IUI Deel 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by brabbel1988, Jun 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He marnat, hier ook zenuwachtig voor jou.

Ja spannende wedstrijd. Werd gisteren gebeld door het zkh, ik had vandaag eigenlijk mijn eerste gesprek bij mk poli, maar die gaat niet door. Volgende week woensdag heb ik mijn gesprek en de dag erna naar Nijmegen voor onderzoeken

ook een Knuf voor zonnetje

juulzon, wij lopen toch ook gelijk?

Duivinnetje hoe gaat het nu met je

De rest allemaal een dikke knuffel

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,291
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    even ego!
    Ben vanmorgen toch echt ongesteld geworden,9 dagen nadat ik een FM gehad heb waarbij er links 2 eitjes zaten van 13mm, dat kan toch eigenlijk helemaal niet:(:(:(

Heb met het ziekenhuis gebeld en ze gaan met mijn gyn overleggen of ik toch even langs moet komen, moet afwachten en volgende week langs moet komen of toch moet beginnen met de Clomid en dan weer rond dag 12 een FM. Hier wordt ik vandaag nog over terug gebeld.

Ik snap er niks meer van,mijn cyclus is helemaal in de war.

Ik lees zo alles even terug.

Veel liefs
    Nataly

3. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    jeetje Nataly: wat balen zeg. Dat idd erg snel na fm. Dus je weet ook niet precies wanneer je eisprong is geweest dan. Hopelijk weten ze er raad mee in het ziekenhuis.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    *knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*knuffel*

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden wat lief dat je juli zo mee leven en hopen, tranen lopen over de wangen.
    Ik weet niet wat ik er van moet denken, vind het nu wel spannend worden. Wil wel testen maar doe het niet hou me aan de dag.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Marnat, we gunnen het je zo (natuurlijk iedereen gun ik het ook)
    Net als Juulzon heb ik ook een heel goed gevoel bij jou.

7. 31 december 2008 gestopt

Jul 27, 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    mijn vingers zijn blauw van het duimen marnad.....

8. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Jeetje meis...wat een toestanden allemaal weer zeg, en met name erggg kl#ten!
    Lichaam doet soms indd rare dingen met je :x
    Vanaf mijn kant, dikke knuffel.

Liefs Duivinnetje :)

9. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Hai meis,

Het gaat naar omstandigheden redelijk met me.
    Nog 1 dagje wachten, en hopelijk dan meer duidelijkheid....En wat er tevens verder misschien gaat gebeuren.

En wat vervelend voor je dat het gesprek vandaag niet doorgaat, moet je weer een paar dagen wachten.
    En wachten duurt soms ook lang :(.

10. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    SPANNENDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nog paar dagen meid, en dan hopen op een mooi groot feest :D.
    Mag ik ook komen, whahahaha.

Nog gefeliciteerd met je zusje he, en veel plezier vanavond.

11. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    View attachment 83912

12. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Inderdaad meid.... ole ole ole!
    Op naar de finale aankomende zondag, joehoeee.
    En nu maar mega duimen en hopen op die mooie welverdiende beker voor die jongens :D!!!

Vanavond Duitsland nog....dussssssss, misschien zondag de leukste wedstrijd vd eeuw, hihi.
    Nederland-Duisland :(:(:(

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Wil alleen even komen melden dat ik negatief getest heb :(..
    Heb ook al een paar dagen flinke ongi krampen dus het zal dan ook niet lang meer duren.. :(

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Meis knuf waarom nu testen?? Wie is het wel raak, Nog drie daggen dan kun je testen.

15. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Zonnetje L Balen… Dus nu 2 maanden rust… Enerzijds moeilijk, omdat je geen tijd wil verliezen. Anderzijds… misschien is dat precies wat je lichaam en geest even nodig hebben… Maar blijft dubbel. Wat je schrijft van die heftige bloeding. Zou idd heel goed mogelijk zijn. Gebeurt veel vaker dan we weten… Weer een knuf meis!

Dancer: Ben ook heel trots op je! Well done girl!!!

Angelika: weet je wat ik hoop? Dat je idd zondag ROZE mag testen en dat je beebje dan eindelijk blijft plakken, zodat alle onderzoeken niet meer nodig zijn…Duim voor je! Ik zit nu op dag 11 DPO…

Nataly: wat raar zeg…. ?! Wel balen… Kan het geen bloeding van de eisprong zijn, dat hoor je toch ook wel eens? Mmmm…. Houd ons op de hoogte meid. Wel balen dat je lichaam zo in de war is…

Marnat: Kan me voorstellen dat je het testen nog niet aandurft… In tegenstelling tot dit ongeduldig geval. Want wie is er zo gek om op dag 11DPO te testen? Juist, de droppotleegeter. Slaat natuurlijk nergens op, hagelwit is het resultaat. En nu heb ik bedacht dat het voor mij gewoon deze ronde niet raak zal zijn ;). Juulogica, noemt mijn vriend dat… ;) Had overigens de keer dat ’t raak was ook wit op dag 12DPO… dus die omowitte test zegt eigenlijk niks. Maar toch. Juulogica Ga nu gewoon wachten tot zondag, maar als ik ongie ga worden zal ik dit zaterdag al wel merken met bruinverlies. Maaaaarrrreeee, we duimen met zijn allen voor ROZE voor jou! Deze ronde moet gewoon jouw ronde worden!

Sammie, jouw NOD is toch pas vrijdag of zaterdag….? Nog even moed hebben hoor meisie! Krampjes komen ook voor bij innestelen…. Ik duim nog even door hoor…. Omdat ik jou ook zo graag ROZE gun…. Knuffel voor jou!

Salcia, wilde even zeggen dat ik aan je denk. PB-tje nog ontvangen? Dikke knuff!!!

Hier: weer getempt, was 37,1 vanmorgen. En dus getest (domme doos die ook ben – veeeelstevroeg, maar had nog 1 KVtje liggen. Nu nix meer ;)), omowit… Ga gewoon zaterdag (als ik nog niet ongie ben) nieuwe testjes kopen, kan ik ook niet eerder testen
    J
    ! Verder geen kwaaltjes ofzo, wel een beetje last van een verstopte neus en wat maagzuur (en neeee, vandaag heb ik nog geen dropje op ;) !)

Duim voor jullie allemaal!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dancer@ Goed gedaan meis trots op je !! id die prik ziet er enger uit vond ik ook.

Juulzon@ Ow wat dom nu testen, vind je het gek dat ie wit is!! zeker weten te vroeg , blond zeker:D

We gaan voor roze meiden!!

Net naar wc geweest niets te zien en ook niet op papiertje.
    ZOU HET DAN TOCH!!! waar is een luikje om te kijken:D

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Ben idd blond ja :)
    Zal wel door de zon zijn, word ik nog blonder :)

En ja, IK WIL OOK EEN LUIKJE IN MIJN BUIKJE!!!!!!!!!!

* strooit roze roze roze.... *

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    He jij!:D
    Niet te veel huilen nu!
    Dan heb je straks geen tranen meer over, om van geluk te huilen!:)

Tralalie tralala, ik ben weer zo positief de laatste dagen!
    Kunnen jullie t merken dat mijn weekendje goed is geweest voor me?;):D
    Ik zit gelukkig weer beter in mijn vel.
    Zal wel komen omdat ik nu vakantie heb, en dat mannetje gisteren geslaagd is voor zijn examen.
    En natuurlijk nog maar 36 dagen voor we gaan trouwen.:):)
    Ik weet dat t niet goed is om te denken, maar mijn IUIs kunnen me even gestolen worden.
    Ik wil me nu volledig focussen op het trouwen, en daar hoort op dit moment even geen IUI bij.
    We doen m vrijdag wel gewoon, maar deze maand sta ik er neutraal tegenover.
    Niet positief, en niet negatief.

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    That's the spirit Brabbel!!! Goed je weer positief te zien! Nu lekker focussen op het trouwen ennnneee, zul zien dat deze IUI een PLiUiS wordt!!!! Ha ha! Gefeliciteerd met je mannetje, wat voor een examen heeft-ie gehaald?

Knufff (en nu ga ik lekker de tuin in, tot vanaaf!)

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

Jan 7, 2010
    3,738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Marnat..ik ben heel hard aan het duimen voor je...zo spannend..en ik gun het je zo erg!!!

@Juulzon..niet meer testen hoor, mijne was 3 dagen voor NOD ook omo wit en op NOD heel duidelijk!

Share This Page