Marnat.. geen probleem hoor haha.. wordt 35.. tis wel zo'n magisch getal in de vruchtbaarheidswereld enzo he.. maar goed..
Lieve lieve lieve Marnat, wil je niet laten huilen, wilde je juist een beetje hoop geven Eneuhhhh, 38,mijn mamsie word dit jaar 41, klein verschilletje. Ook mijn moeder was jong toen ze mij kreeg(wel bewust) Ongeduldig, zie dat jij uit Eindhoven komt.... FF een vraag. Ken jij juwelier Goldberg? En zo ja, ligt deze ver van de Heuvelgallerie? Zit nl zo(SORRY OFF TOPIC WEET T) Ga volgende week kijken bij deze juwelier voor trouwringen,en wil diezelfde dag naar de heuvelgallerie voor kleding. Heb nl binnekort een bruiloft van mijn neef, een doop en 12,5 jarige bruiloft. Wilde daar kijken voor kleding, heb je nog tips? Ben hier dus nog nooit geweest, en ook helemaal niet bekend.
Zo brabbel, over leuke dingen doen gesproken haha.. ga je binnenkort zelf ook trouwen? Ik woon hier nog niet zo lang (1.5 jaar), maar er zijn genoeg juweliers in de stad. Heuvelgallerie is midden in het centrum. Ik kijk wel ff op google... ok, gevonden.. zit vlak bij het centrum, op de Grote berg, als je dat aan mensen vraagt, zullen ze dat zeker weten. Is op loop afstand van het centrum... Suc6.. had ik misschien beter in een pb kunnen doen.. te laat haha..
Ja, 13 Augustus is de dag,ik ben met valentijnsdag gevraagd. Mooi dat het zo dicht bij elkaar ligt, komt goed uit! Maken we er een mooi dagje van met een lekkere lunch in de stad. Heb er nu al zin in!! Deze week heb ik alleen 1 week vakantie, en volgende week samen met mijn mannetje nog een week. Dus dan gaan we ff nog een aantal dingen regelen,oa de ringen. Bedankt voor het meedenken!
He Brabbel, gefeliciteerd. Heb je al je jurk enzo uitgezocht? Ga je een groot feest geven. Ik ben nu al bijna 3 jaar getrouwd. Wij zijn 1 Sept getrouwd. We hadden heel mooi weer. Ik hoop dat jullie een fantastische dag zullen hebben
Wij zijn afgelopen 8 augustus getrouwd, ook prachtig weer.. Het was voor mij de tweede keer en ben in het zwart getrouwd. Heerlijk die voorbereidingstijd. Alhoewel wij daar niet zo van hielden en er tussen het moment dat we het hadden besloten (ik ja had gezegd) en de dag zelf, 8 weken zaten. Maar we hebben een top dag gehad.. Hoop voor jullie dat het net zo'n prachtige dag wordt als wij hebben gehad, in alle opzichten. Veel plezier met de voorbereiding..
Al in de eerste week geregeld, De feestzaal, incl. buffet(ongeveer 225 gasten) Band Videograaf Fotograaf Trouwauto, dikke Ferrari!(mannetje gekozen, ik vind het ook helemaal te gek!!!!) Gemeentehuis Getuige gevraagd Locatie voor de fotos moet nog bevestigd worden Taart,boeket en corsages,pak,jurk,en ringen doen we in de week van 22 maart. Heb van dit alles al goede adressen, dus hoef alleen nog ff langs te gaan, mijn wensen te vertellen, en bestellen. Ochtend word mijn haar en make up gedaan, videograaf is er dan ook al bij. Mannetje komt mij ophalen om ong.12.00, 12.30 trouwen we hier zijn alleen onze 2 gezinnen bij annwezig. In de middag fotos maken op locatie hier 10 minuten vandaan. Dan 15 minuten rijdennaar de feestlocatie, daar snijden we de taart aan. Om 5 uur diner, voor,hoofd,na, bakje koffie. Om 8 uur begint feest, en om 9 uur gaat buffet open, en om half 11 komt er een zanger. Cadeau van mijn oom en tante, maar weet nog niet welke zanger. En om 1 uur half 2 einde feest.
meiden ik ben jarloers op jullie, wij zijn met slecht weer getrouwt grr. op 25 juni 3 jaar geleden. 16 jaar geleden op die dag bij elkaar gekomen. en altijd mooi weer, met de trouw dag helaas rot weer.
ZOO klinkt onwijs leuk en gezellig. Voor mij voelde alsof ik zweefde die dag, alles ging langs me heen. Echt zo geweldig zou het zo weer doen (wel met mijn mannetje)
Marnat, in het Italiaans is er een gezegde, una sposa bagniata e una sposa fortunata.. een natte bruid is een gelukkige bruid... dus!!! haha Het gaat erom dat jullie bestand zijn tegen het leven met zijn 2en. Dit soort dingen als kinderwens die niet lukt, kost best een hoop relaties de kop hoor.. Dus regen of zon, maakt niet uit. Alleen is het wel leuker voor buiten foto's maken.. Brabbel, ziet ernaar uit dat jullie het al grotendeels voor elkaar hebben. Wij zijn geen gelovers in het plannen van een trouwfeestje gedurende 1.5 jaar, maar ja.. ieder zijn ding!!
Brabbel, dat word een onwijs mooie bruiloft! * Is Jaloers..* Mijn hubbie is nog niet toe aan trouwen wel al eind dit jaar 6 jaar samen..
Het was ook een top dag ondanks de regen. we hadden met foto s maken mazzel het regende op die momenten niet. En id er stranden genoeg relaties door geen kinderen krijgen en geen werk hebben ik weet het. Wij houden echt van elkaar en hebben al vele dingen moeten overwinnen. hier gaan we voor, mocht het niet lukken willen we een verre reis maken en genieten van elkaar.
Wij hoeven ook geen 2 jaar verloofd te zijn, ik ben er van overtuigd dat je alles zeer snel kan hebben geregeld. Heb al heeeeel veeeeeel mensen gehad die dachten dat we in 2011 zouden trouwen. NEEE DIT JAAR!!! Sammie, dit zei mijn hubbie dus ook! Hij vond het niet zo nodig zei hij. Hij wilde met kindjes trouwen en ik zonder(misschien krijgen we allebei nog onze zin!) Wij zijn nu in April ook al 7 jaar samen, en woonden afgelopen december ook 2 jaar samen. Ongeduldig, wat een mooi gezegde!
Ja, haha.. dat hadden wij ook.. Augustus 2010?? Nee, wij dan.. over 8 weken haha.. wij hadden het zo snel geregeld dat ze geen tijd hadden om een vrijgezellen feestje te organiseren.. dus wij tegen elkaar, dan gaan we ook zeggen dat we geen tijd hadden om een hele trouwerij in elkaar te draaien haha.. tis maar net hoe je er zelf in staat.. maar ons is het gewoon makkelijk gelukt.. vond het nog lang duren... (zie mijn naam) haha
wat een drukte hier zeg. nu alleen even geen tijd om alles te lezen. Ineke gefeliciteerd. Geweldig voor je Op de rest reageer ik nog later wel. Hier dus nog geen ongi te bekennen jammer genoeg. Ben bang dat cyclus van slag is. En ik weet wanneer mijn eisprong geweest is. Zit nu al op 2,5 weken. Weet iemand of door stress of een cyste ook de lf langer kan duren. Als het nog lang duurt ga ik toch nog maar eens testen. Wel hele tijd ongikrampen. Ben bang dat ik mijn gezellige paasweekend moet gaan inleveren als het zo door gaat. voor iedereen dikke knuffel
Door stress kan het zowieso later komen. En cystes weet ik niet of het daar ook door kan komen. Anders nog ff wachten, en als je dat niet meer kan gewoon testen. Hoop voor je dat het geen ongi krampjes zijn, maar goede krampjes! DUIM DUIM DUIM.....
Ha ha, leuk, zo even tussendoor een Trouwtopicje... Lijkt me toch wel heel bijzonder, al ben ik van ons tweetjes degene die het 'uitstelt'. Eerst verbouwen, dan verhuizen en tegen die tijd zien we wel weer... Vriendlief wil in ieder geval wel trouwen als ik zwanger mag worden. Dat vindt-ie dan toch meer kloppen... By the way, brabbel, een vriendinnetje van mij is twee maanden terug getrouwd en zij hebben echt een onwijs mooie trouwring laten maken... Is handgemaakt en heeft een persoonlijke touch. Hebben ze via home - 2B Jewels laten doen. Een leuk, creatief stel wat ook met je meedenkt en ze zijn ook niet super duur ofzo. En dan heb je toch een uniek product, wat wel zo leuk is, helemaal voor een trouwring ! Suc6! Marnat: ik vind de 27e ook een mooie dag! Hopelijk brengt-ie geluk. Las je berichtje en ook wat je geschreven hebt onder je eigen topic en ook hier een traantje... Waarom zijn sommige dingen zo oneerlijk op deze wereld? Hoop oprecht dat ICSI voor jullie gewoon dé methode gaat zijn en dat het werkt. Dus ga maar even heel goed voor jezelf zorgen de komende maandjes, zodat je uitgerust, rookvrij en vol goede moed! Ik zeg gewoon: ICSI ISCSI wat jij niet ziet en de kleur is.... ROZE! (want daar gaan we voor duimen meid!!!) Ineke: kun je het al een beetje geloven? Hoe reageerde je mannetje? Hoe voel je je verder, al kwaaltjes? Geniet ervan meid, we hopen je met zijn allen te volgen in de loop van de komende maanden! @all: Fijne zonnige dag gewenst! Zullen we het wachtbankje met mooi weer lekker buiten zetten? Kunnen we van de eerste zonnestralen genieten 33 knuffels (voor ieder jaar een !)