Marnat: wat erg! Spannendetijden: mijn vader heeft de 1e 2x geprikt. Vond ik op zich niet zo erg. Was banger om het zelf te doen. Maar ja uiteindelijk toch een keer gedaan. Kon toch moeilijk telkens naar hem toe gaan. Dus valt mee door een ander te laten prikken. Man is bang voor spuiten, dus moet het wel zelf doen. En meestal houdt hij kabouterkindje in de kamer. Kan ik op mijn gemak mijn shotje klaar maken.
Meiden... Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden, dit geeft me ff kracht...En doet me zeker ook goed! Wat dat aangaat, kan ik zo wel meedoen aan GTST ....een ware real live soapie, hihi. En wat zullen de kijkers de pan uitrijzen, whahahaha. Maar goed...Ik las net op een andere topic iets grappigs, moest er wel ff om lachen. Het ging voornamelijk om haar (hieronder) onderschrift; Je wordt zwanger tussen je benen, en niet tussen je oren!!! Meiden....suc6 nog ff op het WB, en houd moed he! Liefs Duivinnetje
Jeetje, wat een :x-streek!!! Kan me dat 100% voorstellen, pffff voelt als een dolksteek in je rug. Je trekt dan waarschijnlijk veel meer in twijfel... Jullie gingen samen notabene voor een kindje.... Lieve schat, logisch dat je verdrietig en kwaad bent. Geef je een dikke knuffel. Dit verdien je gewoon niet.... Heb er geen woorden voor en leef met je mee.... xxxxxxxxxxxxx
Lieve schat, Jouw foto's zijn zo duidelijk als het maar kan!!!! Hartstikke zwanger meid! En nu al zwanger 2-3, had ik echt pas met 5 weken!!! Als het bloeden niet erger wordt, jij geen krampjes krijgt... Dan heb ik een keigoed gevoel!!! Heb ik al trouwens!!! Hopelijk houdt het rozebruin verlies gauw op en kun je genieten!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
whahahahahhaah * rol over de grond van t lachen* duivinnetje die ga ik onthouden als ik weer eens krijg te horen dat ik er teveel mee bezig ben!! wat een goeie !
Spannende Tijden; ben ook heel trots op je meid!!! Je wordt nog een ervaren junk ! Marnat: hoe was 't met je mams???? Erg geschrokken? En hoe gaat het met jouw spuiten? Dancer: sounds positive....!!! Hoop op een innesteling voor je!!! Ga nu slapen!!!! Voor de rest: Liefssssssss! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Duivinnetje: wat een gemene streek zeg die zijn ex vrouw met je probeert uit te halen. Het lijkt echt alsof ze het express probeert te doen zodat jou ex mannetje niet meer aan jou denkt of zodat jij helemaal geen contact mee met hem wil!! Aan z'n mail te lezen is hij je nog niet helemaal vergeten Meid heel veel sterkte met dit GTST (idd) gedoe en denk vooral aan jezelf want daar heb je uiteindelijk toch eht meeste aan!! Dancer: dat klinkt zeker positief! IK duim heel hard voor je meid!!! Spannende tijden: wat een schat die man van jou, hij wil ook gewoon het Junkie... gevoel hebben! Goed dat jullie t samen hebben gedaan!!8) Zonnetje: heerlijk zo'n badje met zdit weer!! dan kun je hoop ik wel even lekker ana jezelf denken! Aftellen tot aan vakantie denk ik of niet??? Nou even ego: ik heb niets geen bruin/ roze of rood verlies meer gehad. wel nog zo'n raar gevoel onder in mijn buik (het lijken wel baarmoedersteekjes of zo, een beetje als na een IUI) De arts belt over een dik half uur dus ik ben (maar ja dat ben ik eigleijk de hele tijd) poep zenuwachtig....
Die steken horen ook bij zwangerschap. Dus het lijkt erop dat het toch allemaal wel goed zit als je geen bloedverlies meer hebt. Nog 2 weken tot vakantie hier.
hey meiden, ik trek het even niet meer. vanmorgen weer rood/roze bij afvegen. en gisterenavond hield ik het niet droog toen mijn mannetje vroeg hoe het met me ging. Sindsdien ben ik een beetje down. heb net zitten zoeken op internet. wat denken jullie: spotting kan een teken zijn van lage progesteron spiegel. Het is helemaal in het begin van de start van iui getest en bleek goed te zijn. Maar toch maak ik me zorgen. Is het een innestelings bloeding dan is dat maar eenmalig. Ik heb het spotting/roze verlies altijd bijna een week lang voor mijn ongi begint. Ook kan stress een oorzaak zijn. Nu heb ik niet het gevoel dat ik stress heb. Maar helemaal happy voel ik me ook niet wat moet ik nu???
goeie morgen dames!!!!! 31dec: weetje al wat?!?! volgens mij ben jij gewoon heeeel mooi zwanger hor! en komt t helemaal goed!!! dancer: liefie....wat ontzettend vervelend meid,...wanneer was ook al weer je nod?! volgende wk woe/do toch?! je zal nog ff door moeten bijten lieverd! :s hoe moeilijk dat ook is! zolang je niet "echt" ong bent of geen post.test hebt weet je eigenlijk niets en kun je alleen maar gissen iig heeeel veeel succes! t komt wel goed skatje (ken je m van de reclame ) xxx dikke knuf all: hier eigenlijk niets te melden! ben weer aant werk maar heb bijna weekend!!!
@dancer; ik snap hoe je je voelt hoor. Hier ook regelmatig van die dipjes. En we kunnen weinig doen jammer genoeg. Het enigste wat je kan doen is afwachten. En dat is heel moeilijk in deze weken. Je kan vragen of ze nog een keer de waardes willen testen. Hier ook regelmatig op zoek geweest naar info over van alles en nog wat. Alleen werd ik er meestal niet veel wijzer van of nog meer van slag. Dikke knuffel voor je en sterkte in deze vreselijke wachtweken.
Nou de dokter heeft net gebeld. Ze zei: ik ben blij dat het bloeden niet door heeft gezet. en dat die krampjes er echt bij kunnen horen. Ik mag volgende week vrijdag 11:30 komen voor een echo. Als we dan iets zien kloppen is het goed zo niet, dan kan het ook aangezien het nog heel pril is, maar dan hebben we ded week daarna ook nog een echo gepland dus dan gaan we daar maar voor... oh ik vind het zo spannend maar ga het toch maar proberen te geloven......
Voorzichtig gefeliciteerd en ik denk dat je echt gewoon lekker zwanger bent hoor. Maar snap je onzekerheid maar al te goed Succes