IUI deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sammie88, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames even een vraagje he`

ik heb vanochtend net als behappy getest..2 dagen voor nod..
    er kwam een heel mini licht streepje te staan,maar een half uur later op de wc roze bij het afvegen..
    dat is nu nog steeds best wel veel eigenlijk..

is het niet te vroeg voor een ongi?? 12 dagen na iui?? en ei??
    denk dat het dus weer niet raak is?? en wordt er een beetje down van:(
    deze keer krijg ik de hsg en ben benieuwd wat er uitkomt en wat het verloop ervan is,want klopt het dat je dus vruchtbaarder bent na de hsg??

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    be happy: ik denk positief meid! misschien kan je er straks of morgen vroeg nog 1 doen voor meer zekerheid!!:D

babyhope: ik zal als ik jou was bij geen ongi morgen of over morgen pas testen! beetje roze zegt niets, als t maar niet echt rood/bruin is zeg maar! (je snapt me vast wel) gewoon ff volhouden en afwachten meid!!
    en over hsg,...durf ik niet te zeggen! ik had voor mn 2e iui een hsg maar ik heb net poging 3 gehad! :(

ik duim voor jullie!!!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja maar dat is het hem net,ik vind dit teveel voor een innesteling??
    heb geen ongi gevoel of krampen dat niet..

haha ik snap er helemaal niks meer van nu:)
    me vriend zegt ook wacht nou maar tot dinsdag maar ja als ik zo blijf bloeden mag ik dinsdag dus weer beginnen met gonal

4. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    tja,... voor innesteling is het wel te laat toch?!?!!? je hoort wel vaker dat vrouwen toch beetje roze verliezen maar dat de ongi niet doorbreekt en ze zwanger zijn! mn schoonzus dacht ook dat ze ongi ging worden maar na een dag was de menst. over,...logisch want ze was dus zwanger :D
    ik hoop voor je dat t toch positief is meid! misschien morgen vroeg testen?!?! bij neg. kun je dan di toch met gonal beginnen! misschien hebben de andere dames tips ;) good luck girl

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Moet er wel even bij vermelden dat ik 5000 eenheden Pregnyl krijg. Dat is met een dag of 7 ongeveer uit je lichaam. Morgen is het 2 weken geleden dat ik de Pregnylprik heb gehad. Dus daar kan het volgens mij niet meer aan liggen.

Ik hoop over een paar dagen echt goed positief te testen. Ik heb vannacht echt om het uur op de WC gezeten. De angst om mijn schoonmoeder slaat namelijk op mijn blaas (en darmen). Dus ik had me al zowat leeggepiest toen ik de test had gedaan.

Ik hoop in elk geval niet dat de ongi alsnog toeslaat. Prive gezien kunnen we nu namelijk wel wat positief nieuws gebruiken.

@ Babyhope. Ik hoop een innestelling. Dat kan ook vrij laat gebeuren hoor. Heb jij ook 5000 eenheden gehad of 10.000 eenheden? Want dat laatste zit langer in je lichaam. Overigens kun je wel 12 dagen na IUI ongesteld worden helaas. Het ligt er maar net aan hoe lang je luteale fase is. Die van mij is meestal 13 dagen, de laatste keer was die slechts 11 dagen.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja innestelingsbloeding is meestal rond je ongi periode,staat er overal uitgelegd..

ik heb 10.000eh gespoten was op dag 8 al uit mijn urine had toen een nega test..
    ligt er ook aan per persoon hoor qua pregnyl..
    be happy als jij niet elk uur naar de wc was gegaan had je een supertest gehad:)
    wel erg van je schoonmoeder meiss..**knuffel**

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.297
    1.462
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Spannend hoor Be Happy en Babyhope!

Ik wacht echt met testen tot ik een paar dagen overtijd ben, mijn NOD is dinsdag 23 maart.

Ik heb er een slecht gevoel over want ik heb vandaag bastende koppijn en dat heb ik meestal een paar dagen voordat ik ongi ga worden.

Heb vannacht bijna de hele nacht boven de wc gehangen zo beroerd was ik, ben nu nog steeds misselijk. Heb gisteren tandoori wraps gegeten en die zijn erg slecht gevallen dus.

We wachten maar weer af.

Be Happy, heel veel sterkte met je schoonmoeder en ik hoop dat ze de operatie goed doorkomt.

Veel liefs
    Nataly

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Be Happy en Babyhope, ik duim voor jullie!!!
    Spannnnnnend!

9. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Be Happy die is positief hoor.

Babyhope voor innestelingsbloed is het te laat. De innesteling vindt plaats tussen de 5 en 10 dagen na je eisprong. Maar nog niet de moed verliezen hoor. Ik heb bij mijn goede zwangerschap 3 weken bloedverlies gehad. En niet zo'n beetje ook; maandverbanden vol ( sorry vies praatje)

Spannende tijden : geweldig dat je zo mee mocht kijken!
    Jullie hebben je beeb al gezien ;)

En over die HSG, ik heb die nu 2x gehad en allebei de keren dus niet zwanger. Tegen mij is gezegd dat je vruchtbaarder bent na zoiets als er al een verstopping zit. Niet als je eileiders van zichzelf al goed doorgangkelijk zijn.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, even een ego berichtje van mij. Ik ga straks even terug lezen. Ik heb vanmorgen IUI gehad, 2 spannende weken

Liefs

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja de innesteling vind plaats na 5 a 10 dagen..
    en de bloeding is rond je nod!!! heb hier de wij magazine voor me liggen en daar staat het duidelijk in...

ik zal is kijken op google..
    want het komt echt rond de periode dat je nod is

12. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal,

ik heb even een korte vraag. Ik heb mijn 3e IUI gehad op zondag de 7de en moest vandaag ongesteld worden. Normaal heb ik twee dagen daarvoor al bruine vloed zeg maar. Dit keer niet en ik ben ook nog niet ongesteld. Kan je ongesteldheid ook later komen of is die 14 dagen exact? Ik ben zo zenuwachtig en kan niet geloven dat het nu misschien dan toch gelukt is. Testen durf ik echt niet, ik ben als de dood dat er geen streepje verschijnt...

Weet iemand hoe strikt die 14 dagen zijn? Ben normaal altijd op tijd...

Liefs van mij

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    normaal is het wel na 14 dagen,is het 2 of 3 dagen later is er wel iets geweest vertelde mijn gyn!!

ik zou testen meiss!!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even een stukje uit de wij..

door de innesteling van de bevruchte eicel in de baarmoederwand(innestellingsbloeding)
    dit bloedverlies is locht en onschuldig,en vind vroeg in de zwangerschap plaats.
    vaak al voor of rond het tijdstip waarop je anders ongesteld zou worden,
    wat ook gebeurt bloedverlies rond het moment waarop je anders zou menstrueren;je denkt dat je nog niet zwanger bent,maar het isminder heftig en duurt minder lang dan een menstruatie..

15. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    mmm, niet mee eens. Ik bedoel bij mij was het duidelijk veel en veel heftiger en niet minder lang ( 3 weken ;) )

Morgen gewoon nog eens testen joh ;)

16. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Minke, bij mij was hij nu ook langer dan normaal. Maar dat kn verschillen volgens mijn fa. Dus niet zoals babyhope haar arts zegt: er is dan iets geweest.

Maar ik zou gewoon testen. Ik bedoel je durft niet te testen, maar nu heb je hoop en mss wordt je morgen toch ongesteld ( ik hoop niet voor je) en dan komt de klap nog harder aan omdat je 1 dag overtijd was.

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    @brabbel1988: we moeten idd maar eens een hoekbank nemen!!! en die lap tekst,...wat zou t! doen er wel meer (ik dus) daar hebben we die bank toch voor?! lekker kletsen!! mn iui ging super!!! heb stukje terug (begin van de middag) uitgebreid geschreven hoe t ging!! ben zo blij!! hihi :D enuh ik zag je reactie op kabourtje en ik ben ook nog geen 30 hor! al komt t in de buurt! ben in dec 25 geworden! ;) voor jou wel spannend weer he?! nog ff en t is de 25ste! hopelijk ben je met een reden beroerd! en test je vette dikke positief! dat kunnen we hier wel gebruiken en t is je van harte gegunt!! beterschap girl! en alvast een hele fijne verjaardag morgen!!!!!!

@mandy80: wat shit zeg!!! nu op naar volgende poging?!!?
    good luck girl!!

@kaboutertje en juulzon: ik hoop maar dat ik deze maand minder last heb!! tenzij mn testen positief zijn dan mag t ;) ik had vorige maand zulke zere borsten!! 5dagen na iui tot ongi! werd er gek van !! en een pukkels!!!! dus hopelijk nu niet!!! :D
    juulzon: wat super lief van je ouders!!!! en de opmerking van je pa doet me aan de opmerking van mn man denken! di geloof ik(ben erg vergeetachtig sorry) zaten we in de auto en zagen een ooievaar! en toen zei hij kijk schat hij zoekt ons huis! donderdag ging hij met zn maatje hardlopen en zag er weer1 (normaal zie je ze nooit!! was voor mij mn eerste keer op de die van plastic na) en toen zei zn maatje,..die is opweg naar jullie! en vrijdag zagen we er WEER 1 en toen zei mn man...hij zoekt ons echt hor! ik zweer t en toen vertelde hij dus dat hij m al 4dagen zag,...ook woe al met zn collega's! hopelijk komen al die ooievaars ons allemaal een kleintje brengen want er zijn er genoeg op t moment! :D ;)

@ trotse moeder: morgen iui!!! spannend hoor!!!! ga voor je duimen!!! en die pregnyl vind ik daarna ook altijd ff irritant branden maar das gauw weer over! ik ga meestal op de fiets want dan blijf ik bewegen tegen t stijf worden :D succes morgen!! let us know!

@zeehondje: wat zijn Utrogestanbolletjes?!?! waarvoor slik je die?!!? ik ben daar nog niet zo in thuis! zal t anders eens googlen!

@ kaboutertje: bedankt voor je reactie! ik hoop dat ik ons beebje al heb gezien idd!! en dat die 19milj en 67% voldoende zijn!!! zal toch wel een keer!?!?!?!?!
    hoest met jou?!!?

@angelica: spannend!!! we lopen deze maand dus bijna gelijk op!! ben benieuwd 2x positief!?!?!?! we gaan ervoor!!

@nataly1972: t is bijna de 23ste!!! spannend!!!!! hoop dat we deze maand hoop positieve berichten zullen hebben!

@behappy: ik weet t zeker! je bent de eerste met positief bericht deze ronde!!!

@babyhope: hopelijk ben jij de 2e!! ik heb geen ervaring met innestelingsbloeding ed. dus ik kan je helaas echt niet helpen! ik dacht altijd dat je met innestelling beetje roze verloor! en dan met ongi KAN je nog wat verliezen, maar hoeft niet! succes!

@minke12: ik zou vanavond of morgen vroeg gewoon testen!!! ik had bij poging 1: 14dagen en bij poging2: 13dagen! dus word deze mnd voor mij verrassing ;) maar t is per persoon verschillend hoelang de LF is! kan geloof ik van 12tot16dagen verschillen als ik t goed heb! maar als je normaal altijd zelfde hebt zal ik t er gewoon op wagen meid! die angst van toch negatief hebben we allemaal!! en heb je elke keer weer! maar wie weet is het nu ECHT een keer niet zo!! en is het toch gelukt!!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och ja we kunnen wel vanuit gaan dat google het gelijk heeft,maar pff we weten allemaal dat het niet zo hoeft te zijn toch..

kaboutertje tuurlijk test ik nog;) haha
    ik was gewoon bezorgd vandaag maar het was net al veel minder,och ja word ik wel ongi dan ga ik ook voor 3x is scheepsrecht toch!!!

19. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Bedankt voor de reacties, misschien moet ik zo dan toch maar eens testen. Ik zie er alleen zo tegenop... Pffff...

Babyhope; over dat bloedverlies, ik heb ook wel eens 'roze'vloed gehad tijdens of vlak na mijn ei, maar dat had echt niets met mijn ongesteldheid te maken. Dit was ook heel anders dan bij mijn zwangerschap van vorig jaar, toen verloor ik ook iedere keer bij het plassen wat donker bloed, maar dit bleek niet goed. Dit was trouwens wel wat later, vanaf week 5 tot week 12.
    Toch zijn er genoeg vrouwen die bloed verliezen tijdens de zwangerschap (vooral in het begin) waarbij niks loos is. Ik zou (proberen) me niet te druk te maken en te genieten van mijn posi test! Streep=streep hoor.

Suc6 en misschien heb ik vanavond het lef om te testen, maar ik betwijfel het.

Zijn er nog meer dames die weten hoe dit zit? Want ik dacht dat de periode tussen de eisprong en de ongi altijd 14 dagen was en dat hierin geen variatie is.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee lf is varierend van vrouw tot vrouw geloof ik...
    is niet standaart 14 dagen.. maar meestal ben je wel 14 a 15 max 16 dagen na de pregnyl ongi!!!
    toch dames???

Deel Deze Pagina