IUI Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hi lieve meiden,

Heb net als zonnetje wel iedere dag meegelezen, maar het blijft hier nog even met ups en downs gaan... Jullie kennen het wel. Salcia, extra dikke knuffel voor jou, want je hebt wel heel wat achter de rug meis... Ik moest na de mk een ronde rust houden vwb medicatie enzo. Afgelopen (mislukte) IUI was weer de 1e en dat was ook heel dubbel. Enne, ze zeggen dat je na een MK 'sneller' kans hebt zwanger te worden, dus daar houden we ons maar aan vast!

Angelica: hoe waren de onderzoeken? Wanneer uitslag? Ik zat woe op dag 5, do op dag 6.... Heb zondag mn 1e FM... Suc6 met klussen in het huis!

Kaboutertje: Ook knuf voor jou!

31-12: het kan echt nog alle kant op gaan meis. Hopelijk de goede kant. Bij mij begon ook op de dag van de +++ test wat bloedverlies, maar de testen bleven de 1e 2 weken positief en positiever.... Toen het bloedverlies ophield en ik dacht, ga gewoon nog 1 keer een test doen, bleek deze minder donker... De rest vh verhaal ken je... Maar echt, het hoeft niet iets te zeggen. Hoeveel eitjes had je? Kan ook zijn dat 1 eitje niet is ingenesteld en de andere wel.... Wat zegt jouw gevoel?

Marnat & Duivinnetje: You Funny girls :) :) :)

Andere meiden, reageer gauw weer op jullie, maar duim heeeeel hard mee hoor!!!

xxxxxxxxxxxx

Nog wat schrijfsels:

Tranen in de stilte
    Tranen in de nacht
    Tranen van vermoeidheid
    Omdat ik al zo lang wacht

Tranen zonder troosten
    Tranen vol onmacht
    Tranen gevuld met leegte
    Omdat ik al zo lang wacht

Tranen blijven komen
    Vaak geheel onverwacht
    Tranen die branden
    Over mijn wang rolt hij zacht

Tranen vol verdriet
    Niemand die het ziet
    Ik huil het meest in het donker
    Want dan zie je mijn tranen niet

Tranen gevuld met vreugde
    Is waar ik naar verlang
    Ik droom van die ene dag
    Maar het wachten maakt me bang

Tranen laat me slapen
    Tranen, ik ben zo moe
    Tranen, ik doen mijn ogen dicht
    En laat mijn droom nu toe

Wat is de tijd van wachten
    Wie weet hoe lang het duurt
    Als je in de leegte tuurt

Als de dagen traag voorbij gaan
    Als weken maanden worden
    Terwijl de tijd stil lijkt te staan

Als iedereen verder gaat
    Op een dag is het te laat

Als je droom lijkt te vervliegen
    Als hoop weer teleurstelling wordt
    Je vertrouwen je weer weet te bedriegen

Als je geloof aan een zijden draadje hangt
    Hoe hou de je het vertrouwen
    Voor datgene waar je naar verlangt

Als je iets zo heel graag wil
    Want het is al zo lang zo stil…

2. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    Hallo Dames,

wat zijn jullie toch allemaal lieve meiden! Ik blijf ook een beetje hoop houden aan de ene kant maar aan de andere kant houd ik toch ook in gedachten dat het fout kan zijn. Ik heb echt hetzelfde gevoel in mijn buik alsof ik de IUI net heb gehad. Zo'n zeurderig vervelend gevoel. Ik heb sinds gisteren niet meer gevloeid maar met afvegen heb ik af en toe nog wel een donkergeel/ oranje roze achtige kleur. Dus het blijft echt afwachten, vrijdag weet ik ook nog niets want dan belt de arts alleen maar om te vragen hoe het gaat. Ze kunnen nu tch niets doen. Een echo heeft geen zin want ze ziet nog niets, die kunnen ze toch echt pas met 6 weken maken...

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar ik had maar 1 eitje dus.....

Ik ga eens even proberen mijn testen te downloaden. Gisteren nog een clear Blue digital gedaan en ook die was nog gewoon positief. :(

3. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    en hier de andere clear Blue Ik hoop dat jullie het kunnen zien want het zijn foto's met mijn telefoon....

4. 31 december 2008 gestopt

27 jul 2009
    286
    0
    0
    projectcoordinator
    limburg
    lief wondertje, heb je ergens last van? kwaaltjes?? IN ieder geval van harte gefeliciteerd en heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes met je echo!!! ik hoop dat je een wurmpje ziet met een mooi kloppend hartje!!

5. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Wondertje: Gefeliciteerd! geniet lekker van de vakantie. Komt helemaal goed.

Voor jou ook 31-12: Maak je maar geen zorgen, denk dat het harstikke goed zit. Dat beebje van jou blijf gewoon lekker plakken.:)

voor de rest dikke knuffel

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    wonder gefeliciteerd

3112
    Ze kunnen zeker bij 5 weken echt al watzien hoor! Ze zien dan een zwangerschapsring met de daarbij behorende "leeftijd"

En soms zie je bij 5w2d al een hartje.
    Maar ze doen liever bij 6 w wat, omdat je dan vaak al een hartje hebt. Dus ik zou staan op eerder een echo of anders HCG laten prikken.

7. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hey meis.... als ik die schrijfsels lees, krijg ik er tranen van in mn ogen!
    Wat mooi geschreven zeg, pfff
    Geen woorden voor.

Liefs Duivinnetje :)

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Goeie morgen dames :D
    Jeetje wat moet ik weer een berg terug lezen!!! Ik zit op mn werk dus heb niet alle tijd maar ga mn best doen er weer wat van te maken ;)

Kaboutertje: zeker heel sneu!!! ik ga er verder niet naar vragen want dat wilt ze niet dus laat t zo!

Duivinnetje: ik ken t…heb ook heel lang gerookt maar ben nu toch al sinds april 2009 gestopt en idd …je stofwisseling veranderd en volgens mij staat ie in mijn geval zelfs stil!!! Ik ben gestopt met roken en heb sinds toen ook andere baan (kantoor) en andere diensten (regelmatig) en ben klaar met verbouwen (rust lichamelijk en geestelijk) en weeg dus ook 12kilo meer dan zomer 2008 L en vind het vreselijk!!!! En heel eerlijk…als ik niet bezig was om zwanger te worden rookte ik nogsteeds!

Marnat: veel plezier wahahhaha wel hinniken he?!?! Ahahahha LOL * lig hier in een deuk van t lachen! Tijdens t lezen* bij mij heeft t nie gewerkt hor…of ik was dan nog meer aangekomen :S dat kan natuurlijk ook ;)

Joos: wat vervelend dat je zo misselijk bent!!!! Maar idd voor de lijn wel goed! Helaas blijft dat geen 40wk zo :D succes meid! En hopelijk knap je gauw op en kan je zonder misselijkheid genieten van je zwangerschap! ;)

Dancer: al wk verstreken meid!!! Voor je het weet ben je er nog 1 verder! Ff doorbijten! En niet zo negatief jij he!?!!! We blijven positief tot t tegendeel bewezen is :D ;) knuf!!

31dec: wat lees ik nou!?!?!?!?!?! WOW!!!!!!! SPANNEND!!!!! Dat gaat gewoon een heel mooi beebje voor je worden :D :D wat goed!!!!! Alvast een gefeliciteerd girl!!! :D
    Heb je al een digi test gedaan?!?!
    ---oh ik lees net verder en zie dat je bloedverlies hebt gehadL maar meid..dat betekend zoals je ha al zei nog niets hor! Ik blijf nog ff voor je duimen en hopen skat!!! (mijn vriendin verloor ook rood bloed en schrok zich rot maar is nu bijna 38wk zwanger)
    ---en nu zie ik je foto’s die zijn knal positief meid!!!!! Dus toch gefeliciteerd!

wat een hoop zwangere dames op t moment trouwens!! FANASTISCH!!*

salcia: hele dikke knuffel meid en veel sterkte!!! Denk aan je xxx

wondertje: welkom terug nouja terug…..niet helemaal natuurlijk want ik lees dat je zwanger bent!!! Wat goed!!! Gefeliciteerd! En heeel veel succes/plezier maandag bij je echo!!! En nog gefeliciteerd met je huwelijk en een fijne vakantie!!!

Juulzon: wat een prachtig gedicht meid !!
    Ik denk aan je hor en een dikke knuffel voor jou!!!!!xxx

All: gister lekker met mn beste vriendin zitten tutten en samen met haar bij mn schoonzus en dr kleine bakkie gedaan!! Was super gezellig en voelde me super op mn gemak (1net moeder ander nog 3wk ) zat lekker met de kleine meid en vond t super gezellie! Lekker baby/mama talk gehouden :D vriendin had eergister dr laatste echo gehad en had dit op film dus die hebben we ff zitten kijken! Wat gaaf zeg!!!! Zó mooi!! En savonds was de kleine zeeeeer actief en heb ik lekker met mn handen op de buik gevoelt! FANTASTISCH!! Je voelt gewoon echt hoe hij ligt enzo! :D volgens mij kan ik niet van mn buik afblijven als ik zwanger ben ;) ahahaha gister ook begonnen met prikken van decapeptyl! Was ff eng om de start te maken gelukkig was mn man erbij en die had de prik "prikklaar"gemaakt en hield m voor gereed tot ik er klaar voor was! En hield zn arm om me heen tijdens t prikken! T was ff eng maar toen ik eenmaal mn arm richting buik bewoon…toen ging t vanzelf voor ik t wist was ik een gaatje rijker :D hihi en toen langzaam de prik ingedrukt! Dat deed wel ff zeer…nou ja meer zeurend gevoel!! En toen ff 10tellen gewacht en er langzaam uitgehaald beetje bloed kwam te voorschijn en was toen klaar :D en heeeeel trots op mezelf ;) (beetje aso om te zeggen maar was t echt haha) en daarna voelde ik t plekje wel als ik t aanraakte of als ik ging zitten maar nu niet meer (alleen erop drukken probeer ik niet!) en vanavond komt manlief naar huis (half uurtje want hij moet werken) en dan prikken we weer samen! En dan hopelijk maandag mn ongi en vrijdag echo :D
    Nou skatten ….fijne dag en voor degene die moeten werken…(net als ik) werkze!!!
    Xxx

9. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Het is duidelijk te zien meid....
    Er staat duidelijk "zwanger" op.....!;)
    Ben reuze benieuwd betreft morgen, wat je arts zoal zegt.
    Hou je ons op de hoogte???

Liefs Duivinnetje :)

10. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    #550 Duivinnetje, 15 jul 2010
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
    Bekijk bijlage 85735 Een verdrietige duivinnetje :(, pfff. (ff off-topic!).

Hai meiden,

Ik moet dit ff van me afschrijven....sorry!
    Tranen vloeien als het ware nu alweer over mn wangen, terwijl ik dit nu weer opschrijf.

Het blijkt dat mn voormalige ex-vriend nu half om half weer bij zn ex-vrouw is (waar ze samen ook een dochter van hebben).
    Dit verhaal kreeg ik zojuist net te horen bij de supermarkt.

Nu zullen jullie misschien wel denken van; meid maak je maar geen zorgen, waar maak jij je druk om of jij hebt toch een eind gemaakt aan de relatie?!

Dat laatste klopt ja, ik zelf heb indd een eind gemaakt aan de relatie, omdat het simpelweg niet meer ging tussen ons.
    Maar dat neemt niet weg, dat dit mij nog wel degelijk raakt en ook pijn doet :(.

Want immer is het verhaal nu al bevestigd, en mede omdat ik en vele anderen ook al zeggen... Let maar op meis, als jij weg bent is hij zo weer bij zn ex-vrouw (waar ie 16 jaar mee geleefd heeft!)

En nu durft meneer nog te roepen en te zeggen, dat hij niks meer met zn ex-vrouw te doen wilt hebben, en dat ze alleen nog contact hebben met mekaar betreft hun dochter!

Degene wat ik zojuist net sprak bij de supermarkt, die had het zelfs notabene gehoord van dame in kwestie (ex-vrouw dus!).
    En dat ze meer contact met mekaar hadden, en half om half weer bij mekaar zijn!

Pffff, wat moet je hier nog van geloven :(
    M'n ex houd nu voet bij stuk, en zegt....Er is helemaal niks tussen haar en mij, en dat wil ik ook niet meer!

Afgelopen weekend hebben ze zelfs notabene nog bij mekaar gezeten....o.a. bbqen en voetbal gekeken.
    Wie houdt wie dan voor de gek?!

Dit raakt me echt ff meiden, bah bah bah...En ik moest dit ff kwijt.

Liefs Duivinnetje :(

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Achos meid, logisch toch. Je hebt een hele weg samen bewandeld.
    Maar probeert die ex-vrouw nu te stoken? Of leidt je ex je om de tuin?
    Zoja als ie echt terug is, vind ik dat echt onwijs snel.
    En waarom doet ie dat dan: kan hij niet zonder vrouw....

Ik snap dat het je raakt, maar als hij echt ( mocht een waar zijn) alweer zo snel naar een ander hopt, nou dan kan hij van mij barsten.

12. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Indd, we hebben samen een hele weg bewandeld.
    Ik heb geen idee wat ik er nu nog zoal allemaal van moet geloven :(.
    Maar dit raakt me zeker ff flink...en mede omdat ik nog niet zolang bij hem weg ben.

Er zijn meerdere mensen geweest die zeggen; je ex vriend zal hoe dan ook altijd een zwak blijven behouden voor zn ex-vrouw.
    En mede omdat ze samen ook een dochter hebben, die nu 10 jaar is!

Hij heb zelf vorige jaar notabene tegen iemand gezegt, en die ik ook wel ken (heb het zelf helaas niet gehoord :(!), dat mocht ie op den duur weer bij zn ex-vrouw terug komen.... Dan moet er zeker dingen drastisch veranderd worden en gebeuren.

Tja, zeg het maar :$....

Maar meneer houd drastisch nu voet bij stuk!!!
    En iedereen die liegt....
    En ja....Hij kan niet alleen zijn, hij heeft altijd iemand om zich heen gehad.

Ik ben ook echt laaaaaaaaaaiend hierom he!
    Want ik heb en krijg het idee nu heel sterk, dat hij mij afgelopen paar maanden flink voor het zooitje heeft gehouden.
    En hier kan ik echt NIET tegen he!

Hij barst van mij part ook maar.
    Hij komt er van zelf vroeg of laat wel weer achter, dat ook met zn ex-vrouw niet meer werkt.
    En gaat ie alsnog mega op zn bek... Wat ik uiteraard hoop :D.

Liefs Duivinnetje

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    duivinnetje: wat een k*t situatie!!!!! ik weet ook niet goed wat je ervan moet denken!!! misschien probeerd zijn ex vrouw jullie nog verder uit elkaar te drijven (ondanks dat je geen realtie meer hebt) en miss vind hij t moeilijk eerlijk tegen jou te zijn! jullie hebben behoorlijk moeilijke tijd gehad en jullie hebben ook een mooie tijd gehad en ook hij is dat heus niet vergeten! dus misschien wilt hij niets zeggen miss denkt hij dat dat beter is! (mannen en vrouwen logica gaan niet samen he!!!)! maar wat het ook is,...t is zeker niet tof! (om t ff netjes te houden) en wij denken hier absoluut niet "waar maak je je druk om, of t is jou zaak toch niet" dus zet dat maar heeeeeel rap uit je hoofd!!! ;) maar liefie..hoe moeilijk het ook is, hoe boos je ook bent (en ik kan het me heeeel goed voorstellen want ik heb net zoiets gehad) je moet aan jezelf denken schat! en de rust zoeken!!! wind je niet teveel op He's not worth it!!!
    en miss is hij wel eerlijk en is er echt niets en maak je je druk "om niets" en is zij gewoon verkeerd bezig! you never know!
    xxxx good luck meisie!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Group hugggggggg!!!!!:D:D:D

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @wondertje: gefeliciteerd. Geniet ervan

@31dec: succes morgen

@duivinnetje: een dikke knuffel voor jou. Blijft altijd moeilijk zulke dingen. Heb het even half gelezen.

@spannendetijden; wees maar trots op jezelf hoor.

@derest: dikke knuffel

Het is soms best lastig in mijn werk om aan jezelf te denken. Zeker nu het vakantietijd is. Nog ruim 2 weken. Dan ga ik 3 weken lang aan mezelf denken op vakantie. En tot die tijd hier en daar ook wel hoor. Volgende week al dag minder dat ik moet werken.
    Morgen weer acupunctuur, kan ik weer even bijtanken.
    En nu nog op naar mooi droog weer. Dan kan ik mijn zwembad uittesten.

16. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    duivinnetje: Meid , wat een toestand. En wat een eikel zeg. Zou me er niet te veel van aantrekken. Wat hij doet moet hij lekker zelf weten. Jij moet verder met je leven. Probeer je er niet al te druk over te maken. Maar kan me voorstellen dat je pijn doet. Dikke knuf voor jouw.

spannende tijden: Ik ben ook heel trots op jouw hoor. Jezelf prikken is echt een overwinning (weet er alles van) als je het eenmaal gedaan hebt dan wordt het daarna alleen maar makkelijker. Lief dat je mannetje je er zo in steunt. Mijn mannetje doet dat ook, alleen wil ik zelf niet dat hij erbij is als ik prik. Vind het prettiger als hij niet op mn vingers kijkt.

hier alles rustig. Heb sinds gisterochtend geen bruin/roze verlies meer. Wat ik eigenlijk raar vind, want normaal begint dat altijd een week voor mijn ongi, tot aan mijn ongi houd dat aan. Dus ik geef de moed nog niet op en hoop dat het lekker weg blijft. Maar het is wel elke keer eng als ik naar de wc moet. en bij elk kampje/steekje wat ik in mn buik voel wordt ik gek. Wou dat het al volgende week was.....

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Wat lieve woorden meis....dit doet me zeker ff goed he!
    Net wat jezelf ook al geschreven had...miss is die ex-vrouw wel heeeel verkeerd bezig nu, en is ze onrust aan het uitzaaien.

Want immeer kennen die ex-vrouw ik mekaar (waren ooit collega's, en weet hoe ze is, en kan zijn!).
    Die vrouw is vrij dominant en dirigerend van karakter, alles moet gaan zoals zij het wilt...en niet anders!
    Ze is wat dat betreft een goed persoon, voor in het leger ;)!

Mn ex houdt gewoon voet bij stuk, dat hij niks met haar heeft... en ook niks met haar meer wilt hebben!
    En dat ik hem maar moet geloven....:(
    Dit schreef hij zojuist in de mail naar me toe....En daarbij schreef hij ook; " ik ga mij douchen, ga je mee....lolzzzz ??? "

Het is een ware real live soap waar ik nu in bevind!
    Wie spoort in dit verhaal nu niet, pfff.

Liefs Duivinnetje ;)

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier net mijn moeder aan de tel, Het hele huis over de kop!! door het noodweer van maandag!
    Vloeren er uit muren er uit grr een zootje, ik ga straks even heen.
    Lagage pff.
    Het lijkt als of ze gaan verhuizen .

19. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Thnxxx sweety, ook voor de mooie en lieve woorden!
    Pijn zal het zeker nog wel ff doen he... En dit zal ook wel slijten op den duur.
    Maar dit is kwestie van tijd!

Soms vraag ik me wel eens af, waarom moeten mensen mekaar het leven toch zooooooo zuur maken!
    En dan te bedenken, dat we voor een ruim half jaar terug met kids bezig waren :$!
    Maar goed...gebeurd is gebeurd, ik moet verder....Hoe moeilijk het soms ook ff is.

Misschien die bruin/roze verlies een evt. innesteling :(
    Omdat het nu weer weg is....
    En indd meis, dat lange wachten krijg je een punthoofd van...
    Hopelijk wordt dat lange wachten straks dubbel en dwars beloond.
    Ik hoop het voor je..... duim duim duim.

Liefs Duivinnetje ;)

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    duivinnetje: probeer m te geloven skat! hoe moeilijk dat ook is!!!
    jullie hebben ene mooie tijd gehad samen en zijn niet uit elkaar omdat jullie ineens een hekel aan mekaar hebben ofzo! dus laat t niet tussen jullie in staan want als je m gaat wantrouwen...dan ga je wel een hekel krijgen en zover ik zo kan opmaken aan je berichtjes de afgelopen tijd...wil je dat helemaal niet!!!!!!!
    en dat ie mailt "ga je mee" das typisch een manier van een man om je op te vrolijken! hier zit er ook zo 1 hahaha

all: net 2e prik gehad! ging super goed! minder zeer als gister en kon t ook rustiger! gister was t aanval op mn vetje en heb nu ook een blauwe plek maar die van vandaag ging ontspannen!! alleen vloeistof was prikkelend/zeurend maar ging goed en mannetje was er bij! hij wou prikken ...dat dacht ik dus niet he vriend hahaha hij waarom niet?!?! ik omdat ik dat eng vind! en toen vroeg ik waarom ben ik dan naar huis gekomen en ik : om mij te steunen en te assisteren en toen deden we t samen! hihi :D

Deel Deze Pagina