Nou onze ass heeft het te druk met vriendinnen bellen, die neemt dus echt gewoon niet op he ( en het is echt zo, heb het zelf meerdere malen gezien) En je hebt pb
Als mijn assistente dat zou doen zou ik haar daar echt op aanspreken!! Nee hoor hier kunnen de patienten niet klagen. Ze kunnen altijd dezelfde dag nog terecht bij de huisarts, ik regel altijd alle afspraken in ziekenhuizen en dergelijke voor ze. Ze mogen bij mij gewoon altijd binnen lopen voor kleine onderzoekjes dan maak ik tussendoor tijd. En dat terwijl we een praktijk hebben van 3000 patienten, denk dus dat we het hier gewoon goed onder controle hebbem
Bekijk bijlage 87212 Meiden....meiden.....Lieve meiden, Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, ben ik de laatste paar dagen niet meer zo actief op deze forum! Voor meiden die hier nieuw zijn; Welkom helaas....hopelijk hebben jullie hier veel baat bij, dmv ervaringen enzo uit te wisselen...En nu op naar een mooie +++ test!!! Ik hou me de 1ste tijd ff op de achtergrond meiden (ik blijf jullie nog wel volgen hoor zo nu en dan!) want zit niet bepaald lekker in mn vel nu op het moment... . Ik wens jullie lieverds heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte en good luck.... toi toi toi! Liefs en dikke digi knuff Duivinnetje
Duivinnetje: heel veel succes in deze vervelende periode! Hopenlijk ben je er snel een beetje bovenop!
Voor de dames die ongi zijn geworden (beertje en kersje) dikke knuffel. Is altijd weer een teleurstelling. @duivinnetje: hopelijk kom je beter in je velletje te zitten, maar is ook niet niks allemaal. @spannendetijden: hopelijk komt de ongi snel voor je. @31dec: succes voor vrijdag. Hier inderdaad druk op het werk. Is vakantietijd, dus hier en daar invallen. En ik werk niet altijd meer 8 uur per dag, maar soms ook maar 6 uur. En die andere uren haal ik op een andere dag in. Daarnaast ook nog regelmatig een overleg op vrije dagen. Zat net te tellen en heb in 11 dagen tijd inderdaad 1 vrije dag gehad. En op die vrije dag moet je ook nog wat in huis doen. Gelukkig is dat niet elke week zo hoor. Ik ben gewoon toe aan vakantie. Ook de mmm vreet energie bij mij, dus gewoon vaak heel erg moe. En het werk loopt ook nog niet helemaal hoe het moet. Wij hebben een personeelstekort, maar er is gewoon geen personeel te vinden. Dus als iemand nog een iemand kent die wil werken in de thuiszorg en de nodige diploma's heeft. Hier is het ook wisselend bij de ene huisarts en de andere huisarts. Sommige heb je zo te pakken en de ander is nooit te bereiken. Erg vervelend als ze haast niet te bereiken zijn. Er zijn er ook die weigeren op huisbezoek te komen bij de mensen. Is soms best schandalig. Je kan ook moe zijn van de pregnyl ipv de puregon (geen idee wie het schreef). En de warmte heeft ook veel invloed. Hier nog 1 dag werken en dan eindelijk weer 3 dagen vrij. En wat gaat dit zonnetje doen die dagen. 1 dag in huis werken en het hele weekend weg naar onze "riante vakantievilla" die dit weekend mee naar huis gaat. Dus aan de ene kant rust, maar aan de andere kant ook weer niet. Vanavond helemaal niks gepland staan, dus lekker niks doen. Ben wel aan het tempen voor mijn ei, de 4 weken gaat niet meer lukken, was gisteren. Ben wel aan het klussen gegaan, maar verwacht er weinig van eigenlijk. Maar ja, blijft altijd fijn.
Heel veel sterkte en energie gewenst meid! Goed van je dat je naar jezelf luisterd. dikke knuf Genesis
Meiden met de duivels, hele dikke knuffel! Meiden op de wachtbank, duim voor jullie! Duivinnetje, hopelijk hervind je jezelf snel, sterkte!
duivinnetje: een heeeeeeeeeeele dikke knuffel meid!!!! enuh...je mag me altijd pb'en hor XXX sterkte!!!!
@duivinnetje: heel veel sterkte meid!!! @zonnetje: dankje meid! Allemaal een fijne avond,ik zal morgen ff schrijven of we verder mogen voor de volgende ronde. xxx Kersje
Duivinnetje: Neem de tijd voor jezelf meid. Je bent bijzonder en lief!Weet dat! Knuffel! Ongestelde meiden Bah... Baal mee. Weer zo'n teleurstelling.... Maar, nu echt een nieuwe kans meiden!!! Morgen weer FM nr 3... Hoop ZO dat de eitjes mooi groot zijn en ik de Pregnyl mag gaan zetten morgenavond... DUIMDUIMDUIM... Morgen meer... Kaboutertje, wat doe je eigenlijk voor een werk...: Was ook nieuwsgierig... @all: liefs!!!