@nikske: Je kan volgens mij vanaf dag 12 een urinetest doen. Op dag 10 is wel heel vroeg. Kan ook namelijk zijn dat je nog te weinig hormonen in je lichaam hebt voor een posi test. Dus zou het op dag 12 doen. Is wel fijner samen inderdaad. Kan je elkaar steunen en troosten. Ik spuit zelfs 10000eh pregnyl. En heb van mezelf een goede eisprong. Beleid wisselt per ziekenhuis heel erg. Na de iui helemaal niks. @sammie: gelukkig wordt er wat geregeld voor jullie. Op voor een wondertje take 2. @marnat; dat is best snel voor een huurhuis. Of stond je al langer ingeschreven. Wat ik van de week begreep niet. Was het wat? @kersje; zou ook wachten hoor tot 14 dagen na de iui. Doe ik altijd en red het nooit. Voor alle andere dames succes.
Zonnetje @ We staan al jaren ingeschreven , maar niet actief gekeken. Kabouter @ Hij is heel lief hoor !! Ik zo even heen te kijken!!
@kaboutertje: ik ga toch maar wachten met testen tot minimaal vrijdag. Maak met anders toch alleen maar gek :-s... xxx Kersje
sooo ik voel me echt een beetje dom als ik zie hoeveel sommige hier weten ik weet geen eens wat ik gehad heb enkel dat het pregnyl heette?! Was ook maar 1 spuit 2 dagen voor de IUI... Maar goed ben weer heel wat wijzer. Fijne avond allemaal en vooral een goede nachtrust gewenst! Liefs Genesis
@ Juulzon Van harte gefeliciteerd ene de echo was vanochtend ja met kloppend hartje @ Sammie wat ongelovelijk goed dat je huis arts wel naar jullie heeft geluisterd en dat je door mag naar zwolle op naar take 2 meid houd goede moed he. Voor alle dames die er een beetje door zitten een dikke diggie knuffel en ik hoop dat ik wat rust naar jullie door kan stralen(sorry als jullie misselijk worden ) neem lekker de tijd voor jullie zelf he ook als het een gekke huis is op het werk.
@brabbel: ja gezellig dan zijn wij nu wachtmaatjes ! Fijne avond,hier word 't nu eindelijk wat koeler. xxx Kersje
hey duivinnetje dankjewel ja het was wel leuk niet echt een feest gehouden maar wel lekker taart gegeten met de familie.
Hi lieve meiden, Als eerste, dank voor jullie onwijs lieve reacties en felicitaties! Schatten zijn jullie J! Zal proberen een beetje op jullie allemaal te reageren, maar het nadeel van even wat minder online zijn, is dat je heeeeel veel hebt om op te reageren Dus val maar gewoon in J! Nilske (leuke naam trouwens, je eigen naam of combi van jou en je mannetje J ), jij moet dus nog een week wachten! Spannend zeg! Die Pregnyl kan bij jou zomaar de doorslag hebben gegeven. Het kan bijvoorbeeld zijn (zoals in mijn geval) dat wel een ++ ovutest hebt en een goed ei, maar geen goede eisprong. De Pregnyl kan aan een goede eisprong bijdragen. Dont ask me the details, maar dat is ons verteld door gyn. Dus hoop dat jouw IUI gewoon lekker RAAK is! Duim voor je! Met de bloedtest kunnen ze een kleine HCG stijging die vaak met een urinetest nog niet te meten is, wel aantonen. Vandaar dat een bloedtest al op dag 12 kan. Het zou kunnen dat je urinetest nog negatief is, maar je bloedtest wel positief is Ik zelf zou ECHT wel bellen voor de uitslag, ook als manlief er niet is Heb je een superverrassing die avond En als het negatief is nou ja, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Nogmaals, duim voor je! Lees nu net je Pregnyl-ding Zit zelf bij MCK in Leiderdorp en daar krijg je 5000 Pregnyl bij IUI en 10.000 bij IVF. 5000 omdat je dan zeker weet dat je een goede eisprong hebt Minder doen ze niet. En bij ons was het ook zo: 6 x IUI, dan IVF. Dit wordt in totaal mijn 5e IUI. De 3e was raak, maar helaas miskraam L. Daarna verplicht een ronde rust. Toen gewoon doorgeteld, dus niet zoals bij Kaboutertje gaat, IUI 4, mislukt en nu op naar IUI5. Hoop dat IVF niet nodig gaat zijn J duimduim Genesis: ook welkom! Je schreef dat jij na je IUI heel emo was. Dat heb ik ook altijd. Omdat je hoopt dat het de laatste keer was voor de komende 9 maanden, omdat het best confronterend is lig je daar een kwartier met de benen in de lucht en je hoopt maar dat EGG MEETS SPERM en je hebt het gewoon niet in de hand. Bij mij komt ook altijd van alles naar boven en je hoopt weer zo enorm Angelica: Bij jullie gaat het echt wel een keer goed! Dat moet gewoon! Ik brand een kaarsje voor je!!! Wel spannend, volgende maand de uitslag Hoop dat er iets uitkomt! Enne, jij bent nog heeeel jong met slechts 31 jaartjes ! Zonnetje: Wow, mooi hoe jij je op je huwelijk terugkijkt Dank voor je mooie liedje, liefff! Wat je zegt van de warmte, zou dat idd invloed kunnen hebben? Je zou juist denken dat ze lekker snel groeien, door de zon gestimuleerd Sterkte ook!!! Brabbel: echt meis, jouw dag gaat ook prachtig worden! Met of zonder ++ test. Als-ie er nog niet is, dan komt ie als jullie getrouwd zijn Dat gáát gewoon gebeuren Duim hard met je mee en begrijp je dubbele verdriet maar al te goed! Dank nog voor je mooie liedje J trouwens. Lieverd!!! Spannendetijden: thnx girlie!!! Lief! Jij al iets meer duidelijk over Hoe Wie Wat Wanneer Waarom en Waar???? Sammie!!! Ook al zon mooi verjaarsliedje!!! Lief Hoe gaat het met jou in de rustronde? Lukt het allemaal een beetje? Wanneer ga je / mag je weer verder? Oh, lees net dat je een 2nd opinion in Zwolle mag Beter Ben benieuwd, al blijft het Emmen verhaal L L L. Hoop gauw op positiever nieuws meis! Marnat, idd, was jarig Heb er niets aan gedaan, vanavond uiteten geweest met vriendlief en ouders. Wel veel lieve belletjes en post gehad. Maar was ook een beetje dubbel. Ben alweer 34 geworden (voel me dan best oud met allemaal kersverse mamas of zwangeren om me heen en dan te bedenken dat ik op mn 30 met de pil gestopt ben ) en vandaag dus bericht gekregen dat mijn eitje(s) niet zo hard groeit(-en) als gehoopt / verwacht Donderdag dus weer echo Spannend voor jullie huisje meid!!! Hoe is het nu met jouw cyclus en het spuiten enzo???? Kersje, voor jou wordt het nu echt spannend meis! Hoop dat het bij jou in 1 x raak is J ! Duimduimduim . Nog lekker genoten vd vrije dag??? Al andere kwaaltjes J ? Kaboutertje: Een kreegt is een kreeft, maar dan met een g J Nataly: ha ha ha ha ha ha!!! Moest lachen om al je smileys!!! En verjaarswensen, ha ha!!! Duurde wel even voor ik alles had geopend hoor!!! Thnx girl! Hoe gaat-ie nu verder met jou ???? Dikke knuf meis! J00s: Yeah!!!! Wat ontzettend fijn om te lezen! Heb je er nu zelf ook meer vertrouwen in??? Ben blij voor je kanjer! Duivinnetje: jij lekker vakantie!!! Ga je nog wat leuke dingen doen nu je vrij bent? Lekker van NL genieten? Vriendinnetjes opzoeken? Hoe dan ook, lekker uitslapen en niets hoeven is ook hééérlijk! Geniet ervan meid. En wilde nog even zeggen dat ik het altijd superlief vind hoe jij op iedereen reageert. Heel bijzonder, gezellig en fijn dat je hier zo lekker meekletst. Hoop echt dat jij gauw de wind in de rug krijgt. Volgens mij verdien jij dat absoluut na zon roerige tijd. Hoe gaat het nu met de cystes ??? Dikke knuff! Yasgok: spannend ook weer Sterkte op het wachtbankje! Duim met je mee! Zo! Dat was het weer. Laat jullie donderdag natuurlijk even weten hoe de FM weer was .! Liefs voor allemaal! xxxxxxxxxx
@juulzon: stel dat we beide voor ivf moeten komen we elkaar nog een keer tegen. Ik wil namelijk ook naar het mck voor de ivf. Maar moet dan nog wel op intake daar. En aangezien ik pas ergens in september voor iui 6 ga duurt het nog wel even. Maar ik hoop dat het gewoon voor ons beide niet nodig is. En inderdaad als je weinig online bent is het lastig bij te houden. Merk ik meestal ook wel. Succes donderdag.
@juulzon: dankje meid,echt lief! Duim nu zelf ook steeds harder. Ja heerlijke middag vrij. Heb alleen last van mn darmen,verder helemaal geen kwaaltjes. Kan ook wel merken dat ik minder duf ben,had echt last van de puregon. Mooi dat je een leuke verjaardag hebt gehad en een bebe komt er echt voor jullie . xxx Kesje
Hallo Dames, Juulzon: vanharte gefeliciteerd meid, dit wordt helemaal jou jaar, let maar op!!!was het uit eten lekker/ gezellie?? Nikske: ik zou proberen te wachten tot je NOD, maar vanaf dag 12 testen kan denk ik geen kwaad meer, eerder heeft toch weinig zin, want da n is het HCG in je bloed waarschijnlijk toch te min! sterkte met wachten meid!!ik spuit ook 5000 pregnyl, vanaf de 1e keer en mijn eisprong is ook gewoon goed! Die zou na ongeveer 10 dagen uit je lichaam moeten zijn dus!! Marnad: en hoe was het huis??? Ik hoop echt dat het mooi was en dat jullie erin kunnen! Zijn jullie al lang aan het wachten?? Kaboutertje, kom maar op met goede eitjes! dat het bij jou nu ook maar eens raak mag zijn en blijven!!!! en bedankt!! ik hoop echt dat ik vrijdag wat kan zien(dat ook nog goed is..)!! Sammie: gelukkig meid dat je naar een ander zh mag, het is al moeilijk genoeg voor ons, zonder zo'n stomme doktoren!!!! kersje: meid ook jij heel erg veel sterkte met wachten!! genesis: ik hoop ook voor je dat je het allemaal niet hoeft te leren!! Brabbel: meid een helelelelelellelelellele dikke knuffel. Ik hoop heel erg voor je dat het raak is hoor, je verdient het zo!! Maar, zo niet, ga je dan lekker concentreren op je bruiloft, ik weet bijna zeker dat dat een topdag gaat worden, daar moet je echt van genieten hoor! en inderdaad veel foto's maken!!! (en ons er een paar laten zien!!) en oh lekker bruidstaart ik verheug me er nu al op. Oh ik lees dat het met je schoonma nog steeds niet heelmaal goed is, ja kan lang duren he zo'n proces. Ik hoop niet dat ze nog akelige dingen heeft gedaan? Meid sterkte met dit alles en je mag best een flinke dip hebben hoor, dat hoort er hier af en toe gewoon bij!!! angelica: ook voor jou dikke knuffel, ik kan me jullie gedachten hel goed voorstellen hoor! Ik hioop echt dat jullie niet meer lang hoeven te wachten op een wondertje!! spannende tijden hoest met je prikken?? Zonnetje: volgns mij heb jij het echt druk op je werk, je zult dan wel echt toe zijn aan vaakntie of niet?! Ik hier dadelijk ook 3 weken afkikken, want op vak. ook geen internet!! Als ik nog iemand vergeten ben, sorry en bij deze een helelelellelellelelellelelelelelel dikke knuffel! Groetjes een onzeker, zwanger meisje....
Hey meiden Daar zijn we weer Ik heb inderdaad besloten om gewoon op dag 12 bloed te laten prikken zoals afgesproken met de arts. En mijn mannetje hoort het bij goed nieuws dan 's avonds wel. En bij slecht nieuws zal ik hem meteen bellen! Marnat: hoe was het huis meid! Hopenlijk was het wat jullie zochten en kunnen jullie snel verhuizen Nou ik ben echt onwijs ziek. Ik kom op mijn werk natuurlijk de hele dag met zieke mensen in aanraking, en daarnaast hebben we ook nog eens airco op het werk. Dus ik zit hier met een fikse keel ontsteking En ik hoest mijn longen zowat uit mijn lijf! Moest vanochtend bijna overgeven toen ik de adem van een patient rook zo misselijk was ik. Pff op de helft van de week, dus bijna weekend!!! xxx
Juulzon: wat ben je weer heerlijk kleurrijk meid!!!! Hihi ik heb nogsteeds geen nieuws hoe wat waar waarom maar ik ben nog niet ongesteld en heb negatief getest :s dus ..dalijk na mn ontbijt (ben al wel sinds 8uur op hor) nog ff plassen en daarna gyn bellen! Kijken wat ie zegt!!!! Hoest met jou lieverd?!?!!? 31dec: prikken gaat goed hor! Ik prik de ene dag zelf de andere dag mn man! Gister heeft hij t weer gedaan en hij was heeeel lief ik met mn handjes onder mn hoofd op de bank tv aant kijken en hij doet alles dan zelf en heeft ontdekt dat als hij mn huid niet vasthoud t minder zeer doet!! En daarna is hij heel lief gaan koken en heb ik half uurtje geslapen! (ben ontzettend moe op t moment kan bijwerking zijn) Hoest met jou?!!?!?!?!?!? Xxx Nikske: wat vervelend joh!!!! Beterschap!!!!! En rustig aan Marnat: hoest met jou?!?!!? Hoe was t huis?!?!?! Genesis: ik ben al heeel lang actief hier en zit al bijna jaar in de medische molen en zelfs ik weet nog heel veel niet hor!!!! en eerlijk is eerlijk zolang je niet alles weet .zit je misschien ook nog niet diep/lang genoeg in de medische molen en dat moet je proberen zo te houden dus hopelijk hoef je niets meer bij te leren
Hoi Meiden , Kom even melden dat de 2 poging mislukt is gisteren ben ik al wat bloedverloren en dat is een teken dat het door gaat zetten. Moest het eigenlijk vrijdag worden. We nemen nu even 2 maanden rust om mijn lichaam even rust te gunnen. En dan gaan we er weer vol goede moed er tegen aan.