@dancer; succes met de fm. Hier ook cyclus van slag. @funkie: je geeft weer hoop. Geniet ervan @marnat: hoe is je gesprek gegaan. Hoeft niet altijd volgens mij aan de pil. Best raar he de pil slikken terwijl je zwanger wilt worden. @spannendetijden: een eitje kan ook weer krimpen. Ik had de 1ste iui ook links een ei op dag 9 en op dag 11 was die ook verdwenen en had ik rechts ineens 2 mooie zitten. En de 3e fm had ik ineens nog maar 1 ei over. @minke: succes op het wachtbankje @sammie: balen voor je en succes met de volgede iui. Verwen jezelf maar lekker. @timon: ik heb geen gesprek hoor. Jij wel succes met je gesprek van de week. @oasis: sterkte en en succes. Moed en vertrouwen houden is soms moeilijk inderdaad. Heb ik ook last van hoor. @pearl: neem de tijd voor jezelf en sterkte @31dec: als het een apart lab is kan dat wel hoor. Hier ook bij de gewone zaadonderzoeken gehad. Maar voor de iui weten ze het direct, maar is ook een speciaal lab hiervoor op de afdeling. En hopelijk is de progesteron goed. @brabbel; ik heb er ook weleens aan zitten denken hoor dat ik niet te lang wil wachten. Maar dat meer ivm leeftijd van ons. En hoe lang gaat het dan inderdaad weer duren. Maar eerst maar tot 1 zien te komen. Dat zou al heel wat zijn. Maar verder dan 2 kom ik hoe dan ook niet. Want 2x de hele mmm vind ik genoeg denk ik. Maar ga eerst op voor 1. @nataly: kan me voorstellen dat het wennen is. Je kan in dat opzicht denk ook nog niet vooruit denken. Merk zelf namelijk ook dat ik dingen weer bijstel. Hier ook stuk minder in sex de laatste tijd. Tijd gehad dat we het heel vaak deden voordat we aan de iui begonnen. En tijdens de iui moet je ook nog rekening houden met niet te weinig en niet te vaak. Hier nog geen ongi, wel opgezette buik en vanaf vrijdag last van ongikrampen. Temp was ook nog 36,8 vanmorgen. Dat is voor mij nog aan de hoge kant. Hoewel het niks wil zeggen. Maar hoop dat het snel komt. Want dan kan ik voor poging 3 gaan. En als het nog lang duurt kom ik precies met pasen uit. En eigenlijk wilde we dan lekker er even tussenuit gaan. Hoezo niet te plannen. Voor iedereen een dikke knuffel
Vind ik helemaal niet raar hoor! Ik heb altijd 2 of 3 kindjes gewild. Maar nu wil de eerste al niet lukken....Maar mocht het ons toch gegund zijn om een kindje te krijgen, dan weet ik nu al dat we na die tijd geen anticonceptie gaan gebruiken (mits de zwangerschap en geboorte goed verlopen)....Dus ik denk er ook wel over na. Het liefst wil ik meer dan 1 kindje, alhoewel ik al heel erg blij zou zijn als we 1 kindje zouden mogen krijgen. En dan zien we wel verder....
Ik twijfel nog of ik dan wel of geen pil zal gaan slikken. Dit heeft meer te maken met de klachten die ik elke maand heb tussen mijn ei en nod. En met de pil had ik dat allemaal niet. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van wie weet gebeurd er een wonder en wordt ik toch zo zwanger. Ik hoop voor iedereen dat we minimaal 1 kindje krijgen.
Welkom oasis Ongeduldig: daar zetten ze wel het tempo erin Prog-bolletjes om een mk te voor komen? Nog nooit van gehoord en ik ben toch echt wel een expert op dat gebied L Spannende tijden: wat een verhaal! Brabbel: ja dat ken ik. Wij zijn ook na een jaar al begonnen voor een 2e. ( nooit pil geslikt overigen, maar gewoon tempen) Helaas pas na een jaar want er kwam best veel tussen nog in dat jaar. Maar we dachten, ach weer een paar mk-en verder, dan ben je een jaar verder. Maar helemaal niet verwacht dat dit ook kon gebeuren. Zwanger worden was immers nooit het probleem. Zonnetje; jij ook al overtijd?? Ego: Ik had gister ongi moeten worden, maar nog niets. Maar voel wel telkens mijn buik. Waarom we nu met IUI bezig zijn mijn luteale fase langer is???
@kaboutertje; ja ik ben ook overtijd. Gisteravond een test gedaan en die was negatief jammer genoeg. Heb een buik als een ballon voor mijn gevoel. Hoop dus dat het nu snel komt. Ook echt ongikrampen. Hoop voor jou dat het raak is.
hey meiden, Wij zijn ook niet meer aan de pil geweest sinds 2002. Ook geen spontane zwangerschappen nadat we DanaƩ mochten ontvangen. Toen Daan 1 werd vroeg ik me partner eens te gaan nadenken over een 2de... ( jaja, die moet eerst aan idee-en wennen) dus in oktober hadden we de 1ste afspraak in het ziekenhuis, moesten weer wat testjes afnemen en mochten afgelopen feb starten. En dan nu op het wachtbankje... 20 maart is het de dag dat... we zien wel! De 20ste heb ik 's avonds een kraamfeest van me beste dinnetje!! (heel mooi cryo meisje) helemaal leuk!! dus zet me gedachten lekker op 0! (inmiddels een ervaren 'gedachten-op-0' zetter!) fijne maandag! xx
Nee is niet mogelijk dat het raak is Maar dit is wel erg gek. Ik heb geen zwangerschapstemp, maar wel een hoge temp. ( eisprong temp zeg maar) als het er morgen nog niet is, ga ik wel testen, maar ik heb nog maar 1 test, dus ja die wil ik wel goed gebruiken eigenlijk
HĆ© ben ik toch niet de enige?! Mijn temp ook na ei temp nog steeds, wel de hele dag al behoorlijk bruinverlies... maar nog geen druppel rood bloed. Normaal als ik ongi word temp rond 36.3 nu nog steeds 36.8.. Nou als het aan mij ligt mag het doorbreken, kunnen we verder naar poging 3. Als het voor woensdag niet doorzet, maak ik gewoon voor vrijdag een afspraak voor een FM. Kaboutertje, hier ook ineens LF langer, vorige maand 15 en vandaag zit ik op 14 DPO. Normale LF van mij is 12/13.
Ik baal er wel van. Wil nl echt die 6 pogingen voor de zomerstop haha. Dus vandaag MOET ik gewoon ongesteld worden! ( punt)
Ik heb ook nog gewoon hoge temp. Als je zwanger bent is die dus nog hoger. Zal wel aan de tijd liggen dan. Maar van mij mag het nu wel echt komen. Want al dagen zit ik te wachten (had het zaterdag verwacht). Al vanaf vrijdag last van buik en rug. En nu dus een buik als een ballon die op knappen staat. En ik moet straks nog werken ook. En ik wil gewoon verder, mits die cyste weg is dus. Als je nog maar 1 test heb wil je die inderdaag goed gebruiken. Hier ook eigenlijk geen kans op spontane zwangerschap hoor. Zal dan een waar wonder zijn bij ons. Kan best hoor dat je bruinverlies hebt sammie. Maar zelfs dat heb ik dus nog niet. En dat heb ik meestal ook wel dagje.
Zonnetje, Ik heb normaal 1 dag bruinverlies en dan dag erna ongi.. Zaterdag roze/beige gister bruin, vandaag bruin.. Maar het is toch pas dag 1 als het rood is?!
Ik heb vanochtend voor de zekerheid getest, en deze was negatief. Vrijdag/Zaterdag heftige ongikramp gehad, sindsdien niks meer.. Wel apart dat 3 meiden (bijna) hetzelfde hebben (op mijn bruinverlies na)
Bij rood is het inderdaad dag 1. Want bruin is oud bloed. Is wel heel apart inderdaad. Ik wil graag ook ongi worden, want ik wil voor de pasen de iui hebben gehad. Zodat ik paasweekend kan gaan kamperen. Blijf gelukkig wel in Nederland. Maar kijk wel uit naar weekend weg. Zal je zien dat het regent dat het giet dan of sneeuw ofzo. Heb ik eerder gehad met pasen. Zal het aan de natuur liggen ofzo dat we van slag zijn. Is wel heel toevallig. Hier is geen zomerstop volgens mij. En als het zo door gaat red ik dat toch niet. Hierna weer een ronde niks ivm evalueren van het geheel. Maar wil eerst voor ronde 3 gaan. En dan hopen dat dat de laatste ronde is.
Ik weet niet wat ik wil... stel dat ik zwanger word voor de zomer, dan kan ik nooit mijn 6 iui's voor de zomer hebben. Want een zwangerschap loopt toch veelal mis bij mij. van de week kreeg ik het ook echt wel benauwd. Shit... ik zal toch niet zwanger zijn: help en weer alle onzekerheid. Al wordt je nu gewoon zwanger, maar ik heb voor mijn gevoel 100 hindernissen te nemen.
spannend voor jou... afwachten maar! ja ik had zaterdagavond mn eisprong (voelde ik erg goed) dus daar hebben we wat aan gedaan Marnat, heel veel sterkte meid...
hey marnat! hier gaat alles zijn gangetje..ben aardig bol en denk vaak terug aan hoeveel moeite ook wij hebben moeten doen voor dit wondertje. kan het soms nog niet echt bevatten dat het allemaal werkelijkheid gaat worden. nog een kleine 12 weken en dan hebben wij ons mannetje in ons armen. alles word nu wel zwaarder maar dat nemen we graag voor lief. groetjes
Hoi dames... Vandaag NOd en dus maar een testje gedaan, gelijk na het werk... Nu vind ik het bijzonder vreemd => er was een HEEEEEEEEEEEEL licht 2de streepje te zien!!! Mijn man en ik hebben echt een kwartier staan staren: in het licht, buiten, in de veranda en ja hoor, er staat een ministreepje! Nu zijn we net een Clearblue gaan halen maar de apotheek zei: streep is streep! Ik weet niet wat denken! Iemand hier ervaringen mee? Ze raadde ons aan om morgenvroeg pas opnieuw te testen, dus dan maar om 4u45 samen met ventje opstaan!