Voor iedereen heel veel sterkte en succes. En een dikke knuffel. Heb weinig energie en tijd om op iedereen te reageren. Lees wel mee en denk aan jullie. Heb het weekend gewerkt en vanavond ook nog, dus ja niet zoveel fut over.
Be Happy dikke knuf en heel veel sterkte met je schoonma, verwen jezelf en je mannetje (en je mannetje jou) vanavond maar even lekker!!
@be happy: meis heel veel sterkte met je schoonma dikke knuf Ik heb zelf net de eerste iui gehad, het viel heel erg mee dus ga nu ook de w8weken in Veel succes dames!!!!
@ Be Happy, jammer dat je toch ongi geworden bent, hopelijk geeft IVF meer resultaat en heel veel sterkte met je schoonmoeder. Ik hoop dat ze goed uit haar slaap komt. Een dikke knuffel van mij. @ Milkhd, ook voor jou een dikke knuffel omdat je ongi doorgebroken is. Veel liefs Nataly
hey bah be happy! wat jammer!!!! had goede hoop!!!! dikke knuffel! @kaboutertje: ???!!?!??!? waarom zou iui voor mij niet helpen?!?! (daar gaat mn hoop/moed ) zo slecht zijn onze resultaten toch niet ?????!!!! volgens de arts zou iui juist een hele goede uitkomst voor ons zijn!!! net ff dat extra steuntje wat we nodig hebben!!!! @ alle net ge iui ers...welkom op de bank! ik houd mn plekkie al weer 2 dagen lekker warm! zal zo ff nieuwe thee zetten want ondertussen is de kan leeg heb steeds meer te delen hihi
dames ik heb de kliniek gebeld.. hoef geen hsg stond in de computer,vorige cyclus mk gehad zwangerschap bewezen,geen hsg nodig!! wel moet ik 31 maart op de 1ste fm komen krijg dan hoofdwaarschijnlijk utrogestan mee.. behappy dikke knuffel meiss.. milkhd ook een dikke knuffel.. en de andere dames ook allemaal een super dikke knuffel xxxcin
Behappy, hoop dat alles goed gaat met je schoonmoeder.. sterkte daar.. en ook met je ongi.. moeilijke tijden, maar hang in there.. Ik verwacht zaterdag pas mijn nod, maar voel nu toch al van alles weer hoor. Normaal op dag 11, vorige maand op dag 10 en zit nu op dag 9 en ik voel em alweer aankomen.. dus ik denk dat mijn eerste IUI is mislukt. Dus op naar de volgende ronde, dit keer met Glomid, heb ik al in huis!! Babyhope.. toch doorgezet dus.. balen meis.. misschien kom ik je een keer tegen bij het Geertgen, ziet ernaar uit dat ik er ook nog wel een aantal keren heen mag. Sjonge, zag er veelbelovend uit met al die bijna roze streepjes.. en nu lijkt het er toch op dat we toch weer moeten wachten op de volgende testers.. Suc6 meiden, toch ben ik blij met dit forum, kun je ff je ei kwijt en ook lezen dat je zeker niet de enige bent..
Net terug uit ziekenhuis en ja hoor. 1 mooie follikel van 24mm te zien. Dus morgen eerste IUI. Heb net pregnyl gespoten ben benieuwd wat ik daarvan ga merken. Dus ben nu helemaal heppy gaat het eindelijk gebeuren....... Morgen dus weer eentje op de wachtbank. Tot morgen meiden!!!!!!
Spannendetijden; wat leuk zeg dat je in het lab mocht kijken, nu afwachten of het misschien geluk heeft gebracht! Behappy; wat naar van je schoonmoeder zeg, sterkte. Maar ik zie op je test toch echt een heel licht streepje, spannend hoor meid. Nee, dat kan toch niet?! Ook al ongesteld. babyhope; raar zeg, een licht streepje en toch bloedverlies?! Ah, en nu lees ik dat je echt veel bloed bent verloren, sh*t zeg. angelica; sterkte met wachten maar weer, balen is dat elke keer weer hè. minke; ik denk dat het door de iui wel wat kan veranderen, je lf (dagen ná eisprong). Maar zeker weten doe ik dat niet. weet je hoelang je lf is? Oh zie dat je toch getest hebt. Hoop dat het streepje morgen duidelijk te zien is! spannendetijden; die Utrogestanbolletjes moet ik vaginaal inbrengen (kan ook slikken, maar dan heb je vaak veel bijwerkingen). er zit het hormoon progesteron in en dat bevordert een eventuele innesteling (dikker baarmoederslijmvlies). Nataly; ik gebruik die bolletjes ook. na het stoppen duurt het bij mij drie of vier dagen voordat de ongi komt. balen is dat elke keer. marjolinos; welkom meid. En ook de vijfde iui al! Hoop dat het voor ons meiden snel klaar is met die iui's en we op het zwanger forum kunnen mee gaan schrijven Milkhd; jammer zeg! Hé brabbel jarig? gefeliciteerd, geniet van deze dag. brechtje; veel plezier morgen, leuk en spannend! Hier nog paar dagen wachten en dan kom ik ook gewoon met een super posi test, haha!!!!
Spannende tijden: even ter verduidelijking ik bedoelde met ons, kabouterman en ik Niet jou Sorry als ik ietwat onduidelijk overkwam.
Brechtje: succes en volgens mij hebben wel meer pc kuren Be happy, hoe kan dat nou??? L Sterkte met je schoonmoeder. Is toch spannend en eng. 311208: Ligt er nu nog sneeuw daar? Hoe hoog ligt dat dan? Heerlijk nog even in de sneeuw. Enne je kwaaltjes wat zou dat betekenen?
Wat dachten jullie,Brabbel vind het rustig, dus die zullen we eens krijgen? Heb vanmiddag al een stuk gelezen en ga nu op iedereen proberen te reageren,Here we go! Marnat, Ja idd leuke dingen gedaan vandaag. Zet hieronder even een algemeen stukje neer, is makkelijker! Trotse moeder, blij dat het meeviel de pregnyl,heb je op de lijst en wb gezet,kijk maar even in het volgende bericht . Spannende tijden, wat leuk dat je mee mocht kijken! Lijkt mij dan wel weer een hele leuke ervaring om ze te zien zwemmen, appart idee, maar wel mooi. Misschien heb jij je beeb al in vloeibare vorm gezien wie weet?? En gelukkig ook nog een mooie score, altijd leuk. En heel erg bedankt voor de felicitatie, en idd het is voor ons hier ook al bijna DE DATUM! Hahahahaha, hoop dat ik Ineke en de anderen achterna kan hobbelen met een knaller van een test! En over de thee die al op is, kunnen we niet een aanvraag indienen bij de Douwe Egberts Help de IUI-ers de wacht weken door! LOL LOL LOL Be Happy, allereerst heel erg veel sterkte met je schoonmama, hoop dat het allemaal goed gaat komen! Houd de moed erin meid! En wat enorm klote dat het toch een ongi is geworden, we hebben die streep toch met zijn allen gezien,hoe kan dit nu Baby Hope, balen meid, verdomme, was zo blij voor je. Heeeele dikke knuf! Angelica, hopen op een mooie test voor je binnenkort, nu nog wachten he? Minke, morgen nog even een keer testen, maar ik denk zelf heeeeeel goed nieuws, want ook ik zie een streepje, en dan vooral de foto met de vloerbedekking! Doe je morgen nog ff een fototje plaatsen, ben best benieuwd! Dancer4fun, heb je aangepas op de lijst moet even laten weten als het niet klopt.. 31 december, heb een leuke dag gehad, kijk maar even hierbeneden mijn ego verhaaltje. Dan hoef ik het niet dubbel te typen, klets toch altijd al te veel Marjolinos, helaas ook welkom bij ons, hoop dat je hier veel raad en steun kan vinden! Nathaly, zal de lijst er weer even op zetten, moet je maar eens kijken wat een lijst er in maart kan testen, daar schrik je van!!! Ongeduldig, welkom back! Wat een leuke vakantie heb je gehad, zo te lezen. En je verdient het ook om te worden verwend door je mannen. Daar hebben we ze toch voor? Hoop dat je nog een beetje opknapt, en het cadeautje van je man snel mag gebruiken! En natuurlijk dan ook positief, nog even moed houden de ongi is er nog niet!! Milk dikke knuffel en veel sterkte, meer kan ik niet zeggen helaas! Wil eerst iedereen bedanken voor de felicitaties en de lieve berichten! Hier was ik gisteren om half 9 al klaar met de visite, mooi op tijd dus! Had ook een enorme hoofdpijn, maar toch goed geslapen. We hebben vandaag de kaart uitgekozen voor ons trouwen. De kaart zelf waren we binnen 15 minuten mee klaar, maar de tekst daarin tegen Phoe, dat viel me ff zwaar op mijn neus, had nooit gedacht dat het zo lastig zou zijn Moet toegeven dat ik daar ook een perfectionistische zeurmiep in ben hoor! Gelukkig toch nog goed gekomen, morgen al meteen laten drukken! En vandaag ook de taart al besproken, en besteld,HMMMMMMM, kreeg al honger van de fotos! En die vrouw is echt een professional, wist precies te vertellen wat ik mooi vond, en wat niet. Geef niet graag de regie uit handen, maar aan die vrouw kan je het wel overlaten. Morgen naar de drukker, en een pak uitzoeken voor Brabbel-man. Vind het spannender dan mijn jurk als ik eerlijk ben! Heb deze maand ook helemaal geen verschijnselen zoals pijnlijke borsten, of andere fratsen! Weet ook niet wat ik er van moet denken Ineke voelde ook niks, maar ja heeft ons nu gelukkig verlaten, had ook een mooie test in handen. Maar aangezien ik elke maand wel andere klachten had, weet ik het nu ook niet. Iedereen die ik ben vergeten, snorry Hieronder nog ff een up to date lijst.... Allemaal dikke knuffel van Brabbel, en lekker slapen! Tot morgen lieve forum vriendinnetjes!!
IUI-meiden Angelica (30): 1ste IUI BBZ, jan geen IUI, feb geen IUI, 2e IUI 21 maart gehad Be Happy (35): 7xIUI mislukt, 8e IUI op 09-03 (wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (21): 1e IUI mislukt, dec cyste, 2e IUI mislukt, 3e IUI 11-03 Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 Chichi: 1e IUI op 18-03 Dancer4fun: 1e IUI 23 maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Helena115: 1e IUI jan zwanger (vmk) Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt Kuipersl: 1e IUI op 10-03 Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI jun09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Nataly1972: 4e IUI 09-03 Natjuh026: TIME OUT Oasis: 1e IUI 11-03 Ongeduldig (35): 1e IUI 13-03 Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Spannendetijden: 3e IUI 20-03 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Willemijnp: 1e IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5e IUI 08-03 Zonnetje1980 (30): 3e iui van start! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 Wachtbankje Nataly1972: testen vanaf 23-03 Kuipersl: testen vanaf 24-03 31dec08: testen vanaf 25-03 Oasis: testen vanaf 25-03 Brabbel: testen vanaf 25-03 Zeehondje: testen vanaf 26-03 Ongeduldig: testen vanaf 27-03 Juulzon: testen vanaf 27-03 Chichi: testen vanaf 01-04 Marni: testen vanaf 01-04 Spannendetijden: testen vanaf 03-04 Pearl: testen vanaf 04-04 Angelica: testen vanaf 04-04 Trotse moeder: testen vanaf 5-04 Brechtjemvj: testen vanaf 6-04 Dancer4fun: testen vanaf 6-04 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje Mandy 80, en Baby Hope van het wb afgehaald,en op lijst gewijzigd. Angelica op het wb gezet, en op lijst gewijzigd. Milk,BeHappy, van het wb af en op lijst gewijzigd. Brechtjemvj, Dancer4fun,en trotse moeder op lijst en wb gezet! We hebben 8 testers in 5 dagen gaat spannend worden hier! En daarna nog 8 achter elkaar in de eerste 6 dagen van april! Zo staat het wb vol, en zo is het wb leeg, en schuiven we allemaal op naar de lijst van Ineke Girl power!!!
Gefeleciteerd Brabbel Je hebt gelijk! Kom allemaal gezellig op het "zwanger" bankje zitten!!!!!!!! succes iedereen
he hallo, so mooi eitje dancer4fun!! die moeten de zaadjes toch niet moeilijk kunnen vinden!!! Jeetje, er zitten er echt nog veel op het wachtbankje zeg!! Ik heb gisteren een test gedaan omdat ik het niet meer kon uithouden en die was zoals ik wel verwacht had hardstikke negatief! Ik voel me ook helemaal ongi en hij zal vandaag (precies een maand na de vorige) wel doorbreken, ik reken er ieder moment op. Heb helemaal dikke ogen want ik heb de hele nacht liggen janken, verschrikkelijk. Ik kan af en toe echt heel erg doemdenken... zo van stel dat het niet lukt, kan ik dat wel etc etc.. Hebben jullie daar ook wel eens last van? Ben vandaag op de fiets naar mijn werk gekomen (35 minuten fietsen) om mijn gedachten een beetje geordend te krijgen. Als ik niet de hele dag vergaderingen had gehad was ik zeker thuis gebleven want ik voel me net een uitgeknepen doekje... voor de overige dames op het wachtbankje: rode duivels blijf ver weg, roze ooievaar je bent van harte welkom, geef ons wat vreugde hier en geef ineke een maatje deze maand!!!! kaboutjertj: Solden ligt heel hoog (gletcher gebied) dus sneeuw genoeg. De laatste jaren is het echt fantastisch, nog fijne sneeuw (al is de dalafdaling een beetje minder...) en dan boven op de berg in het zonnetje in je topje echt heel erg genieten!! Het is er nu alleen heel warm , dus das wat minder voor de sneeuw. Ik hoop iig dat we zon krijgen zodat ik daar ff kan afreageren en wat vitamientjes kan opdoen!!!
@brabbel; bedankt voor de lijst. in mijn geval klopt het helemaal. weet nu ook wanneer ik mag testen.(dat had ik nog niet uitgerekend Hoop voor je dat de ongi deze keer lekker uitblijft @31 dec gestopt: Ja, was heel mooi te zien op de echo. Echt een groot zwart vlak.en 24 mm groot, terwijl er 4 dagen geleden nog niets te zien was. En ja, kan me helemaal vinden in dat doemdenken. Had er afgelopen weekend ook last van. Er hoeft maar iets mis te gaan (maakt niet uit wat) en je bent gelijk helemaal van slag. Er over praten helpt bij mij het best. @minke: hoop dat je nu een duidelijkere test in handen heb. Ben duimen aant draaien voor je. @behappy: Das baalen zeg. Die streep had ik idd ook gezien. voor de rest op het wachtbankje. Ik kom jullie gezelschap houden.Ik zit er vanaf vandaag ook op. Maar ik haat wachten:x
IUI-meiden Angelica (30): 1ste IUI BBZ, jan geen IUI, feb geen IUI, 2e IUI 21 maart gehad Be Happy (35): 8x IUI mislukt; op weg naar 9e IUI (op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (21): 1e IUI mislukt, dec cyste, 2e IUI mislukt, 3e IUI 11-03 Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 Chichi: 1e IUI op 18-03 Dancer4fun: 1e IUI 23 maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Helena115: 1e IUI jan zwanger (vmk) Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt Kuipersl: 1e IUI op 10-03 Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI jun09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Nataly1972: 4e IUI 09-03 Natjuh026: TIME OUT Oasis: 1e IUI 11-03 Ongeduldig (35): 1e IUI 13-03 Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Spannendetijden: 3e IUI 20-03 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Willemijnp: 1e IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5e IUI 08-03 Zonnetje1980 (30): 3e iui van start! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 Wachtbankje Nataly1972: testen vanaf 23-03 Kuipersl: testen vanaf 24-03 31dec08: testen vanaf 25-03 Oasis: testen vanaf 25-03 Brabbel: testen vanaf 25-03 Zeehondje: testen vanaf 26-03 Ongeduldig: testen vanaf 27-03 Juulzon: testen vanaf 27-03 Chichi: testen vanaf 01-04 Marni: testen vanaf 01-04 Spannendetijden: testen vanaf 03-04 Pearl: testen vanaf 04-04 Angelica: testen vanaf 04-04 Trotse moeder: testen vanaf 5-04 Brechtjemvj: testen vanaf 6-04 Dancer4fun: testen vanaf 6-04 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje [/QUOTE] Ik heb de tekst achter mijn naam nog even gewijzigd. Ik heb namelijk inmiddels al 8 mislukte IUI's achter de rug! Ik ben nu op weg naar IUI 9 en hoop gauw wat te horen van het UMCG inzake onze doorverwijzing voor IVF.