IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik zit nu eigenlijk in dubio.
    Het blijkt nu wel dat ik heel erg op een 1e keer hormonen reageer.
    Pregnyl de 1ex was echt niet leuk, ik had zoveel bijwerkingen.

Utrogestan, 1ex na 6 dagen pas ongesteld. terwijl dat normaal 1a2 dagen moet zijn. Ben trouwens net ongesteld geworden netjes na 3 dagen al!

Dus ben heel bang dat de puregon, bij mij een 1e x ook niet werkt zoals zou moeten.
    Bijv overstimulatie. Ik hoef het alleen maar ter ondersteuning te gaan gebruiken. Dat het mbslijmvl, wat dikker gaat worden. Wat al dik genoeg is ( 7 mm). En eventueel 2 eitjes, dus 2x meer kans op een zwangerschap.
    Maar niet iets omdat iets niet werkt.

Als ik op puregon ook weer zo heftig reageer, dan moeten we dalijk mss weer een maand overslaan. En dat kan ik missen als kiespijn.

Ik wil gewoon snel aan mijn 6e ( in totaal dan 10e geloof ik)IUI zitten en dan door naar IVF. ( want IUI werkt dus gewoon voor ons niet)

Ik vind het heel moeilijk een beslissing te nemen, maar denk toch maar niet te gaan puregonnen.

Heb alleen wel morgen een afspraak bij de fa. Anders bel ik morgen om 8.00 wel gelijk even op.

Puregon kan bij IVF ook altijd nog ;) Dan willen we juist veel eieren.

Ik wil gewoon mijn vakantie kunnen plannen zonder gekke dingen nog tussendoor.

Juulzon, lief dat je moed voor me bleef houden, maar je ziet, ik ken mijn lijf door en door.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Goedemorgen allemaal.
    Marnat, een hele dikke knuffel, ik heb ook respect hoe je hier mee omgaat.

Kersje, helaas welkom en mijn duimen draaen ook voor jou.

Juulzon, dikke knuffel. Heb vanmorgen ook getest en die was heel mooi wit. Je weet dat zelf klussen toch niets doet en toch blijf je hopen. Hoop dat de ongi vandaag doorkomt.

Ik ga me aankleden en mijn kluskleding aantrekken, vandaag ga ik de trappen schuren bah:)

Liefs, Angel

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Kaboutertje, hoeveel eitjes heb je normaal

Ik spuit 25mg puregon en ik heb dan 3 eitjes. Bij 50mg had ik er 7, maar dat ging niet goed. Ik heb normaal altijd 2 eitjes, links is bij mij de beste kant alleen daar heb ik geen eileider meer. Dus vandaar bij mij puregon. Terwijl de laatste 2x zwangerschap van de linkerkant kwam, toch neemt die andere eileider het over, wat ik nooit had willen geloven.

Knuffel

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Normaal heb ik altijd 1 ei.

Bij 3 doen ze hier niet eens IUI, dus het mogen maximaal 2 eitjes zijn.

Ik vind het heel moeilijk. Als ik gewoon 2 eitjes krijg zeg ik ja ik doe het. ( direct)
    Maar de kans op 3 eitjes is ook aanwezig dus schijnbaar.
    En dat is dus niet de bedoeling. Ik wil gewoon zo snel mogelijk die 6 IUI achter de rug hebben.

Pfff meiden zijn er nog meer eravingsdeskundigen?

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    hey kaboutertje.

ik had deze ronde voor het eerst puregon. En eigenlijk wilde ik dat helemaal niet. Omdat ik met de laatste ronde op mijn eigen cyclus 2 eitjes had. Dus zei de fa, dan beginnen met een lage dosering, 50eh. Mijn gevoel zei, er komen teveel eitjes. Maar wat bleek, er zaten er maar 2. Terwijl ik dacht, minstens 3 of meer. Dus is het mij achteraf mee gevallen.
    Dus misschien moet je het gewoon proberen en beginnen met een lage dosering. Het prikken valt hartstikke mee. Je krijgt een speciale pen, je voelt er bijna niets van.

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Goedemorgen meiden... En wel weer op deze mooie "warme" zomerdag!

@ Kersje... Helaas welkom hier meid, ik wens je veel sterkte en suc6 op het WB, samen bij de andere meiden.

@ Angelica... Nog 1 dag meis, en je kunt testen!!! Hoe voel je je nu op het moment!

@ Juulzon... Al een beetje weer bij gekomen na de teleurstelling van gisteren???

@ Marnat.... Hoe gaat het nu met jou meissie???

ALL;

Hebben jullie afgelopen nacht ook zware onweersbuien gehad???
    Het heeft hier flink tekeer gegaan tot in de laat in de nacht.
    Ik las op teletext dat er weer diverse blikseminslagen zijn geweest in het land.
    En ze voorspellen vanaf vanmiddag ook weer onweersbuien in het land... volgens knmi.nl

OLE OLE OLE OLEEE....VANAVOND VOETBAL MEIDEN! WORDEN WE KAMPIOEN???

Bekijk bijlage 84717

Liefs en knuff Duivinnetje :)

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Vandaag Oranje-dag :)

Duivinnetje, lief dat je het vraagt. Gaat. ben wel iets stiller vandaag... Maar goed, morgen weer spuiten en dan weer de volgende ronde in... "We zullen dooooorgaan"..... Vanmorgen weer hoge temp, dus het zal echt het weer wel zijn, want rood is het onmiskenbaar... Die onweer was naar hé...

Kaboutertje: ik spuit 75 eh en heb dan 2 eitjes... Kan me je angst wel voorstellen....Morgen gewoon even bellen! Enne, ik snap wat je bedoelt met je eigen lichaam kennen.... heb hetzelfde ;) !

@all: ga zo even werkleesvoer doornemen...

Liefs!!!!

8. Kersje

Kersje Niet meer actief

Hoi allemaal,

dank jullie voor 't welkom heten!

@juulzon:dankje en klopt inderdaad,vrijdag was mn eerste iui. Wachten en geduld hebben is zoooo moeilijk.

@ duivinnetje: ja hele erge onweersbuuen gehad vannacht. Nu weer heet,ach mag niet klagen dit is beter dan regen en kou :)

Voor iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal!!

Nu ff naar buiten en kijken of mn konijnt 't niet te warm heeft.

xxx Kersje

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Kersje, welkom bij ons clubje, jammer genoeg!
    Hoop dat IUI voor jullie de uitkomst mag zijn!

AAN IEDEREEN..........

Gisteren ging het hier toch tekeer!
    Rond een uur of 10 begon het ineens zooooo hard te waaien, het leek wel een storm die ineens opkwam.
    En het begon te regenen, of eigenlijk te STORT-REGENEN!!!:$:$
    En om dan nog maar te zwijgen over de onweer.

Beetje lastig als je buiten loop met hummeltje van 3 weken, en uk van 4 jaar.(kindjes van schoonzus)
    We waren nog redelijk op tijd bij de auto, maar toen moesten we ook vanuit de auto nog naar binnen zien te komen.

Vandaag lekker heel de dag binnen blijven, en na het voetbal van vanavond even lekker naar buiten.
    Eneuh de uitslag?
    Het word 3-2 voor Nederland!:D

10. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik achtervolg je :)

3-2??? Jij bent positief ingesteld :)

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    O, dan hoorde ik jou in mijn nek hijgen?!
    Hahahah.

Moeten wel een beetje positief denken, wat zal ik lachen als het ook nog gewoon 3-2 gaat worden!

12. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nou zeg daar lijkt het niet op. Het lijkt wel een vechtsport....

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hai meiden,

Pfff.....wat een wedstrijd van vanavond weer zeg, en helaas net niet de beker gehaald!!!
    En indd Kaboutertje het begon echt op een vechtsport te lijken he...was meer karate dan voetbal op den duur :D.

Maar ondanks alles, van die 32 landen wat mee hebben gedaan tijdens deze WK, staan en hebben wij wel de 2de plek behaald!
    *** Applaus *** voor onze jongens, hihi.

Maar het WK is afgelopen nu (en Paul de Octopus had weer gelijk :x)...nu weer terug naar de realiteit.

@ Juulzon.... Fijn om te horen en te lezen dat het weer wat beter met je gaat meis.
    Ik hoop de volgende ronde meer geluk!!!
    Heb je beetje af kunnen reageren op/tijdens de verbouwing :(.
    Dikke digi knuff vanaf deze kant.

@ Zonnetje.... Hoe was jou/jullie weekend uit meissie???
    Beetje energie weer op kunnen krikken ;).

@ Brabbel... Je dagen kun je nu aftellen meid, begint de zenuwen al een beetje te komen, hihi.
    En verloopt alles nog een beetje naar planning???

@ Kersje... Helemaal gelijk meid, beter dit dan die vervelende kou enzo. Die hebben wij wel genoeg en te lang gehad de laatste paar maanden.

Meiden op het WB.... hou jullie hoofd nog koel (met name tijdens deze broeierige warmte en dagen!)... en toi toi toi.
    Zal voor jullie duimen girlsss!

Zo... deze dame gaat haar flappie (=laptop) ook maar eens afsluiten, en op naar mn sauna slaapkamer :(.

Bekijk bijlage 84800

En tot horensss he!

Liefs Duivinnetje :)

14. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Marnad, Juulzon, hele dikke knuffel meiden.

Kaboutertje ook weer lees iik, ook voor jou een dikke knuffel!!

hier ook weinig goeds te melden. Heb buikpijn, slechte zin, emotioneel dus ik weet het wel weer, al vandaag of morgen wel ongi worden.
    Bah ik ben het zo ontzettend zat, kan nu echt wel in een hoekje gaan zitten en gewoon de hele dag gaan huilen waarom kan het niet eens gewoon meezitten!!!

Ook nog verloren met voetballen, bah bah bah bah bah bah bah wat een baaldag eg!

iedereen die nog op het wachtbankje zit: dames veel sterkte....

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jeetje wat een wedstrijd zeg.

Hier heb ik omo witte test gehad, wacht nu op mijn ongi

Gisteren aan het klussen geweest. Mijn man stond helemaal versteld van mij. Ik heb verborgen talenten. Ik kan dus laminaat leggen hahahaha.

Ik heb gisteren ook beton uitgehakt, meid het wordt toch nog wat met me:D

iedereen veel sterkte.

16. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Eveb even een kort berichtje van mij.

Dames die ongi zijn geworden dikke knuffel. Ik had zo op roze gehoopt bij jullie.
    Aan alle andere dames ook een knuffel.
    Hier even weggeweest het weekend, dat heb ik dus ook geweten. Wat een hitte zaterdag zeg, volgens mij een lichte zonnesteek opgelopen ondanks het niks doen, veel drinken en veel in de schaduw zitten. En ik vond het te warm. Daarna savonds een flinke regen en onweersbui, tv stond net optijd binnen. Gelukkig verder bij ons geen schade door het weer, vond het alleen beetje eng dat heftige omweer.

Zondag was al beter en weer beetje bijgekomen. En nu dus weer hele week aan de slag, 6 dagen werken.
    Dus ook nu weer weinig tijd deze week, zucht.

Dames hebben inderdaad verborgen talenten wat betreft klussen hoor. Hier ook tegels geplakt, gevoegd, dingen gesloopt enz. Maar moet er toch niet aan denken met dit warme weer.
    Ga vandaag wel op zoek naar een zwembad voor in tuin.

Denk aan jullie allen, hoewel ik hier weinig reactie geef door tijdsgebrek en weinig energie over te hebben de laatste tijd

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ik had in deel 2 aangegeven dan de lijst van mij aangepast mocht worden ik ben namelijk zwanger !!
    Meiden heel veel succes met het vervullen van jullie wens...houd hoop....ik dacht dat het niks meer werdt maar nu dan eindelijk naar 3 jaar van alles en nog wat en 5 iui's..

Groetjes Anita

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hee daar!

We hadden je ook al aangepast hoor!;)
    Hoe gaat het nu met je?
    Voel je je goed?

19. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ja prima wat moe en last van (.) (.) maar goed hoort erbij zeg maar...en verder voel ik me lekker zwanger..

20. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Ff in het kort meiden....

knmi.nl heeft weer een weeralaram afgegeven!
    Er wordt geadviseerd om het pad niet meer op te gaan.
    Want ze verwachten zeer zware onweersbuien, wat nu inmiddels al over het land heen aan het trekken is.
    Zie ook knmi.nl (neerslagradar) of buienradar.nl

Pfff, dit beloofd wat denk :x!!!

Liefs Duivinnetje

Deel Deze Pagina