Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat absoluut niet waar is hoor! Je KAN zeker al een hartje zien. Het hoeft niet, maar het kan wel al.
Juulzon gefeliciteerd. en een knuffel Kersje; zou je niet eens testen??? Angelica: ik zit nu ook op het punt.... wanneer moeten we stoppen. Als we nu gewoon net als voorheen snel zwanger zouden worden... Maar nu word ik eens in de 2 jaar zwanger en dan gaat het weer fout. hoe vaak moet het nog fout gaan? Hoelang gaan we hiermee door????
Meiden, zou je 10 dagen NA de IUI iets kunnen zien op een urine test?? Ik mag 12 dagen na IUI voor een bloedtest. Maar dan krijg je 's middags de uitslag door de telefoon. En het is toch leuker om 's ochtends samen met je man het goede nieuws te delen. Of elkaar te troosten bij slecht nieuws. Stel ik krijg 's middags door de telefoon te horen dat het niet gelukt is moet ik nog minstens 3 uur wachten tot ik mijn mannetje zie....
Daar zit natuurlijk wat in, maar ik mag ook al na 12 dagen bloedprikken.... Of zou ik anders op dag 12 's ochtend een urinetest doen? Vind het zo zielig voor mijn man dat hij er anders niet bij is als ik de uitslag krijg....
@kaboutertje: ik mocht pas testen 14dgn na de iui en dat a.s. vrijdag. Durft 't ook niet hoor. Eergister 1keer bruinig/roze verlies en erge buikpijn,heb zo 't idee dat ik ongi ga worden. Dacht dat 't gister door zou zetten,maar tot nu toe nog niets. Hmmm ga denk ik maar wachten tot vrijdag en dan ga ik daarna pas testen. xxx Kersje
Ja dat wil ik ook doen inderdaad. maar de hoeveelste dag na de IUI is dan wijsheid? Kan dit al 10 dagen na de IUI, of beter 12 dagen na de IUI? Sorry begin nu al testdrang te krijgen whahaha
Ze zeggen dat dat te vroeg is Nikske. Ik zou dan op dag 12 doen. Kersje, aha vrijdag pas je nod. Oke dan zou ik zelf morgen stiekm testen. Weet je nog niets, maar oke
Ik lees veel dat 14 daggen beter is, maar als ze in ziekenhuis al bij 12 bloedtesten! dan zal ik op die dag samen testen. Als dat geen invloed heeft op de hormoon spuit waar hcg in zit heeft. Daarom mocht ik niet eerder testen.
Was niet aanvallend bedoeld hoor. ( ik zie nl niets aanvallends in mijn tekst) Maar hebben ze dat dan niet in het zh aan je mee gegeven, info ed?
Nee kaboutertje, ze hebben me alleen gezegd dat ik 12 dagen na de IUI kan gaan bloedprikken. Maar ik vind het zielig voor mijn man dat hij dan niet bij de uitslag is omdat ik 's middags vanuit mijn werk moet bellen. Vandaar dat ik samen met hem van te voren een urine test wil doen. Dan word hij er tenminste ook bij betrokken. Dan doe ik dan maar op dag 12, voordat ik naar het ziekenhuis ga om te prikken denk ik. Of ik moet het hem 's avonds gewoon thuis vertellen...
Ik vatte jouw opmerking ook niet aanvallend op hoor kaboutertje Ik ben er gewoon nog niet zo in thuis als veel anderen van jullie, en op dat gebied krijg ik heel weinig info in mijn ziekenhuis. En zo'n vragen vallen je meestal pas in als je thuis bent (mij tenminste )
Bij mij ook. En zo zullen er nog steeds meer vragen komen ( tenminste dat heb ik altijd) Maar dan is het weer opgehelderd Je kan trouwens ook op dag 10 testen, kijken op de pregnyl uit je lijf is. En dag 12 voor het echie