Hoi iedereen.. Ik ben beetje benieuwd na hoeveel keer IUI iemand zwanger is geraakt.. Wou eigenlijk een poll aanmaken maar weet neit hoe dat moet haha Liefs Klinge!
11 jaar geleden, zwanger na de 4 de iui, nu zwanger na 1ste iui , helaas kindje verloren met 16 weken dan 2.3.4.5 de iui negatief, 6 de iui positief maar buitenbaarmoederlijke woensdag 30 juni resultaat iui 7
Helaas na geen enkele IUI. Ik heb er 11 stuks gehad, maar ben er niet zwanger mee geworden. Nu ga ik aan de slag met IVF.
hallo even een vraagje de iui hebben jullie die op de dag van postieve ovutest gehad of de dag erna???(als je met ovutesten werkt)
ik heb pregnyl 5oooe gehad en heb toen voor de grap wel een ovu test gedaan de test die ik gebruikte gaf aan dat ik binnen 24 tot 36 uur mijn ovu kreeg en dat 24 uur voor IUI dus ruim op tijd. Vaak geven die ovu testen aan dat je na 24 tot 36 uur je eisprong heb hoor en sperma kan een dag of 2 tot 5 blijven leven en wachten op het eitje in je baarmoeder
heey ik doe iui-d he dat is van een donor en dat zaad is ingvroren dus leeft minder lang. ik was dus benieuwd met als je dus ovutesten gebruikt voor de behandeling of je dan erheen moest voor iui als hij die dag postief is of de dag erna.