goedemorgen dames, en helaas welkom nieuwe dames, schrap mij maar van het wachtbankje want zoals al verwacht zijn gisteravond de rode duivels op bezoek gekomen. Vandaag dus bellen voor een FM direct na de wintersport en dan denk ik ook heel snel 2e IUI! Ik had met er gelukkig al op voorbereid (na mijn draaaaa maandag) dus dit kwam niet zo hard aan! k heb nog steeds goede moed erin dat de volgende gewoon gaat lukken en het zaad van t mannetje stteds beter wordt!! Ik vind het echt stom dat sommige huisartsen zo lang willen wachten en ziekenhuizen zich perse aan een jaar houden. Mijn advies aan iedereen die nog geen jaar bezig is met oefenen en het gevoel heeft dat het niet goed zit: gewoon liegen! Gewoon zeggen dat je al een jaar bezig bent! Ik ben iig heel erg blij dat onze huisarts direct een zaadtest wilde doe en alles zo voortvarend is opgepakt, anders zaten we nu mss nog aan te kloten, in de wetenschap dat het bij ons natuurlijk er door het slechte zaad gewoon niet inzit!! Nou dames die wel nog op het wachtbankje zitten: hopelijk blijven ze bij mij en bij jullie weg (de rode duivels) dat ze de volgende keer dan maar bij mij weg mogen blijven! Dikke knuffel aan iedereen
Helaas liegen ging voor ons niet op, omdat mijn gyn wist wanneer de mk was. Ego: ben bang dat morgen ei alweer springt: buikpijn ed. Dus weer te vroeg. Nu is mijn fa niet zo van de testen dus als ik dalijk positief test ben ik bang dat ik morgen toch niet mag komen en dan zou dus de 3e ( eigenlijk4e) voor Jan joker zijn. Maar eerst de test maar eens afwachten, het liefst nu al, maar als hij nega is, dan weet ik zeker dat ik over 2 uur weer test. Dus kan dan beter even 2 uur wachten.... Wat een gezeur...
@kaboutertje: ohh meis wat frustrerend 4 maal te laat, maar springt je ei door de pregnyl te vroeg dan? liefs
Jeetje kaboutertje, dat zou toch echt heel erg frustrerend zijn. ik hoop voor je dat het nog echt pre buikpijn is en dat hij/zij toch nog even wacht met springen!!
Lieve allemaal, Even ego.. moet zo weg namelijk, maar moet dit even delen met jullie. Ik dacht dat mijn ongi begonnen was, omdat ik altijd met lichte spotting begin, ver voor mijn NOD. Vanmorgen weer gekeken, maar weer niks, al 3 dagen echt bijna niks, nog minder dan de afgelopen maanden en dit keer al vanaf dag 9 na IUI. Ik had dit keer weer een paar vroegtesten gekocht, omdat ik dit toch zag als onze eerste echte reele kans gezien de kwaliteit van de zwemmers... maar ja, er waren er maar 250.000 bij inbrengen en normaal willen ze iig 1 miljoen hebben. Dus ik vroeg of het wel zin had, maar volgens de arts wel. Kreeg wel Clomid mee voor de volgende ronde, dus dat gaf ook niet veel hoop eigenlijk haha.. maar.... vanmorgen dacht ik dus, ik gooi er een testje tegenaan, 2 dagen voor NOD. Was half zes, dus half slapend gedaan. Ik dacht heeeeeeeeeel ver weg een streepje te zien, dus ik heb em maar weggelegd en later weer gekeken.. Stond er toch echt, heeeeeel vaag. Dus toen dacht ik, ik doe er nog een, de clearblue die ik van hubbie voor mijn verjaardag had gekregen afgelopen zaterdag en ook daar kwam een streepje te staan. Ik sta te trillen op mijn benen en moet nu ook nog naar een afspraak, maar we zijn waarschijnlijk ZWANGER... Durf het niet te geloven, kan nog zoveel mis gaan.. Meiden, ik reageer als ik terug ben van die afspraak op jullie.. Ik hoop dat jullie ook snel een posi test in handen mogen krijgen. Dikke knuf... ongeduldig!!
Ongeduldig, kun je het op de foto zetten.... ik wil je zo graag voorzichtig feliciteren, maar ik wacht nog even totdat je het zeker weet ik duim voor je
oh ongeduldig, ik hoop zo voor je dat het gelukt is en dat de zwangerschap doorzet!!! Heel veel succes!!!! en heel voorzichtig alvast gefeliciteerd....
Ja toch???!!! Heb een bijlage gedaan met de foto! Hoop dat het goed gegaan is.. heb ik nog niet eerder gedaan via deze site!!
Goedemorgen! Kabouter, hopelijk is het deze maand niet weer te laat! Ongeduldig, spannnend! Hopelijk worden ze steeds duidelijker en mogen we je na Nod feliciteren! En zo licht zijn ze niet hoor zie ze behoorlijk goed Nataly en 31-12-2008, Knuffel! Die rot ongi ook! Zeehondje, hoe is het bij jou, hopelijk geen ongi!!
@ de dames die ongi zijn geworden,...balen meiden!!! hele dikke knuffel van mij!!! @ ongeduldig: of ik ben gek maar,...ik zie ze echt!!! alvast een voorzichtig gefeliciteerd!! misschien morgen of over morgen nog een test?!?! spannend hor maar ik denk dat je gewoon super zwanger bent!!!!
he ongeduldig, dat zijn toch echt duidelijke streepjes, zeker die van de clearblue! Snel een afspraak maken bij je FA voor bloed te prikken zou ik zeggen!!
Bloed prikken ja? Loop bij het Geertgen, doen ze dat standaard dan? Is een test niet voldoende?? Sjonge.. durf nog niet te geloven, ook omdat ik gewoon 2 dagen voor mijn NOD zit.
Jorietje, wat enorm balen, sterkte meid! Minke, eindelijk naar 4 jaar, je wens vervult! Echt van harte gefeliciteerd,lekker genieten meid!! Hoop dat ik je snel mag volgen! Marjolinos, hoop dat 5 voor jullie altijd een geluksgetal mag gaan worden. Succes! En ook mij kunnen ze niet opvrolijken met zwangerschapsberichten van anderen in mijn omgeving. Het eerste wat ik denk is, IK WAS EERST!:x Maakt me ook geen ruk uit hoe en waarom,ik wil nu!! Herken je gevoel zoooooo goed, is ook heel normaal hoor. Juulzon, snap ook wel dat je dan ff erdoorheenzit, met al die dubbele lasten en zo Maar inderdaad, jij bekijkt het weer positief dan,petje af moet je ook kunnen! Kaboutertje, lijkt me heel moeilijk voor jullie. Ben je eindelijk zwanger kan je nog niet blij zijn .. Hoop dat er snel een stevige en eigenwijze zwemmer blijft hangen, en dat je wel blij kan zijn . Shirly 31, kom maar lekker meekletsel als je wilt, je bent welkom. Milk, succes met de Menopur,mooi dat alles rustig was! Sammie, oei 4!!! Aan 1 kant. Gaat jou IUI dan wel door? Hoop voor je dat die rechtse mooi groeit! En heel goed van je dat je toch door heb gezet, als jij dat wil moeten ze dat ook gewoon doen! Spannende tijden, bij mij hebben ze ook rond de eisprong bloed laten prikken. Ook bij mij was alles goed gelukkig. 31 december, potverdrie meid, toch een ongi,sterkte en een dikke knuff. Ongeduldig,ik denk dat ik ze ook zie hoor, vooral de onderste. Anders even een bloedtest? DUIM DUIM DUIM .. Nathaly, ook jij ongi?! Sterkte, meer kan ik er niet van maken . FF een ego verhaal, we zitten er hier helemaal doorheen! Schoonzus mannetje en ik zijn voor een pak, enorm geslaagd. Echt het was heel gezellig, en mijn mannetje was zoooooo sexy met dat pak! Nu komt het .. Zitten we in de avond te eten, belt mijn schoonmoeder naar mijn man,helemaal boos. Ze stond die middag op ons te wachten omdat ze dacht dat ze mee mocht kijken voor het pak. Dit was dus al een aantal keer eerder duidelijk verteld dat het niet de bedoeling was, omdat ze alles mooi vind, en nogal een opdringerig typetje kan zijn. Iedereen heeft dit gehoord, en zelfs zijn moeder heeft dit nog een aantal keer aangekaart met een grapje. Dus het was duidelijk Ze was teleurgesteld, en voelde zich geen moeder meer..... Haverwege het gesprek gooit ze de telefoon erop. Mijn man is naar hun toe gereden, en daar is me toch een ruzie gemaakt! Ze was volledig door aan het draaien Dat ze geen moeder meer was voor haar kinderen, en dat wij het makkelijk zonder haar konden doen, anders springt ze op de snelweg wel voor de auto . Mijn man is enorm uit zijn slof geschoten, en heeft haar duidelijk gemaakt dat ze dit dus nooit moet doen. En dat ze de schuld niet op ons af hoeft te schuiven. Mannetje kwam helemaal in tranen terug, en we hebben toen alles besproken met zijn zus. Ze is die avond ook naar mijn schoonmoeder geweest om op te passen, dat ze geen gekke dingen ging doen. We kunnen totaal niet door haar doordringen, iedereen heeft het gedaan, en zelf haar kleinzoon intereseert haar al niks meer. Die nacht is alles goed gegaan, maar ze had geprobeert haar polsen door te snijden met een sleutel?!?!?!?!? Mijn schoonvader zat er ook helemaal doorheen, en k heb gisteren de huisarts gebeld, want dit kon zo gewoon niet verder! Die is geweest, en vond dat de scherpe kantjes er even af moesten voor we iets konden doen. Gisteren schijnt het beter te zijn geweest,we hebben met de zussen van mijn man alles doorgesproken, omdat we contact met elkaar blijven houden. Mijn man en ik gaan ook niet naar mijn schoonmoeder, want dan gaat het helemaal mis. Vanochtend kregen we telefoon dat ze vandaag al professionele hulp gaat krijgen in het ziekenhuis, want ze heeft nog steeds rare gedachtes. Ze wilt niet meer leven, voelt zich nutteloos, en we dringen niet tot haar door, haar idee is waar op dit moment, en ze wijkt hier ook niet vanaf! Dit ligt niet aan het hele trouwpak-verhaal, dit is te erg, er moet gewoon meer aan de hand zijn! We zitten met onze handen in het haar,HOE MOET DIT NU?? Ze betrekt andere dingen bij haar verhaal die niks ermee te maken hebben, ze is een hele andere vrouw als dat wij haar kennen .. Er is serieus een kortsluiting geweest in haar hoofd . Wat kan een mens ineens van de wereld zijn, NIET TE GELOVEN! Vandaag precies 2 weken naar IUI, maar de ongi zal wel later komen door de stress. Kussies een verdrietige Brabbel ..
IUI-meiden Angelica (30): 1ste IUI BBZ, jan geen IUI, feb geen IUI, 2e IUI 21 maart gehad Be Happy (35): 8x IUI mislukt; op weg naar 9e IUI (op wachtlijst voor IVF) BabyHope: 1e IUI zwanger (mk 4wk), 2e IUI 09-03 mislukt Brabbel1988 (21): 1e IUI mislukt, dec cyste, 2e IUI mislukt, 3e IUI 11-03 Brechtjemvj: 1e IUI op 23-03 Chichi: 1e IUI op 18-03 Dancer4fun: 1e IUI 23 maart Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e-7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak! (vmk). IUI 3.2 10-02 mislukt, IUI 3.3 06-03 mislukt Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt, maart donorvoorstel Helena115: 1e IUI jan zwanger (vmk) Ivon: 1e IUI mislukt, 2e IUI 28-02 mislukt Janan: 3e IUI mislukt Jinne: IUI op 22-02 Juulzon (33): 1e IUI 22-02 mislukt, 2e IUI op 13-03 Kaboutertje: 2e IUI 01-03 mislukt Kuipersl: 1e IUI op 10-03 Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt, 3e IUI 25-01 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI jun09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt Mandy 80: IUI 06-03 mislukt Marni: 1e IUI 27-01 mislukt, 2e IUI 22-02 mislukt, 3e IUI 18-03 MilkHd (31): IUI 03-12 mislukt, 2e IUI 22-01 mislukt, 3e IUI 11-03 mislukt Nataly1972: 4e IUI 09-03 mislukt Natjuh026: TIME OUT Oasis: 1e IUI 11-03 Ongeduldig (35): 1e IUI 13-03 Pearl29: 2e IUI mislukt, 3e IUI 14-03 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI mislukt, 5e IUI mislukt, 6e IUI mislukt Rozemarijn1981: 1e IUI mislukt, 2e IUI ? Sammie88 (21): 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt Spannendetijden: 3e IUI 20-03 Tracey: 4xIUI mislukt Trotse moeder: 1e IUI 22 maart Willemijnp: 1e IUI 13-02 mislukt, nu pil ivm cyste Wondertje79: 1e en 2e iui mislukt, 3e IUI april? Zeehondje (29): 5e IUI 08-03 Zonnetje1980 (30): 3e iui van start! 31dec2008 (29): 1e IUI 10-03 mislukt Wachtbankje Kuipersl: testen vanaf 24-03 Oasis: testen vanaf 25-03 Brabbel: testen vanaf 25-03 Zeehondje: testen vanaf 26-03 Ongeduldig: testen vanaf 27-03 Juulzon: testen vanaf 27-03 Chichi: testen vanaf 01-04 Marni: testen vanaf 01-04 Spannendetijden: testen vanaf 03-04 Pearl: testen vanaf 04-04 Angelica: testen vanaf 04-04 Trotse moeder: testen vanaf 5-04 Brechtjemvj: testen vanaf 6-04 Dancer4fun: testen vanaf 6-04 Zwanger!! Hope76: was in afwachting van IVF....wondertje verricht. Ineke: na 5e IUI en laparoscopie In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Klingel & Marnat (ICSI in mei/juni) & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje & Joontje 31 december en Nathaly van het wb af gehaald, en op lijst gewijzigd. Sterkte meiden!