@Joos....gefeliciteerd meid, geweldig!! ik was eerste week ook heel misselijk...daarna 2.5 niet meer...nu weer wel helaas... maar voelt wel lekker zwanger toch?
Ja das wel waar maar ik ben al misselijk sinds afgelopen zaterdag heb toen ook al voor het eerst gebraakt dus ben bang dat ik zo een ben die lekker misselijk blijft mijn moeder lag van mij zelfs nog te spugen in de kraamkamer tijdens de bevalling heeft ze zelf haar broeder onder gespuugd nou wij hebben een lichte voorkeur naar een meisje dus als ik maar iets op mijn moeder lijk (en dat doe ik net te veel naar mijn zin) dan is er hoop. Oh begrijp me niet verkeerd hoor en lekker stoere knul is ons net zo lief hoor als het maar gezond is toch.
oh zie het nu pas Salcia veel geluk en plezier straks met de Echo. Wel met goed nieuws en foto's terug komen he
Meiden, ik kom pas volgende week weer terug. Wij gaan morgen om 10.00 in ondertrouw, en dan meteen een weekendje Katwijk aan Zee. Kom maandag weer terug, ik hoop op goed nieuws na mijn weekendje!! Iedereen dikke knuffels!!!
Dank Joos...ben erg zenuwachtig voor de echo...zo bang dat iets niet goed is... brabbel, gefeliciteerd me je ondertrouw en geniet van je weekje!!
Brabbel meid geniet ervan!!!! heerlijk memt dit weer naar zee!! Dancer: gelukkig dat het meeviel, dat maandverband (wat een joekel zeg..) dat vond ik ook maar helemaal niets!! Joos van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan Salcia: heel erg veel succes vandaag met de echo, stuur je een fotootje aan ons door?? zonnetje: dat lijkt me ionderdaad schrikken zeg, misschien innesteling? laten we dat hopen! ik duim in ieder geval voor je! Dames: vandaag weer Nederland!! wat gaan ze maken vandaag???
@brabbel: veel plezier met je weekendje weg. Je hebt mooi weer voor aan het strand. Dat hoor je niet vaak dat mensen naar katwijk op vakantie gaan. Hoor vaker noordwijk wat er net naast ligt. Maar katwijk is ook erg leuk hoor. @salcia; hoe was de echo Hoe is het met alle dames op het wachtbankje. Houden jullie het nog vol. Hier dus niet echt. Deze maand weer flink last van allerlei vage kwalen. Dus voel me de hele dag niet echt fit. Maar ja, dat kan ook van de pregnyl komen dus. En ik moet nog zo lang wachten. Ben mezelf nu al beetje zat. En dan ook nog die hitte vandaag erbij. Slaap slecht, moe, met vlagen misselijk en buikkrampen. Maar jammer genoeg heb ik dat vaker gehad en was het niet raak. Dus gewoon wachten. Verwacht anders woensdag de ongi. Donderdag is mijn nod pas. Dus op zijn vroegst vrijdag of zaterdag volgende week testen. Zucht nog zo lang. Voor allen hier lekker koud drinken, ijsjes en een bak koud water voor de voetjes. En een parasol boven de wachtbank.
Duivinnetje: goeie morgen! Hoe was je bloed uitslag?!?!?! Ben zó benieuwd!!!!! Juulzon: thanks voor je reactie!!! Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik moet de 14e ( ipv15) al beginnen met decapeptyl en vind het ontzettend spannend worden!!! Nu al!!!! En moet nog 12 dagen wachten!!!!!! Hahaha maar ik heb er ZON goed gevoel over!!!! Hopelijk heb ik gelijk en hoeven we maar 1 poging!!! Brabbel: zoals er al werd gezegd, .wat fijn om je hier weer actief te zien skat!!! xxx En bedankt voor t bijhouden van de lijst!! en natuurlijk bedankt voor iui 3!!! Kunnen we weer lekker verder kletsen!! Hoest verder met je?!?! Dancer: hoe ging je HSG?!?!?!?!!? Xxx .oh al gezien! Wat fijn dat t goed ging meid!!! Vandaag je FM! Ben benieuwd!!!!! Hedje: welkom!!! En ook wij blijven ALTIJD ff liggen!!! Zonnetje: lieverd, ook ik heb helaas je tr.dag gemist! L sorry!!! Maar ben ook niet zo actief geweest laatste wk! Iig nog van harte meid!!! Joos: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAA (dikke juichende gil) gefeliciteerd!!!!!!!! Heerlijk om zo iui3 topic te openen Ps foto invoegen weet ik niet! Sorry!! En wat een fantastische opmerking van je man! Zelfs ik lig in een deuk hier op mn werk!! Milk: hoest met jou meid?!!?!? En met t kleine melkboertje?!?!?! Hihi Kaboutertje: dikke knuf skat Dreamer: hoest?!??! Als ik zo je reactie naar joos lees, écht zwanger (door je misselijkheid) ik geniet er volop van om jullie positieve verhalen te lezen!! Heerlijk!!! Ik geniet gewoon lekker met je mee hahahaha Marnat: thanks voor je knuffel!!! Ik dacht al wie voel ik daar nou toch met die armen om me heen!!! Krijg t alleen wel warm hor met die hitte wahahahahahah Ik hoop ook dat het gaat lukken!! Vind het erg spannend!!! Vd wk alles opgehaald en 14juli starten met deca!!! Ik had trouwens 2x pregnyl, weet jij misschien waarom!?!?! En 1x doosje 5mg tabletten die mn rijden beïnvloeden ( grote gele sticker!!! denk dat dit de pijnstiller voor de punctie is) en nog 2 doosjes met tabletten, denk dat dit de capsules zijn voor inwendig gebruik! Moet alles nog lezen!!! Nog even en mag beginnen! En heb besloten dat ik de ivf dvd samen met mn man ga kijken na de eerste fm haha eerst ff afwachten hoe t verloopt! Anders ga ik mezelf nu al zenuwachtig maken enzo! Ik hoop ook zó dat je strakkies met fantastisch nieuws komt hier!!!!!! Zou geweldig zijn!!!!!!! ik duim heeeeeeeel hard voor je!!!!!!!!!!!! XXX Juulzon: ik doe met je mee , ook ik heb geen zin en heel verslag te maken L we kunnen ze wel samen in de hangmat maken!! ik heb mezelf in mn wachthangmat gelegd omdat ik wacht op mn ivf hahaha en bankje word zo hard en t is echt hangmatten weer hihi En ook voor de drop doe ik mee, mijn pot slinkt ook !!! en dat komt er bij mij aan haha Nataly: succes met klussen!!!!!!! Hihi wij gaan denk deze ronde ook zelf klussen, al weet ik niet of dit mag omdat ik in wacht ivf zit en vanaf mn 23ste cyclus dag ge beginnen met hormonen! Maar ja, als t zo uitkomt, komt t uit! We gaan er niet bewust voor hor deze ronde en idd erg fijn dat we hier alles kwijt kunnen!!!!! Ps: je moet hier komen wonen!!! Gister en eergister helemaal geen zon bijna!!! Wel warm en lekker de was buiten gehangen enzo maar niet echt lekker zon weer! Maar vanmorgen om 6uur was het al 21 graden!!!! Duivinnetje: he bah meid!!! Wat vervelend allemaal!!! Maar ergens toch ook wel fijn dat je meer weet en dat t toch niet positief was?!? T is zo dubbel skat! Maar begrijp je gevoel heel goed hor!!! Dikke knuffel voor jou!!!!! XXX Joos: wat een super leuke reactie !!! enuh, GO 3!!!!!!! Hahahaha ps hoorde van mn schoonzus dat dit de perfecte periode is om zwanger te worden juni/juli/aug dus goed gedaan!!! Salcia: succes straks!!!!! Willen wel fotos zien he!!!!!!! spannend hor!!! Snap dat je nerveus bent!!! Hoelaat mag je?!?!!? Succes en geniet ervan!!!! ze zeggen dat je trouwdag t mooiste moment in je leven is , nou volgens mij ga jij strakkies je mooiste moment krijgen brabbel: gefeliciteerd met je ondertrouw!!!!!!!!!!!!!! Grote dag komt in de buurt!!!!!! Geniet lekker van je weekje met je skat!!! Xxx en jij gaat gewoon terugkomen met goed nieuws! ego: hier eigenlijk weinig te melden!!! Zit in maandje (eigenlijk 3wk) rust en vind het wel lekker!!! Normaal had ik nu weer ontzettend last van opvliegers gehad!! Gelukkig nu niet!! Dat wil je toch niet met deze hitte?!?! Dus wel even lekker! Vind t allemaal erg spannend worden en moet nog zolang wachten tot er wat gebeurd! Zei t gister nog tegen mn man! Nog 12dagen tot we mogen beginnen met prikken maar dan nog wachten op ongi en pas dan begint t allemaal echt!!! En ben zó benieuwd wanneer mn ongi komt!!! T wachten duurt zo lang!!! Helaas!!!!! maar verder gaat het helemaal super!!!!!! Ik heb toch zo;n schat van een man!! Hij leeft zo mee!!!!! Moet t ff kwijt: eerst al vd wk, vragen of ik mn recepten al had weggebracht, toen 2 dagen later of ik ze al had opgehaald!! Hij had helemaal groentelade in de koeling leeg en schoon gemaakt!! (alleen medicijnen waren dag later pas klaar)!! Zo sweet!! Ben zo blij dat hij zo meegaand is!! En dat ook hij er echt "meebezig" is! En Ik heb voor mn verjaardag (dec) een bedelarmband gekregen en krijg zo nu en dan een bedeltje! Ik heb er toen aant begin van de iui 1 gehad die staat voor mij en 1 die staat voor hem! En toen ik m kreeg kreeg ik ook een hartje die zou staan voor onze liefde en bij onze 3e iui kreeg ik een klavertje dus heb ze ook in de volgorde hangen van: geluk, ik, liefde, hij. dat staat voor "onze cirkel" kom ik gister thuis kreeg ik een cadeautje ZOMAAR!!!! En t was een bedeltje in de vorm van een dobbelsteen! Dus ik vroeg aan hem wat voor betekenis hij vond dat deze had en hij zei heel lief "dat staat voor onze kansen schat" "onze kansen die we hebben gehad maar zeker die we gaan krijgen" ZO LIEF!!! Kreeg er tranen van!!!!!! Nou lieve skatten, ik moet nu écht aant werk! Maar heb de boel weer even een update gegeven dikke knuffel en welkom in mijn wachthangmat! Hihi zal zo ff lekker koele drankjes maken
@spannendetijden; ik heb altijd 2 pregnyl. Spuit 10000eh. Dus kan best hoor. En je mag vast ook gewoon lekker zelf klussen, want dat mag vast wel gewoon. Hoezo is dit de goed tijd om zwanger te worden? zat ik me even af te vragen. succes met nog even wachten. En de kansen met ivf zijn groter dan met iui. Dus hoop dat het gaat lukken inderdaad voor je.
Meiden, Hebben jullie ook weleens zo enorm veel pijn gehad aan je tepels van de Pregnyl (als het hiervan is).. Het is vandaag de 2de dag dat ik er last van heb (9 dagen na Pregnyl) en een bh of tshirt doet gewoon zo pijn! Ik kan het wel uitschreeuwen..
Ik heb het 1 ronde gehad dat tepels erg gevoelig waren en borsten op springen stonden voor mijn gevoel. Maar het kan ook goede tekenen zijn. Succes nog met wachten sammie
Spannende tijden@ kan wel kloppen ik had ook 2 nu nog 1 dus. IK spoot 5000 ei de ander was mocht het mis gaan had ik er 1 op reserver, zij mijn manlief. Kon die er in. Denk dat dat bij jou ook zo is. TIP: half uur voor gebruik de spuiten er uit halen! anders gaat het pijn doen als ze koud zijn. En geld ook voor de prikpen., die kan na tijd gewoon weer in de koelkast. En haal de spuiten voor zichtig weer uit je buik krijg namelijk geen rode plekken. Meis hoop je zo even te hebben geholpen.
@ Sammie ik had de eerste 2 keer vanaf een half uur na het spuiten van 5000e pregnyl tot aan mijn ongi last van mijn borsten deze ronde pas sinds dinsdag dat ik steken krijg en dat ze als ballonen zo strak zijn. Dus ik strooi met mijn HSG in de ronte zodat iedereen op het bankje deze ronde ook gewoon kan verhuizen naar het zwangeren bed(want slapen en ginger ale zijn mijn goede vrienden)
brabbel: gefeliciteerd met je ondertrouw en geniet lekker van het weekje weg. Tot volgende week. spannende tijden: wat heb jij een lieverd van een man zeg. Ik mag ook niet klagen hoor. Gisteren na de hsg kreeg ik van hem een kaart. Met daarin dat hij zo trots op me is en dat ik het allemaal zo goed doe. Lief he Vind het heel erg spannend, vanmiddag de 1ste fm na week puregon. Ben zo benieuwd naar mijn eitjes.................... Rest: Sterkte met de warmte allemaal. en een prettig weekend
Wat hebben jullie een lieve man. De mijne staat er wat nuchterder in geloof ik. Hij is wel attent ed, maar niet op dit gebied. Ben ook benieuwd naar je eitejs Dancer, ik moet over 3 weken spuiten met puregon. ben toch bang dat het meer dan 2 eitjes zullen worden dan, omdat ik wel een normale eisprong heb.
ohhhhh nou dan hoef ik me dus niet druk te maken om die 2 hahahahah ik heb normaal altijd 1 vandaar! maar misschien is dat met ivf anders! ik hoop dat mn kansen met ivf groter zijn!! we zullen zien! deze keer zal IK mijn best moeten doen!!! zorgen dat de boel gaat plakken en nestellen! rest doet zh!! en mn schoonzus was 1ste wk van aug zwanger geworden,...qua tijd om met dikke (zware/volle) buik te lopen is begin van het jaar t lekkerst! je kan alleen geen borrel drinken met kerst en oud&nieuw maar ze vond het perfect om die periode te lopen! (ook minderlast van dikke voeten enzo omdat t koeler is dan hartje zomer!
marnat: je bent geweldig skat!!!! en als ik nog meer wil weten kom ik wel in de lucht !!!! thanks!!!!!
dancer: wat een lieverd!!!!!!!!! we hebben t getroffen met die kerels van ons en succes vanmiddag meid!!! ik kom wel ff gluren vanavond naar t nieuws hoe t ging!!!