gemist of dat ie nog gaat komen!!! maar wat ze vrijdag nou hebben gemeten?! geen idee!!waarschijnlijk een vochtbel ofzo!:x ik vond het ook al zo raar want het eitje dat ze dinsdag hadden gemeten van 9mm zat links en niet rechts! en vrijdag zou het rechts hebben gezeten dus dat gaf bij mij al vraag tekens en nu zit t dus toch weer links! wat een teleurstelling zeg!! ik moest t even kwijt! en nu weten jullie ook waarom ik op het moment zo weinig aanwezig ben! groetjes en fijne zondag nog even!
Hallo dames, nou, na lang wikken en wegen toch maar weer op 't forum aanwezig. Het praat toch makkelijker met mensen die in hetzelfde schuitje zitten he? Bij mij zijn de eerste 2 pogingen mislukt... Nu zit ik op het wachtbankje, tot zondag de 21ste. Ik hoop zo dat het raak is, ik word er af en toe wanhopig van. Het is zo frustrerend, hebben jullie dat ook? Ik denk het wel. Meestal gaat het wel aardig, maar af en toe heb ik zo'n ongelofelijke dip, dan zie ik alles helemaal niet meer zitten. Dan haal ik alle doemscenario's in mijn hoofd en zie ik geen licht meer aan het eind van de tunnel. Gelukkig valt het meestal mee, dan denk ik; 'ach, het is 'maar' IUI, IVF of ICSI zijn veel heftiger. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets over je eigen gevoel he? Wij zijn nu 4 jaar bezig, en vorig jaar (11 maart) had ik na een spontane zwangerschap een MK. Dit kwam zo hard aan en toch biedt het ook weer perspectief; het kán dus wel...! Nou, genoeg over mij, ik hoop dat alles bij jullie ook goedgaat en dat jullie minder 'dipperig' zijn als ik op het moment. Ik hoop dat ik hier af en toe gezellig mee kan babbelen en hoor graag jullie ervaringen. Liefs van mij
*Timon breekt in* Juulzon, wat een mooi resultaat (50 miljoen)! Niets om teleurgesteld over te zijn. Mijn man had bij beide IUI's 0,3 miljoen en daardoor gaan wij nu voor ICSI. Ik duim voor je dat het een mooi resultaat oplevert. Marnat, dikke knuffel. Zonnetje, veel succes morgen met het gesprek. Sammie, wat vreselijk jammer dat het weer niet mag lukken. Iedereen veel succes met jullie weg naar een klein wondertje. *breekt uit*
Sammie; wat vreselijk balen weer zeg! Zou het dan toch een cyste zijn geweest? Timon; joepie bijna jullie intake gesprek!!!
Even ego: nog niet ongi, net een test gedaan en die was negatief. Had zaterdag de ongi verwacht. Misschien toch beetje van slag door cyste ofzo. Dus even afwachten wanneer de ongi komt.
timon@ knuffie terug. hoe gaat het met jou weet je al meer. zonnetje@ ik duim voor je meis. morgen moeten manlief en ik naar de gyn jullie horen het wel hoe en wat. om 11 uur moeten we er zijn.
hallo iedereen , hartelijke dank voor jullie reacties dat is zo fijn weten dat je er niet alleen voor staat en dat we met veel hopen op een wonder. ineke1983, toen ik op 21 september ons kindje verloor nam ik ook al utrogestan bolletjes, maar blijkbaar was dit niet genoeg, waarom ik mijn vertrouwen kwijt ben , weet het niet , ik ben zo bang dat ik nooit nog een boeleke in mijn armen ga krijgen, word er moedeloos van, weet dat dit niet positief werkt , ik probeer zoveel mogelijk alles zijn gang te laten gaan en niet te veel nadenken maar dat is zo moeilijk, het lijkt net of iedereen zwanger of bevallen is, alleen ik niet juulzon, ik mag testen op vrijdag 26 maart, dan moet ik s'morgens bloedafname laten doen en s'avonds heb ik resultaat, ........ dancer4fun, ik probeer het maar het is moeilijk, hoop echt voor iedereen hier aanwezig dat onze dromen mogen uit komen, veel liefs en tot gauw oasis, en bedankt iedereen
Wat vreselijk Oasis :'( Ik hoop dat je er toch snel weer de moed in zal vinden, want het is zo al zwaar genoeg he! Hopelijk zal het je goed doen om af en toe hier je hart te luchten en mee te kletsen met de andere en vind je zo weer wat positieve kracht! Veel sterkte en nog veel succes!!!!!!
Hey meiden Ik ben weer eens aanwezig. Kreeg geen mailtjes meer maar ik moest net ook opnieuw inloggen. Misschien lag het daar ook aan. Ik heb gisteren weer IUI gehad. Voor mij de 3e, maar voor het ziekenhuis de 2e. Dit komt omdat ik een keer zwanger ben geraakt met de IUI en toen een miskraam en dan tellen ze gewoon weer overnieuw. Ik vind dat erg prettig want dan wordt de IVF nog lekker uitgesteld omdat ik wel zwanger kan worden via IUI. Had een periode dat ik niet lekker in mijn vel zat en daarbij wilde de eitjes ook niet groeien. Maar ineens had er 1 zoiets van ik ga lekker snel groeien. In principe zou ik de 28e -29e mogen testen, maar dit doe ik pas op 4 april als ik dan nog niet ongie ben geworden. Zo een heel verhaal. Ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, maar dat ga ik vandaag proberen te doen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Wil iemand de lijst aanpassen met mijn gegevens? Djw. XXX- Pearl
Hallo Dames, Wat een verhalen weer allemaal, voor de dames die ik niet ken (en dat waren en weer een paar) goed dat jullie er zijn en dat jullie je verhalen met ons willlen delen! Ik hoop dat het jullie heel snel heel goed gaat en dat jullie snel ook weer wegzijn hier (oftewel zwamger zijn natuurlijk..) Even wat korte reacties: Juulzon: Ik had ook na mijn iui kramp. Echt zo'n vervelend OG gevoel onder in je buik. Ik heb me die dag ook echt een beetje ellendig gevoeld! I*k hoop dat die kramp voor ons beide een goed voorteken is!!!! Spannende tijd: Wat een gedoe zeg!! Tis vaak niet te begrijpen dat de ene gyn ineens iets anders heeft gezien dan de andere... maar ja t zijn ook maar mensen zullen we maar zeggen he.... Marnad: Heel veel succes bij de Gyn vandaag!!! Oasis: Jeetje wat ene verhaal! Ik hoop echt heel erg voor je dat deze ker gewoon raak is en het ook blijft zitten zodat we je over 9 mnd mogen feliciteren! Voor de rest: sterkte met werken (voor diegene die werken) vandaag, sterkte op het wachtbankje, of succes met de volgende iui!! Nu ff wat over ikke: Het weekend was een heerlijke afleider. Ik heb er echt bijna ........ niet aan gedacht. Alleen maar feestjes gehad! Alleen gisteravond had ik weer ff een dipje. Morgen moet ik bloed gaan laten prikken op progusteron (ja sorry, ik ben niet zo van de medische termen dus weet niet of ik dit goed schrijf) en dan vrijdag bellen voor de uitslag, dan zou ze me ook gelijk zeggen hoe de kwaliteit van het zaad was! Ja ze zei dat ze dat in het lab op zich wel weten maar dat die dat nog in de computer moeten zetten etc en dat duurde altijd een paar dagen... ja dag het zal wel.. ik geloof dat niet helemaal maar ja, al zijn er maar 3 zwemmers ingebracht, wie weet vind eentje mijn eitje!!! Nou dat was het wel weer aan deze kant!
Misschien een rare vraag aan alle dames.... ook die met kindjes! Omdat we nu via een omweg zwanger proberen te raken, denken jullie ook NU al na over een eventueel volgende kindje, naar deze zwangerschap? Is dit raar Ik denk zo, als ik het geluk krijg om te bevallen van een gezond mensje, wil ik zo snel mogelijk terug aan de klus. Jajajajajaj, zie eerst de eerste bevalling maar eens, bedoel ook als dit allemaal goed gaat dan he? Ik denk zo, de eerste 3 maanden ben ik zoiezo extra vruchtbaar(tenminste zeggen ze dan) dus laten we hier dan ook van frofiteren. En al word het een zware zwangerschap, het is even een paar jaar je lichaam flink inzetten, en dan heb je er heel je leven schik van. Ben ik nu een beetje erg ver vooruit aan het denken of ben ik toch niet de enigste hier? Heb altijd al graag 2 of 3 kindjes gewild, maar aangezien het nu al tegenzit, wil ik wel alle extra kansen gaan benutten. Ja, t is weer een van mijn hersenspinsels PS..... Ga nu echt beginnen met mijn schoonmaak, lekker gordijnen wassen. Ruikt alles weer lekker fris Love you all, tot volgende typmoment! Eneuh, fris huis, frisse gedachten!
He Brabbel, Ik denk daar nog helemaal niet aan moet ik je zeggen. Ik denk er eerder aan dat ik al heeeeel erg blij ben om uberhaupt zwanger te worden en ik moet zeggen dat ik straks niet weet of ik wel nog een keer het mmm traject in wil, tis toch ook een hele opgave met veel verdriet en onzekerheid. Maar eigelijk kan ik daar nu ook nog niet over oordelen! Ik denk dat je me dat nog maar eens moet vragen als ik (hopelijk heel gauw!!) zwanger ben!! Ik heb ook altijd heel graag 2 kindjes gehad maar ja, nu het allemaal zo moeilijk gaat is die gedachte even heeeeeel ver weg!
@brabbel 1988 Hier kan ik wel antwoord op geven. Toen ik zwanger was van mijn zoontje riep ik dat ik snel weer bezig zou gaan voor een tweede omdat het bij Luca 2,5 jaar heeft geduurt voordat ik zwanger was. Ik riep dus dat ik binnen een half jaar weer zou gaan klussen voor een tweede kindje. Toen Luca eenmaal geboren was dacht ik er meteen heel anders over. Mijn bevalling verliep heel goed maar ik moest heel erg wennen aan mijn nieuwe leventje met een kleine baby. Vooral de eerste maanden vond ik erg zwaar. Je moet er in het begin vaak 's nachts uit voor een voeding en ik moest echt een ritme vinden. We hebben dus een aantal maanden langer gewacht om voor een tweede te gaan dan ik van te voren riep. Luca is 26 december 2008 geboren en in september 2009 had ik weer de eerste afspraak in het ziekenhuis voor IUI (we zijn toch niet eerst zelf gaan klussen omdat ik over een aantal maanden 38 wordt). Helaas ben ik nog niet zwanger en zit ik in de wachtweken van mijn 4e IUI. Het zal voor iedereen anders zijn maar ik had echt een aantal maanden nodig om aan alles te wennen en moest er nog niet aan denken om weer zwanger te zijn (terwijl ik een voorbeeldige zwangerschap had) Nu moet ik zeggen dat de zin aan sex er ook niet echt was de eerste maanden omdat ik erg moe was van al die gebroken nachten. Veel liefs Nataly
He Brabbel, Ik heb soms van die momenten dat ik een aan een 2de denk. Maar de laatste tijd ben ik ook al heel blij dat het lukt en op de juiste plek zit. Mijn droom was ook altijd 2 gezonde kindjes, ik denk dat ik nu al blij ben met 1. @ Juulzon, bij mij was het ook zoeken naar mijn baarmoedermond en dat vond ik echt pijnlijk. Schoonmaken was een naar gevoel. @ Pearl, ik hoop dat je deze maand meer geluk hebt. @ 31 dec, ik hoop dat je olymische med zwemmers, die snel en naar de juiste plek zwemmen @ Oasis, jeetje wat een verhaal, ik hoop dat je snel je vertrouwen weer terug hebt en geniet. @ Marnat, succes straks @ Zonnetje, balen het dat wachten, Sorry als ik de rest vergeten bent Fijne dag allemaal Liefs
Wij hebben dus die beruchte 9 maanden gewacht, het is echt zoals ze zeggen, 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren!!!!! Je weet niet wat je overkomt met alle emoties die op je af komen. Ik was voor mijn zwangerschap helemaal geen jankert maar nu, ik kan om een zielig verhaal in een tijdschrift al heel erg huilen. Dat is nog steeds niet over.