Juulzon, bedankt voor het meedenken over de ringen! Moet heel eerlijk zeggen dat het niet echt mijn smaak is. Wij gaan hier in Nederland onze ringen uitzoeken, maar laten ze maken in Belgie. Er zit daar een juwelier en die maakt alle ringen zelf,en in de prijs scheelt het behoorlijk! En daar komt nog eens bij dat het goud in Belgie ook sterker is dan in Nederland, vind ik ook wel belangrijk voor een trouwring. Maar toch heel erg bedankt voor de tip, wie weet had ik het helemaal te gek gevonden?! Kaboutertje, de meeste hier op het topic zijn volgens mij 30 en ouder behalve Sammie en ik. Wij zijn beide nog 21 dit jaar 22. Maar een leeftijd is maar een getal, het gaat erom hoe oud je je eigen voelt Dopey, dikke knuffel voor jou, balen zeg Spannende tijden, goede IUI gehad?? En idd erg veel die nu voor de 3e IUI gaan, mijn 3e ronde is net geweest, maar we zitten allemaal kort op elkaar. En het wachtbankje, kunnen we net zo goed een grote hoekbank nemen, anders passen alle dames er niet meer op! Wat een lijst zeg! Marnat, wat snel al 29 maart de MRI , wel fijn dan heb je weer iets om naar uit te leven! Succes ook jij zit een beetje op het wachtbankje nu!! Zonnetje, blij dat de cyste weg is! Echt stom he dat door zoiets je plannen in de war worden geschopt! Angelica, wat mooi 3 stuks! Veel succes meid, hoop dat er minstens 1 word bevrucht! Wondertje, wat stom dat ze op zondag geen IUI doen! Ik heb steeds het geluk gehad dat het doordeweeks kon gebeuren, en ik weet ook niet of ze in ons zh wel weekend-IUI doen?! Maar je kan toch eigenlijk niet weten dat volgende maand de IUI niet in het weekend valt? Als je ei in staking ga dan is er al weer een verschil van misschien 2 dagen, en kom je alsnog in het weekend uit. En je trouwdag komt ook al aardig dichtbij nu, spannend!! Ik hoop voor je dat je nog met de IUI een mooie posi-test kan krijgen, en dat je niet het adoptie traject door hoeft. Wel knap dat je de keuze voor adoptie al heb gemaakt. Be Happy, QUOTE Zo, ik ga weer rustig verder wachten op het wachtbankje met een lekker kopje thee. Ik hoop dat de ongewenste rode visite mij deze ronde voorbij loopt (evenals mijn collega-bankzitters)! Ik verwijs ze graag door naar een topic waarbij men de ongewenste rode visite met open armen verwelkomt! Hier moeten ze niet zijn in elk geval.QUOTE Amen!! Dancer4fun, hoop dat er maandag wel een mooie foll te zien is. Is dan toch weer een tegenvaller, als er niks te zien is. Mandy80, hoop voor je dat je vandaag een mooie test in handen krijgt! Ik had het dus bij mijn tweede IUI, mensen vonden dat ik straalde! Dat was ook de ronde dat ik serieus dacht dat ik zwanger was, dus misschien dat ik toen gewoon beter in mijn vel zat. Hoop voor jou dat de mensen het goed zien, DUIM DUIM DUIM!!!! 31december, hoe was de uitslag van het bloed en de zwemmers? Milk, nee hoor helemaal geen probleem, ik ben deze week ook niet erg veel aanwezig geweest. En dan ben je de lijst al snel kwijt, dus NO PROBLEMO, bedankt zelfs! Even een IKKE verhaal, Ben de laatste week niet erg veel langsgeweest, gewoon weg veel te druk met poetsen. Wel veel pijn in mijn rug en nek elke avond. Zullen wel de luie spieren zijn die nu los zijn gekomen Heb gelukkig deze maand geen last van pijnlijke boobies, alleen gisteren middag even een kotsmomentje. Kan ook komen omdat ik gisteren 2 grote mokken koffie op had, en veel te intensief bezig was. Kwam niks uit, maar was wel ff vriendjes met de wcpot 8) Ben blij dat ik nu er mee klaar ben, merk wel dat ik echt veel sneller moe ben dan de andere keren,sinds ik aan de clomid en pregnyl zit, ben ik soms echt een wrak! Nu heb ik vandaag lekker even een luilak dagje. Ze komen zometeen mijn vlaaien brengen,(jammie,jammie) en dan komt morgen de visite. Maandag eerst even gebak brengen op het werk, en in de middag mappen op halen voor de uitnodigingen, en in de avond taart bespreken! Mannetje heeft nu ook een week vakantie, dus kunnen we ff lekker samen op pad, en genieten van elkaar. Heb nu alles weer bijgelezen en hoop dat we aankomende week een aantal mooie testen mogen ontvangen hier! We gaan hopen op een IUI-BABY-BOOM! Het zal de aankomende week druk worden hier op het forum,met al die testers! Iedereen dikke knuffel van Brabbel, love you all!
Schaam me soms dood hoeveel ik typ!! Niet normaal ik heb elke keer een lap tekst! Hahahaha, kunnen jullie weer wat lezen, hoeven jullie je eigen niet te vervelen!
Hoi hoi Hopelijk doet alles het hier weer. Ongeduldig gefeliciteerd! Brabbel: toch voel ik mijn biologische klok tikken. Ook al voel ik me nog jong ( 22) , biologisch gezien ben ik "oud". Ik slap ook heerlijk op de pregnyl. Normaal na mijn ei tot 5.00 in de ochtend nu lekker tot 7.00 . Lang leve de pregnyl. Wondertje hier op zondag ook geen IUI hoor. Stomme zh-en net of je ei daar rekening mee houdt. Helaas is het hier dus al 3x voorgekomen dat hij op zondag eigenlijk nodig was. Een keer daarom afgeblazen en nu laat ik ze allemaal doorgaan ( des te eerder mogen we weer verder)
Ah nee, Mandy wat PIEP weer zeg! Sterkte meid en niet de moed verliezen hè?! Hier normaal rond dag 9 á 10 na de IUI last van borsten. Nu echt bijna niet. Een heel klein beetje op dag 10 en 11 en nu helemaal niks meer (dag 12). Hoop op een goed teken. Heb ook soms een steekje links bij m'n buik. Maar ik weet het, ik moet me niet zo richten op die verschijnselen. Ze zijn elke keer anders en elke keer is er geen zwangerschap op gevolgd. We wachten dus nog even netjes af tot woensdag of donderdag ofzo!
Mandy: balen!!!! Lijkt wel of iedereen deze ronde minder last heeft van de pregnyl. Of ligt dat aan mij?
hallo dames ik mag vanavond de pregnyl zetten en maandag de 1e iui vind het heel spannend allemaal iedereen succes!!!] liefs
Hééé lieve meiden! Heb net even uitgebreid alles gelezen: had ik net op iedereen gereageerd (in Word), loopt mijn computer (óók al!) vast en weg documentje . Dus dit keer geen lap tekst van mij.... Morgen is het Officieel Lente! Laten we hopen dat de Lente ons allemaal een mooi buikje brengt!!! Kaboutertje, wat jij schrijft over die Pregnyl en minder kwaaltjes, dat lijkt er idd op ja... Nu je het zo zegt... (ik zelf ook, merk nog niks!!! En had vorige ronde (mijn 1e keer pregnyl) echt wel last van mijn borsten!). Slapen doe ik idd ook beter met de pregnyl (of het komt door de utrogestan bolletjes die ik voor het slapen moet inbrengen: bijwerking is ook dat je reactievermogen minder is (dus je slaapvermogen meer ) ). Brabbel: grappig wat jij schrijft over die ringen op die website, want de ringen die mijn vriendin en haar man hebben laten maken lijken er niet eens op! Hun ringen zijn 'klassieker' zeg maar. Houd zelf ook niet zo van dat hele strakke... Maarre, ben strx wel benieuwd hoe die van jullie eruitzien! Trotsemoeder: suc6 met de pregnyl vanavond en de IUI maandag! Spannend!!! Mandy: Wat onwijs jammer meis... Dikke knuffel en een klavertje 4 voor de volgende ronde... Zeehondje: spannnnnnnnend, nog een paar dagen en dan testen!!! gebruik jij nu verder ook hormonen (spuiten / pregnyl?) ? Duim hard voor je! Ongeduldig: Happy B-day op A-land! Dikke verjaarsknuf! @all: Pffff dat wachten, wachten.... Of het nu op uitslagen of een scan, een FM of een IUI of een Ongie Die Hopelijk Niet Komt is.... Wachten is NIET LEUK!.... Daarom heel veel sterkte en ik geef iedereen op ons wachtbankje bij deze een kopje vruchtbaarheidsthee met een mandjevol paaseieren Egootje: Was vandaag even bij mijn ouders, waren echt uperlief. Mijn moeder vroeg hoe het ging met mijn buik en legde haar hand er spontaan op en zei "Zo, even je buikje masseren". Ik zeg "Maar mam, er zit nog niets in hoor!"... "Nou", zegt ze, "Dat weet je nog niet, misschien wel...". Echt superlief.... Later kwam mijn vader thuis en daarna ging ik met hem hardlopen...- mijn ouders wonen vlakbij Groene Natuur en Bossen - vloog er een ooievaar over!!! "Kijk", zegt mijn paps "Daar vliegt een ooievaar... Misschien wel een goed voorteken?". Ik kijk hem verbaasd aan, want mijn vader (wetenschapper pur sang) maakt eigenlijk nooit dat soort opmerkingen!!! Vond het gewoon superlief dat ze zo meeleven... Al voel ik helemaal niets in mijn buik of borsten deze ronde, dus tja.... nog een weekje op dat wachtbankje (mét paaseitjes )... Fijn weekend allemaal en sorry dat ik niet op iedereeeeeen even persoonlijk heb gereageerd, doe ik gauw weer hoor lieverds!!! xxx
Mandy, wat balen weer zeg! Veel sterkte! Trotse moeder, wat spannend we duimen met zijn alle voor je. Heb je trouwens voor de eerste keer zelf de pregnyl gezet? Juulzon, laten we hopen dat je papsie gelijk had met zijn ooievaar! Wel heel lief van je ouders . Zo, nu ga ik lekker een douche nemen,haren fohnen,want de visite zal zometeen wel komen . En dan ben ik morgen dus OFFICIEEL 22 Iedereen een fijne zondag, lekker genieten van het lente weer (8)ahum8)) En jullie horen mij denk ik morgen wel weer ff. Als er dan wat meer actieviteit is geweest dan afgelopen 2 dagen .. Vond het rustig hier op dit topic .. Dikke knuffel en groeten van een 21-jarige Brabbel!
mandy@ balen meis knuf. trotsemoeder@ mijn duimendraaien succes maandag. zeehondje@ spannend meis mijn duimen draaien nog steeds. brabbel@ id ik zit op het wacht bankje ik val er van spanning haast af lol. nee hoor ik ben aardig rustig. 9 april nog 1 keer ongi denk ik al hoop ik van niet. en dan de pil ongeveer. ga je morgen met je verjaardag nog wat leuks doen? hier@ gaat het goed ik ga straks weer naar voetbal de zinnen weer verzetten. en heerlijk op de fiets er naar toe. meiden die het nodig zijn een dikke knuf.
@brabbel: het is idd de 1e keer pregnyl het viel me reuze mee, behalve het brandend gevoel erna thnx dames voor het duimendraaien, ze draaien ook voor jullie veel liefs trotse moeder
Juulzon, wat lief van je ouders. Brabbel alvast gefeliciteerd! Marnat ik hoop dat het dan droog is bij jullie. Veel plezier vandaag.
Ik denk dat ik weet waardoor mijn borsten minder pijnlijk zijn. Ik gebruik deze keer maar vier Utrogestanbolletjes per dag ipv 6 per dag. Ik denk toch dat het daar aan ligt. We zien het wel!
hoi hoi meiden!!! ik ga zo terug lezen en ff uitgebreid reageren maar ik moet dit eerst ff kwijt gister was mn 3e iui, eigenlijk zouden ze ivm opendag geen iui's doen maar alleen t eerste stelletje mocht, en dat waren wij!! dus voor de open dag begon manlief met mij naar t ziekenhuis en hij "zn ding doen" toen we het inleverden vroegen we of we bij het ophalen meteen de uitslag konden krijgen maar omdat t open dag was zei de man van het lab, als het niet te druk is,..mogen jullie wel even mee kijken!! GEWLDIG!!! dus na 1,5 uur kwamen we terug en inmiddels was de opendag al begonnen maar bij het lab was het redelijk rustig dus ,....we mochten kijken! eerst kregen we onder de mic te zien hoe t eruit zag vanuit t potje voor de behandeling! das was wel een boel maar ook hoop troep en omdat ze al ff in potje zaten waren ze niet zo actief! vervolgens vertelde die geweldig aardige man wat hij allemaal had gedaan met de zaadjes en hoe t allemaal werkt! vervolgend kregen we t buisje te zien waar alles inzat en legde hij uit wat goed en fout was ed. toen mochten we weer door de mic kijken en zagen we dus t behandelde zaad! dit was WEL heeeel actief en schoot alle kanten op! en t was helemala vrij gemaakt van troepjes! vervolgens gingen we naar de gyn die al met smart stond te wachten! alles zag er goed uit! BMM stond mooi open en t "slijm" was perfect!! dus zaadjes ingespoten zonder enige moeite en maar wachten! na 15a20min ben ik terug gelopen naar t lab om de uitslag van t aantal te horen (hij moest namelijk nog tellen!) en vóór de behandeling hadden we 142miljoen zaadjes en de bewegelijkheid weet ik niet maar na behandeling bleven er nog 19 miljoen over met een bewegelijkheid van 67% ben zooo blij!! vond t voor ons een top score!!! en nu maar duimen op een goede afloop! maar om t zo gezien te hebben was gewoon heeeel leuke/fijne ervaring!! en door de resultaten heb ik goede hoop! dus dat er 4dagen tussen gemeenschap zat,...was dus toch geen probleem!!! sterker nog ... t was juist super goed!! ben nu zoooo benieuwd!!!!!! en gister middag had ik de baby shower van mn schoonzus! en t was een geslaagde middag!!!!! zat daar met 3 zwangere vrouwen,...maar vond t super gezellig! en hoopte echt dat ik ook gauw met zo'n mooie buik mag lopen fijne zondag allemaal en ik zal dalijk ff reageren!! geniet van t mooie lente weer! en dat we maar met zn alle van de zomer een buik mogen hebben
Hier ook maar even plaatsen. Mijn Kruidvat 2 voor 5 eurotest. Afgelopen nacht gedaan. Het was een bange doorwaakte nacht (schoonmama ligt te vechten voor haar leven na twee zware darmoperaties binnen 4 dagen). Moest van de zenuwen -tig keer naar de WC (vriendlief is sinds gisteravond in het ziekenhuis). Uiteindelijk om 04.00 uur maar een testje gedaan. Met dit als resultaat. Ik weet het niet hoor....