IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik heb morgen de inseminatie, en jij zeker ook? Dit is voor ons alweer de 3e, maar 3 keer is scheepsrecht toch ;)

@Brabbel, kun je mij op de lijst aanpassen, morgen 3e IUI
    @ Dopey, balen meid

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hiep hoi,ik zie zon.......
    Hmmmm, wat heb ik hier naar uitgekeken!
    Lekkere warme stralen over mijn wang...
    Kan hier al echt van genieten!

3. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Anders ik wel brabbel.. denk iedereen wel.. begint er eindelijk op te lijken.. straks lekker naar buiten!!

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Net terug van de FM, geen cyste en vandaag weer starten met Puregon 75IE, volgende week woensdag 2de FM.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Marni, succes morgen met de IUI!

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    @brabbel, jazeker heb ik het weekend goed benut;)
    voelde m echt heel duidelijk zaterdagavond...en zondag was mn temp ineens superhoog dus kan niet missen! :)

7. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ben een poosje niet geweest zal straks even alles terug lezen heb druk gehad met werk en buikgriep gehad dus geen tijd voor de computer gehad.

Ik ben zondag helaas ongesteld geworden dus 2e iui is mislukt op naar de 3e.

Voor iedereen die de iui krijgt succes!

Liefs Ivon

8. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marnat, Sterkte en een hele dikke knuffel.

Ineke, Gefeliciteerd super geniet er van!

Liefs Ivon

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi allemaal ,..ben ik weer!!
    k heb niet alles terug gelezen maar dat ga ik vanmiddag op mijn gemak doen! nou gister dus weer FM gehad en had nu 16/16,5mm vandaag was ie 17,5/18mm en krijg morgen avond mn pregnylprik om half 11 en dan zaterdag morgen om 8:45 is mn mannetje aan de beurt en ik weer om half11 !! word poging 3! bij zelfde gyn als poging 2 en dat vind ik wel fijn want zij is erg ontspannen en rustig enzo! :D word weer spannend hier op t forum met al die wachtende dames! en aantal 3e pogingen! ;) hoop voor ons allemaal 3x scheepsrecht! :D

@ivon: welkom terug! hopelijk ben je opgeknapt! en ook voor jou dus 3x is scheepsrecht! ;)

10. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey meiden,

heerlijk buiten gevotbalt met me kleine mannetje!! hoe issut hier??
    Het wachtbankje ben ik zwaar beu! zaterdag m'n NOD.
    Hebben jullie wellus getset voor NOD??

gr mandy

11. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    @ Sammie: dank je wel!
    @Ivon en Spannende tijden: als ik het goed begrijp gaan wij dus alledrie voor poging 3, duimen dus maar dat 3 keer is scheepsrecht echt waar is!

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dopey: hoe bedoel je de eerste 16,- van alles?Hoef ik dan de volgende pregnyls niet zelf te betalen? Maar een pregnyl is 13,- ca, dus dan bij die van feb nog maar 3,-?
    Balen dat je ongesteld ben!

Ineke wat doet Ustrogest?

Marni succes morgen!

Mandy ik heb alle keren ( 3 a 4 dagen voor NOD) getest, maar ja dat was zonder hormoontjes.
    Ik testte vroeger altijd elke maand voor/op NOD. Behalve als ik zeker wist dat het weer eens raak was, dan vaak al dus die 3 of 4 dagen voor NOD.

Jeetje wat zijn er veel die voor de 3e poging gaan! Mag ik me aansluiten ;)
    Wij iets van de 30e of 31e

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wat leuk: marni, sammie, ivon, kaboutertje en ik allemaal voor 3e x!!!!! wel spannend hor!!!
    ergens was ik bang dat we te laat zouden zijn zaterdag maar als ik denk ff logisch nadenk valt t wel mee! nu 17,5mm dan is ie zaterdag max 22 dus moet goed komen en door de pregnyl morgen zal t wel kloppen!! maar nu vraag ik me dus af,...gister ochtend voor laatst gemeenschap gehad...is dat niet te ver van te voren?!?! hebben we dan nog wel goed zaad zaterdag???!! pffffff wat een piekerpunten weer!!! ik probeer t net als vorige maand lekker los te laten, en dan zien we t wel!! als deze poging wel raak is, ben ik op mn verjaardag uitgerekend! hihi

14. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    #1574 kaboutertje, 17 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
    Ik had het vorige keer ook gevraagd aan de fa. Maximaal 10 dagen en minimaal 1. Dit omdat er toch elke dag zaad aangemaakt wordt.
    Is een dag ook goed, terwijl ik altijd gehoord heb 2 dagen, maar daar maakte de fa zich geen zorgen over als er maar een dag tussen zit.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey spannende tijden..

ze houden een onthouding aan van 2 dagen...
    dus zeg maar morgen nog klussen dan is het zaterdag zeker goed..

maaaarr ik moet zeggen wij hadden nu ook zeker 14 dagen niet geklust en bij de iui toch een beweeglijkheid van 94% dus daar kan je je nooit helemaal op pinnen..
    zaad blijft min 3 dagen max 5 dagen in leven in je...

voor iedereen een dikke vette knuffel en dames 3x is scheeprecht he...
    zet hem op eitjes en zaadjes!!!!!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wij hadden bij de onderzoeken de eerste keer maandag morgen gemeenschap gehad en woe onderzoek. toen moesten er eigenlijk 2 dagen tussen zitten maar we dachten wat maakt die halve dag uit :s (heel slecht i know :$ schaam me diep) toen bij onderzoek 2 hebben we ons heeeel netjes aan de afspraken gehouden toevallig zelfde dagen dus zondag morgen nog geklust en ma di niet en woe onderzoek toen was het zaad aanzienlijk beter dan de eerste keer (logisch)!!! en met eerste iui hadden we er 2 dagen tussen zitten (omdat het met de onderzoeken ook zo was) had toen woe middag (rond 3e) geklust en zaterdag ochtend 9uur lab. en toen hadden we 7miljoen zaadjes (op t randje dus!!) en ik geloof na behandeling max40% bewegelijk! (ik weet de percentage niet meer precies) en bij de 2e iui hadden we de nacht van vrijdag op zaterdag (rond 1e) gemeenschap gehad en maandagochtend 8uur lab. en toen hadden we 14miljoen zaadjes en 58% bewegelijk (en voor behandeling 55%) dus dat was weer aanzienlijk beter!! dus ik hoop dat het niet uitmaakt en zelfs dat het beter is dat we gister morgen geklust hebben en pas zaterdag weer! ik weet niet hoeveel dagen er max tussen kunnen zitten voor goed resultaat maar bij ons moet er minimaal 2 tussen zitten!!
    ps sorry voor de preciese details wahaha :D

17. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Vreemd hoor.. want bij ons werd gezegd dat voor een analyse er een onthouding wordt gevraagd van 2-3 dagen, maar voor IUI is dat helemaal niet noodzakelijk. Niet te lang, maar als je de avond voor IUI sex hebt, maakt dat helemaal niks uit, aldus onze arts!! Was zo dat wij afgelopen vrijdag langs moesten voor een analyse, dus keurig 2-3 dagen onthouding aangehouden en zaterdag morgen had ik de eerste IUI. Dus manlief mocht 2 keer achter elkaar aan de handkar!! Daar zat nog geen 24 uur tussen. Ik heb het maar niet over de aantallen, want helaas is dat bij ons gewoon heel slecht, maar de arts zei dat dat niks uitmaakte.. geef mijn portie maar aan fikkie.. zulke verschillende verhalen..

18. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Onze fa zegt ook: dan zitten er iig al zaadjes in die zouden kunnen bevruchten.

Maximaal 10 dagen want dan wordt het teveel slecht zaad.

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    update Krijg net een brief in huis wanneer de MRI is, die is op 29 maart om 10,15 .
    Nog aardig snel had ik niet verwacht eindelijk duidelijkheid.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    de arts zegt ook wel dat het voor iui minder uitmaakt dan voor onderzoeken maar omdat het na 1 dag nog zo minimaal is bij ons kunnen we er beter minimaal 2 dagen tussen laten! zo had ik het begrepen en nu komen we niet op te weinig maar was eerder bang op teveel :s vandaar!! maar we zullen t zaterdag wel zien ;) helaas is manlief nu te werk anders was hij nu de pineut wahahahah

@marnat: good luck!! ben benieuwd!

@ongeduldig: er zijn idd altijd veel verschillende verhalen waar ook ik vaak vraagtekens bij heb! maar er zit altijd wel een verhouding/gelijkenis is;)

Deel Deze Pagina