IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    J00S: Gefeliciteerd!!! Nu is het zeker. :D

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik meld me ook even hier aan.
    Ik ben niet veel meer online, wil meer afstand, maar lees wel alles, sorry

Gefeliciteerd voor de zwangeren.
    Wb- succes
    En wachtende voor IUI succes

Dancer sterkte vandaag. Ik vond het eigenlijk best meevallen: een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Joos: bel even je huisarts voor Emesafene zetpillen.
    Deze zijn speciaal voor tijdens de zwangerschap.
    Ik gebruik er 2 per dag en kan nu mn bed uitkomen.
    Rust veel (moeheid zorgt voor meer misselijkheid)
    En eet kleine beetjes verdeeld over de hele dag (ik eet elk uur iets, een broodje, een banaan, een danoontje enz, als je zorgt dat je geen honger krijgt voorkom je veel misselijkheid)
    Sterkte en ik hoop dat je toch nog kunt genieten meis!

@All: ik duim dat jullie allemaal snel mogen volgen dames :D

4. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    De zoveelste.. van harte Joos!!! Dat gaat lekker deze maand zeg. Heel hoopgevend voor iedereen he!! Zou het het weer zijn?? Geniet ervan allemaal.. lekker de zon opzoeken!!
    Een dikke knuf voor wie het nodig heeft.. en kop op, je ziet het, het regent HCG en zonnenstralen!!
    Marnat... jij volgt gewoon deze maand ook hoor.. IUI3, ik zeg, laat het een vroege dood sterven en gaan we met zijn allen naar zwanger na IUI!!!

Ciao meiden...

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Joos gefeliciteerd. Geniet ervan.

En dat we allemaal gaan volgen.

Hier ook een opgezette buik. Maar ja, dat heb ik ook vaker. Is gewoon afwachten.

@marnat; kan ook van de pregnyl zijn allemaal en van die bolletjes inderdaad.

Ik heb verder weinig gedaan op trouwdag, schoonouders zijn evan langsgeweest op hun eigen verzoek. En verder de bbq aangestoken.
    Vonden het verder wel prima dit jaar. Is verder niet zo speciaal.

@dancer: hoe was je hsg?

@juulzon: zou mooi zijn als het klopte die pendel. Ik heb er 3 voor juni, dus wie weet. Aan de andere kant zijn vele pendels bij mij niet uitgekomen.

Voor alle andere, dikke knuffel,

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zonnetje @ Laten we hopen dat het bij mij niet de medicatie is maar de twee emy s.
    als de trouwdag maar gezelig was meis, daar gaat het om toch?

ONGEDULDIG@ Heb jij een luikje om te kijken dan?? lol

Dancer@ Hoe is het gegaan je hcg?
    DUIVINNETJE@ En hoe ging bij jou?

Spannendetijden@ Had ik jou al een dikke knuf gegeven?
    Meis ik ga zo hard voor je duimen dat de ivf gaat lukken.

ben moe last van stevige borsten , en vandaag licht hooftpijn er bij.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    J00s!!!!!!!!!!!!!!! Yeah! Gefeliciteerd meid! Echt SUPER! Laat de beeb idd maar lekker veel zuignapjes hebben, ha ha!

Duivinnetje, hoe was de bloed uitslag?
    Dancer, viel de HSG mee?

Marnat, welke bijwerkingen bedoel je van de utro? Misselijkheid enzo? Ervaar ik niet... De opgezette buik heb ik ook nog steeds een beetje.... De Pregnyl gaf mij de vorige keer wel gevoelige borsten en dat is gebleven :) Toen bleek ik zwanger. Nu ervaar ik geloof ik niet echt opgezette borsten. Maarja, heb ook geen pregnyl gespoten dit keer en zit nu op dag 5DPO.. (hopelijk gaat er wat innestelen)... Enne, hopelijk zijn jouw emmy's zich inmiddels flink aan het innestelen en aan het groeien... duimduimduim!

Zwangere dames, hebben jullie eigenlijk iets van een innesteling ervaren??????????????????

Kaboutertje: snap het wel hoor... Hou je ons wel een beetje op de hoogte? Leef met je mee!!! Hele dikke knuffel meis!

31-12, mmm nog meer lekkers op dat wachtbankje... en ik moet nog zo'n 10 dagen... Zo krijg ik vanzelf een buikje :)

Zonnetje, 3 pendels voor juni... HOPELIJK dus positieve test voor juli :)

Hier geen echte bijzonderheden te melden... Gebruik de utro, maar haast geen bijwerkingen. En klachtjes? Tja, een beetje opgezette buik kan ook door de half leeggeten droppot zijn :) (had ik NIET moeten doen)...

Nu weer aan het werk... Moet een veeeel te lang rapport tikken en heb er GEEN zin in....

Tot vanavond lieve vriendinnetjes!

xxxxxxxxxxxx

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Julzon@ id de utro! Pregny geen last van ja veel eten verder niet.
    We wachten wel af, nog 9 dagen.
    MEIS STRAKS MISSELIJK VAN DE DROP LOL.

Ga eens aan het werk jij hup hup!!!

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop ook voor je dat het de emmy's zijn marnat. Maar je kan ook niks of weinig voelen en zwanger zijn. Dus je weet het toch allemaal niet. Maar is te hopen dat het meteen raak is voor je en ze een heerlijk plekje zoeken.

Ik ga nogsteeds voor het opheffen van dit topic, dus dan moeten we allemaal roze gaan krijgen.

@juulzon; het vele zout is wel goed om vocht vast te houden met deze warmte. Als je het maar niet elke dag gaat doen, vinden je nieren vast minder fijn.

Succes nog met werken.

10. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Inderdaad, teveel is niet goed :)
    Drop eten is eigelijk helemaal niet goed, I know....
    DOe het niet te vaak hoor, met vlagen zo'n bui. Tot het pakje weer op is :).

Maar zal nu stoppen en aan het werk gaan.........

:) Tot vnvd!

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik doe dus zelf maanden met een zak drop. Ben helemaal geen dropeter. Wel andere snoepjes hoor. En chocolade is ook erg lekker.

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik eet ook niet zo veel drop maar een Magnum ijsje.................die lust ik wel elke dag en dan die met dubbele chocolade mmmmmmmmmmmmmm!!!!!!! Heel stiekum eet ik ze ook wel bijna elke dag, maar dan wel de mini's (alsof ik mezelf wil goedpraten hihihihi).

Zit in mijn vruchtbare periode nu, heb erg veel slijmerige afscheiding waar je draden van kunt trekken (fijn dat je hier alles neer kunt zetten zonder dat het raar is, ik zie mij dit nog niet tegen bijv. mijn schoonzusje vertellen :D:D). Aangezien ik deze maand geen IUI heb gaan we zelf maar aan de klus, vanavond en misschien morgen maar zaterdag zeker ook nog.

Lekker met dit warme weer, gelukkig hebben we airco bij ons boven dus is onze slaapkamer lekker koel, dat is erg fijn.

Veel liefs
    Natalt

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat vind ik ook lekker inderdaad dat je hier alles kan neerzetten zonder dat je rare gezichten krijgt.

Succes dan met het plezier maken aankomende dagen. Lang leve de airco dan. Die hebben wij dus niet. Maar gelukkig is het aan deze kant van het land vandaag nog niet zo heel erg heet.

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik woon in het oosten van het land en mijn thermometer in de auto gaf een uur geleden aan dat het 32 graden is:$:$ Morgen wordt het nog warmer.

15. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Goedenavond meidennn,

Ten 1ste Joos....GEFELICITEERD met je positieve test!
    Heb ff op de link geklikt, en is overduidelijk 2 mooie roze strepen te zien.
    Meid geniet ervan, en hopelijk verloopt alles goed en voorspoedig!

Ego;
    Ik heb zojuist de bloeduitslag binnen gekregen, en deze was negatief :(...Enigzins diep in mn hartje had ik een beetje gehoopt op een positieve uitslag!
    Nu moet ik morgen een speciale pil bij de huisarts ophalen, om de ongi ermee op te wekken.
    Mocht deze binnen een week er nog niet zijn, dan wordt ik direct door gestuurd naar mn gyna...pfff, wat een toestanden weer zo zeg bah bah bah.
    Dus dit wordt weer duimen voor mij de komende week!

All;
    Meiden....bereid jullie morgen maar goed voor, want ze voorspellen morgen een mega hitte van circa 35 graden of misschien warmer!!
    Dus....veel verkoeling zoeken en goed drinken, en met name vele en vele ijsjes eten ;).

Ik wens jullie allen alvast een hele;

Bekijk bijlage 82567

Liefs en knuff Duivinnetje :)

16. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Dank jullie wel meiden, Ik dacht laat ik deze topic maar eens goed neerzetten :D en ja ik heb mijn innesteling echt gevoeld voelde raar ik heb een tijd een spiraaltje gehad en het voelde zo als ik toen de tijd ongi werd (wat dus een beetjes bruinslijm was) een soort krampje of je een wind moet laten maar hem moet in houden.

Ik kwam vandaag op het werk mijn FA tegen die gewoon dood leuk vroeg of ik al getest had want het was toch bijna 14 dg geleden dat ze het had gedaan bij me. ik was helemaal verbaast dat ze wist wie ik was toen ik haar melde dat ik al sinds dinsdag avond pos teste heeft ze me mee getrokken naar de balie voor een afspraak voor de eerste echo :D wel grappig moet goed komen omdat we het krijgen op 20/7 en dat is onze trouwdag we hebben iets met 3 dit jaar alles gaat fout tot de 3e keer goed is en ons sruitje is in maart uitgerekend(als het goed blijft gaan) en we zijn 3 jr getrouwd :D

Meiden geef de moed niet op neem een dagje sauna of een andere manier om lekker te ontspannen en blijf bij de IUI met je benen in de beugels liggen als het voor mij werkt moet het voor iedereen goed zijn :p dikke digi knuffels en zet het wacht bankje maar binnen neer want aan verbrande eieren hebben we ook niets :D

17. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    gefeliciteerddddddddd JOOS geniet ervan....

18. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hey meiden

hier het hsg avontuur.

Manlief en ik moesten allebei vanmorgen gewoon werken. manlief zou optijd weg gaan van zijn werk (utrecht) zodat hij mij kon ophalen in den haag. De hsg was om 14.45 dus zo rond 1 uur weg zou vroeg genoeg zijn (we moeten naar Rotterdam).
    Hij belde mij om 11 uur. Ongeluk gebeurt op A12 richting Den Haag. Weg afgesloten. Hij is omgereden via Gorichem (waar dus ook file stond). Hij belde me dat hij het niet zou redden. Dus gelukkig was mijn moeder vrij vandaag en die is met me naar Rotterdam gereden. Manlief was gelukkig ook op tijd in het ziekenhuis. Dus gered ,dat was een opluchting.

Nu wachten tot ik aan de beurt was, en wachten:( en wachten:( inmiddels waren we al een half uur overtijd. Pfff. nog niet aan de beurt. Was enorm uitgelopen. eindelijk om half 4 aan de beurt.
    In het hokje, uitkleden.... en op tafel. Alles werd heel goed uitgelegd.
    Dus daar gingen we. Uit eindelijk viel het heel erg mee. Alleen het inspuiten van de vloeistof vond ik heel erg pijn doen. Maar gelukkig duurde dat maar heel kort.
    Alles is dus nu schoon gespoten en ik hoor waarschijnlijk volgende week de uitslag van de radioloog. Maar alles zag er volgende de assistente zover zij kon beoordelen (zijn is natuurlijk een gyn dokter geen radioloog) goed uit.

In ieder geval is alles nu schoon , nu morgen de fm. Ben erg benieuwd hoeveel eitjes er nu groeien met de puregon.

Zit nu lekker te relaxen op de bank, met maandverband in mijn kruis ( vind ik helemaal niets met dit warme weer, gebruik eigenlijk altijd alleen tampons omdat ik maandverband zo vies vind)

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik blijf dus altijd liggen met mijn benen uit de beugels. Want dat vind ik dus echt niet ontspannen liggen. Wel met opgetrokken benen, alleen nu dus gewoon plat.

3x is scheepsrecht toch joos. En echo op je trouwdag is helemaal leuk.

@duivinnetje: aan de ene kant dus gelukkig negatief. Aan de andere kant snap ik je teleurstelling. Succes

@31dec: gelukkig viel het allemaal mee. En nu hopen op goede resultaten. En een gyn kan het ook wel enigszins inschatten hoor. Zolang het maar netjes wegloopt.

Ego; hier vanavond dus even flink geschrokken. Had ineens flink rood bloedverlies bij het afvegen.. Misschien wat beschadigd, maar heb dit niet gemerkt. Was echt veel bloed, net alsof de ongi begint. Was maar 1 keer bij het naar de wc gaan.

Dus nog even afwachten. Heb het weleens eerder gehad (wel minder) maar toen was het niks verder.
    Dus gewoon weer verder wachten. Kan toch niet uitgaan van de kwalen die ik heb namelijk.

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    @Dancer: succes morgen met het onderzoek!! Valt allemaal best mee...

@Marnat..klinkt goed..duimen draaien nog steeds

Ego: morgen eerste echo..hoop zo dat alles goed is..ben erg nerveus

Deel Deze Pagina