Pregnyl 10.000 en testen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chichi, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Hoi allemaal,

Ik ben deze maand begonnen met mijn eerste IVF poging. Ik heb de Pregnyl 10.000 op dinsdag 25 januari 2011 gezet. Ik heb de punctie op 27 januari 2011 gehad en de terugplaatsing op 30 januari 2011.

Nu, kon ik niet meer wachten en heb vanmorgen een testje gewaagd, daarop verscheen binnen 5 minuten een licht tweede streepje. Is dit nog van de Pregnyl?

En mag ik jullie vragen wanneer jullie op z'n vroegst hebben getest na een IVF/ICSI poging?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik mocht pas 15 dagen na terugplaatsing testen.
    Ik ben echter gaan testen vanaf 4 dagen voor testdatum.

Pregnyl 10.000 zit rond de 10 dagen en bij sommigen zelfs nog 14 dagen na de prik in je lichaam.

Je zit nu 14 dagen na de Pregnyl (als ik het goed heb). Dan zou het volgens mij uit je lichaam moeten zijn.

En je zit nu 9 dagen na terugplaatsing? Dan heb ik goede hoop voor je.

Over een paar dagen nog eens testen!

3. Manousch

Manousch Actief lid

24 mrt 2010
    319
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hee Chichi, vind ik je opeens hier. Maakte me al zorgen en dacht dat je misschien toch opgenomen zou zijn.
    Hoop voor je dat het positief nieuws is :D.....

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je zit nu 14 dagen na inspuiting Pregnyl? Officieel raden ze aan pas met 18 dagen te testen, dus 14 dagen na TP. Weet je zeker dat het eruit is.

Bij mij is de Pregynl er met 13 dagen uit.,... Ik hooooppp het meid!

5. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    @Be Happy: Ik zit nu 5 dagen voor de testdatum, mag officieel pas zondag testen. Had jij ook zo'n last van buikkrampen? Ik heb constant het gevoel ongi te worden. Dan ren ik naar de wc, maar gelukkig tot nu toe niets. Ik ga denk ik morgen nogmaals een testje wagen.

@Manousch: Gelukkig hoefde ik niet opgenomen te worden, de vochtophoping in mijn buikholte was wel erger geworden, maar mijn bloed uitslag was nog goed. Ik hoop het ook zo. Ik moet morgen weer voor controle en dan schrijf ik weer een update in het topic.

@Babii: Ja, dat klopt! Het UMC zei dat ik zondag pas mag testen en dan is het 14 dagen na de terugplaatsing. Ik kon me niet meer beheersen vandaar. Oooh, ik hoop het zo, ben al een aantal jaren bezig, en er is geen oorzaak gevonden, dus hoop het met heel mijn hart!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik had inderdaad in het prille begin het gevoel alsof ik elk moment zwaar ongesteld zou worden. Dit heeft wel ruim een week lang aangehouden, vanaf de eerste positieve test (4 dagen voor testdatum).

Heb je al weer getest trouwens?

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Chisi, ik ben ook al een aantal jaren bezig en loop in het UMCU ;).

Maar als het nu 15 dagen na Pregnyl is, dan is het daar niet meer van.... Hoe was je test nu> Wordt ie donkerder?

8. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Hoi dames,

Ik had gisteren weer getest en weer krijg ik een heel licht streepje te zien. Met het blote oog is deze te zien, maar ik krijg hem helaas niet op de foto. Ik ga morgen weer een testje wagen, als deze niet donkerder is geworden, dan weet ik dat ik nergens op hoef te hopen.

Deel Deze Pagina