IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ongeduldig@ Wat heerlijk een zoon, wees jij wel voorzichtig met helpen dame.

Jij geeft hoop, bij mij is het roze zaterdag begonnen, af en toe was er wat.
    Vanmorgen voor het eerst wat meer, nu niks ja diaree .

2. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    @ Sammie als ik erg goed miojn best doe zie ik wel de roze streepjes door komen hoor. Dus houd moet :D
    @ Marnat jij ook he moed houden ik wil meer roze zien. :D

Ik krijg morgen de intake dame van mvm langs dus spannend hoeveel HCG maak ik aan toch wel een klein testje of alles goed blijft gaan ik heb er nog steeds heel veel vertrouwen in omdat ik nog steeds alle kwaaltjes heb en ze worden ook steeds erger :p

3. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Nou Sammie, ligt helemaal aan mij hoor.. sjonge jonge, heb helemaal verkeerd zitten kijken, zie het nu pas goed.. sjonge, wat een doos ben ik joh.. maar goed, dan zie ik ook vaag roze... hopen dat ze alleen maar sterker worden.. knallen met die test..
    En marnat, nee hoor, ik ga mooi die gasten delegeren enzo.. ik doe niks, althans, niks zwaars..

4. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Joos: spannend..vertrouw erop dat het goed zit!!
    @ Marnat: meid..ik hoop echt dat het een innesteling is of iets. Zijn er niet 2 teruggeplaatst bij jou?

@ongeduldig: ik weet het niet van de echo..eigenlijk geen vertrouwen meer..had ook paar stolseltjes gisteren, maar eigenlijk verder alleen bruinverlies en soms hele dag niks..Maar hooop heeft geen zin ben ik bang, kan hooguit een godswonder gebeurd zijn.

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Juulzon: idd deze ronde geen hormonen. Vóór ik begon met iui had ik altijd 30dagen cyclus toen ik begon werd t opeens 28 (ook door pregnyl natuurlijk) en laatste 3 ronden met hormonen altijd 26a28 dagen maar ik denk nu dus weer 30! Ben benieuwd!!! We gaan t meemaken!
    Voor jouw weer spannend he?!?! Nog even!!! Ben benieuwd!!!!!! :D

Salcia: dikke knuf skat en succes morgen!!!! X

Elif: hoest met je skat?!?! En met je frummeltje?! ;)

Marnat: raadsel!!!!!!!!! Ik had mn man gister over je verteld…dat je terug plaatsing had gehad na eerste ivf en dat je nu in je laatste dagen tot resultaat zit ! ik zei spannend he?! Hij ..nou zeker!!!!! Hahaha zelfs mn man leeft nu mee hahahaha LOL

Sammie: spannend!!!!!!!!! Ik kan t niet zo goed zien…maar dat ligt ook aan mn pc :s rot scherm!!! Hou ons op de hoogte scheet!!!! Duim extra hard voor je!!!!

Ongeduldig: een knulletje?!?!?!? Wat leuk!!!!!!!! En al weer bijna op de helft!! gaat hard zeg!!! En rustig aan hor met klussen!!!!! Jij mag alleen toekijken onder je parasol met lekkere sapjes en lekkers :D (ik kom wel gezelschap houden hihi)

Joos: wat spannend!!! Heb van meerdere dames gehoord dat ze de bevestiging van mvm erg fijn vinden :D dus jij waarschijnlijk ook wel hihi
    Goeie zaak trouwens dat je meedoet!!! ;) top hor!!!!
    Hoest verder?!!? Ik heb ook alle vertrouwen hor!!

Ego: hier alweer minder slijmie …geen idee dus of ik nu mn ei heb gehad of niet..had eigenlijk wel fm gewilt!!! Of gewoon ovu testen moeten doen!!!! Stom stom stom….
    Ben weer dag dichter bij t starten met prikken en vind t steeds spannender worden!
    Kreeg net al vraag van ex-collega of ik al zwanger ben…oke ik zet wat uit maar nee…ben nog niet zwanger hhaha en hebben toen ff over ivf gehad! Kreeg meteen de kriebels!! Moet ook straks weekje weg voor opleiding maar durf niet te plannen omdat ik niet weet hoe t straks gaat lopen :s heeeel vervelend! Liefst zeg ik..ik kan niet..ik krijg over 3wk ivf en ben dan zwanger dus kan ik niet hahahahahha maar goed…ook hun zullen ff moeten wachten :D nou meiden..ik ga weer aan mn werk (vind mn baas wel leuk) en kom vanavond of morgen nog wel ff gluren!! Xxx

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Salcia@ Ja er zijn twee geplaatst, op moment nog steeds niks meer gespot , vreemd.

Spannendetijden@ Wat lief van je mannetje.

Mijn manlief is wat doof heeft last van zijn oren moet zo naar de dokter .
    Hij is wel flink heeft zelf de dokter gebeld , meestal wil die niet heen.

7. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    oh marnat...wat hou je het spannend girl!!!! misschien wil jij mijn naam even leasen hahaha
    succes met je mannetje bij de doc! en idd dapper dat hij zelf heeft gebeld! die van mij moet ik altijd aan de riem meenemen wahahahahah
    x

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #288 Marnat, 8 jul 2010
    Laatst bewerkt: 8 jul 2010
    Manlief is weer terug , hij moet dinsdag weer komen om door te spuiten pff.
    Nu eerst met sla olie in spuiten om het los te maken.

normaal moet ik hem ook heen sleuren hoor

Hier alleen wat rozig op wc papiertje verder niks , hou het nog even spannend hoor,

9. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Spannend meis....maar het belangrijkste is en blijft, als het maar gezond is en alle teentjes en vingertjes heeft op de juiste plaats ;).

Liefs Duivinnetje :)

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ohhhhh wat knap dat je t zolang volhoud!!!
    R E S P E C T !!!!!!!!! en wens je mannetje succes!!!

11. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Men zegt ook wel eens he, ik kan maar beter alleen leven zonder gezeur en gezemel....Dan leven in vele ruzie's en discussie's.
    Maar dat is natuurlijk ook zo.

Mijn tijd zal echter wel op een dag weer komen he, en dat ik NU WEL een lieve man vindt die oprecht voor mij gaat....en mij op zn handen draagt.
    Hier ben ik van overtuigd ;).
    Maar ga nu 1st genieten van mn single zijn, hihi. Kan ik ff laten en doen wat ik wil, zonder op mn vingers getikt te worden :D.

Hoe gaat het verder met jou meid?

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat gaat lekker aldoor op duivinnetje haar vingers tikken:D:D

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Bekijk bijlage 84248

Wat superrrrrrr meis! Belangrijkste is natuurlijk dat hij gezond is en ook gezond blijft.

Sorry...kon het niet laten door een leuk toepasselijk plaatje voor jou bij te voegen :D.
    Dusssssssss, mocht je evt. misselijk zijn en weer moeten overgeven, dan heb je in iedergeval alvast een spuugdoekje bij de hand :D.

Maar hoe gaat ie verder met je???

14. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Whahahaha......niet te hard he meis, doet auw!
    Dan moet ik nog langer in de ziektewet blijven :D hihi

15. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    SALCIA.......... Hoe is het nu verder met jou meissie?!
    Morgen moet je weer naar het ziekenhuis toe he!
    Dit zal een zware dag voor je worden meid, ik leef zeker met je mee.
    Ik wil je vanaf deze kant alvast megaaaaaaaaaa veeeel sterkte toewensen.... en een dikke knuffel.

16. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Die tekst slaat wel gedeeltelijk goed aan he, en zie zeker ook herkenningspunten van mezelf in.

Hoe gaat ie verder met jou meid?
    Kun je je eigen nog een beetje in bedwang houden, door geen testen vandaag of morgen te gaan kopen :D.

Nog ff girlll......dan hopelijk ook voor jou een mega vette roze test ;).....toi toi toi.

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Och jee......laten we hopen dat dit niet op iets negatiefs uitwijst.
    En laten we nog ff massaal flink DUIMENNN!!!

18. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Als ik je foto van heeeeeeeeeel dichtbij goed bekijk, zie ik wel 2 hele lichte roze streepjes.
    Zou het nu misschien toch :(....laten we hopen voor jou meid!
    Good luck....

19. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Thnxxxx sweety!
    Helaas moet je soms bepaalde keuze's maken in je leven, en of ze nu leuk zijn of niet.
    En tuurlijk mis ik hem wel...maar de tijd zal dit slijten!

20. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hai lady'sss....

Zojuist ben ik vanmorgen weer naar het ziekenhuis heen geweest, dit om de uitslagen te horen.
    Mijn bloed en urinetest waren negatief...kortom, geen bezonderheden erin te vinden.

Van mn uitstrijkje had ze helaas nog geen uitlag van binnen, dit hoor ik over enkele weken weer pas.
    Wanttttttt........over 4 weken wordt ik weer terug verwacht in het ziekenhuis, pfff.

Nu moet ik vandaag vd gyna beginnen met die "Primolut" tabl...om mn ongi ermee op te wekken!
    Dit moet ik 10 dagen lang innemen, en 1 tabl. per dag.
    We zullen zien wat dit weer brengt ;).

ALL:

*** :):):).....Morgen wordt het weer tropisch warm......:):):) ***
    Dus meiden....flink zweten morgen (knmi heeft code geel al af gegeven!!!).
    Dat wordt weer zeer broeierige nachten :x pfff.

Ik heb begrepen voor zondagavond, dat ze zeer zware pittige onweersbuien verwachten, wat over geheel NL heen trekt.
    Mensen die in het buitenlucht zijn, worden al hiervoor gewaarschuwd!
    Zolang we maar geen stroomstoring krijgen tijdens de finale zondagavond :D hihi.

Meiden..."werderom";

Bekijk bijlage 84251

Liefs en knuff Duivinnetje :)

Deel Deze Pagina